מי אני?
איזה אירוני, עליתי לדרגה 20 לפני 3 ימים.
שלום לכולם, שמי Qurrion, או שלומי למי שמכיר אותי מעבר למסך. ממש עכשיו הגעתי לגיל 20, ואני גר כרגע בפתח-תקווה, אחרי שגרתי די הרבה זמן בגבעתיים. אני דובר עברית, רוסית ואנגלית ברמת שפת-אם (סיימתי 5 יחידות רוסית ו-7 יחידות אנגלית בתיכון), והתחביבים העיקריים שלי כוללים משחקי-מחשב, אנימה ולהיות חלק מפאנדומים נתעבים שכנראה לא שמעתם עליהם בחיים.
באילו משחקי-תפקידים אני משחק כיום? מהן השיטות האהובות עליי?
בשם כל ה… מאיפה להתחיל?
אם רק לדבר על הפונדק, אני משתתף במשחקים "קללת הדרקון", "בין ערפל לקיטור", "בשערי המצודה", "הבדולח היוקד" וגם "היער המושחת".
בנוסף לאלו, אני משחק בקמפיין נשגבים בדיסקורד שמריץ העוג-הברברי, אני מקווה שאתם קוראים את הרשומות. כן, אני משחק את האביסאל בקמפיין "No Longer Human".
אני גם מריץ שני קמפיינים של הנשגבים, גם הם בדיסקורד, למספר שחקנים שחלקם כאן בפורום והשאר כבר עזבו. אני רוצה להגיד שאני עושה זאת כדי לצבור ניסיון בשיהו"מ וכי אני אוהב את הנשגבים, אך אהיה כנה, אני לא מרגיש שאני עושה עבודה טובה בינתיים.
אני נמצא בקבוצה ביתית אחת, אשר בה אנחנו מריצים קמפיין שיטה-ביתית בהשראת הסדרה RWBY. למי שמכיר, ח"ח, ולמי שלא מכיר, מה אתם עושים עם החיים שלכם? הסדרה חינמית וניתן לצפות בה ביוטיוב בערוץ Rooster Teeth, ולרוב העונות הראשונות יש גם כתוביות לא רעות בכלל בעברית.
אם למישהו יש שאלות או בקשות שאני אפרט לגבי אחד המשחקים שציינתי, אשמח לעשות זאת, למרות שאצטרך זמן לעשות זאת. יש הרבה מה להגיד על כל משחק, וזו הסיבה מדוע אני לא מפרט הרבה כאן.
אם הייתי צריך גם לכתוב את כל המשחקים ששיחקתי בהם בעבר, היינו יושבים כאן עוד עשור בערך.
השיטות האהובות עליי הן הנשגבים (מהדורה 2), תיקי דרזדן, ומרוצללים (מהדורה 5).
סיפור משעשע או חוויה מיוחדת?
יש לי הרבה, ואת רובן אני לא זוכר, וזה מעציב אותי מאוד.
אבל את הסיפור האחד שאני זוכר אני לא רוצה לשכוח לעולם.
הכל התחיל בקמפיין הנשגבים בקבוצה הביתית שלנו, אותה הקבוצה שציינתי קודם. שיחקתי את סאן, לונאר ירח-מלא אשר התאמן להיות המגונן העוצמתי ביותר של הבריאה. הוא יכל לספוג יריות מתותחי-מהות עצומים בעזרת שריריו בלבד, לעקם אוריכלקום בידיו החשופות, ולהכניע את אויביו עם הכריזמה האיומה שלו. הוא היה לוחם עוצמתי ומיומן ביותר, אם לא כל כך חכם, אך שיעורים ממושכים עם המנטורית שלו, לונארית נוספת אשר יכלה לפרק את גופה לגורמים ולחבר את עצמה מחדש לפי-רצון, אשר לימדה אותו רבות אודות הדברים שאינו ידע, כמו השכלה בסיסית וכישוף.
