• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הפנינסולרים ותושבי האריכפלג-משחק המשך

מישהו שמע מפלסמיד בימים האחרונים?
פלדריק
בקר לצמצום בצבא:בינתיים יש סיכוי לא רע בכלל שתפרוץ מלחמה לכן כדאי שתתחיל לצמצם רק שהסכנה תחלוף.ותזכור שכדי להחזיק אימפריה כמו שלך צריך בכל זאת כמות יפה של גיסות(מחקר ארצות,אבטחת ערים,דיכוי מהומות...)אני חושב שבעתות שלום אפשר להסב את הצבא למשטרה,לשלוח אותם ללוות שירות או לשלוח אותם לחקור.אני חושב שאם הם גם יעבדו הם יהיו פחות כשירים למלחמה.(אבל מה שאתה רוצה).
יחידת שומרי החרש היא רעיון מעולה.
אחרי קרב קשה שבו נהרגו הרבה מחיילי המשמר העירוני שלך שביתם בערך חצי מחברי הקבוצה(השאר נהרגו בקרב).אתם לא מצליחים לדובב אותם,הם מדברים שפה משונה,אבל אתם יכולים ללמוד עליהם דברים אחרים:
הם יצורים בעלי מבנה גוף שמזכיר את הח'אוסטר,אבל גבוהים יותר.עורם בצבע חום.אוזניהם קטנות ובעלות מעין צורה אובלית,כנראה מנוונות למחצה מפני ששמיעתם גרוע והם מדברים אחד אל השני בקולות רמים. רוב היצורים שתפסת הם כנראה זכרים(אף אחד לא בדק,זה על סמך ניחושים.כמה מהם נשאו משהוא שנראה כמו דרגות על הכתף.הם נושאים ציוד מברזל איכותי.איך אתה קורא להם?
כשבועיים אחרי זה אתם עוברת מעליכם להקה של יצורים דרקוניים משונים.שמועות עיקשות טוענות שעל גבם של היצורים האילו היו הומנואידים.
המשלחת שלך אל המערב יוצאת מנמל פאורטו. .
דינרבלו
המשלחת הרכובה שלך בדיוק בשולי הציוויליזציה פוגשת את המשלחת שלך שחוזרת מהצפון.המשלחת החוזרת
מגיעה לעיר הבירה ומספרת שהיא ראתה עיר משונה עם יצורים קטנים,שחורים וארוכי האוזניים שמעבדים את
האדמה.המשלחת לא התגלתה כנראה.איך אתה קורא ליצורים האילו?האם אתה מושיט לך ידם בידידות לשלום,או
מסתער עליהם ביד קמוצה?לאן תשלח עכשיו את המשלחת המעופפת? אגב,מהו הכיוון השלי שי שאתה מדר עליו?
פלסמיד
איכר אחד גלה שהדשן הביתי שהוא מכין מאדמת מערה,פסולת וגללים הוא במקרה דליק מאוד.בשניה שמקרבים אליו אש הוא נדלק בלהבה גדולה מאוד ויורה לאויר ניצוצות.עכשיו רק נשאר לחשוב על הישומים של זה...
לפי איך שהגובלינים מתקיפים,נראה שהם חושבים שצבאכם קטן בחצי,ואין להם שמץ של מושג על הכוחות האדירים של המלכה...
 
מנמף
הרעיון הוא לנצל את כוח האדם שלהם לעשות מהם כוח עבודה, שישיה בכושר מעולה. על לחימה הגובלינים יטרכו לחשוב בהמשךך, כשהם יתחילו לפתח תורת מלחמה. ובינתיים הצבא לא מפורק, להיפך, הוא מתכונן לסיבוב נוסף במאבק.

הגובלינים מחליטים לבנות מיד ועדה נוספת-ועדה שתופקד על חקירה. הועדה תהיה אחראית לחקור את כל הנשק והטכנולוגיה שנתפסו אצל הדרו, אבל יותר מכך, לחקור וללמוד את השפות, המנהגים, ההיסטוריה, הטכנולוגיה, ואם אפשר אז גם הקסם, של הדרו ושל הגזע החדש.
אנשי הועדה יתחיל במרץ לחקור את כל הידועה על הדרו-וכן את הנשקים שנתפסו אצל היצורים המוזרים,ואת השפה שלהם, במטרה להשתמש בידע ולשלב אותו אם שאר הידוע לגובלינים כדי לקדם את התרבות הגובלינית.
עד שיחקרו היצורים האלו, הגובלינים של משמר החורש מקבלים הוראה למלכד את הדרום על מנת לארוב טוב יותר לכוחות של הגזע המוזר. הגובלינים מקבלים הוראה לערום את כל הגופות[ללא הציוד,כמובן] של היצורים שנהרגו בכיכר יער גדולה[שסיירי האויב יוכלו למצוא],ולהשאיר שם, חרות על עץ, הודעה בסמלים, שמציגה את היצורים בכיוון ההפוך מהיער, או אחד מהיצורים שמדבר אם גובלין. האפשרות השלישית שמוצגת היא גופה.
 
