• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הפנינסולרים ותושבי האריכפלג-משחק המשך

דינרבלו
אני שלחתי לו כמה וכמה הודעות.הפעם האחרונה שהוא היה מחובר היא בארבע עשרה אני חושב.
הסוסים המעופפים כבר הגיעו לרמה שהכנפיים שלהם מפותחות מספיק כדי לעוף מרחקים ארוכים והם חזקים מספיק כדי לשאת עליהם בני אדם.הם מוכנים להכנס לשירות.האם אתה משתמש בהם למטרות צבאיות בלבד,או מוכר אותם גם לאזרחים?
ספינות: אתה יכול כמובן,אבל בקצב מאוד איטי,כי אין לכם בכלל ניסיון מעשי בשיט לטווח ארוך והתכנון אוניות.

קסם:מה זה קסם לפיתוח הגוף? בקשר לקסמי השליטה בטבע:אתה לא יכול להגיד לקוסמים המדענים שלך שיחקרו את זה לרמה המקסימלית,אתה יכול להגיד להם שיחקרו במיוחד לכיוון הזה,ומה זה בידיוק קסמי שליטה בטבע?

:
שוב דינרבלו
הסוסים המעופפים הם יתרון לוגיסטי,צבאי ואסטרטגי אדיר,נצל אותו בחוכמה:הסוסים המעופפים(דרוש שם)מסוגלים לעבור שטחים במהירות גבוה,מפני שהם לא צריכים להתחשב בתוואי שטח.הם יכולים לספק מבט מלמעלה,מה שישנה את חוקי המשחק של ניהול צבאות.הם יכולים להפוך כוחות לבלתי פגיעים כמעט,ולתת להם אפשרות לעשות הסתערויות רבות עוצמה.והכי חשוב:אין לאף אחד מענה לכוח הזה. נצל אותם בחוכמה והמצא שיטות יצירתיות לנצל את כוחם הבלתי מאותגר ולהשביח אותם כל הזמן.
 
קסם לפיתוח הגוף זה שהיו גמישים יותר חזקים ומהירים
קיסמי טבע זה שליטה ביסודות וביער
אני רוצה שיתחילו לנסות לבנות ספינות מלחמה
ודבר איתי בקשר לסוסי דרקון גירסא 1[זה הסוג והשם ] השימוש הוא צבאי וריגולי בינתיים אני שולח משלחת חדשה לצפון אם הסוסי דרקון ומפתח יחידת עלית שירכבו עליהם ואם אני אמכור אותם לאזרחים זה ישפיעה
 
פלסמיד ומנמף-
הגובלינים טוענים שהפשעים שבוצעו כנגדם הם גדולים, ולשפוט את כל הדרו עליהם פירושו עוד מלחמה-הם דורשים להביא למשפט את הדרו שהיו אשמים בדברים האלו, וטוענים שאם גזע הדרו באמת שם את העבר מאחוריו, זה הדבר ההוגן לעשות.
 
גדילן קוץ רגל
במרכזו של כפר עץ לא גדול במיוחד ניצב לו משהוא שדומה למעגל ירקרק.מבט יותר מקרוב מגלה שזהו מעגל צפוף של אורקים גדולים וירקרקים,שנדחפים כדי להביט על מה שמתרחש במעגל מתוחם בחבלים שבמרכז.״התכנסנו כאן היום,ידידי,כדי לחזות באיחודו של שבט האוגוליג אל תוך שבט האור קרנו!״ הכריז בחגיגיות אורק שעמד במרכז.הוא היה אורק צעיר,מעוטר בסימני קעקע וצלקות,במיוחד חבורה גדולה וטרייה יחסית על לחי שמאל.ואז הוא פנה אל האורק השני שהיה במעגל המתוחם,אורק מבוגר יותר,אפור מאימה,שהיה כבול בתנוחת כריעה לא נוחה על ברכיו.״זה הוא הצ׳יף של שבט האוגולוגו,קטרום״.אמר האורק הצעיר ונשך נשיכה עזה את אוזנו הימנית של האורק הכורע,שהחניק זעקת כאב,תלש בפיו חתיכה מהאוזן השעירה ולעס אותה בתיאבון.זוהי השפלתו הסופית של מנהיג,חלק מהאורקים הנאספים צעקו צעקת ניצחון.״היצור החלוש והמובס הזה אינו מנהיג יותר״,אמר המנצח והרג את האורק המובס.ואז צעק בקולי קולות:״כעת אני הוא המנהיג:כל נקבותיו שלי,כל השטח הזה שלנו,כולנו כעת שבט אחד,יחי האור קרנו!״ואז כל האורקים הנאספים החרו והחזיקו אחריו:"יחי האור קרנו!״.והחגיגות נמשכו לתוך הלילה.

