• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הגזעים של אן

הגזע עצמו ממש לא מאוזן, גם אש פרא וגם אש פנימית?! תוריד אחד מהם ואז אולי זה יהיה מתאם דרגה 0+, כרגע זה 1+.
גם הדרגות גזע לא הכי נחמדות שיש, אייסל ביקש שזה יהיה משהו בסגנון נזירי, הייתי שם שיפור למכה ללא נשק, יכולת להבעיר אגרופים באש וכאלה דברים.
 
idansh אמר/ה:
הגזע עצמו ממש לא מאוזן, גם אש פרא וגם אש פנימית?! תוריד אחד מהם ואז אולי זה יהיה מתאם דרגה 0+, כרגע זה 1+.
גם הדרגות גזע לא הכי נחמדות שיש, אייסל ביקש שזה יהיה משהו בסגנון נזירי, הייתי שם שיפור למכה ללא נשק, יכולת להבעיר אגרופים באש וכאלה דברים.
אתה מוכן להסתכל על הגרסה המשופרת של הנרוביאן?
ומעולם לא אמרתי שדרגות הגזע עצמן צריכות להיות בסגנוןמ נזירי. במיוחד עכשיו שהמקצוע המועדף אינו נזיר.
לא קראת את כל עמוד 3 אולי?
 
לא יודע, אני לא אוהב את ההצתה, הגרסאה של נרוביאן יוכלה להיות טובה, אבל הייתי מחליף את הצתה על יכולת האש הפנימית, מה גם, שלא אהבתי את הקטע עם הטיפול בחיות, הרבה יותר מתאים שיהיה לו תוסף כול שהוא לאמפתיה לחיות...
 
הגרסא של נרוביאן מעולה, אולי אני ישקול להוסיף גם את האולאן לעולם שלי (על השאקסה הדמויות כבר שמעו שמועות :p )
אם תרבות האולאן באמת מעודדת חקירה של דברים ופיתוח וגילוי דברים חדשים הייתי ממליץ על ארטיפיסר. במצב כזה הם גם משמשיםכמקור לחפצ"קים בעולם.
 
ההומנקולוס עשוי-העשן מהתמונה:
82155.jpg


(ואם הארטיפיסר לא יהיה המקצוע המועדף, אז כנראה שההומנקולוס היחיד בסביבה יהיה של הדמות שלי, כי אישית זה נראה לי מגניב :mrgreen: )
 
ואוו. מכל המושגים שמופיעים באברון, מכל רסיסי-הדרקון, מחושלקרבות, בני-חילוף ומחליפי-צורה, מכל הדרקונים שמתחת ושמעל, מכל מחוזות המתים ומחוזות הטירוף, והפועלים-המאגיים... דווקא לארטיפיסר אף פעם לא היה לי תרגום המניח את הדעת. "חפצמאג" היה הכי קרוב, וגם הוא ממש צולע.
:confused:
 
אתה יכול לעשות כל מה שאתה רוצה בלי הנרוביאן, האמת אתה אמור לתפקד ללא עזרה מהנרוביאן. נראה לי פשוט שאף אחד אחר לא רוצה ליצור את הגזעים הללו (או שהם ויתרו מכיוון שהנרוביאן לקח על עצמו את המשימה), ברמת העיקרון כל מה שצריך בשביל ליצור את הגזעים זה זה:
http://www.geocities.com/sovelior/srd/home.html

דרך אגב זה מאוד מעורר רחמים שבלי נרוביאן אנחנו לא יכולים לעשות כלום...

עריכה:

קאלי:
דמוי אדם מפלצתי
גודל בינוני: כיצור בינוני הקאלי אינם נהנים מתוספים או סובלים ממחסרים בשל גודלם. לקאלי מהירות תנועה של 9 מטר.
תכונות: הקאלי הינם גזע זריז ביותר, לכן הם זוכים בתוסף 2+ לערכי הזריזות שלהם.
דרג"ש: עור הקשקשי של הקאלי מעניק להם תוסף שריון טבעי 1+ לדרג"ש.
מיומנויות: תוסף גזע 4+ לבדיקות הסתתרות, תוסף גזע 6+ לבדיקות תרמית והתחזות למטרות הימנעות מזיהוי, תוסף גזע 6+ לבדיקות איזון
יכולות דמויות לחש: כרצונו – יצירת מים (כמו מכשף בדרגת מטיל השווה למחצית הק"פ שלו).
מטבוליזם איטי (י"ד): כאשר הם עוסקים בפעילות רגילה (יומיומית) נדרשים הקאלי לאכול אחת לשבוע בשביל להתקיים, במידה והם נמנעים מרוב סוגי המאמץ יכולים הקאלי להתקיים חודש ימים ללא מזון (וזאת בלי לספוג נזק עקב רעב). פעילות מאומצת דורשת מהקאלי לאכול אחת ליומיים. למרות שבני גזע הקאלי מסוגלים לשרוד זמן רב ללא מזון רעב עדיין משפיע עליהם, על כל יום (מעבר לתקופה המצוינת להלן) בו לא הגיע מזון לפיו של הקאלי הוא חייב בהצלת קשיחות (ד"ק 10+ מספר ימי הרעב) או שיספוג 1ק6 נזק הכנעה (במידה והוא מגיע לאפס נק"פ הקאלי מאבד את הכרתו, מעתה הנזק שיספוג הופך לנזק קטלני).
חוש סערה (ע"ט): הקאלי מרגישים באופן אוטומטי שינויים במזג האוויר, תוך רגעים ספורים חשים הקאלי בשינויים בכיוון הרוח, בטמפרטורת הסביבה ובלחות, יכולת זאת מאפשרת להם לחזות באופן מדויק שינויים עתידיים במזג האוויר. בכדי לעשות שימוש בחוש זה על הקאלי לגלגל בדיקת מודעות (1ק20 + מתאם חוכמה + חצי ק"פ):

