• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[3.5] החטוף - סיימנו, תודה רבה לכולם!

Out
נכון לעכשיו אני בתקופת לחץ לא נורמלית. אני אשתדל להגיב כל יום-יומיים, אבל אל תחכו לי בהחלטות או משהו.
אני כותב מהאייפוד אז יהיו לי שגיאות הקלדה טיפשיות או מילים לא הגיוניות בגלל המתקן מילים
אני ריפרפתי על הדמויות של האחרים, אני יוצא מנקודת הנחה שאני יודע את המקצוע שלכם
בכל מקרה, אני חושב שלדרואידים יש לחשי חיזוי (יש את הלחש המעפן מהקדושה שנועד לדרואידים, ובטח גם אותות), אז טייגר- לאחר שינה אתה תוכל לגלות את הכיוון. לצערנו אין לנו 8 שעות, אז זאת תהיה רק תוכנית גיבוי. בכל מקרה בטח יש לך דיבור עם חיות או משהו, אפשר לחפש ציפור ולבקשממנה לסרוק את השטח. עוג- אתה נבחר, לא? אם יש לך לחש חיזוי, זה הזמן.
In
״אין לי ספק שהמורדים לא התרחקו הרבה. הם רצו להסגיר אותו לנו לאחר 72 שעות בלבד, וזה אומר שאם הם יתרחקו הם לא יקבלו הרבה מידע. הבעיה היא שלנחש שהם כאן לא יניב לנו הרבה, חייבים דרך יעילה יותר״
 
IN
"אני חושב שהדרך הטובה ביותר היא לחפש את הכפרים הקרובים, המורדים היו חייבים להצטייד באחד הכפרים בסביבה, וכמעט בכל כפר כאן יש איש קשר של המורדים."
 
OUT
ההרפתקה נמרחת. אני הולך עם התגובות האחרונות.

הרצה.

IN
אין ספק שהמורדים נמצאים היכנשהו באזור. הם לא הספיקו להתרחק כל כך הרבה תוך כמה ימים. אתם מחליטים לחפש במפה כפרים קרובים, ולנער אותם קצת. עם מעט מזל, תעלו על הדרך הנכונה שתוביל אתכם למפקד.

הכפר הראשון שנקרה בדרככם לא שייך לאימפריה. להפך, הוא מאוכלס על ידי בני המקום - נורדים צפוניים קשוחים ששונאים את חיילי האימפריה.

אתם נכנסים עם שחר למקום. כמה איכרים נראים מרחוק. לא הבחינו בכם עדיין.

OUT
טקטיקה?
 
out
למשוך תשומת לב זה לא מומלץ. למעשה, זה לרוב מאוד לא מומלץ. אני חושב שכדאי שאני אכנס לכפר בעזרת כובע התחפושות שלי שיאפשר לי להראות כמו אחד מהם, אני יברר מידע על הימצאותם של המורדים בעזרת בלוף ואיסוף מידע, ואם אני אגלה בדיוק איפה הם אני יחסל אחד עם אקדח הקשת וירוץ מהר החוצה (תוך כדי ירייה או שתיים) ויוביל אותם אליכם. אם הם לא ירדפו אחרי זה נפלא, אני אצעק אליכם.
יש התנגדות?
 
אני חושב שכדאי שתצפה, תחקור, תבדוק אם יש אנשי קשר או מורדים בכפר.
אם יש מורדים-תחזור ונתכנן תוכנית התקפה על מיקומם.
אם יש אנשי קשר-תבדוק אם אתה יכול לגלות את מיקום המורדים לבד או לא, במקרה שלא נסה להביא את איש הקשר אלינו.
 
in:
נארוק לובש את הכובע המכושף שלו, ונע לעבר הכפר. הוא משנה את מראו, כבר לא נראה כבן מחצית אלא כבנאדם (או איך שהם לא נראים) מעט נמוך, ובגדיו נראים כפריים. הנשק שלו נעלם לחלוטין מתחת לבד האשלייה. הוא הולך אל מקום כמו מסבאה או משהו. הוא מדבר עם המקומיים, מציג את עצמו כפליט מכפר שנהרס ע"י המלחמה נגד האימפריה (בהנחה שדברים כאלן קורים בעולם. אם זה דבר נדיר, בתור דמות אני אדע זאת ואגיד שקר אחר), ומנסה לקלוט כמה שיותר מידע על המורדים בצורה עקיפה, כדי לא לעורר חשד
meta
התחזות- 37 (19 בגלגול, 18 מהתוסף כולל כובע התחפושות)
בלוף (בשביל השקרים או משהו)- 23 (15 בגלגול, 8 מהתוסף)
איסוף מידע- 10 (9 עלוב בגלגול, 1 מהתוסף)
בסוף יש לי תחפושת נפלאה ואני לא עושה איתה הרבה. מצד שני, אני יכול לנסות עוד פעם בלי מחסר אז לא נורא
 
IN
כולם מסתכלים על נארוק בחשדנות. פליט מכפר שנהרס צריך לעבור דרך של עשרות קילומטרים כדי להגיע לכפר אחר. הוא שואל יותר מדי שאלות.

לרוע מזלם של האיכרים ולשמחתו של בן המחצית, הוא נראה ומדבר בדיוק כמו בן אדם שהרסו לו את הכפר. לאט לאט הוא מתחיל להיראות ולהישמע בצורה אמינה יותר.

מסתבר שהאיכרים בכפר הזה הם אנשים די תמימים, לפחות ממה שהוא רואה. הם מציעים לו מקום לישון, אבל לא מתעניינים באימפריה או במורדים. זה כבר יותר חשוד.
 
נארוק מודה לאיכרים, ומנסה לדבר עם מעט יותר אנשים, תוך כדי הפניית השיחה לכיוון של המורדים או האימפריה. הוא לא שואל שום דבר ישיר, ומקווה לגלות כמה שיותר מידע ממה ומאיך שהם עונים
meta
בלוף (אם צריך)- 17 (9 בגלגול, תוסף 8)
איסוף מידע- 12
אני מזכיר שאין מחסר על שימוש באיסוף מידע כמה פעמים, זה רק מבזבז זמן. כדי להקנות גישה ידידותית הוא מציע משקה (הכי זול שיש שם, כמובן. אני אמור להיות רק איכר פשוט).
 
IN
תוך כדי שיחה מתבהר לבן המחצית המצב: האיכרים מסתירים מישהו באזור. יש איזה חפרפרת או רחרחן. השאלה היא מה לעשות עכשיו.

נארוק הולך לשאר החבורה ומספר להם זאת, בלי שהאיכרים ישימו לב.

OUT
מה אתם עושים?
 
out
אני יכול פחות או יותר להסתובב בכפר בלי לעורר חשד, אבל אני חושב שכדאי שנהיה חשאיים יותר.
לנסות להשיג מהם את המידע בנוגע למחבוא לא יעבוד, אז צריך שיטה אחרת. אני יכול ואשמח לאיים על מישהו, אבל יש לי רק בונוס 1 לכריזמה. אפשר גם לחפש בעצמנו, אבל צריך למצוא דרך להגניב אתכם לתוך הכפר בלי שהם ישימו לב, פליט אחד ביום זה נדיר מספיק, כשהם ארבעה זה כבר מעורר חשד.
 
חזרה
Top