• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הפנינסולרים ותושבי האריכפלג-משחק המשך

MFNF
אני מבין שחוליית הלוחמים הייתה חסרת תועלת. ידעתי שהם לא מספיק. בכל מקרה, הננסים נכנסים למצב חירום. הם מפסיקים באופן כמעט מלא את הפעילות במכרות, מחזקים את האשליות והופכים אותן לכל כך מוצלחות, עד אשר מעטים הננסים שאינם אשליינים בעצמם שיצליחו להבין את האשלייה. בנוסף לכל, האשליינים עוזרים כוחות כדי ליצור קיר העשוי מכוח טהור, שאינו מאפשר מעבר לכל מי שאין על כף ידו השמאלית חותמת העשויה מדיו מיוחד. ניתן לראות את החותמת רק בזמן המעבר דרך הקיר ושניות מספר אחריו, אחרת היא בלתי נראית. הנפחים מנסים לשפר את הנשק הקיים, ולמצוא דרכים להפוך אותו ליעיל יותר. האשליינים אינם תורמים הרבה ללחימה כיוון שהם עסוקים בלהתרכז בקיר הכוח, אך אם הם יראו שמתקרב אשליין מסוכן במיוחד מהאויב חלק קטן עשוייה להפסיק להתרכז כדי לתקוף אותו מנטלית. שולייות האשליינים הם הקוסמים היחידים שמשתתפים בקרב, והם פוגעים בכל יכולתם באויב- גורמים לתגבורת להראות כאויב, מגדילים כמות של גדודי לוחמים באשליות, כדי להטעות את יריביהם, וחשוב מכל, מחפשים שיטות כאלו אצל האויב כדי למנוע אותן. חלק קטן מהאשליינים שנשארו לא מרוכזים יכולים לחוש בחותמות הקסומות גם כאשר הן בלתי נראות, אך זה נדיר. הננסים פוחדים לחשוף לדאחי על מלחמת האזרחים, ומחליטים לדחות את הבקשה לעזרה רק למצבים נואשים. האחדות בין הננסים מתחזקת עשרות מונים, והדבר הראשון בתוכנית זה לחלץ את הננדסים שמחוץ להר שהיו קורבנות לאויב עוד לפני המלחמה. כמעט כל ננס כשיר נלחם, ואלו שלא מייצרים נשק או מחפשים דרך ליצור נשק משוכלל יותר. מתחולל מהפך בננסים- הם נלחמים כדי לשרוד, ומוכנים להקריב הכול כדי למגר כל אויב.

דינרבלו
שליח מבוהל מגיע אל ה"אבא", המנהיג הדאחי. הוא מוסר שהננסים נמצאים במצב חרום קשה ביותר, והמסחר בזמן הקרוב בלתי אפשרי. בינתיים ההוביטים לא זקוקים לתמיכה מהדאחי כדי להתמודד באיום, אבל הם ישמחו עם תעזרו להם במקרה והמצב יסלים. השליח אומר שלצערו ההוביטים אינם במצב של לעזור במלחמה של אחרים, אך אם הם יעברו את האיום בהצלחה, הם יעזרו בשמחה להגן על הדאחי כמיטב יכולתם, בדרכי השלום והמלחמה.
 
M.F.N.F

הפעם גורוק משנה טקטיקה. במקום לקרוא תיגר על המנהיגים הוא פונה לחיילים. בזמן הנאום פלוגה גדולה של לוחמים מאגפת את הקואליציה, למקרה שהנאום לא יעבוד. "אני הוא גורוק! בנו של דרא'ארק! ראש שבט האור-קרנו! אני הולך להפוך את כל שבטי האורקים לשבט אחד! וכל מתנגדי ימותו בייסורים! מי שייצטרף אלי יזכה לדם ומלחמה! לשלל רב! ולעצמה! האור-קרנו מזמין אתכם להתאחד איתו מרצונכם החופשי וללא מוות מיותר שלכם. ואני לא אציע את זה שוב.
 
דינרבולו
לדבר עם השהם בקשר למה? ועם מה לסחור? לדרו לא נשאר הרבה, כול מה שנשאר להם זה בגדים, אוכל ועבדים, ומה אתה מציע בתמורה?
 
