• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

תימורים 2004 - חוויות!

Crozius Arcanum!

פונדקאי ותיק
אז גם כנס תימורים השני - כנס הדגל המסורתי של הקהילה שלנו, הסתיים. לפחות מבחינתי :confused:

היה כנס טוב מאוד. אני הגעתי ביחד עם וואנג, ריית'בון וטל ביום שלישי בערך ב12:00. פגשנו די מעט אנשים, אבל לאט לאט באו עוד. קרב הפתיחה שלי היה נגד האלדאר של אבאטאר, ושילוב בין גלגולי קוביות עלובים שלי לבין טקטיקה די טובה של אבאטאר גרמו לי להיכנע בתור הרביעי. הייתה אווירה סבבה וצחוקים, ובערב הצטרפו החברייה מטורניר רמה"ש.
הקרב השני שלי היה בערב נגד הנקרונים של ג'אגרנאוט, שטחן לי את הצורה והכניע אות בתור הרביעי. הנקרונים האלה מופרעים לחלוטין.
בלילה היה די נחמד, אני הייתי עסוק בלראות קרבות של פיטפינד, ואיך שהוא אכן הוכיח שאושובה הוא יצור די עלוב (הוא לא שרד אף קרב מ4-5 הקרבות שהוא שיחק בהם :eek:rclol: ), הייתי אוירה טובה, פיצה, צחוקים ונאדים. תאו שלא התקלח כמה ימי היה מסריח, ואנשים היו עסוקים בלהרביץ לו, לזרוק אחד על השני ענבים, ולעשות די הרבה שטויות (הלו!!!). בבוקר לא הרגשתי טוב בערך עד הצהריים, כי הגעתי חולה, הייתי עסוק בלראות קרבות של אחרים. כ"כ הגיע ומכר לי דרדנאוט (^_^), ראיתי עוד קצת קרבות, ואז באו לקחת אותנו...

היה כנס מגניב, מחר אני אפרט יותר כי עכשיו אני הרוג אחרי 3 שעות שינה
 
היה נחמד ביותר
הייתי רק היום (צבא אתם יודעים), ובעקבות יציאה מזורזת מהבית (סיפור ארוך) לא הספקתי לקחת איתי את המיניאטורות שלי
אחרי נהיגה לא קצרה מר"ג לתימורים, והסתבכות קלה בתוך תימורים (איפה השילו שהבטיחו לי ?!), הגעתי וראיתי את האנשים
לא הייתי הרבה זמן כי הייתי גמור מעייפות, אבל הספקתי לראות את אושובה מובס על ידי כוחות ה-WAAAAAGH של וואנג וצבא BA של מישהו אחר (אני גרוע בשמות, סורי)
ואת וואנג מביס צבא מדהים ביופיו (זה היה הצבא היחיד שראיתי שהיה צבוע כולו !) של Space Wolves (אם כי זה היה בעיקר בזכות הטלות איומות של המתמודד השני)
מה שכן, לפחות עכשיו אני יכול לקשר קצת שמות לפרצופים :)
 
אבל הספקתי לראות את אושובה מובס על ידי כוחות ה-WAAAAAGH של וואנג
כל כך רציתי לראות את זה.... :eek:rccry:
ואת וואנג מביס צבא מדהים ביופיו (זה היה הצבא היחיד שראיתי שהיה צבוע כולו !) של Space Wolves (אם כי זה היה בעיקר בזכות הטלות איומות של המתמודד השני)
עכשיו כשאני חושב על זה, רציתי לראות גם את זאבי החלל(מה לעשות אני אוהב זאבים)... :eek:rccry:

ארור אתה וואנג, אני מאשים!
*וואנג בטח יגיד*אחותך!*וואנג בטח יגיד*
*אני בטח אשיב למרות שפגשתי את אח של וואנג והוא ילד בסדר*אחיך!*אני בטח אשיב למרות שפגשתי את אח של וואנג והוא ילד בסדר*
 
