• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הפנינסולרים ותושבי האריכפלג-משחק המשך

דינרבלו
כול גדוד של חיילים שתשלך אלינו ישופר לפי בחירתך, אומנות אנחנו לא צריכים, אבל עזרה בבניה של בתים, חפצי קסם או שיתוף בידע הקסום יועיל לנו מאוד, אני שמח על השיתוף פעולה ביין שני הגזעים
 
פליסמד
אתם יכולים להתחיל לעוות את הדריררים בכל הדברים שיש אבל יש אפשרות לעוות את השיריונות או שהדאחי יבחרו לפי המצב קרב או חיים ובו נקים בניין לימוד קסמים וסגנונות לחימה של שתי העמים ואתם מכירים עוד גזעים או אויבים אויבים נהרוג ביחד
 
דינרבלו
OUT
תפסק, אני בקושי הבנתי את המשפט האחרון
IN
הקסמים של הדרו מוגבלים לעיוות של יצורים חיים בלבד, וברגע שהוא נוצר, הוא בילתי הפיך, והגזע היחיד שמוכר לדרו הוא הטריג', או הגובלינים כפי שהם קוראים לעצמם, הם אלו שגרמו למפלת הדרו, וכאשר הדריירדים יתפשטו בתוך חייהם כעבדים, המלכה תפנה את הדריירדים נגד הטריג', ותהרוג אותם, אבל לא עכשיו, אנחנו עדיין חלשים עכשיו

MFNF
אפשר מפה של האזור?
 
מנמף
מתי דיברבלו רצה לדבר איתי?בכל מקרה,אני מחכה עוד שתגיב על המהלכים שלי-איך עברה הרפורמה בצבא,איך מוכנות תוכניות הקרב בדרום[שלב א' ושלב ב'],איזה מידע הצליחו להוציא מהשבויים, עד כמה הצליחו לקדם את הטכנולוגייה והנשק של הצבא המשופר, ומה עלה בגורל המשלחת שיצאה לחקור את מקור העצים הצפים.

מעבר לזה, בהנחה שהתוכניות בדרום מתקדמות היטב, הגובלינים מתחילים לשלוח את כוחות היער אל השטח של היצורים המוזרים. הפקודות שלהם הם לאסוף מידע ולמצוא ישובים חשובים, לשרוף ולבזוז חוות וישובים קטנים, ובכללי להראות לאויב שגם הגובלינים יכולים, לגרום לו לנהל סוף סוף משא ומתן/לצאת למלחמה, ולאסוף מידע כדי לשפר את שלב ב', ולהתחיל לתכנן את המכה הסופית, כלומר, לאחר שיושמדו כל כוחות האויב, למצוא עיר או נקודה חשובה אחרת שאפשר לכבוש ולהחזיק בה כנקודה הגנתית.
 
הי,רשמתי הודעה נורא ארוכה,לאן היא נעלמה!!!
אה,מצאתי אותה,לא משנה.

פלסמיד
בשמחה,אבל אני לא יודע איך מעלים לכאן קבצי צייר.
פלדריק
1.איך אתה משבץ את הדריידרים שלך ככוח עובודה?
2.אוי,לעזאזל,פיספסתי את זה.הרפורמה הצבאית שלך,כסטנדרט שלך,נראית לי מוצלחת: הצבא-מעבר ליכולתו להלחם מבצע תפקידים שונים שמצריכים קשיחות ונשק,בלי לגרוע מיכולתם הצבאית+ארגון הצבא ביחידות קלות לתמרון.הבעיה היא שזה משאיר חלק מהצבא כבול(מה תעשו אם כל נוגשי העבדים שלכם יצאו להלחם?).
3.אני מניח שהנחתים(ככה כותבים את זה)הם מעבר לזה שהם מאומנים להלחם גם בים וגם ביבשה הם גם יחידות אליט,נכון?4.למה אתה מתכוון ב"תוכניות הקרב בדרום"?
5.נהדר,הכספים והמשאבים מהבזיזות ישמשו אותך לבנייה מואצת של קווארטו.
6.אתן לך עידכונים על השטח שגילית מחר.
7.המשלחת ששלחת הרחק למערב חוזרת עמוסה בטובין זרים ומיסתוריים.הם גילו אי קטן המקיים תרבות פרימיטיווית של יצורים פרוותיים בעלי שיניים בולטות איתן הם כורתים עצים.הם חיים בתוך נחלים,בסכרים שהקימו.הם סוחרים אתכם בחשדנות.
לשאר האנשים אגיב מחר,כי הייתי מספיק על המחשב.
 
