עדכון נוסף בספק החוקים,
והפעם - מנגון מרכזי לאיזון המשחק.
כמעט כל שיטה צריכה מנגון שיאזן את המשחק במובן זה, שיגביל את את כוח העמידה של החבורה ולא יאפשר לה להשתמש ביכולות שלה קרב אחרי קרב אחרי קרב. שיטות אחרות משיגות זאת על-ידי הגבלת מספר לחשים/יכולות ביום, שינון מראש של לחשים (איכס!), מנגנוני עלות בנקודות "מאנה" של לחשים, ועוד.
בשיטה של מלסטרה, המנגון הוא התשה הדרגתית של הדמויות, ככל שעוברים קרבות רבים יותר, וככל שהקרבות קשים יותר,
העדכון האחרון באתר מסביר את המנגון הזה באורח פרטני.
בנוסף, העליתי דף עם תיאורים של שיקויים מועילים ותכונות של חפצי קסם שיכולים לעזור לדמויות להאט או לדחות באורח זמני את הפעולה של מנגנון ההתשה, וכך להחזיק זמן רב יותר במבוכים, שדות קרב ושאר אתגרים מתמשכים.
תהנו
לינק לדף ההסבר המפורט על התשה של דמויות שחקן:
https://members.pundak.co.il/world/keldaria3/melestra/p_handbook/combat/exhust.html
לינק לדף על שיקויים וחפצי קסם מועילים נגד התשה:
https://members.pundak.co.il/world/keldaria3/melestra/p_handbook/combat/exhust_items.html
והפעם - מנגון מרכזי לאיזון המשחק.
כמעט כל שיטה צריכה מנגון שיאזן את המשחק במובן זה, שיגביל את את כוח העמידה של החבורה ולא יאפשר לה להשתמש ביכולות שלה קרב אחרי קרב אחרי קרב. שיטות אחרות משיגות זאת על-ידי הגבלת מספר לחשים/יכולות ביום, שינון מראש של לחשים (איכס!), מנגנוני עלות בנקודות "מאנה" של לחשים, ועוד.
בשיטה של מלסטרה, המנגון הוא התשה הדרגתית של הדמויות, ככל שעוברים קרבות רבים יותר, וככל שהקרבות קשים יותר,
העדכון האחרון באתר מסביר את המנגון הזה באורח פרטני.
בנוסף, העליתי דף עם תיאורים של שיקויים מועילים ותכונות של חפצי קסם שיכולים לעזור לדמויות להאט או לדחות באורח זמני את הפעולה של מנגנון ההתשה, וכך להחזיק זמן רב יותר במבוכים, שדות קרב ושאר אתגרים מתמשכים.
תהנו
לינק לדף ההסבר המפורט על התשה של דמויות שחקן:
https://members.pundak.co.il/world/keldaria3/melestra/p_handbook/combat/exhust.html
לינק לדף על שיקויים וחפצי קסם מועילים נגד התשה:
https://members.pundak.co.il/world/keldaria3/melestra/p_handbook/combat/exhust_items.html