• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הגזעים של אן

קאלי
- דמוי-אדם (זוחל). הקאלי אנושיים מספיק כדי להחשב לדמויי-אדם, אולם הדם האנושי שלהם גם מועט מכדי שיחשבו כבני-אנוש. הם זוחלים לכל דבר, למרות שהם חמי-דם.
- בינוני: כיצור בינוני, הקאלי אינו נהנה מאף מתאמי גודל.
- מהירות הבסיס של הקאלי היא 9 מטרים.
- 2+ זריזות, 2- חוכמה. הקאלי הם זריזים וגמישים בצורה נחשית, אולם בעלי הלך-מחשבה זר וחוצני.
- נשק טבעי: לקאלי בדרגה הראשונה יש התקפת נשיכה כהתקפה טבעית ראשית. היא גורמת 1ק3 נקודות נזק, ועוד פעם וחצי מתאם הכוח שלו (כהתקפה טבעית יחידה). הוא רשאי לתקוף עם נשיכה בנוסף לשימוש בכלי נשק, אולם במקרה כזה הנשיכה במבוצעת כהתקפה משנית, עם מחסר 5- לגלגול ההתקפה, וזוכה רק במחצית מתאם הכוח כתוסף לנזק.
- פליטת מים (ד"ל): שלוש פעמים ביום, קאלי מסוגל להשתמש ביכולת דמוית הלחש יצירת מים, בדרגת מטיל 1. זמן ההטלה הוא סיבוב מלא.
כמות מים כזו מספיקה כדי להרוות את צימאונם של הקאלי ועוד יצור בינוני אחד, ללא הגבלה, במרבית תנאי מזג האויר.
- עור זיקית (י"ד): הקאלי מסוגל לשנות את צבע קשקשיו כרצונו. הוא זוכה בתוסף גזע 4+ לכל בדיקות ההסתתרות. התוסף אובד כאשר הקאלי עוטה אדרת, גלימה, שריון, או מלבוש אחר אשר מכסה את רוב גופו.
- חוש מזג-אויר: קאלי מסוגל לדעת מה יהיו הטמפרטורה הממוצעת, כמות העננים והמשקעים, במשך מספר פרקי-זמן של 8 שעות (עבור כל פרק זמן של 8 שעות, מתקבלים הנתונים הממוצעים לו). הוא מבצע בדיקת השרדות, ועבור כל 5 נקודות מעל 8, הוא מגלה מידע על פרק זמן נוסף, כרונולוגית (תוצאה של 13 תגלה מהו המצב ב-8 השעות הקרובות, בעוד שתוצאה של 18 תגלה מידע על 8 השעות הקרובות, ו-8 השעות שאחריהן).
הקאלי זוכה בתוסף גזע 2+ לבדיקות השרדות למטרה זו.
- מקצוע מועדף: סייר. בנוסף, דרגות הגזע של הקאלי נחשבות כמקצוע מועדף שני עבורו.
- מתאם דרגה: 0+.




דרגות גזע הקאלי:

ק"פ: ק8
תה"ב: בינוני.
הצלות: קשיחות ותגובה חזק, רצון חלש.
מיומנויות מקצוע: אומנות הבריחה, איום, הסתתרות, זיהוי, זיהוי מניע, חיפוש, טיפול בחיות, טיפוס, ידע (גאוגרפיה), ידע (דת), ידע (היסטוריה), ידע (טבע), ידע (מאגי), מלאכה, משלח-יד, ריכוז, שחייה, שימוש בחפצי קסם, תורת הלחשים, תנועה שקטה, תרמית.
נקודות מיומנות לדרגה: 4+ מתאם תבונה.

יכולות מקצוע לפי דרגה:
1. עמידות של זוחל, חוש ריח
2. בן-הגשמים, משב רוח, שריון טבעי 1+
3. ענן ערפל, התעלות נחש-הגשם

מאפייני מקצוע:

