• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

איך אתם מסכמים את השבוע הראשון בגיהנום(אה, סליחה, בצפר)?

סטטוס
נעול לתגובות.
OMRI2423 אמר/ה:
פלאפי אמר/ה:
פנג הדרואיד אמר/ה:
ODDin אמר/ה:
ביום שבו את הילד שלי ילמדו על תיאוריית הקשר של פול מקרטני, אני מוציא אותו ממערכת החינוך.
גם אני. אני לא רוצה שהילד שלי ילמד על שקרים.
עם זאת, למשרד החינוך אין בעיה שנלמד סיפורי אלף לילה ולילה (יענו תנ"ך וחברים).

משרד איזה? :confused:
אני מבקש, צ'אק נוריס וחברים.

מה?!!!מי תרגם פאקינג שירי ביטלס!זה חילול קודש!
 
אם תיהיו כאלה מחמירים, בסוף יצא שהילד שלכם לא ילמד, ואז מה יצא ממנו?
נכון שיש לנו מערכת חינוך לא משהו בלשון המטע, ואני לא רוצה להגיד מה בלשון הפרדס, אבל צריך להתמודד עם זה, לחרוק שיניים עד שהם ישברו, ולקבל את זה.
 
דג אמר/ה:
אם תיהיו כאלה מחמירים, בסוף יצא שהילד שלכם לא ילמד, ואז מה יצא ממנו?
נכון שיש לנו מערכת חינוך לא משהו בלשון המטע, ואני לא רוצה להגיד מה בלשון הפרדס, אבל צריך להתמודד עם זה, לחרוק שיניים עד שהם ישברו, ולקבל את זה.
בדיוק בשביל זה קיימים בתי ספר אנטרופוסופים (לא, לא כדי להפוך ילדים לפגאנים/נוצרים :p ), דמוקרטיים וכו'.
 
לרב אין הסעות מסודרות לבתי ספר כאלה. אם מישהו רוצה להסיע ולהחזיר כל יום את הילדים שלו בבית ספר, אני מאחל לו בהצלחה.
 
דג אמר/ה:
לרב אין הסעות מסודרות לבתי ספר כאלה. אם מישהו רוצה להסיע ולהחזיר כל יום את הילדים שלו בבית ספר, אני מאחל לו בהצלחה.
אה? אני לא יודע בקשר לדמורטיים וכו', אבל לבתי ספר אנטרופוסופים אין שום בעיה של הסעות.
 
דג אמר/ה:
לרב אין הסעות מסודרות לבתי ספר כאלה. אם מישהו רוצה להסיע ולהחזיר כל יום את הילדים שלו בבית ספר, אני מאחל לו בהצלחה.
אני חושש שהוא יצליח. אותי הסיעו הלוך חזור כל היסודי+חטיבה. למען האמת, מימיי לא נסעתי בהסעה של בית הספר.

ומי צריך אנטרופוסופיים? סתם אומנותיים מדי. בתי ספר פתוחים נשמעים לי יותר מעניינים.
ואגב, ללמוד בבצפר לא מבטיח שום הצלחה בחיים ואטסואבר. ובמיוחד לא בדרך שמערכת החינוך מתנהלת כיום. אם לצטט מאיזה סדרה שבמקרה ראיתי אבל מצאתי את דבריה מתאימים - אנחנו מגדלים דור של עושי מבחנים, לא של אנשים חושבים. רוב האנשים שכן יוצא מהם משהו לא סובלים את המערכת אבל עוברים אותה פשוט כי הם חייבים.
 
פלאפי אמר/ה:
פנג הדרואיד אמר/ה:
ODDin אמר/ה:
ביום שבו את הילד שלי ילמדו על תיאוריית הקשר של פול מקרטני, אני מוציא אותו ממערכת החינוך.
גם אני. אני לא רוצה שהילד שלי ילמד על שקרים.
עם זאת, למשרד החינוך אין בעיה שנלמד סיפורי אלף לילה ולילה (יענו תנ"ך וחברים).
סמוך עליי, אתה רוצה ללמוד אלף לילה ולילה על פני הזבל הרגיל של שיעורי ספרות, שבו מורה לספרות מנסה להראות לך כיצד יצירה משקפת את נפש היוצר, לרוב תוך שימוש במידע שגוי על היוצר המדובר ויציאה מנקודת הנחה שהיוצר האומלל היה קרוע בין הרצון ליצור ובין היחסים עם משפחתו המסורתית, המצב הסוציו-אקונומי, או הדחייה שהחברה הפגינה כלפיו.
לעזאזל, לכל אחד מאתנו יש בעיות, ואני לא חושב שברגע שאני אמות, ארצה שמישהו ינתח דברים שכתבתי ויחליט שכתבת אותם כדרך לבטא את הבעיות שלי. באמת שעדיף ללמוד יצירה שאותה אתה לא בטוח מי כתב.