פלסמיד ופלדריק
אוקי,תישבו את זה ביניכם
דינרבלו
אתה מורה לקוסמים לעבוד לכיוון של קסמי גוף וטבע.כשאתה אומר לצפון אתה מתכוון ליער ההוא שגילית וכבר שלחת אליו משלחת?בקשר לספינות המלחמה שלך:אתם מתחילים לעבוד על זה?
 
IN
החגיגות נמשכו לבסוף הרבה מעבר ללילה, ולאחר שנגמרו לא נותר אורק פיכח אחד בכל השבט. מלבד גורוק, ראש השבט הצעיר ביותר ששלט אי פעם בשבט האור-קרנו. כמובן שזה לא הפריע לו. כבר בגיל הזה גורוק היה יותר גדול מרוב האורקים של שבטו ויכל לנצח יריבים יותר מנוסים ממנו בקלות יחסית. אבל היתרון האמיתי שעמד לרשותו היה פיקחותו, והשאפתנות שהובילה אותו בכל מעשיו. גורוק משל באור-קרנו רק זמן קצר וכבר כבש את השבט הראשון שלו, התוכנית לאחד את כל שבטי האורקים התחילה, ואין אף אחד שיעצור אותו.

גורוק שולח את סיריו לכל הכיוונים בחיפוש אחר סימנים להימצאות שבט נוסף באיזור, את הגברים של השבט השני הוא מקבל אליו כאילו היו מאז ומעולם חלק משבטו, והוא מחלק להן שפחות כנשים. את כל השלל הוא מצרף לאוצר השבט והוא מכין את אנשיו ליציאה אחרי השבט הבא. דרך ארוכה לפנינו
 
גדיל
נהדר!כבר עכשיו אתם מכירים כמה שבטים.אחד מהם בא ומתאחד אתכם מרצונו.כשתהיה ממלכה גדולה לא יוכל מנהיג לשלוט בכולה בזכות כוח בלבד,זו לא שיטה יעילה.במקום זאת תצתרך בסופו של דבר להקים איזו שיטת ממשל אחרת.
שבט הגבעה הגדולה יוצא להלחם בכם כנקמה על נצחונכם שבט שהיה קרוב אליו.הם מתקיפים אתכם בלילה והורגים הרבה מלוחמיכם.עכשיו הם ביתרון מספרי,מה תעשה?
עכשיו אני נותן לך בוסט כדי שתגיע לרמתם של של שאר השחקנים.כדאי לך להיות פעיל הרבה בימים הקרובים.
 
דינרבלו
אני מסכים להסכם. אין לי מה להסתיר ואני יכול רק להרוויח משיתוף פעולה מוגבר

MFNF
הנציגים המומים "אינכם יכולים לבוא בדרישה הזאת. אם ברצונכם לשוב אל ההר, תיאלצו לתפוס מקום פנוי, אסור לכם לחטוף מקום ששיך לשבטים אחרים!אם תתעקשו על המקום הזה, בסוף תמצאו עצמכם בלי כלום. תקחו מקום אחר בהר, או שתמשיכו לנדוד ותקבלו את תמיכת המועצה כדי שלא תרעבו. יותר מזה אני חושש שלא נוכל לעשות".
 
לגאלאן ולשהמנו
אוקי וגם תרצה ברית צבאית אני חושב שזה יהיה חכם וגם האם יש נוסה שבו הננסים צריכים עזרה
שהמנו
כן אני מתחיל לשפר את הספינות. ושולח משלחת על סוסי דרקון ליער לכל 3 הכיונים
 
M.F.N.F
IN
גורוק נוהם בכעס על ההתקפה הערמומית ויוצא אל עבר השבט החצוף בעלות השחר, במקום לתקוף. הוא צועד קדימה לבד ומתחיל להטיח קללות במנהיג השבט היריב, קורא לו שפן, ומזמין אותו להילחם בו באחד על אחד.

OUT
השיטה כרגע כבר טיפה יותר מסודרת מהחזק שולט, יש את הכלל שלא מחליפים מנהיג עד שעברו 3 שנים לפחות, ויש כמובן את התמיכה הדתית של השאמאנים. אני מניח שבסופו של דבר זה ילך לכיוון של מלוכה.
 