לקראת הסיום של הקמפיין, בקרב נגד אינפראל עוצמתי במיוחד, אווטאר של היוזי, המנטורית של סאן נפגעה קשות בחזה, וליבה הושמד על ידי נשקו של האינפראל. כוחות ההתחדשות שלה לא היו מפותחים כשל סאן, והיא לא יכלה להתרפא מהר מספיק כדי לשרוד את ההתקפה. לסגור פצע נוראי היה בגבול יכולתה, אך לגדל מחדש את ליבה היה מעשה כביר מדי. אך לא עבור סאן. ברגע דרמטי ומזוויע במיוחד, הוא קרע את חזו ותלש את ליבו ממקומו, ושם אותו בתוך חזה של המנטורית שלו. ההבדל בין לגדל לב חדש לבין לקבל לב קיים ולחבר אותו לגוף היה עצום, ועד מהרה מצבה התייצב. כוחות החידוש של סאן היו חזקים פי כמה משל המנטורית שלו, תוך דקה קצרה הוא גידל לעצמו לב חדש וחזר להילחם כאילו דבר לא קרה.
שאלה מהפונדקאי הקודם
הח'אן הטטרי שאל אותי: "אמרת פעם שאתה מפתח עולם מערכה, מה הת'מה וההשראה שלו?"
אני לא כ"כ יודע מה לענות לגבי ת'מה, אבל יש מספר מקורות השראה ששאבתי מהם כאשר התחלתי ליצור את העולם.
ווירשן, הארץ המרכזית והמפותחת ביותר (יותר מדי, אפילו) שואבת השראה מעיר הזכוכית שמופיע במשחק "Mirror's Edge". זוהי ארץ-עיר עצומה, נקייה ומתקדמת טכנולוגית יותר מכל מקום אחר. האנשים חיים בסוג של אוטופיה בעוד הם כפופים לשלטון מוחלט של הממשלה. לאדם הפשוט לא תמיד ידוע מה הממשלה שלו עושה או למה, אך כל עוד זה לא משפיע על אורך החיים הרגוע שלהם, למה שיהיה להם אכפת?
ארבעת ארצות הגבול שואבות מארצות ואגדות אשר תואמות את הת'מה שלהן.
דיוואס היא ארץ ששואבת השראה מהמיתולוגיה הנורדית והסלאבית, ארץ קפואה של טונדרות, הרים, ענקים ומכשפות.
לוראניה היא ארץ הפיות, "מלכות הפרא" כביכול. היערות הפראיים שולטים בה, חיות מוזרות חיות בה וכיסים של קסם טהור מופיעים באופן נפוץ.
טארק'אן הוא מדבר עצום אשר כל אחד מיושביו נלחם עבור המשאבים המואטים שנמצאים בו על מנת לשרוד. באופן אירוני, המדבר הוא גם המקום העשיר ביותר במחצבים, אך מעט מאוד מתושביו חושבים כי לכרות מתכות ויהלומים זו השקעה טובה של הזמן, כאשר יש צורך לצוד ולחפש אחר מים ומקלט מהשמש בכל יום. ההשראה למקום הזה אבדה מזכרוני, אך אני זוכר שזה היה ממשחק מחשב ששיחקתי בו ממש ממש מזמן.
אטלאנס זו ארץ שכולה מים ונמצאת מתחת לפני הים. אם אתה יכול לשחות, לנשום מתחת למים ולהתמודד עם כרישים, חכאיים ענקיים ומדוזות, אתה תרגיש שם כמו בבית. את ההשראה לארץ הזו למעשה קיבלתי מנקסטורל כאשר הוא יצר גרסה ראשונית לגזע הסיראנים שלו.
שאלה שלי לקהל:
מה לדעתכם חשוב לזכור כאשר כותבים עולם מערכה על הנייר? מהם טיפים חשובים שכדאי להקשיב להם, אך לא כולם מכירים אותם?
