arnarth the dunedian
פונדקאי ותיק
מה אתם חושבים: האם השביתה הייתה נכונה? האם השיגה את מטרותיה? האם כדי להמשיך את המאבק?
אני מניח שרובנו מבינים כי הדו"ח איננו לגיטימי ומזיק למורים, תלמידים והורים. השאלה איך להיאבק? מובן שהשביתה הקטנה הזו לא הספיקה אם כי זהו באמת יכול להיות צעד ראשון של העזה ומאבק במשרד החינוך אשר פוגע בחינוך ואיננו ניתן לעצירה על ידי דמוקרטיה פשוטה. יאנו, זאת עובדה שהרוב מתנגדים לו. הבעיה היא שצריך משהו רועש יותר, משהו שאנשים ישימו לב אליו, כמובן, כל עוד הוא בגדר הדמוקרטיה.או משהו, שלא כמו השביתה הזו, המערכת לא תצליח להשתיק.
לדעתי צריכים להינקט מספר צעדים: ראשית, אם לנסות ולשבות שוב אז לעשות שביתה מתואמת עם המורים, ולא עכשיו בתקופת הבגרויות אלא במהלך תחילת-אמצע שנת הלימודים הבאה כשמועד יישום הדו"ח יהיה קרוב יותר.
שנית, לערוך הפגנות, כי הפגנות קיצוניות יותר משביתה, ובניגוד לשביתה לא פוגעות בנו בשום דרך. ואני לא מדבר על הפגנות קטנות אלא על הפגנות המוניות שישתתפו בהם מאות תלמידים ומורים (כן כן, לראשונה מורים ותלמידים צריכים להתאחד למען השגת מטרה מסויימת).
מה דעתכם?
אני מניח שרובנו מבינים כי הדו"ח איננו לגיטימי ומזיק למורים, תלמידים והורים. השאלה איך להיאבק? מובן שהשביתה הקטנה הזו לא הספיקה אם כי זהו באמת יכול להיות צעד ראשון של העזה ומאבק במשרד החינוך אשר פוגע בחינוך ואיננו ניתן לעצירה על ידי דמוקרטיה פשוטה. יאנו, זאת עובדה שהרוב מתנגדים לו. הבעיה היא שצריך משהו רועש יותר, משהו שאנשים ישימו לב אליו, כמובן, כל עוד הוא בגדר הדמוקרטיה.או משהו, שלא כמו השביתה הזו, המערכת לא תצליח להשתיק.
לדעתי צריכים להינקט מספר צעדים: ראשית, אם לנסות ולשבות שוב אז לעשות שביתה מתואמת עם המורים, ולא עכשיו בתקופת הבגרויות אלא במהלך תחילת-אמצע שנת הלימודים הבאה כשמועד יישום הדו"ח יהיה קרוב יותר.
שנית, לערוך הפגנות, כי הפגנות קיצוניות יותר משביתה, ובניגוד לשביתה לא פוגעות בנו בשום דרך. ואני לא מדבר על הפגנות קטנות אלא על הפגנות המוניות שישתתפו בהם מאות תלמידים ומורים (כן כן, לראשונה מורים ותלמידים צריכים להתאחד למען השגת מטרה מסויימת).
מה דעתכם?