(אני לא בטוח שכל אלף לילה ולילה בכלל תורגמו לעברית, אז בעיה ללמד את הפחות-מוכרים מהם)
 
ב"סיפורי אלף לילה ולילה" התכוונתי לתנ"ך, אם לא הייתי מספיק ברור.

והבעיה העיקרית שלי עם ספרות זה שעוד לא מצאתי את הסיבה למה זה חשוב. כלומר, אומרים כל הזמן שזה חשוב ותרבותי, אבל ההסבר עלום.
 
hant אמר/ה:
אתה מדבר יעל "מגוון" שבו נמצא השיר she's leaveing home.כולל גרסא מתורגמת,למרבה הזעזוע שרותם בודאי יחטוף.

גם אני למדתי את השיר הזה (לפני שנתיים? שלוש? לא זוכר בדיוק), ודווקא היה נחמד, אחת התלמידות מהכיתה שלי שמקבילה לפנג באהבתה לביטלס הביאה קובץ של השיר, ופשוט שמענו את השיר כמה פעמים וירדנו לסוף דעתו של הכותב (הרבה יותר טוב מ"למדנו איך שהיצירה משקפת את נפש היוצר, לרוב תוך שימוש במידע שגוי על היוצר המדובר ויציאה מנקודת הנחה שהיוצר האומלל היה קרוע בין הרצון ליצור ובין היחסים עם משפחתו המסורתית, המצב הסוציו-אקונומי, או הדחייה שהחברה הפגינה כלפיו", נכון נרוב?).

מה שאני רוצה להגיד, זה שאלא אם כן נפלתם על מורה שקוראים לה "שולה", או "שלומית", שיעורי סיפרות הם לא כל כך גרועים.
 
בכיתה ז' לימדה אותי שלומית.

האמת, גם אני לא מוצא טעם בספרות. מילא אם תלמדו אותנו איך לכתוב סיפור כמו שצריך, למה זה אמור לעניין אותי ש "רחל המשוררת הייתה גלמודה וביטאה את כאבה בשיר 'צבעים'".

הילד שלי ילמד בדמוקרטי. או שהוא לא ילמד :mrgreen:
 
פלאפי, לגבי למה צריך ללמוד ספרות, אני חושב שצריך קודם כל להבהיר מה המטרה של בית ספר.
יש לו הרבה, אבל אלה הקשורות לענייננו הן:
1) להעניק לתלמיד ידע כללי סביר בכל מיני נושאים.
2) לתת לו להכיר כל מיני תחומים וכל מיני דברים שקיימים בעולם.

ספרות עונה לשני הקריטריונים האלה. ספרות היא חלק מאוד בסיסי מידע כללי שכדאי שיהיה לבן אדם בחברה מודרנית, והיא גם תחום מאוד גדול שהרבה אנשים מתעסקים בו. חלק גדול מאוד מהמידע אשר עובר בחברה האנושית עובר דרך תחום הספרות, ולכן חשוב לבן אדם בחברה להכיר את התחום ולדעת כיצד לנתח אותו, ברמה בסיסית לפחות.
הבעיה עם לימודי ספרות בבית הספר זה שבוחרים הרבה מאוד בולשיט על פני דברים שבאמת צריך ללמד.
 
אמר מיכאל וצדק...
תראו,קשה להאשים את המורים,השכר שלהם הוא בלתי אפשרי.
נרוב,תיארת את המצב בצורה נהדרת,למרבה מזלי,המורה שלי לספרות מעדיפה לחשוב שהיצירה לא באה דווקא מהיוצר אלא מתכנים תת מודעים אשר בוודאי שוכנים גם אצלנו.
ד"א,סיפורי אלף לילה ולילה אכן תורגם בשלמותו לעברית. בנוגע לבתי ספר דמוקרטים,אני למדתי כל שנות היסודי בבצפר הפתוח ברחובות(חבצלת למען הדיוק,שכונת פריפריה ברחובות). והיה ממש טוב,ולמרות שלמדתי ברצינות רק מכיתה ו',אני בכל זאת הכי חכם בכיתה(למרות שיש הגורסים שזה לא בעזרת הפתוח ;) ).מומלץ בהחלט.
 