דינרבלו
לדרו יש לוחמים, כול דריירד הוא לוחם, וגם שליש מהדרו הם לוחמים, אבל המלכה שלנו, מלכת העכביש, היא לא ה"אימא" וגם לא תהיה, אבל אם אתה רוצה לחתום על הסכם שלום ה"אבא" יכול לבוא ולחתום עליו בעצמו
 
דינרבלו
כשהאבא מגיע, מכינים בשבילו סעודה, ואחרי הסעודה אחד מהדרו שואל על פרטי ההסכם

MFNF
אני מניח שבזמן שעבר בין הבקשה לבין חתימת ההסכם הקוסמים הצילחו ליצור לפחות תוצאה חלקית של האוכל שסיפרתי לך עליו בהודעה הפרטית
 
פלסמיד
לא היה להם זמן לפתח כלום ובטח שלא להשתיל אותו בשום מקום.

גאלאן
קיר הכוח לא פרקטי בכלל.
כאשר הגששי אשליות של ננסי הערבה מבינים שהם לא יכולים לעמוד באשליות המורכבות שיצרתם הם נוקטים בגישה שונה: בעוד חלק שומרים על המחסום שלכם השאר יוצאים וחוסמים את דרכי השיירות שלכם לחלוטין ופושטים על כפרים שלכם.זהו מצור כלכלי!

גדיל
הנאום לא נראה שמחולל איזה שינוי בלוחמי האויב,אבל הוא מחזק את ידם של לוחמיך ומסיח את דעת האיוב מספיק זמן כדי שכוחותיכם יאגפו אותו.ואז בזכות תוכנית רבת השראה שנהגתה במקום בידי הפיקוד העליון שלך והסתערות אגדית במפתיע של חלק מהחיילים על אגף שמאל של האויב ניצחתם.אתם מניסים אותם ומכים בהם על שוק ועל ירך עד רדת הלילה.למחרת החרבתם כפר אויב,כבשתם עוד אחד ושבט אחד הסתפח מרצונו.כעת אתם השבט הגדול ביותר במספר האנשים,החזק ביותר וגורוק הוא האורק עם מספר הנשים הגדול ביותר.אתם כוח שיש להתיחס אליו!כל שבט ושבט בקואליציה מוכנע
יחי האור קרנו!
גדיל ופלסמיד
מעולה!
 
MFNF
פחדתי שתגיד שהוא לא פרקטי. רק רציתי להבהיר שכל האשליינים מתרכזים רק בזה, אז הם בעצם מנוטרלים כל עוד הקיר קיים. אם עדיין זה לא פרקטי, אז אני יסתדר. ד"א, איך הם פושטים על הכפרים אם כולם (חוץ מהשבטים בערבה) נמצאים בהר? בכל מקרה, מצור לא יפריע כלל לננסים. במילא הם גידלו את מזונם בעצמם, והם הפסיקו את המסחר עוד לפני שהמצור התחיל. ברגע שהננסים מבינים שהמחסום של האשליות יעיל, הם נותנים לאויביהם לשבת ולחכות, כאשר הם תוקפים בנשקי טווח ממקומות מסתור כדי למנוע אספקה או פשיטה, בידיעה שבמצור החיילים הצרים סובלים בשמירה, והננסים יכולים להשתמש בזה לטובתם. האשליינים מסתכלים באמצעים קסומים מרחוק על צבא האויב (לעזאזל, חסרי תועלת ככל שיהיו הם בטח יכולים לעשות את זה) ומחפשים נקודות תורפה. מצב החירום נמשך- הננסים שאינם יודעים להלחם מתאמנים, והננסים שכן יודעים תוקפים בשיטת פגע וברח את צבא האויב. הם עושים את זה בקבוצות קטנות, בורחים לפני שיצליחו לארגן תקיפה נגדם. חלקם בכלל נעלמים מהעין בזכות קסם, ומשספים מספר גרונות לפני שהם חוזרים על ההר, שבינתיים מוגן.
 