ד"ק 10: הרגשה בשינוי כיוון הרוח או בשינוי טמפרטורת הסביבה בכמה מעלות.
ד"ק 15: הבחנה בתופעות לא טבעיות הקשורות למזג האוויר (רוח שזומנה באמצעות קסם וכו').
ד"ק 25: זיהוי סערה/סופה/משהו שקשור במזג אוויר המתקרב לכיוונך ממרחק 30 קילומטרים.
טווח: ניתן לנסות לחפש שינויים במזג האוויר למרחקים גדולים יותר, על כל תוספת 3 קילומטר למרחק הד"ק עולה בנקודה אחת.

שאלות לICEL:
תכונות: אני לא בדיוק יודע מהן התכונות הפיזיות של הקאלי אבל אני משאר שהם יחסית זריזים, תכול להרחיב? (אני מדמיין אותם כאנשי נחש זריזים ויחסית חזקים)
יריקת מים: האם הקאלי יכולים לירוק את המים שהם יוצרים כהתקפה?
 
שאלות לICEL:
תכונות: אני לא בדיוק יודע מהן התכונות הפיזיות של הקאלי אבל אני משאר שהם יחסית זריזים, תכול להרחיב? (אני מדמיין אותם כאנשי נחש זריזים ויחסית חזקים)
יריקת מים: האם הקאלי יכולים לירוק את המים שהם יוצרים כהתקפה?
א. לגבי הזריזות אני מסכים, לא ממש לגבי הכוח.
ב. "יריקת מים" זה פשוט דרך להגיד שהמוקד ליצירת המיים שלהם זה הפה. לא, זה לא יכול לשמש כהתקפה.
חוש סערה (ע"ט): הקאלי מרגישים באופן אוטומטי שינויים במזג האוויר, תוך רגעים ספורים חשים הקאלי בשינויים בכיוון הרוח, בטמפרטורת הסביבה ובלחות, יכולת זאת מאפשרת להם לחזות באופן מדויק שינויים עתידיים במזג האוויר. חוש הסערה של הקאלי מדווח להם על שינויים ברוחות, על פי שינויים אלה מסיקים הקאלי את הצפוי לבוא, לכן הקאלי מודעים לסופה המתקרבת עליהם כשהיא עדיין מרוחקת מהם עשרות קילומטרים. חוש הסערה של הקאלי מושפע מרמת המודעות של הקאלי (מדד המורכב ממתאם החוכמה של הקאלי + מחצית מהק"פ שלו), טווח חוש הסערה הוא 12 קילומטר +1.5 קילומטר/2 רמות מודעות.
אני חושב שזה צריך להיות: הקאלי מגלגל חוכמה+מחצית הק"פ ומקבל מידע בדומה להצלחה בבדיקות של מיומנויות?
 
אגב הוא ביקש בלי מתאם דרגה, ואם צריך אז לעשת את זה בצורת דרגות גזע....
------

אפשר לעשות את היכולת כיכולת מוחלשת שדומה ל"תקשור עם הטבע", אבל נותנת מיעאך ורק על מזג אוויר טבעי.

-----
אג, היריקת מים- אפשר לעשות משהו כזה-
"קאלי מוגל לייצר רוק מזין בצורה יוצאת דופן, רוק זה מסוגל להזין יצורים חיים כמו מים אף כי הוא בעל טעם לוואי חזק, ביכולתו של הקאלי לירוק 2 ליטר מים לסיבוב, במשך 5 סיבובים לכול יותר,לאחר מכן עליו לנוח לפחות סיבוב, אח ל כול ליטר שירק. טווח היריקה הוא 3 מ' (טווח מירבי 9)
אמן יריקה-
הקאלי הינם צלפים מטבעם כאשר זה אמור ביריקה, כאשר הקאלי משתמש במחטי יריקה או בקנה נשיפה או בכול התקפת טווח רחוק אחרת הנורית מהפה, הוא זכאי לתוסף +2 להתקפה.
----
בנוסף, עלה בי רעיון, בעזרת דרגות גזע, יוכל הקאלי בדרגהת גזע גבוהה (קדוש), לירוק מיפיו מים קדושים/טמאים לאחר תפילה, מה דעתכם?
 