גדילן קוץ רגל
מנהיג השבט האויב מציע שהם יכריעו זאת בקרב האבקות עד המוות אחד על אחד מסורתי.שני האורקים מתחילים להתכתש ביניהם ובסופו של דבר יוצא גורוק מנצח.בני השבט השני מוחים על המהלך של תפיסה במכנסיים שהוא ביצע וזו מתפתחת לתגרה שבטית גדולה שבסופה שני השבטים חוזרים הביתה מוכים ומדממים.

פלדריק
נשמע כאילו אתם חובבים בירוקרטיה :lol:
רעיון נחמד להתקשרות.
למעט זה שטכנולוגיית הגרזינים שלהם יותר טובה והשיריונות שלהם עשויים בטכניקה טובה יותר אתם פחות או יותר שוים.עד שיגיע מומחה אחד ממהנדסי הבניין התנדב לנסות ללמוד את שפתם.הוא כבר הצליח להשתלט כבר על מילים פשוטות כמו אוכל,שתיה,מרק,בירה ואני.
מהדרו לדעתי לא יסכימו שתלמדו את הקסם שלהם בחיים. ?
דינרבלו
חזרה אליך הטייסת השנייה,זו שפנתה דרום.היא מדווחת שהיא גילתה גזע משונה של יצורים ירקרקים בגדלים שונים בונים ישוב במפרץ.הם ראו בכיכר העיר את המשלחת הרגלית שוכבת מתה מתחת לשלט שמסומן בו בציורים ״או שלא תתקרבו,או שתעשו איתנו שלום או שתמותו.איך תגיבו להרג המשלחת שלכם?או שתתקיף,או שתדון איתם על זה .איך אתה קורא ליצורים האילו?
 
M.F.N.F
גורוק נח באוהל שלו ושובר חפצים בזעם על בורותו של השבט השני. ביום למחרת, אחרי שריפא את כל פצעיו בעזרתם של השאמאנים, הוא חוזר על התהליך, והפעם מזמין את נציג השבט החדש לקרב תחת השגחתה של אימא אדמה, השאמאנים של שני הצדדים יטילו קסמים חזקים שיגדירו רמאות בתחילת הקרב, וימנעו אותה. ליתר ביטחון, גורוק מציע שהם יעשו את הקרב בעירום, אין לו שום דבר להתבייש בו.
 
טעות ליצורים השחורים דרו ולירוקים גובלין
הדאחי כועסים ומתקיפים בכל כוחם המשולב עם הננסים הצבא יחכה בעמק שלפני הייער אם יהרגו את השליח מלחמה אם לא הצבא ידרוש פיצוי פן הם יומתו​
 
מנמף-
אוהבים בירוקרטיה?לאממש,הם פשוט חייבי להתקדם בכל תחום שהם יכולים למצוא, אז ממנים כל פעם אחראי חדש. אני מניח שהתוצאה בסופו של דבר תהיה מערכת פקידים מתוחכמת סטייל סין.

הגובלינים לא שואלים את דרו,הם מוציאים את המידע מהשבויים שלהם.הם גם מסתירים את זה מהדרו.
 
פלדריק
המלכה מסכימה לחקירה של בתי האצולה, בתנאי שרק בתי האצולה יחקרו בכלליותם ולא כול דרו בנפרד (בית א' ביצע את זה וזה, ולא הדרו מבית א')

MFNF
דרך הקשר הטלפטי, המלכה (וכול שאר הטלפטים שמסייעים לה) מוחקת את כול הזכרונות של הדרו לגבי איזה בית הם היו
תערובת הנפץ מתגלה כיעילה מאוד, ונשלחים לשם חיות אשר אוכלות את הפסולת ואדמת המערה, ומיצרות את התערובת ביחד עם הגללים, בנוסף, נשלחים חוקרים שיגלו את החומר באדמת המערה שגורמת לה להיות נפיצה
 