מנמף
לא צריך להסחף, הייתי עסוק.
הגובליניים מחליטים לבנות מעגן בדרום, ובכדי לחסוך את העלויות של יצירת דרכים יבשתיות, הם מעבירים אליו חומרים דרך הים. המטרה היא שהמושבה החדשה, קווארטו, תחקור את הדרום בחיפוש אחרי משאבים חשובים ותעביר אותם צפונה בזול דרך הנמל. הכספים החדשים מושקעים בבניית המושבה, והמטרה היא שהמושבה תגיע למצב בו היא תוכל לפרנס את עצמה.

במקביל, הגובלינים ממתחילים בהקמת פקידות, שתפקידה יהיה לחשב היטב את המשאבים שלהם, לקזז בהוצאות המיותרות, לעודד רפורמות בתחום המסחר והבנייה, ובכך גם להאיץ את היעילות והפתוח של המערכת הכלכלית ההולכת ומתהווה מהמושבות, וגם לחסוך כספים יקרים, שמושקעים בצבא הגובליני, ומחזירים אותו לכשירות-אםם המלחמה תתלקח שוב, הגובלינים יהיו מוכנים. בינתיים, בשביל לזרז את הדרו להסכים להמשך המשא ומתן, הצבא הגובליני מתחיל בסדרה של מבצעים שמטרתם לתפוס עמדות חשובות, להשמיד עמדות אויב ולבזוז ישובים של דרו באזור. בכך הם גם מבססים את אחיזתם בשטח, גם מראים לדרו שכדי להם לסיים את המלחמה במהירות, וגם אוספים ביזה ועבדים שמסייעים לממן את הצבא ולחמש אותו כדי שיחזור למלוא כוחו. גם הכוח הגובליני שנשאר מאחור בשביל הביזה שב ומתאחד אם הצבא, מביא כוח אדם נוסף והרבה אספקה.

פלסמיד-
הגובלינים מוכנים להוריד את המחיר-הם מוכנים לוותר על הדריידרים בתמורה להסכמה של הדרו לחקירת בתי האצולה. במגביל, הצבא הגובליני מסיים את ההתאוששות שלו, מתחיל להראות סימנים של התכוננות לתנועה, ובשביל לזרז את הדרו לסיים את המלחמה, פותח בסדרת מבצעים בקנה מידה קטן-כיבוש ובזיזה של ישובים קטנים-שממחישים לדרו את הנזק של המלחמה ואת הצורך לסיים אותה. הגובלינים מבהירים שאם הדרו לא יסכימו במהירות, הצבא יחזור לפעילות מלאה, ולא ישאיר דבר מלבד אפר ועפר. כוח גובליני נוסף עולה מדרום ומצטרף לכוח הקיים, ורק מגדיל את היקף הפשיטות. הגובלינים מציבים למלכה הזדמנות אחרונה-אם היא שמה את העבר מאחוריה, שתניח לגובלינים לעשות צדק, או שתשלם את המחיר בעצמה.
 
דינרבלו
ברית צבאית מבחינתי זה ממש טוב. הדאחי הם לוחמים מעולים, אז אני בטוח שאני רק ירוויח מברית כזאת. מה שאני וגדיל רצינו לעשות זה היה שהאשליינים ילמדו את קוסמי הדאחי את הקסם שלהם, והקוסמים של הדאחי ילמדו את האשליינים. אשלייה זה קסם מוגבל בסופו של דבר, וקסמים אחרים רק יעזרו לנו. אם אתה רוצה שנעשה את זה, אני ישמח.
 
דינרבלו
היהי. כנראה לא קראת את התיאור של ההר שבו הננסים גרים. כשמדובר באשליית על שגורמת לכל ההר להראות אחרת, שגורמת לקיומן או אי קיומן של מלכודות שאפשר לראות, כשהדרכים הבטוחות לעלות למעלה מכוסות באשלייה שמשנה את מראן והדרכים הקטלניות נראות הרבה יותר מבטיחות, וכשגדוד לוחמים שלם נהפך לבלתי נראה, או אף לגדוד לוחמים שבא בתור "תגבורת", אני חושב שאשלייה זה קסם לא רע. גם מדובר בקסמים הרבה יותר התקפיים מלחשי האשלייה של מו"ד- לגרום למישהו לראות עולם מעוות לגמרי, בלי שהוא מודע לזה, זה שימושי. לגרום למישהו להאמין בכל ליבו שנתקע בלב שלו סכין והוא גוסס, זה שימושי. לגרום למישהו לחשוב שגדוד הלוחמים שמולו גדול פי 100, זה מפחיד ושימושי. אל תזלזל באשליות, הן קטלניות יותר מכל קסם קרבי אחר. בכל מקרה, בנושא נשק הננסים די מוצלחים כי הם מאוד מתקדמים יחסית לימי הביניים. לצערי עדיין לא פיתחנו (וכנראה גם לא נפתח) נשק חם, אבל אם יהיה לנו מספיק זמן ומספיק משאבים, הננסים יכולים לארגן משהו קטלני. הננסים גם מוצלחים בבניית מלכודות, שנראה שיש בכל מקום בהר (או שבעצם, עדיף להגיד לא נראה?)
 