היה סבבה בריבוע, אנשים פה שרוטים בצורה לא יאמנת, אבל היה סבבה, הלו!
אני יסביר בערך מה קרה, לא בסדר הנכון.
היו שעתיים בערך בלילה שנתנו מכות לתאו, לא הבנתי, למה אבל מה אכפת לי? היה מצחיק.
שיחקתי 3 קרבות, הראשון מול אח של mind reader, טל אני חושב, נשחטתי בצורה לא יאמנת, אורקים זה חזק, לא חשבתי שהם כל כך חזקים, ניחא, קרב שני נגד חוואט(לא זוכר את השם הפרטי...) ושם שחטתי ונשחטתי, אבל הפסדתי בגלל הטרמינטורים, שיניתי את הצבא בעקבות זה, קרב שלישי נגד featherbolt, אופיר נדמה לי(תמיד הפסדתי במשחקי זכרון פעם), היה המשחק הראשון שלו, עשה כמה טעויות, אבל הצליח להוריד לי יחידה וחצי של ברזרקרים ואת השד שלי, אני ניצחתי לבסוף(פעם ראשונה! הלו!).
מנצ'קין זה בין המשחקים הכי טובים שראיתי בחיים שלי, שווה קניה, ואפילו מכירה של כל הרכוש שלי בשביל זה!
קניתי פרדטור חמוד למדי היום, כולם התחילו להשתגע שיונתן בא.
בלילה היו מלא בדיחות מטומטמות וכל הזמן הדליקו את האור, בערך בשלוש וחצי היה שקט, אני קמתי בשמונה, רק בשביל לגלות שכבר חצי בערך קמו לפני.
לסיכום, היה סבבה לגמרה, אני חושב שגם אני חולה, אבל לא בגלל זה, אבל אנשים שם ממש ממש שרוטים...
 
<הכנס פה משפט התחלה משכנע>
אז הסיפור שלי הוא ככה:
אמא מעירה אותי ב7 וחצי בבוקר, ה-14 לדצמבר יום רביעי, אנחנו נוסעים לת"א, אוספים חברה של אמא שלי בדרך, אמא שלי משגעת אותי ומנסה להכריח אותי לא לישון בתימורים, אני וחברה של אמא שלי משכנעים אותה - אני עולה על הרכבת!
ירדתי בקריית גת, ובקריית גת הסתובבתי בערך 15 דקות בלי לדעת בעצם מה אני עושה, עד שלבסוף כמה אנשים הדריכו אותי לתחנה המרכזית - ומשם הגעתי לתימורים!
ברגע שהגעתי בערך, אמיר הובס באכזריות ע"י אסף. התחלה מאוד מעניינת, ידעתי שאני עומד להנות.
בכל מקרה, קצת צבעתי, החלטתי על סכימה, וביזבזתי לעומר את הדבק עוד פעם.
בערב בערך הגיעו החברה מתפוח, ודויד ויאיר הביאו לי את הצבעים שביקשתי מהם להביא לי מתפוח, ואז החלטתי שהגיע הזמן לעשות את הקרב הראשון הרציני שלי ב-40K. איך? אין לי מושג. אני לא יודע חוקים בגרוש, אז נאלצתי להסתמך על דויד, שהוא כמובן משחק פנטזי. ביחד שיחקנו בטיראנידים שלי נגד לא אחר מערן, פיטפינד. (או - אושובה פריק.)