פלסמיד ומנמף-
הגובלינים מסכימים,אבל דורשים שבתמורה לתנאי הזה הם יקבלו בחזרה את הדריידרים.סדרה נוספת של פשיטות ממחישה את קוצר רוחם לסיים את המלחמה.
בינתיים השופטים שהגובלינים ממנים כבר מתחילים לבדוק את העדויות. הם דורשים מחילה והשבה של הנכסים הבזוזים לכל בתי האצולה של א'דאל,ונישול מנכסיהם והסגרה של עוד סדרה של בתי אצולה שהיו מעורבים בניהול הצבא ובכישוף שמחק את הא'אדאל. הם מסכימים לחוס על כמה בתים זוטרים והרוסים כמחווה של רצון טוב בתמורה לפיצויים כספיים קטנים.


מנמף בלבד-
הגובלינים מנצלים את הקביעה של המלכה לטובת עצמם-הם שפוטים בתי אצולה שלמים שיש בהם אנשים מוכשרים צבאית או מאגית בגלל אווירה שאחד אחר עשה בכלל, ובכך מנסים לפגוע בכמה שיותר אנשים מוכשרים בצמרת הדרואית, ובתי האצולה שנכסיהם מוחזרים להם יוכלו לתפוס את מקומם כשהם חייבים לגובלינים.הבתים הקטנים שחסים עליהם הם פשוט בתים שבמילא אין מה לעניש אבל הם מחוייבים לשלם חוב. כוח לא ישאר להם, אבל מרמור כלפי המלכה שהסגירה אותם דווקא כן.
 
פלדריק
שהדרו יקבלו את הדריירדים? או הגובלינים?
הדרו מסכימים לקבל את התשלום, בתנאי שהרכוש מהפשיטות האחרונות יוחזר, הפשיטות יפסקו, וינתן לדרו מעבר בטוח בארצות הגובלינים

MFNF
הדרו אוגרים מנסים לשלם את הכנס, ומביאים לגובלינים נכסים שהם או הרוסים או שיש בהם צמחים מעוותים (ואחד או שניים נורמלים), מקווים לנקמה
 
פלסמיד
שהגובליינים יקבלו את התשלום כמובן. הגובלינים מוכנים להפסיק את הפשיטות לא לפני שייחתם הסכם השלום,והרכוש שנבזז הוא חלק להמלחמה, והוא המחיר שהדרו משלמים על הסירוב שלהם למשא ומתן. הם מוכנים לשחרר את הדרו מהפשיטות האחרונות רק אם הדרו יסכימו להסכם מייד, אבל הם לא מוכנים להרשות מעבר בארצותיהם,הכפר ישאר נקודת המפגש היחידה איתם.
 
דינרבלו
סבבה. תתאר לי בערך את העיר ואיך אתה רוצה שלמגן אותה, ואני כבר יתאר את זה. זה מגניב לתאר אשליות. סוסי הדרקון יהיו די מיותרים בשביל הננסים כי הם חיים בהרים ומתחת לקרקע, שבהם סוסים וחיות מעופפות (בהתאמה) לא מסתדרים טוב. אם יש לך דבר אחר להציע (האמ חפצי קסם האמ) אני יהיה מאושר.

MFNF
לא ענית להודעה האחרונה שלי אליך.
 
אני לא יודע אבל זה התיאור שלי עיר על הר ומתחתיה עמקים גדולים וכפרים אני רוצה שלא יראו את העיר רק בני אדם וננסים יוכלו לראותה ובעמקים שאין פוריות אבל שיש חומה ענקית בקיצור מראה מפחיד
 
דינרבלו
כלומר, אתה רוצה להפוך את העיר כולה לבלתי נראית מלבד חומה ענקית? זה מסובך. וגם בטח יהיה ממשקשה בשביל האשליינים. אני צריך קודם אישור מMFNF שהאשליינים יכולים לעשות את זה לפני שאני יתאר, כי זה נראה לי משהו ממש קשה.
 