ICEL אם אתה מעדיף אפשר לתת לו פשוט 3 דרגות גזע במקום מתאם דרגה 2+

זה יראה כך:

קאלי:
דמוי אדם מפלצתי גודל בינוני (מהירות תנועה 9 מטר).


ק"פ: ק8
מיומנויות: 2+ מתאם התבונה (פי 4 בדרגה ראשונה).
מיומנויות מקצוע: הסתתרות, איזון, תנועה שקטה, שחיה, טיפוס, קפיצה, התחזות, תרמית.
קוד:
דרגה	תה"ב	קשיחות	תגובה/רצון	מיוחד
1       1+      0+          2+      תגבור תכונה (זריזות 2+), חוש                                                        סערה, מטבוליזם איטי, קשקשים
2       2+      0+          3+      שיפור שריון טבעי, שליטה בנשק                                                        (זנב), מיומנויות
3       3+      1+          3+      תגבור תכונה (זריזות 2+), יד"ל

שליטה בנשק ובשריון: הקאלי שולטים בכל כלי הנשק הפשוטים אך לא בשריונות ובמגנים.

תגבור תכונה: בדרגה ראשונה ובדרגה שלישית מקבלים הקאלי תוסף 2+ לערכי הזריזות שלהם (לסה"כ 4+ לזריזות בדרגה 3).

קשקשים: עורם הקשקשי של הקאלי מעניק להם הגנה מפני התקפות, הקאלי זוכים לתוסף שריון טבעי 1+ לדרג"ש.

חוש סערה (ע"ט): הקאלי מרגישים באופן אוטומטי שינויים במזג האוויר, תוך רגעים ספורים חשים הקאלי בשינויים בכיוון הרוח, בטמפרטורת הסביבה ובלחות, יכולת זאת מאפשרת להם לחזות באופן מדויק שינויים עתידיים במזג האוויר. בכדי לעשות שימוש בחוש זה על הקאלי לגלגל בדיקת מודעות (1ק20 + מתאם חוכמה + חצי ק"פ):

ד"ק 10: הרגשה בשינוי כיוון הרוח או בשינוי טמפרטורת הסביבה בכמה מעלות.
ד"ק 15: הבחנה בתופעות לא טבעיות הקשורות למזג האוויר (רוח שזומנה באמצעות קסם וכו').
ד"ק 25: זיהוי סערה/סופה/משהו שקשור במזג אוויר המתקרב לכיוונך ממרחק 30 קילומטרים.
טווח: ניתן לנסות לחפש שינויים במזג האוויר למרחקים גדולים יותר, על כל תוספת 3 קילומטר למרחק הד"ק עולה בנקודה אחת.

מטבוליזם איטי (י"ד): כאשר הם עוסקים בפעילות רגילה (יומיומית) נדרשים הקאלי לאכול אחת לשבוע בשביל להתקיים, במידה והם נמנעים מרוב סוגי המאמץ יכולים הקאלי להתקיים חודש ימים ללא מזון (וזאת בלי לספוג נזק עקב רעב). פעילות מאומצת דורשת מהקאלי לאכול אחת ליומיים. למרות שבני גזע הקאלי מסוגלים לשרוד זמן רב ללא מזון רעב עדיין משפיע עליהם, על כל יום (מעבר לתקופה המצוינת להלן) בו לא הגיע מזון לפיו של הקאלי הוא חייב בהצלת קשיחות (ד"ק 10+ מספר ימי הרעב) או שיספוג 1ק6 נזק הכנעה (במידה והוא מגיע לאפס נק"פ הקאלי מאבד את הכרתו, מעתה הנזק שיספוג הופך לנזק קטלני).

שיפור שריון טבעי: קשקשיהם של הקאלי נעשים עבים וקשיחים יותר,תוסף השריון הטבעי שלהם עולה ל-2+.

שליטה בנשק (זנב): הקאלי למד להשתמש בזנבו כבנשק, הוא אינו סופג כל מחסרים בשל לחימה על זנבו. הזנב גורם 1ק4 נזק מוחץ (פ"ח 2*).

מיומנויות: תוסף גזע 4+ לבדיקות הסתתרות, תוסף גזע 6+ לבדיקות תרמית והתחזות למטרות הימנעות מזיהוי, תוסף גזע 6+ לבדיקות איזון וקפיצה.
יד"ל: כרצונו יצירת מים (כמו מכשף בדרגת מטיל השווה למחצית הק"פ שלו, מינימום 1).
 
חזרה
Top