אחרי ששלחנו שתי יחידות של Gaunts על אושובה, והוא חיסל את כולם בלי שיגעו בו ובקריסיס האחרים (PURE LUCK. כל הפגיעות שלנו הוא הציל, ואני מתכוון כולם.) ובכך עלה לו הביטחון לשמיים. כה שאנן, שלח ערן הלא-משכיל-במיוחד את הקרייסיס שלו לקרב לא אפשרי נגד ה-Old one eye ו-Hive Tyrant שלי. הם מתו תוך תור בערך, וערן, פעם ראשונה שלו, איבד את אושובה הגדול. לא נורא ערן, פעם שלישית גלידה.
אחרי זה הקרב התהפך משמעותית. ערן ניצח בנקודות, זה היה תור שביעי, אבל החלטנו להמשיך לשחק. האולד וואן איי, שלושה טרמגאונטים, והייב טיראנט פצוע מול יחידה של FW, קצת Pathfinders, משהו שדומה לקרייסיס, שני דרונים ועוד טנק לא יעיל במיוחד, ונחשו מה? ביי ביי טאו. :eek:rccooldark:
(ד"א, אני חייב לציין שלשחק עם ערן זה אחד מהדברים היותר כיפיים שיש. הוא דואג לדבב כל יחידה אחרי כל מהלך שלה בטון מצחיק, הוא דואג להצחיק, ובעצם - הוא מצחיק. רק אל תהרגו לו את אושובה, למרות שזה מאוד קשה לא להרוג אותו. :mrgreen: )
הלכנו לישון, ואני לא התעסקתי בלינצ'ים על תאו, מכיוון שהייתי עייף, וגם הייתי במזרונים הצדדים. לא נורא, ואחרי אקרובטיקה בתוך המיטה כדי להתאים לשמיכה (ואני מתכוון כל הלילה.) התעוררי לצליל צלצול הפלאפון, ואת קולו של אבי הדואג. אחרי שיחה קצרה של שתי דקות, החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולהתעורר. השעה הייתה בערך 9:30, וכולם היו ערים. (?!) הדבר הראשון שראיתי זה את ערן מובס פעם נוספת ע"י הכאוס הבילתי מנוצחים של מישהו, (מצטער, שכחתי שם.) אבל לא נורא, הם באמת היו בילתי מנוצחים. (ערן חיסל לו את כל היחידות, והוא פשוט הסתער עם יחידה אחת, צ'פלין נראה לי, והשמיד לו טוטאלית את כל הצבא.)
הסתכלתי פה ושם, בדקתי שהמיניאטורות שלי היו עדיין במקום, ובעיקרון הרגשתי חרא. צרוד כמו לא יודע מה, לא מרגיש טוב, המשכתי את היום. היום השני היה גם סבבה, כל שניה בר הגאון צעק "הלו" וכולם אחריו, ואז תמיר הרביץ לכולם.
יותר מאוחר הגיע יונתן, ודיי הברזתי לו כי לא קניתי את החומים ששיגעתי אותו בגלל שהוא לא הביא באיגו"ץ, אבל הוא יסלח לי. (נכון יונתן?)
לבסוף, מצאתי הזדמנות מצויינת לחזור הביתה עם עומר ודויד. נסענו ביחד במונית שירות לת"א, הייתה לי בחילה נוראית והרגשתי שאני עומד להקיא, אבל שרדתי את המונית, וכשעליתי על הרכבת לחיפה הרגשתי הרבה יותר טוב. (נרדמתי בלי לשים לב ברכבת, והתעוררתי במזל בתחנה הראשונה בחיפה, ואז נאלצתי לנסות להישאר ער עד שהגעתי לתחנה שלי.)
וזהו, היה סבבה. המפגש עדיין לא נגמר, ויש שם עוד הרבה אנשים. יאיר, תתחדש על המונולית' שלך, ובהצלחה.
 