פלדריק
בלי ברירה, הדרו מסכימים וחותמים על ההסכם, מביאים לגובלינים את הדריירדים ומחזירים את הדרו

MFNF
הקוסמים עובדים על יצירת לוחמים וחיות מעופפות, שיוכלו לעבור מעל שטחי הגובלינים
 
פלסמיד
הגובלינים מיישמים את שורת ההחלטות שהם קבעו, מדיחים ומחרימים נכסים של שורה של בתי אצולה צבאיים/מאגיים, משחררים בתמורה לכופר את השאר, ודורשים מהמלכה להחזיר נכסים לבעלי בריתם.
הם משחררים את השבויים הדרויים שנשבו בימים האחרונים לפני ההסכם, ומסיגים את הצבא חזרה לכפר המבוצר, שמעכשיו יקרא עין-ההר, ומתחילים לשפץ אותו במטרה להופכו לעיר מסחרית מבוצרת ומשגשגת. הם מודיעם בריש-גלי שהם סולחים לדרו על מעשיהם, ושעכשיו כשהדרו הכירו בגובלינים כגזע שווה להם, הם מקווים שהשלום ישכון ביניהם.

מנמף-
ההצלחה המדהימה במשא ומתן גוררת חגיגות גדולה בבירה.הגובלינים יצאו מהמלחמה אם אבדות מעטות, שלל רב, בני ברית חדשים בתוך חצר המלכה ושטחים רבי ערך במעברי ההרים. הכסף הרב שניבזז, הוחרם או נלקח ככופר והעבדים החדשים מושקעים בשכלול הכפר החדש והקולוניות, וגם המיסים שנלקחים מהמסחר המשגשג שיתפתח בכפר תורמים לזה. המוני העבדים הדרון שניתפסו מחולקים לשניים-הדרו בוחרים את הטיפשים והצייתנים ביותר, ומסרסים את כל השאר. המטרה היא לטפח עם דרואי של עבדים שיחונך לשרת את הגובלינים. הצבא עצמו משאיר כוח גדול בכפר, והשארית מתפצלת-גייסות רבות נשלחו דרומה, חלקן תומכות במשמר החורש והנותרו בונות תרגילים שמדמים מצב שבו כוח צבאי גדול יגיע לקווארטו. התוכנית היא לתת לכוח האויב להתקדם לקווארטו ולכתר אותו שם במתקפה מהים והיבשה גם יחד. ולא בכדי קווארטו נותרת ללא ביצורים, כדי שהאויב יחשוב שהיא אינה מוגנת. הגובלינים גם משתמשים בכוחות החורש כדי להיות מודעים לכל כוח שעלול לעבור, להפריע לו בדרך בעזר פעילויות גרילה, ולבסוף להעזר בוכחות החורש כדי לאגף אותו מדרום, לקטוע את קווי האספקה שלו ולמנוע בריחה דרך היערות.

שאר הכוח הצבאי מתחיל בתרגולים של שורה של רפורמות-הצבא הגובליני החדש יתחלק לרג'ימנטים, שישתמשו בנשקים מהסוג החדש ביותר, ויהיו קלים לתמרון. הגובלינים ינצלו את מספריהם כדי להקים כוח צבאי גדול, שהוא בגדר עבודה יומיומית-הרג'ימנטים מפטרלים לאורך הארץ, מתאמנים בנשק, אוכפים סדר, ובין לבין משרתים גם כנוגשים של העבדים הדרויים, שיעזרו לבנות ולשכלל את המושבות. גל נוסף של בנייה עבור על המושבות בעזרת הכספים מהחדשים, והגובלינים אף מתחילים ביצירה של צי משוכלל, שיכלול גם נחטים. המשימה הראשונה של הצי היא לצאת למזרח הים הירוק, ולחקור את מקורם של העצים שנסחפים משם.
 
פשיו,חתיכת עומס ... אם שחכתי משהוא אז תזכירו לי
פלסמיד
מסתבר שהחומר באדמה שאחראי לכל זה הוא חומר גבישי קטן שאתם מכנים "דרואיט".הוא רק מאוד דליק כשלעצמו,אבל כחלק מתגובה כימית עם חומרים שיש בגללים הוא הופך לחומר בעירה רב עוצמה.בהוספת פטריה בשם פטוטרת מערות ירוקה מתקבל מסך עשן ירקרק קטלני ביותר לנשימה.
מגיעה אל החוות שלך ברמה הנמוכה ההיא(לא מצליח להזכר בשם) חבורה של יצורים הדומים לכם במבנה גופם אבל גבוהים יותר שצבע עורם חום(ישנם עוד כמה הבדלים פיזיולוגיים זניחים,אבל לא אפרט).הם לא דוברים את שפתכם אבל אחד מהם מצליח בעזרת קסם.הם אומרים שהם חיילים של אימפריית הדאחי הגדולה שבמזרח,שהם הנציגים של ה"אבא"(כנראה המלך שלהם.כמה דוחה ומשונה זה שגברים שולטים בהם).הם אומרים שהם באו לשלום.אתה יכול לדון בתנאיו עם דינרבלו.החיות המעופפות שלהם נראות כמו סוסים,רק עם צורת פנים שונה,קשקשים וכנפי עטלף.
מחיקת הזיכרון של תקופה כזאת משמעותית באופן כל כך מאסיבי הוא בפירוש בלתי אפשרי.