לגאלן והשהם
אוקי תמלכדו את ערי הצבא באשליות ומלכודות יחד נבנה נשק חזק שאין כמותו וניתן לכם חלק ממנו סוסי דרקון אלה סוסים בעילי כנפי עטלף וקשקשים הם מעופפים ותעזרו לנו לשפר אותו יש רעיונות
 
פלדריק
אה,
נהדר אתה בונה מושבה בדרום,שיש לה פוטנציאל כלכלי טוב מאוד.מה שאתה אומר לי בקשר לצבא שלך. מזכיר לי קצת ספר שאני קורא עכשיו על מלחמת האזרחים האמריקאית:חשבו אז שכדי להיות חייל אתה לא צריך השכלה מיוחדת ושצבא סדיר זעיר,ומיליציות שניתן לגייס במהרה למקרה הצורך יוכלו לשמור על האומה.הזה הוכח כשגוי לחלוטין במהירות האור.אני מציע שעדין תשמור על צבא סדיר,אבל תצמצם אותו לפי הצורך ואת החיילים שלא נחוצים כדי להגן על המדינה תשלח לחקור.המבצעים האילו הם באמת לחץ מתוחכם.
הבונים של המושבה החדשה קווארטו גילו חבורה של כ40 יצורים גבוהי קומה ודקים יחסית,חמושים מכף רגל ועד ראש ,כנראה 10קוסמים ממפים את הגבעות.מה תעשה בעניינם?
התושבים של פאורטו גילו תופעה מעניינת:מדי אביב נסחפים אליהם מהמערב עצים וענפים של עצים משונים.על חלקם סימנים שכוח אדיר תלש אותם או שריטות של חיות.

גאלאן ודינרבלו
אדיר!,מחמאות :p
 
פלדריק
נשמע מעניין,איך קוראים לספר?אני קניתי לא מזמן ספר על מלחמת העצמאות[הישראלית],עוד לא יצא לי לקרוא אותו ברצינות.

בכל מקרה,הגובלינים הם לא עם שמחפש מלחמה. הצבא שלהם הוא שריד מהתקופה שהם עוד היו שבטיים, בסוף המלחמה הם מתכננים המרה שלו למבנה גדול יותר, שיהיה כוח עבודה מקצועי בזמני שלום וכוח לחימה בזמני מלחמה. כרגע, הגובלינים פשוט מנסים לנווט בין להחזיק צבא שמיש לבין להמשיך להרחיב את האימפריה שלהם.
בקשר למבצעים, ההשראה באה משאוש"ק-לדרו יש הברירה בין להסכים להסכם שלום, לשבת ולחכות עד שחצי מהממלכה תבער, או לצאת במהירות למתקפה,כשהצבא הגובליני רק התחזק והצבא שלהם מרוסק, וכשהגובלינים נוקטים באדמה חרוכה ומלחמת מגננה מהעמדה שהם יבחרו.אם הדרו יבחרו לתקוף, אני מאמין שישאר מעט מאוד צבא דרו לחתום איתו על שלום.

הגובלינים בקווארטו מקבלים הודעה לארוב ליצורים הללו ולשבות אותם, אם אפשר אז ללא שימוש בכוח, אבל אם יהיה צריך אז אין בעיה.הם מעוניינים לדבר אם היצורים הללו, ובעיקר לחקור את קוסמיהם-השאמאנים הגובליניים מעולם לא הגיעו רחוק מידי. בנוסף, הם מצווים להתחיל בפרויקט חדשני שהגובלינים מעודדים-הקמת יחידות סיירים צבאיות, שיתמחו בגישוש ובהעלמו בשטח, ומטרתם תהיה לאתר את מקורם של היצורים האלו ולדאוג שסיורים שלהם לא ימצאו את קווארטו, ואם יש צורך, אז הם גם יישבו אותם.

ובפאורטו, מתקבלת פקודה לארגן משלחת גדולה שתצא לחופים ההופכיים לפוארטו, במטרה לחפש את מקורם של העצים.
 
חזרה
Top