שליטה בכל נשק ובשריונות: הקאלי זוכה בשליטה בכל כלי הנשק הפשוטים, וכן בכלי הנשק הבאים: גרזן הטלה, גרזן יד, חרב קצרה, להב-מוט, גרזן-מוט. הוא אינו שולט בשריונות, אך שולט בכל המגינים מלבד מגן-צריח.
עמידות של זוחל (י"ד): הקאלי מסוגל לשרוד זמן רב ללא מזון, תוך כניסה למצב של תרדמת חלקית. הוא רשאי לגרום לעצמו לנקודת נזק זריזות אחת, על מנת להמנע מהצורך לאכול במשך שבוע. כמו נזק שנגרם מרעב או צמא, נזק הזריזות הזה אינו ניתן לריפוי בשום דרך, מלבד אחת. אם הקאלי זכה לאכול כראוי, הוא מתחיל לרפא את נזק הזריזות בקצב הרגיל, ואז גם ניתן לרפא את הנזק תוך שימוש בקסם או בטיפול רפואי.
חוש ריח (י"ד): החל מדרגתו הראשונה, הקאלי זוכה ביכולת חוש הריח, כפי שמתואר במגדיר המפלצות ובמדריך לשה"ם.
בן-הגשמים: בדרגתו השנייה, הקאלי מפתח עמידות יוצאת דופן בפני פגעי מזג האויר הגשום של ארץ מולדתו. הוא זוכה בהתנגדות 5 לחשמל ובהתנגדות 5 לקור.
משב רוח (ד"ל): החל מדרגתו השנייה, הקאלי לומד לתעל את כוחותיו הקשורים למזג האויר טוב יותר. שלוש פעמים ביום, הוא מסוגל ליצור משב רוח, כמו הלחש בשם זה, בדרגת מטיל השווה לק"פ שלו.
שריון טבעי 1+. בדרגתו השנייה, עורו הקשקשי של הקאלי מעניק לו הגנה מפגיע פיזית.
ענן ערפל (ד"ל): החל מדרגתו השלישית, הקאלי לומד לתעל את כוחותיו הקשורים למזג האויר. לרצונו, הוא מסוגל ליצור ענן ערפל, כמו הלחש בשם זה, בדרגת מטיל השווה לק"פ שלו. זמן ההטלה הוא סיבוב מלא.
התעלות נחש-הגשם: בדרגתו השלישית, הקאלי מתקרב יותר למורשת הנחש שלו. התקפת הנשיכה שלו גורמת כעת ל-1ק4 נקודות נזק (הגדלה זו בקוביית הנזק מצטברת עם כשרון ההתקפה הטבעית המשופרת, אם הקאלי לוקח אותו). הוא גם מפתח ערמומיות יוצאת דופן, וכבר אינו סובל מחסר גזע לערך החוכמה שלו.




כשרונות:
רק דמויות מגזע הקאלי יכולות לקחת את הכשרונות הבאים.

הרעלת מים [קאלי]
אתה מפיק ארס יוצא דופן- מים מתוקים.
דרישות: חוסן 13+, קשיחות בסיסית 2+, מיקוד נשק (נשיכה).
תועלת: התקפת הנשיכה שלך מחדירה מים ישירות למערכת הדם של הקורבן, ומדללת אותו. יצור חי שנפגע מהתקפת הנשיכה שלך, ואינו בעל תת הסוג מים, חייב בהצלת קשיחות (ד"ק 10 +חצי ק"פ הדמות +מתאם החוסן שלה). אם הוא נכשל בהצלה, הוא סופג מייד מספר נקודות נזק הכנעה השווה לערך הקשיחות הבסיסית שלך, כאשר תאי גופו מקבלים פחות חמצן מהדרוש להם.

זנב קרבי [קאלי]
הזנב שלך משמש גם בקרב.
דרישות: תה"ב 1+ לפחות.
תועלת: אתה זוכה בהתקפה טבעית משנית של מכת זנב. ההתקפה גורמת 1ק6 נזק +חצי תוסף הכוח שלך, וסובלת מחסר 5- לגלגול ההתקפה, אך זוהי התקפת גישה שאתה יכול להפעיל גם כנגד יריבים סמוכים. אתה יכול לבצע התקפות הכשלה בעזרת זנבך.

מטח גשם[קאלי]
למדת לתעל את מורשתך ליצירת גשם חזק.
דרישות: שלוש דרגות במקצוע הקאלי.
תועלת: הדמות מסוגלת ליצור זלעפות, כמו הלחש בשם זה, בדרגת מטיל השווה לק"פ שלה. שימוש במטח גשם דורש ניצול של יכולת פליטת המים. זוהי יכולת דמוית לחש.



גם ערכתי את האולאן.
 
חזרה
Top