MFNF
דינרבלו אמר שהוא שלח אלי סוסי דרקון. אין לי מושג בנוגע למספרים, והוא די מתעלם ממני, אבל אני בטוח שזה יועיל בקרב. קשתים בלתי נראים שיורים חצים מעל חיות מעופפות זה יעיל. שים לב שהננסים מייצרים את מזונם בעצמם, ושהודעתי במילא על הפסקה זמנית במסחר עם הדאחי אז האויבים לא יכולים להמשיך לסחור איתם כאילו לא קרה כלום. בכל מקרה, אני חושב שהמצב מספיק מסוכן בשביל הננסים. הם שולחים בקשה אל הדאחי שיעזרו להם. בגלל שדינרבלו די מתעלם מההודעות שלי, אני ישמח אם תגיד לו שהננסים מבקשים עזרה. שים לב גם שבגלל שאני משחק את התרבות ההוביטית ולא הוביטים מסויימיםף אני לא ממש יכול להפסיד פה. אם הננסים שעל ההר יפסידו, אני פשוט ישחק את הננסים שניצחו.
דינרבלו
אשליה של ננס מגיעה אל ה"אבא" הדאחי. ה"ננס" אומר "שלום, אני שליח מההר הקדוש של ההוביטים. אנחנו מבקשים עזרה צבאית באופן דחוף, כיוון שמתחוללת מלחמת אזרחים כוללת. אנו נמצאםי במצור, ולא בטוחים שנשרוד הרבה זמן. בבקשה, שלח לוחמים דאחים שיעזרו לנו בקרב, אנחנו ניתן לכם כגמולכם אם תעזרו לנו, אנחנו נואשים.
 
גאלאן
קיבלת 50 סוסי דרקון אגב הם לא יורקים אש והדאחי מסכימים אבל שכל שטח שהדאחי כובשים שלהם קיבלת רבע צבא
פלדריק
השליח דורש את האנשים ואת הגופות שלהם ומציע הסכם סחר וצבאי
מנמף
אני פותח מרכזי לימוד לחיליים ולקוסמים עם כל הדברים החדשים שלמדתי
ומה עם הקסמים החדשים [פיתוח גוף וטבע
פליסמד
אני לא מסכים לעיותים האנשים רוצים להראות נורמלי העם יצא נגד החלטה כזו אבל נסחור ונישמח ללמוד על עיוות ושאר הקסמים שלכם
 
mfnf
מתחת לכפתור של שלח יש צירוף קובץ
דינבלו
אוקיי, אנחנו נשמח לסחור איתכם, ברגע שאני אקבל מפה אני אוכל להגיד לך איפה יבנה עיר המסחר הראשונה שלנו, אלא אם אתם רוצים לבנות את האקדמיה בתוך עיר הגובלינים "עין ההר" הדרך הכי נוחה להכנס לתוך שטח הדרו, וגם העיר הנטרלית היחידה בין הדרו והגובלינים, אבל כול המסחר שם נמצא תחת מיסים גובלינים, הבחירה היא שלך
 