אני שומע שכולם משום מה הרגישו רע ביום השני, מעניין...
וואנג,אתה אחראי במקרה לכל המקרים הללו? הדבקת את המניאטורות שלהם בווירוס מוזר כדי לנצח, נכון?

לעזאזל איתך וואנג, אתה והנינג'ות שלך.. :p

ד"א-מי ניצח בקרב ג'אגרנואט VS גרוק? אני הימרתי על ג'אגרנאוט הזה.מי שלא יהיה.
 
אני מניח שלמפגש כל כך אינטנסיבי מגיעות קצת יותר מכמה שורות אבל אני עייף ואכתוב אותן מחר...

בינתיים אני רק רוצה לציין שמתוך 6 קרבות ששיחקתי בהן ניצחתי אומנם רק באחד אבל לא כל הפסד היה כזה גרוע.

א. הקרב ביני לבין וואנג היה קרב מותח ומלא בעליות ומורדות - אושובה וחבריו עשו לוואנג הרבה צרות לפני שהמשחק הסתיים - הקרב הזה ד"א הוא הקרב היחיד בו אושובה לא נהרג עד סופו! ההפרש בסוף המשחק היה 200 נקודות בלבד.

ב. שחקן ה-space wolves העונה לשם גור ניהל נגדי שני משחקים - הראשון נגד רשימת ה-1500 נקודות של אאונ'שי שלי - קרב שהתנהל בצורה גרועה מאוד - ועם הרבה מאוד מזל רע לרעתי... הקרב השני שהתנהל בינינו היה קרב של 1000 נקודות עם רשימת קומנדר אושובה שלי - ולמען האמת - למרות שהפסדתי בקרב הזה, אפילו שחקן הspace wolves הותיק (שהבנתי שהוא אחד מאותם "זקני העדר") נאלץ להודות שהוא היה צריך להקיז דם בכדי לצאת ממלכודת המוות של אושובה (אושובה ד"א בקרב הזה לקח בעזרתם של שומרי ראשו פלוגה שלמה של blood claws ואת הrune priest שלהם).


יש לי עוד כל כך הרבה דברים להגיד אבל אני ממש עייף כרגע. בסה"כ אני חושב שאושובה היה הצלחה לפחות עבורי - גיליתי שהוא לא רע בכלל, הבעיה היחידה היא - שלצערי הרב נוכחתי לגלות שהגיבורים שוחטי הקפא"פ של היריבים שלי בדר"כ יותר חזקים :| . גיליתי שאני שונא מארינס, כל סוגי המארינס! כיף לשחק נגדם - כי הם מאוד מאתגרים, אבל קשה בטירוף לצאת מנצח מקרב כזה.

בהזדמנות הקרובה אני אדאג לפרסם דו"ח קרב על שני קרבות כושלים ואם זאת רבי תעוזה של ה-Farsight enclave כנגד שני צ'פטרים של האסטרטס האימפריאלי (הספייס מארינס) שכוללים את ה-blood angels וה-space wolves. אני חושב שללא ספק אלו היו הקרבות הכי ראויים לציון באותו יום.
וכמובן דו"ח קרב מיוחד יתפרסם גם על הקרב הצמוד כנגד ה-kult of speed של אייל (וואנג).
 
אופיר, בפעם השלישית שאתה תגמור לי את הדבק (כן, פתחתי חדש בשביל המרכבה החדשה שלי! ייאי!), זה לא יהיה גלידה, אלא כפית. וכולנו יודעים איפה הכי כואב להכניס כפית...

הנה התיאור שלי:

הגעתי יום ראשון יחסית מאוחר, כי לרועי לקח 4(!!!!! WT?!) שעות להתארגן(הוא אמר לי להיות מוכן ב-8 ויצאתי מהבית ב-12), בדרך צחקנו על תאו, והיה כיף.
צבעתי כמה ביסטמן, ביקשתי מדויד שיקנה לי בסטיגורס, וניצחתי את בר(טוב האמת שהרגתי אותו משעמום, אבל היי! גם זה נחשב!). ישראל יותר מאוחר קצת שחט אותי. עשיתי מלא טעויות עם היחידה של הפסטיגורס.
קניתי אימפריה מיאיר לחבר.

Dragon_Master אמר/ה:
אני שומע שכולם משום מה הרגישו רע ביום השני, מעניין...
וואנג,אתה אחראי במקרה לכל המקרים הללו? הדבקת את המניאטורות שלהם בווירוס מוזר כדי לנצח, נכון?

לא, מצטער. האחריות לכל זה נופלת עליי לצערי.(ראה בהמשך)

לאחר מכן, בערב, התחלנו הפלצות מסחריות. וואנג ונועם די שלטו במסחר, אבל קצת אחרהים, הקמתי חברה חדשה (שנקראה "תותחי מעיים"), וכבשתי את השוק. הפעלתי השתלטות על החברה של אייל(ע"י הפלצת *בומים*[וכשאני אומר בומים, זה וואחד בומים], כאשר עמדתי על כיסא, והפלצתי לו על הראש[הוא בן זונה גבוה!])

דויד היה צריך לקנות איפור(החיפאים משפיעים עליו יור מידי), אז הלכתי אותו למרפאה. בדרך היו לי מלא מלא פליצות(זכויות שמורות לבר) אבל בלעתי אותן, כדי לשמור לאייל, שלא ירגיש מקופח.
עשיתי קצת ג'וגינג, כדי לערבל את מערכת העיכול שלי, לתוצאות משופרות של נודים, וכולם, בטווח של 2 מטר מאייל, באותה שעה, יעידו שזה עזר(איייייייל לא יכול להעיד, אני לא חושב שהוא זוכר משהו מאותם רגעים איומים של לוחמה כימית).

