בתוך עשור גדוש במד"ב ברמה גבוהה מאוד, גם מקורי (בין כוכבים והמפגש, לדוגמא) וגם חידושים והמשכים (מלחמת הכוכבים והנוסע השמיני, למשל), מוקרן עכשיו בקולנוע מה שנדמה לי הסיקוול הכי מצופה ובו זמנית מפלג שראינו עד כה - בליידראנר 2049. הסרט המקורי נחשב על ידי רבים כמעצב העיקרי של מדע בדיוני קולנועי איכותי שנוצר בעשורים שבאו אחריו, ועל אף שאפשר לבקר אותו ואת הגרסאות הרבות שלו לטובה או לרעה בצורה סובייקטיבית, אובייקטיבית זה אחד מסרטי המד"ב החשובים ביותר לז'אנר, אם לא החשוב ביותר. וכדי להעלות עוד יותר את הציפיות, הסרט הזה הובא למסך לא על ידי צוות אקראי להשכיר בשם אולפן כזה או אחר, אלא על ידי שמות ענקיים בעולם הקולנוע והמד"ב של היום - דניס ווילנב (המפגש, סיקאריו) מביים, רוג'ר דיקינס (סרטי האחים כוהן וסרטים נוספים של ווילנב) מצלם, והכותב המפטון פאצ'ר, שהיה שותף לכתיבת הסרט המקורי, שותף גם כאן בתסריט. רידלי סקוט, במאי הסרט המקורי מ-1982, נמצא כאן כמפיק ובוודאי גם הטמיע רעיונות שלו בסרט, בדרכים כאלו ואחרות. אני לא חושב שיכלו לרכז צוות יותר טוב להרים המשך לסרט כל כך משפיע ובסיסי בז'אנר.
אני ראיתי את הסרט השבוע, אבל את דעתי אני רוצה לשמור לדיון עם אחרים שגם ראו. מי שראה, מוזמנים לכתוב כאן את דעתכם על הסרט בתוך ספוילרים.
חוץ מזה, אשמח גם לקיים דיון באופן כללי על מצב המד"ב בקולנוע כיום, לקראת תום עשור גדוש להחריד בתחום.
אני ראיתי את הסרט השבוע, אבל את דעתי אני רוצה לשמור לדיון עם אחרים שגם ראו. מי שראה, מוזמנים לכתוב כאן את דעתכם על הסרט בתוך ספוילרים.
חוץ מזה, אשמח גם לקיים דיון באופן כללי על מצב המד"ב בקולנוע כיום, לקראת תום עשור גדוש להחריד בתחום.