איך הייתי מסכם את השבוע הראשון בבית ספר?
צפוי.

הוצאתי פטור מפיזיקה, שזה נחמד וציפיתי שיסכימו, עזבתי בקרה ונשארתי עם 37 שעות.
עכשיו התכנית היא לסיים מתמטיקה בחורף או רק את 006 בחורף ו-007 בקיץ.
ונראה אם אפשר למתוח את הגבול ולקבל פטור מכימיה, שזה יהיה ממש מגניב, אבל כנראה שלא יקרה.
ואני שונא את המורה שלי למתמטיקה. היא מוציאה את כל הכיף מהשיעור הזה, ומלמדת בצורה שלדעתי מפגרת לחלוטין. שלא לדבר על זה שהכיתה צריכה לעבור סינון.

סך הכול, י"א תהיה כמו י', רק עם יותר שעות, טיפה יותר עבודות ומבחנים ויותר צחוקים של שעמום.
 
Icedrum אמר/ה:
איך הייתי מסכם את השבוע הראשון בבית ספר?
צפוי.

הוצאתי פטור מפיזיקה, שזה נחמד וציפיתי שיסכימו, עזבתי בקרה ונשארתי עם 37 שעות.
עכשיו התכנית היא לסיים מתמטיקה בחורף או רק את 006 בחורף ו-007 בקיץ.
ונראה אם אפשר למתוח את הגבול ולקבל פטור מכימיה, שזה יהיה ממש מגניב, אבל כנראה שלא יקרה.
ואני שונא את המורה שלי למתמטיקה. היא מוציאה את כל הכיף מהשיעור הזה, ומלמדת בצורה שלדעתי מפגרת לחלוטין. שלא לדבר על זה שהכיתה צריכה לעבור סינון.

סך הכול, י"א תהיה כמו י', רק עם יותר שעות, טיפה יותר עבודות ומבחנים ויותר צחוקים של שעמום.
אתה יכול לפרט על המורה למטמטיקה שלך? נדיר לימצא מורה שהיא באמת מלמדת בצורה גרוע באמת!
 
היא התעכבה 7 דקות על זה שצריך לכתוב X שורש שלוש ולא שורש שלוש X.
ועוד 8 דקות על זה שהיא לא אוהבת שיש לה שורש במכנה ושצריך להעביר אותו למעלה.
והיא ניסתה להסביר על מה זה פונקציה שמוגדרת לכל X ואמרה שזו פונקציה רציפה, עד שבאתי ושמתי מולה פונקציה עם מדרגה. ואת הפונקציה שנותנת 1 לרציונאלים ו-2 לאי רציונאלים.
והיא ניסתה להסביר שמוצאים פונקציה עולה או יורדת לפי זה ששמים קו אחד לפני ואחד אחרי ובודקים. אז שאלתי אותה מה היא עושה עם נקודות קיצוניות, והיא נתקעה 5 דקות עד שהזכרתי לה שיש גזירה מימין וגזירה משמאל.
ו-7 דקות היא התעקשה ש X שגדול מאפס או קטן מאפס זה לא X שונה מ-0.

ואז לגבי פונקציות זוגיות, היא התחילה להסביר שמקפלים דפים. ואי זוגיות זה קיפול פעמיים עם כתמי דיו.

ובטריגו היא מתעקשת שיש מיליון זהויות ולא שהקשר טנגנס בחזקת מינוס אחד זה קוטנגנס גורם לכמה מהן להיות תוצאה של זהות ושאין משמעות אמיתית לכתיבת מיליון זהויות.

והיא שנה שעברה אמרה שיש שלוש דרכים לפתור הסתברות: עצים, טבלאות ומשוואות. ואז התעקשה ללמד רק את העצים והטבלאות, כשהיינו בכיתת מצוינות מתמטיקה.

והיא אומרת עוד הרבה שטויות שלא נכונות מתמטית כדי להסביר דברים.


אני ממש מקווה שכל זה לא נחשב ספאם.
 
WOW זה נשמע כמו סיוט...
תקליטו אותה פעם ותביאו את זה למנהל או למשהו ישי לו סמכות והוא יודע מטמטיקה...
 
ODDin אמר/ה:
וואו.
פשוט וואו.

לי דווקא הייתה מורה ממש מגניבה למתמטיקה. היא זאת שגרמה לי לאהוב את המקצוע. :)
גם לי יש אחת כזו.
היא מגיעה לעזור לי רק שאני צריך כך שאני יכול לרוץ בחומר בכיף! (איתקדמות אישית)
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top