איזה אירוני, עליתי לדרגה 20 לפני 3 ימים.
שלום לכולם, שמי Qurrion, או שלומי למי שמכיר אותי מעבר למסך. ממש עכשיו הגעתי לגיל 20, ואני גר כרגע בפתח-תקווה, אחרי שגרתי די הרבה זמן בגבעתיים. אני דובר עברית, רוסית ואנגלית ברמת שפת-אם (סיימתי 5 יחידות רוסית ו-7 יחידות אנגלית בתיכון), והתחביבים העיקריים שלי כוללים משחקי-מחשב, אנימה ולהיות חלק מפאנדומים נתעבים שכנראה לא שמעתם עליהם בחיים.
באילו משחקי-תפקידים אני משחק כיום? מהן השיטות האהובות עליי?
בשם כל ה… מאיפה להתחיל?
אם רק לדבר על הפונדק, אני משתתף במשחקים "קללת הדרקון", "בין ערפל לקיטור", "בשערי המצודה", "הבדולח היוקד" וגם "היער המושחת".
בנוסף לאלו, אני משחק בקמפיין נשגבים בדיסקורד שמריץ העוג-הברברי, אני מקווה שאתם קוראים את הרשומות. כן, אני משחק את האביסאל בקמפיין "No Longer Human".
אני גם מריץ שני קמפיינים של הנשגבים, גם הם בדיסקורד, למספר שחקנים שחלקם כאן בפורום והשאר כבר עזבו. אני רוצה להגיד שאני עושה זאת כדי לצבור ניסיון בשיהו"מ וכי אני אוהב את הנשגבים, אך אהיה כנה, אני לא מרגיש שאני עושה עבודה טובה בינתיים.
אני נמצא בקבוצה ביתית אחת, אשר בה אנחנו מריצים קמפיין שיטה-ביתית בהשראת הסדרה RWBY. למי שמכיר, ח"ח, ולמי שלא מכיר, מה אתם עושים עם החיים שלכם? הסדרה חינמית וניתן לצפות בה ביוטיוב בערוץ Rooster Teeth, ולרוב העונות הראשונות יש גם כתוביות לא רעות בכלל בעברית.
אם למישהו יש שאלות או בקשות שאני אפרט לגבי אחד המשחקים שציינתי, אשמח לעשות זאת, למרות שאצטרך זמן לעשות זאת. יש הרבה מה להגיד על כל משחק, וזו הסיבה מדוע אני לא מפרט הרבה כאן.
אם הייתי צריך גם לכתוב את כל המשחקים ששיחקתי בהם בעבר, היינו יושבים כאן עוד עשור בערך.
השיטות האהובות עליי הן הנשגבים (מהדורה 2), תיקי דרזדן, ומרוצללים (מהדורה 5).
סיפור משעשע או חוויה מיוחדת?
יש לי הרבה, ואת רובן אני לא זוכר, וזה מעציב אותי מאוד.
אבל את הסיפור האחד שאני זוכר אני לא רוצה לשכוח לעולם.
הכל התחיל בקמפיין הנשגבים בקבוצה הביתית שלנו, אותה הקבוצה שציינתי קודם. שיחקתי את סאן, לונאר ירח-מלא אשר התאמן להיות המגונן העוצמתי ביותר של הבריאה. הוא יכל לספוג יריות מתותחי-מהות עצומים בעזרת שריריו בלבד, לעקם אוריכלקום בידיו החשופות, ולהכניע את אויביו עם הכריזמה האיומה שלו. הוא היה לוחם עוצמתי ומיומן ביותר, אם לא כל כך חכם, אך שיעורים ממושכים עם המנטורית שלו, לונארית נוספת אשר יכלה לפרק את גופה לגורמים ולחבר את עצמה מחדש לפי-רצון, אשר לימדה אותו רבות אודות הדברים שאינו ידע, כמו השכלה בסיסית וכישוף.