היה כיף לפגוש את דניאל (הטמבל, לא הנרקב) ולקרוא לו במגוון שמות.
שיחקנו מאנצ'קין(אוי איך שכחתי?!). אני ניצחתי. אייל לא.

הקיצר, היה ממש ממש ממש(ואני מתכוון, ממש) מוי כיף, וממש ממש ..... חבל שלא נשארתי ליום חמישי.

נ.ב.
יאיר מזל"ט!

עוד נ.ב.
ושכחתי את הקרב נגד אסף(אווטאר): החלאה הזה הוציא 3(!) 6יות, בווארד סייב של +6, מתוך 3 פציעות שלי. כל המשחק (3 סיבובים) לא יצא פעם אחת(!) את המספר "1" באחת הקוביות השקופות שלו. וכל הזמן יצא לא 4-5-6 או 5-6-6... לא שלי היה מזל רע, אבל גם לא היה לי מזל טוב.

היה קרב ממש נחמד נגדו, ועם הרבה פוטניאל לכיף(בין אם אני מנצח או מפסיד), אבל הייתי חייב לנסוע הביתה, אז הפסקנו באמצע והכרזנו על תיקו.

אסף, תודיע לי כשהמזל שלך ייגמר, נעשה קרב חוזר.
 
5 ימים דחוסים של מיניאטורות+חברי קהילה=אני לא מאופס.
זה התחיל בשלושה ימי טורניר, והגעה לתימורים (ואיך דיכאה הנסיעה, אנחנו מזה מצטערים ברק. הייתה צירך לראות איזה חרא הייתה הנסיעה אחר כך)
אני מגיע ומותקף על ידי אמיר משוגע שרץ לעברי, כשאני קולט ששחכתי לקנות לו יוגורט.
נכנס רואה אנשים, מדגמן את לוק ההומלס החדש שלי, מביא לאיל ביסטמן מתפוח, ומתחיל למכור דברים.
ואז, אחרי איזה 3 שעות של ארגון, מתחיל הקרב היחידי שעשיתי, והלא הוא של הפיראטים של החזית הספרדית, נגד ליוש ואיל.
ליוש מנצח לחר שגנב כמעט את כל הזהב, ולאחר שאני מחקתי את הצי של איל רוב הצי של ליוש, והתחלתי להתכונן לשלוח את הצי החדש שלי, לאחר שספינות איל נגנבו והועברו צד, אל ספינתו הבודדה של ליוש.
 
היה ממש כיף! :p
ביום הראשון הגענו בערב ובעיקר הסתובבתי בין השולחנות... הלכתי לישון כבר ב-24:30- פספסתי את כל הבלאגן של הלילה :devilish: כי לא עשיתם מספיק רעש ולא הערתם אותי...
קמתי ראשון ב- 6:30 ושיעמם לי אז אחרי התפילה הכנתי רשימות צבא- 1000נק' 1500נק' ו- 2000נק', בסוף יצא לי להשתמש רק ברשימת 2000נק' אבל שלוש פעמים... יותר מאוחר אנשים התחיתלו לקום ואז הבנית שכנראה שהם הלכו לישון מאוחר, למה כולם התנודדו בצורה מוזרה כזאת... בעיקר תאו...

יותר מאוחר שיחקתי עם רשימת ה-2000נק' שלי נגד הכאוס של משה- היה קרב קורע מצחוק... הגנרל שלו על "סוס שד" הסתער על שלושה קרוקסיגורים- לא פגע בכלל, הקרוקסיגורים תחנו את השד ורדפו אחרי הגנרל הבורח ודרסו אותו, 5 פרשי chosen הסתערו על פלוגה של סארוסים ביחד עם עזרה של פיוריז מהצד- החטיאו הכל! 5 פרשי כאוס עם מליון התקופות- ואף אחד לא פצע! אפילו לא הייתי צריך לזרוק לשריון... זה היה כל כך מצחיק... לבסוף אחרי התור הזה משה נכנע בהבנה שכנראה שזה לא יום המזל שלו... :lol:

הקרב השני- נגד עומרי "פיוריהאונד"- כאוס של קהורן, גם היה מצחיק נורא, על התור הראשון הקוסם לורד שלו- שד קוסם דרגה שלישית... עשה מיסקסט על כדור אש, יצא לו 6-6 מה שאומר שאומנם הקסם מצליח ב"ירזיסטיבל פורס" (יאיי, הוא הרג לי סארוס אחד שלם... :lol: ) אבל זה גם אומר שהקוסם מעבד את יכולת הטלת הקסמים שלו... הקרב עצמו נגרר לקרב הקפא"פ הכי מסואף שראיתי... יחידה שלי על שלו על שלי על שלו על שלי... משהו מסובך ביותר, אבל עם קצת מזל בקוביות הצלחתי לנצח בסוף במשהו קרוב ל-MV...