דינרבלו
כמה צבא אתה שולח כדי לחסל את היצורים האילו,ואם אתה רוצה שהננסים יסיעו תבקש מהם.ממה שהצלחתי להבין מההודעה אתה שולח אליהם שליח דיפלומטי שמבקש פיצויים(בבקשה נסה לכתוב את הודעותיך באופן קצת יותר רהוט בעתיד)
המשלחת המעופפת שלך הגיעה בהצלחה אל היצורים החדשים[דרוש שם],צפה בקרוב להודעה מפלסמיד.
גדילן קוץ רגל
מתבצע קרב חדש בין המנהיגים.גורוק מנצח בזכות הטלת "שוברת'עצמות" מרשימה. אחרי שקובץ פנאטים של המנהיג השני מדוכא מתאחדים השבטים.רבים מהשבטים הקטנים יותר שבסביבה אצים להיות בעלי ברית שלך,מפחד שחרונך יפול עליהם.אחרי שניצחת את השבטים באזורך מתאגדת נגדך קואליציה של שבטים שמפחדים מכוחך,גדולה יותר משבטך.מה תעשה?
את גזע האורקים אשלח לך מחר.
פלדריק
קסמם של הדרו הוא קסם שמעוות דברים.
כל הכבוד על המשא ומתן הקשוח.
בקשר לשפיטת הבתים: אתה יכול לנהל את זה מול פלסמיד.
גאלאן ודינרבלו
הסוואת כל העיר:בלתי אפשרי.אתם יכולים במקום זאת להסתיר רק את מה שיותרגבוה מהחומות,זה קשה אבל אפשרי.
גאלאן
"ראש שבט הליירט קיבל חבילה מלייסו אודיפרסויירליי.הוא פתח את צרור הבד על שולחן העבודה שלו,ולמרבה הזוועה היתה שם יד כרותה,בשלבי רקבון,מאוגרפת לכדי תנועה מגונה וענודה את טבעתו של ראש המשלחת הדיפלומטית.יומיים לאחר מכן הכריזה על עצמאותה "אורדת הננסים",המורכבת מבעלי ברית ושבטים מאוימים של לייסו.למחרת תקפה האורדה את ההגמוניה.
החלה מלחמת האזרחים הננסית.
 
פלדריק
הרדו מברכים את ההסכם, וכאות לשלום, הם שולחים משלחת של מאה דריירדים, שיעזרו לגובלינים בבנית העיר החדשה, וישארו אצלם אחרי סיום הבנייה

MFNF
המחיקה לא מוחקת את כול הזמן שהם היו בבתים, פשוט הם לא מצילחים להזכר באיזה בית הם היו, הדבר היחיד שזה מוחק זה השם
המחקר בנושא תערובת הנפץ מתקדם, והחוקרים מנסים למצוא מאיזה יצורים ניתן להפיק את הדרואיט, ונבנות חיות שמגדלות את הפטריה, וברגה שיגלו את החיה, הם יוספו לשם
הקוסמים מנסים להשיג קשקש או שערה מהסוסים המוזרים, בשביל שיוכלו ללמוד על הקסם שיצר אותם

דינרבלו
הדרו שולחים נציג ודריירד (חצי דרו חצי עכביש) אל היצורים, שמספרים להם על ההרס של ממלכת הדרו, הם מציעים שיתוף פעולם בין שני הגזעים, הדרו יביאו לאנשים דריירדים בתור עבדים (ומציגים להם את היעילות שלהם מול עבדים רגילים, כמו היכולת שלהם לטפס על קירות או ליצור עבדים חדשים מבשר) והם יעזרו בשיקום ממלכת הדרו, בנוסף הדרו מציעים לבנות בניין שבו יהיו קוסמים משני הגזעים שיחקרו את קסמי השינוי, ומראים שהדרו מקווים רק לשלום בין שני הגזעים
 
גאלאן
האם תסייע לי במלחמה נגד יצורים ירוקים בשם אשלים
פליסמד
רוצה ברית צבאית וכלכלית
שהמנו
אני שולח שליח לאשלים [זה היצורים הירוקים] ולאחרים של פליסמד קרונים
 
חזרה
Top