לקראת הסיום של הקמפיין, בקרב נגד אינפראל עוצמתי במיוחד, אווטאר של היוזי, המנטורית של סאן נפגעה קשות בחזה, וליבה הושמד על ידי נשקו של האינפראל. כוחות ההתחדשות שלה לא היו מפותחים כשל סאן, והיא לא יכלה להתרפא מהר מספיק כדי לשרוד את ההתקפה. לסגור פצע נוראי היה בגבול יכולתה, אך לגדל מחדש את ליבה היה מעשה כביר מדי. אך לא עבור סאן. ברגע דרמטי ומזוויע במיוחד, הוא קרע את חזו ותלש את ליבו ממקומו, ושם אותו בתוך חזה של המנטורית שלו. ההבדל בין לגדל לב חדש לבין לקבל לב קיים ולחבר אותו לגוף היה עצום, ועד מהרה מצבה התייצב. כוחות החידוש של סאן היו חזקים פי כמה משל המנטורית שלו, תוך דקה קצרה הוא גידל לעצמו לב חדש וחזר להילחם כאילו דבר לא קרה.
שאלה מהפונדקאי הקודם
הח'אן הטטרי שאל אותי: "אמרת פעם שאתה מפתח עולם מערכה, מה הת'מה וההשראה שלו?"
אני לא כ"כ יודע מה לענות לגבי ת'מה, אבל יש מספר מקורות השראה ששאבתי מהם כאשר התחלתי ליצור את העולם.
ווירשן, הארץ המרכזית והמפותחת ביותר (יותר מדי, אפילו) שואבת השראה מעיר הזכוכית שמופיע במשחק "Mirror's Edge". זוהי ארץ-עיר עצומה, נקייה ומתקדמת טכנולוגית יותר מכל מקום אחר. האנשים חיים בסוג של אוטופיה בעוד הם כפופים לשלטון מוחלט של הממשלה. לאדם הפשוט לא תמיד ידוע מה הממשלה שלו עושה או למה, אך כל עוד זה לא משפיע על אורך החיים הרגוע שלהם, למה שיהיה להם אכפת?
ארבעת ארצות הגבול שואבות מארצות ואגדות אשר תואמות את הת'מה שלהן.
דיוואס היא ארץ ששואבת השראה מהמיתולוגיה הנורדית והסלאבית, ארץ קפואה של טונדרות, הרים, ענקים ומכשפות.
לוראניה היא ארץ הפיות, "מלכות הפרא" כביכול. היערות הפראיים שולטים בה, חיות מוזרות חיות בה וכיסים של קסם טהור מופיעים באופן נפוץ.
טארק'אן הוא מדבר עצום אשר כל אחד מיושביו נלחם עבור המשאבים המואטים שנמצאים בו על מנת לשרוד. באופן אירוני, המדבר הוא גם המקום העשיר ביותר במחצבים, אך מעט מאוד מתושביו חושבים כי לכרות מתכות ויהלומים זו השקעה טובה של הזמן, כאשר יש צורך לצוד ולחפש אחר מים ומקלט מהשמש בכל יום. ההשראה למקום הזה אבדה מזכרוני, אך אני זוכר שזה היה ממשחק מחשב ששיחקתי בו ממש ממש מזמן.
אטלאנס זו ארץ שכולה מים ונמצאת מתחת לפני הים. אם אתה יכול לשחות, לנשום מתחת למים ולהתמודד עם כרישים, חכאיים ענקיים ומדוזות, אתה תרגיש שם כמו בבית. את ההשראה לארץ הזו למעשה קיבלתי מנקסטורל כאשר הוא יצר גרסה ראשונית לגזע הסיראנים שלו.
שאלה שלי לקהל:
מה לדעתכם חשוב לזכור כאשר כותבים עולם מערכה על הנייר? מהם טיפים חשובים שכדאי להקשיב להם, אך לא כולם מכירים אותם?