Ogmios
פונדקאי ותיק
בגלל שהצביעה שלו מזכירה לי קצת את ג'ף איזלי. בגלל שלא זכור לי אמן צרפתי בפינה. בגלל שהתערבתי עם חבר מהעבודה שאני יכול לפרסם כאן אמן שעובד בשביל דיסני מבלי לעשות מעצמי צחוק (או לפחות מבלי לעשות מעצמי יותר צחוק ממה שאני בד"כ עושה). ללא הקדמות נוספות, האומנים של יום שבת גאה להציג את כריסטוף ואצ'ר.
כאמור, כריסוף הוא צרפתי, והוא עבד בסטודיו הצרפתי של אולפני וולט דיסני בשנים 1993-1996. הוא אייר רקעים עבור סרטים כמו "הגיבן מנוטרדם" ו"Runaway Brain" (לא הופץ מסחרית בארץ, למיטב ידיעתי), ועמד בראש צוות הרקעים של "A Goofy Movie" ב1995 (גם כן לא הופץ בארץ, למיטב ידיעתי).
ב1996 עבר לקליפרוניה, שם המשיך לעבוד אצל דיסני, ואייר רקעים עבור הגרסה המצויירת של "הרקולס", "טרזן", "פנטזיה 2000", "Dinosaur" ו"כוכב המטמון". כוכב המטמטון היה הפרוייקט האחרון של דיסני עליו עבד, ואחריו פרש והחל בקריירה עצמאית.
מה שבאמת מרשים בואצ'ר הוא היכולת שלו לצייר גם בשחור-לבן וגם בצבע, מבלי להיראות כאילו המדיום זר לו (להבדיל מאמנים אחרים שאינם במיטבם כשהם נאלצים לצייר בסגנון אחר מסגנון הטריידמארק שלהם)
אני מצרף את אחת מהעבודות שלו האהובות עלי, "חלום אינוספי".
אתר הבית של כריסטוף ואצ'ר
אתר הבית של האומנים של יום שבת
כאמור, כריסוף הוא צרפתי, והוא עבד בסטודיו הצרפתי של אולפני וולט דיסני בשנים 1993-1996. הוא אייר רקעים עבור סרטים כמו "הגיבן מנוטרדם" ו"Runaway Brain" (לא הופץ מסחרית בארץ, למיטב ידיעתי), ועמד בראש צוות הרקעים של "A Goofy Movie" ב1995 (גם כן לא הופץ בארץ, למיטב ידיעתי).
ב1996 עבר לקליפרוניה, שם המשיך לעבוד אצל דיסני, ואייר רקעים עבור הגרסה המצויירת של "הרקולס", "טרזן", "פנטזיה 2000", "Dinosaur" ו"כוכב המטמון". כוכב המטמטון היה הפרוייקט האחרון של דיסני עליו עבד, ואחריו פרש והחל בקריירה עצמאית.
מה שבאמת מרשים בואצ'ר הוא היכולת שלו לצייר גם בשחור-לבן וגם בצבע, מבלי להיראות כאילו המדיום זר לו (להבדיל מאמנים אחרים שאינם במיטבם כשהם נאלצים לצייר בסגנון אחר מסגנון הטריידמארק שלהם)
אני מצרף את אחת מהעבודות שלו האהובות עלי, "חלום אינוספי".
אתר הבית של כריסטוף ואצ'ר
אתר הבית של האומנים של יום שבת