גאלאן
1.אתה לא מבין,המצור הוא אסון!!!אף מדינה לא יכולה להסתמך על התוצרת שלה בלבד:הדאחי יוצרים את כל הכלי מתכת האיכותיים(מחרשות,מגלים.חרבות איכותיות).רוב האווזים שנוצותיהם משמשות להכנת ראשי חץ נמצאים אצליהם.זה פשוט לא משנה אם הודעת על הפסקת המסחר!
2.השאלה היא בעיקר את מי אתה מעדיף.הוא בגדול זה שינצח.
3.למעשה אין לדאחי שום נוגדי אשליות.אם זכרוני אינו מטעה אותי אנארווי הקשיש פשוט שלח אותם פנימה בהתעלמות מוחלטת מכל מה שאמרתי לו.כמובן שזה עלה לו בהמון שעות של שיטוט חסר תועלת.
4.בעוד האשליינים שלך מכונסים במעגל חיזוק יומיומי,פרצו ממקומות מסתור חיילים רעולים שלבשו מדי צבא שלכם.לפני שהספקתם לעצור אותם הם טבחו(!)בהרבה מהאשליינים שלכם. זה הפיל את מסך האשליה ואפשר פריצה פרועה פנימה של חייליו של לייסו.הם מחולקים ל2 ארמיות:הצפונית והדרומית,שביחד יוצרות כנראה תנועת מלקחיים במקום אסטרטגי.בעוד שהארמייה הצפונית נחסמת בידי החלקים הקשים והקשוחים של הצבא שלכם,הארמייה הדרומית מתקדמת פנימה במהירות,אחרי קרב מבריק שבו הם כיתרו את צבאכם ומכונה"הטבח בטחנת הרוח".מסתבר שבתנאי לחימה כאילו צבאם הרבה יותר טוב משלכם.כמה שבטים מאזור מרגלות הרכס הצטרפו לאורדה,מחשש לחייהם.
5.קצת אחרי זה הגיעו חיילי הדאחי לערבה,כעת לכודה האורדה במלחמה ב3 חזיתות.
דינרבלו
1.קסמי הטבע ופיתוח הגוף:כבר הגעתם לרמה שבה אתם יכולים ליצור קסם שישפר באופן משמעותי את האימון שרירים של האדם המושפע ובקסם טבע אתם מסוגלים לזמן יסודנים גדולים ולהשפיע קצת על מזג האויר.
2.נדמה לי שקצת התעלמת מההודעה האחרונה שכתבתי לך...
3.את מה תקים על הגבול של היער כדי שהאשלים לא יגלו אותו?
5.הצבא שלכם מתחיל את התקדמותו אל תוך ארץ האויב(הננסים האויבים).אתם מפלסים את דרככם ביעילות תוך שימוש במכשיר החדש שלכם: הסוסים המעופפים(אני חושב שנעשה לזה קיצור צבאי:"סומ"ע")
פלסמיד
ניסיתי פעם,זה לא נותן להעלות קבצי צייר
גדילן קוץ רגל
1.מחר אני אצור את המפה ממש בשבילך
2.כמו שאמרתי בפרטי,אני לא יכול להגיד לך כלום בלי לדעת באיזה אזור אתה מתחילברגע שתגיד אני אתן לך בוסט קטן כדי לפצות על זה.
 
מנמף
1.מממ...עכשיו יש לי גם את הדריידרים מההסכם וגם את הדריידרים האלו....כעיקרון, הדריידרים משמשים לעבודת הפיזיו הקשות, שלרוב דורשות הרבה גובלינים וכוח עבודה. הם משמשים כמנופים, כסבלים, עשושים עבודות קשות וכו'. בכך, הם חוסכים עבודה של המון גובלינים, שיכולים להתפנות לעזור בדברים אחרים.
2.זו לא ממש בעיה.בעת מלחמה כל האזרחים תורמים את חלקם, וחלקם פשוט יקחו את המוושכות מידיהם של הנוגשים בזמן שהם יצאו להילחם.
3.ממ..זה תלוי בהגדרה. יש די הרבה מהם, אבל אני מניח שהם איכותיים יותר מהצבא הממוצע.
4.כתבתי לך בפרטי.כעיקרון, הגובלינים מתגרים באויב כדי שיצא לתקוף/יבוא לדון על שלום
5.מעולה,רק שים לב שבינתיים קווארטו אמורה לשמש כמלכודת, אז עד שהגבול הדרומי ירגע, המשאבים מנותבים לפיתוח של מקומות אחרים-כמו המושבות בים או פוארטו.
6.אני אשמח.
7.הגובלינים שולחים שליחים ומציעים ליצורים החדשים, הלומבאר, הצעה-אם הלומבר ישבעו אמונים לג'וארו ויצטרפו לממלכה הגובלינית המשגשגת, הם יוכלו להמשיך לנהל את חייהם ולקבל את תמיכת הגובלינים, שיראו בהם מעכשו אחים בדם.הם מנסים לצרף כמה שיותר שבטי לומבאר, מפתים אותם בזהב ונשק.
 
חזרה
Top