הקרב השלישי היה הכי הזוי שבעולם- נגד בנג'י WE- זה התחיל בזה שהצלחתי להעביר את הקסם של הברק אבל רציתי להגביר את הקושי של בנג'י בלבטל את הקסם אז גילגלתי מחדש- ותנחשו מה קרה? כן... מיסקאסט שכתוצאה ממנו נפצע לי הסקינק פריסט ומת סארוס אחד... לא נורא... אבל אחרי זה התחיל הבלאגן- נחשלתי בערך בכל, אבל בכל בדיקת LD למרות שהגנרל היה בטווח של כולם, ואני משחק ליזרדמן! זה היה כל כך מצחיק לראות קרוקסיגורים בורחים שני תורות רצוף מחוץ ללוח, סארוסים בורחים מ-"terror" וכו'... היה כל כך הזוי, אבל כל כך כיף (הפסדתי קשות... :lol: ), צריך לעשות עוד קרב כזה בהזדמנות...

אבל תוך כדי הקרב קרה משהו עוד יותר הזוי- בדיוק כשבאתי להחזיר לדרידות של בנג'י עם הסארוסים שלי- אני שם לב שבנג'י בכלל לא מקשיב לי והוא מסתכל מאחורי ושמאלה... אז אני מרים את הראש ומסתכל מה יש שם ואני רואה את כל מי שהיה בכנס עומד שם עם עוגת הבית שיוצאים ממנה שני זיקוקים ענקיים כאלה... והרבה אוכל... מסתבר שאירגנו לי "מיני" מסיבת גיוס בכנס... היה אוכל, וקנו לי מונוליף (תודה לכולם על ההשתתפות והכל, באמת שלא הייתם צריכים... עכשיו בגללכם יש לי 2000נק' נקרון... ;) ), היה ממש כיף.

בסה"כ אחרי ארבע ימים של ווארהמר אינטנסיבי יש לי- קרוב ל-6000נק' ליזרדמן ו-2000נק' נקרון (כמובן שעכשיו אני צריך להרכיב ולצבוע הכל, אבל לא נורא... :mrgreen: )

לא נשארתי ליום החמישי/שלישי (תלוי למי...) כי נשארו רק 7 אנשים אבל בעיקר בגלל שארז יכל להקפיץ אותנו עד לצומת קסם- 15 דקות נסיעה מאלקנה.

לסיכום- היה ממש כיף (למרות שוואנג והחיפאים הבריזו ביום השני ולא שיחקנו GOT- למרות שממש רציתי [כנס הבא חסר לכם שלא משחקים...]) היה כיף (כמו כל כנס) והגעתי למסקנה שבכנסי הקהילה כל הבלאגן קורה בלילה הראשון... בלילה השני לא קורה כלום כי כולם עייפים או שהם הולכים הביתה...

אז בעצם, היה שוס! :lol:
 
הלו!
היה אחלה....
כסחתי את אמיר ( :twisted: ), ונקרעתי פעמיים ע"י בר (נרנננג..) לעזאזל עם האורקים שלו! 4 ספיר צ'אקאס שפוגעות ב5+..
כולם פגעו! קיבלתי קסמים מחורבנים (ריין לורד ומיסטרס אוף דה מארש) ונשחטתי קשות.
מה שהיה מצחיק זה טרולי הנהר שזזו רק 6" קדימה (בגלל המיסטרס אוף דה מארש) ואז עשו ריפורם (שוב הטילו עליהם, והיו ארנטס מאחוריהם), ואז נכשלו פעמיים בטפשות, וזזו 6" חזרה :lol: .
היה לי מזל מחורבן נגד בר.
ובסוף צלינו אורקים וסוסים מול החור לגיהנום, אז היה אחל.. :lol:
ושחקתי ממש הרבה.. (2 נגד בר, אחד נגד וולפס בייט, ואחד נגד בנג'י, מורדהיים נגד אייל ורוטין דניאל, 40K נגד אמיר, ומאנצ'קין!)
 