דינרבלו
אני יכול להביא חיילים (בעיקר דריירדים, אבל גם מכשפים), חפצים עשוים מקורים (רשתות, חבלים, מלכודות, בגדים, כול דבר שאפשר להכין מבד) ולשפר את החיילים שלך (הקוסמים שלי מתמחים בלשפר חיילים, כמו להוסיף להם שריון חיצוני או טפרים
MFNF
כול יצור שאינו דרו או חיה מעוותת לא יודע שהוא חלק מהרשת הטלפתית, והיא לא מופעלת אצלו עד שאני אומר
 
לא כל כך שיחקתי אתמול והיום,חתיכת תקופה עמוסה...
מעכשיו אף אחד לא מגיב עד שיוצאת הודעה ממני שמסכמת את כל זה,אוקיי?
עכשיו אנחנו כבר במספר העמודים של המשחק הקודם,מפחיד אותי לחשוב כמה עמודים יהיו לזה עוד שבוע...
אם שחכתי משהו תגידו לי.
גאלאן
1.זו טעות גדולה מאוד להגיד שחסימת הסחר לא משפיעה עליכם:גם הכלכלה שלכם מבוססת סחר,(אתם משיגים מעט כסף מהמחצבים שלכם.והכסף שאתם לא משיגים עובר לכיסיו של ח'אן לייסו) וגם זה מוריד את היכולת שלכם לספק מותרות,מה ששובר את רוח הלחימה של הננס הקטן.
2.הצבאות שאתם שולחים החוצה כדי להלחם במוצבים(הרי שהם לא יוקמו כל כך קרוב לאשליה שהם יוכלו להפגע מקשתים מאחוריה) נלחמים מלחמות עקובות מדם עם כוחות הח'אנות.כך גם קורה לכוחות שאתה שולח "לשסף כמה גרונות ולחזור"
3.אם האשליה מקיפה את כל החלק המזרחי של הרכס,אז תראה את מה אמרתי על "פשיטות על כפרים" כמבוטל.
4.אסטרטגית פגע וברח,אותה אתה מיישם היא במקרה גם הצד החזק של צבא האורדה.זה יוצר מלחמה שמתנהלת בין אספסופים במתקפות פגע וברח אכזריות,ומתקפות נגד.לחייליך יש יתרון מורלי שמספקת האשלייה,והעובדה שהם נלחמים כדי להגן על ביתם,חוץ מזה צבאותיכם די שקולים.
5.העלמות מהעין וקסמים אחרים:יש אותם לשני הצבאות,ושניכם מנצלים זאת היטב.
דינרבלו
1.זה שאתה מסתיר מהאלפים האפלים את הננסים זה מכוון?
2.המסחר בינך לבין הננסים נקטע באופן מסתורי.מסתבר שהם שקועים עד מעל הראש במלחמה עם פלג ננסים שחי בערבות ג'אנחאן ופרש מההגמוניה שלהם.הפלג שלהם נקרא "אורדת הננסים" ומנהיגם הוא "ח'אן לייסו אודיפרסווירליי".הם חוסמים את דרך המסחר.
3.כל הכבוד על הדרך שבה אתה מנהל משאים ומתנים.
4.תצטרך לשאול את פלדריק מה האשלים אומרים לשליח שלכם.אני אידע אותו לגבי זה.
פלסמיד
1.חוץ ממה שציינת אתה יכול גם לסחור באומנות שלכם,שנחשבת כמובן אקזוטית בארצות רחוקות,וכן בחרס שלכם ,שמגיע מבוץ בעל גוון כתמתם שמגיע מהאגם הגדול שלך.הוא בטוח יחשב בעיניהם יפה.
2.איך כבר יצרת רשת טלפתית?
3.הצלחתם להכין תמצית שמחדירה את תודעתה של המלכה אל תוך תודעת אנשים.הבעיה היא שיש לה טעם מר מורגש.
4.רציתי להגיד לך שסוסים מעופפים המפילים מטענים של נשק כימי יכולים להיות נשק חסר תקדים שיכניס את העולם לעידן חדש של לוחמה...
גדיל
אתה משחק אורקים... :lol: , אני לעולם לא אתרגל לזה! :lol:
.אני אשלח לך את האורקים בפרטי(ואעלה את זה לכאן בהודעה הבאה,אני פשוט לא חושב שזה יכנס פה) ואז תגיד לי איפה אתה מתחיל ואני אגיד לך מי הם אויביך(הפוטנציאליים).
גדיל,פלסמיד,דינרבלו
ההודעה שכתבתי לגדיל ופלסמיד הוכוונה בעצם לדינרבלו ופלסמיד.
פלדריק
בתקופה הזאת לא כתבת כלום,ממש כמוני.
דינרבלו שלח אליך שליח,לדעתי הוא ירצה לדבר איתך בזמן הקרוב.

פשיו,חשבתי שזה יהיה יותר קשה,עכשיו אפשר לחזור ולהגיב :)
 
חזרה
Top