• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

חדשות הכרוז תרגום משחקי מנצ'קין לעברית - כעת מחברת הקוביה

מנצ'קין, אחד ממשחקי הקלפים הפופולאריים בקרב שחקני לוח וגם שחקני תפקידים, תורגם לעברית בעבר על-ידי חברת כוכבי-כסף, כשיצאו לאור משחק הבסיס מנצ'קין וההרחבה מנצ'קין 2 (אתם מוזמנים לקרוא את הביקורת של מנצ'קין בקישור).
לאחר שכוכבי-כסף הלכה למעשה הפסיקה להתקיים, מתברר כי הרשיון לתרגום מנצ'קין עבר לחברת הקוביה, שתרגמה לעברית את משחקי הלוח קרקסון ומתיישבי קאטאן. עדיין אין מידע אילו משחקים חדשים בסדרה הולכים להיות מתורגמים לעברית ומתי.
כהימור אישי (ואין לי מידע רשמי / מבוסס) הייתי מאמין שעד סוף השנה נראה לפחות משחק אחד חדש בסדרה, שכנראה יהיה משחק בפני עצמו כגון מנצ'קין-פו (אומנויות לחימה) או סופר מנצ'קין (גיבורי על).

בשורות טובות לחובבי המשחק שמצפים מזה זמן רב לעוד הרחבות בעברית :)
 
אני לא ממש אוהב מנצ'קין, כלומר זה משחק שאין לי בעיה לשחק רק אם ממש אין משהו טוב יותר לעשות, אבל אלו בהחלט חדשות טובות מאוד לדעתי.
פירוש הדבר הוא שלאט לאט נוצר מצב שיש לנו יותר מחברה מתרגמת אחת בשוק של משחקים לחובבי פנטזיה ומד"ב ובתקווה זה ישפר את החיים שלנו הצרכנים.
 
בזמנו כ"כ דיברו על סטאר מנצ'קין, מאז הם גוועו... לא ברור לי מה קרה עם התרגום של זה (פס מהעולם, עדיין קיים איפשהו וכיו"ב)... להבנתי מה שהקוביה מתכננים עליו זה משחקים אחרים.

בקשר לחברה נוספת, הקוביה עוסקים מזה זמן רב בייבוא אבל זה אכן די חדש שהם מתרגמים. עד עכשיו הם הוציאו שלושה מוצרים בעברית, בערך אחת לשנה - חיובי, אבל לא מהפכני. אני לא חושב שמנצ'קין ישפר משמעותית, אולי מקסימום שני מוצרים חדשים בשנה - יותר טוב מכלום, אבל עדיין הרבה פחות ממה שהייתי רוצה לראות ומה שהשוק יכול להתמודד עמו.
 
חזרה
Top