היה ממש כיף! שיחקתי את הקרבות הראשונים שלי, צבעתי את המיניאטורות הראשונות שלי, וסוף-סוף זכיתי להכיר כמה מחברי הקהילה. אני מוכן לעשות את זה שוב!
 
היה סבבה!!!
הגענו ביום שלישי בסביבות 7 בערב, אחרי הטורניר בתפוח, ומייד קורוזיוס תפס אותי למשחק 1500 נגד טאו... זה באמת לא היה הוגן... ניצחתי בקלות ואחרי שלוש סיבובים שנינו ראינו שאין טעם להמשיך.

צבעתי קצת מיניאטורות ואני ואחי לעסנו משולש פיצה שנשאר ואף אחד לא רצה. (פעם הבאה נזכור להביא אוכל...)
הלכתי לישון ברבע ל-2, והתעוררתי שוב ב 3 וחצי בלילה בגלל כל הרעש שעשו לפני השינה... התעוררתי שוב ב 7 וחצי, התפללתי, ומייד משחק 2000 נגד יאיר, שבו שוב הוכח שאין לי מה לעשות עם המזל הרע שלי נגד יאיר (אולי לא התפללתי מספיק טוב?) ;)

במהלך היום רצו צחוקים, עשינו מסיבת הפתעה ליאיר (איך הוא הסמיק :) ) ונתנו לו מונוליט שכל הקהילה השתתפה בקניתו. צבעתי את הטומב ספיידר שקניתי בתפוח ובערב ארז הגיע (השחקן טירנדים המבוגר) ועשיתי נגדו משחק 1500 מעניין. הוא התחיל בתור הראשון, זז עם הצבא וירה כל מה שהיה לו על המונוליט, מיותר לציין שלא עשו לו כלום.
בתורי שיחררתי אורדננס מהמונוליט על יחידת לוחמים של טירנדים (הגדולים) והרגתי 4, את דיסטרויירס הרגה עוד לוחם בקבוצה אחרת, ואז עשיתי את הטעות שתעלה לי במשחק כשהסתערתי על היחידה שהמונוליט פיגז מקודם עם הנקרון לורד על דיסטרוייר... (אני חושב שאני מעריך מדי את הלורד בקרב פנים אל פנים...), הלוחמים עשו לו שני פצעים... והוא לא עשה כלום...
בתורו הוא פשוט טחן לי את הלורד, טחן לי 7 אימורטלים והרס לי את המונוליט.... ופה בערך כבר ידעתי שהמשחק הזה לא ילך לי טוב... :)
אבל היה אחלה, ארז אחלה שחקן וכיף להפסיד לו! מקווה לקרב חוזר בביגור או כנס דומה!
אחרי המשחק עשיתי הורדת ידיים כמובטח עם גרוק, וכמובטח הוא קרע אותי... איך שהוא, בכל הורדת ידים שאני מפסיד בה, היד שלי שטוחה על השולחן קדימה ולא הצידה... אני לא גאון גדול בהורדות ידיים, אבל אמורים להוריד אותה הצידה... לא? בכל מקרה גרוק, יהיה קרב חוזר, והפעם אני אשתמש בכל הגוף!!! :D

גור הנחמד הסיע אותי קרוב מאוד לפ"ת ומשם הגעתי לביתי, הי ממש כיף ואני כבר מחכה לפגוש את כולכם שוב!!!
 
היה סבבה,
נלחמתי די הרבה פעמים, והוכחתי לפיטפינד שאושובה הוא לא ככך אדיר (הסתער על וורבוס ולא הצליח לעשות א פצע אחד!, ואז מת).
בלילה היה מצחיק, היה מלחמת ענבים (למזלי לא נפגעתי למרות שניסו להפציץ ת מי שהיה מאחורי).
ניצחתי טיראנידים, די בגדול (טוב ו קרב שני של מי שנלחמתי נגדו)
היה סבבה , חבל שלא יכלתי להשאר ליום השלישי
 
חזרה
Top