משחרר כאן שני תרשימים גסים למדי בעט פרי עטי, שאמורים להיות בסיס לעמוד השער של החוברת של מלסטרה.
(אני בימים אלו בחיפוש / משא ומתן עם גרפיקאים/אומנים דיגיטליים כדי לקחת את הסקיצות ולהפוך אותם למשהו יפה בעל מראה ריאליסטי).
סקיצה ראשונה: התמונה של עמוד השער -
לקוחה מ"המדרגות הקפואות" שעולות מאיזור קארן א-ת'אל לרכס קאראנסיל - פסלי הענק של המצביאה "רסיס קרח" והגארת'ארון שהיא הורגת קפואים בקרב נצחי מעל המעבר. בגרסה הסופית, זה אמור להיות בלילה מושלג, עם מעט שלג נצבר על חלקים מהפסלים ועל המעבר עצמו.
סקצינה שניה: הכיתוב "מלסטרה" כפי שאני רוצה שיופיע בעמוד השער, שאמור לייצג גם את הקונפליקט המרכזי של עולם המערכה:
ה"ט" הופכת בחלקה למטה של כוהנת אנ'מירית עם גולה שעשויה כמו יהלום בוהק; ה"ס" בנויה כמו מגן פאר'ליל מסורתי, עם צמחים משתרגים עליו.
בגרסה אחת, לידה עומד כובע-פולחן פאר'ליטי עם קרניים; בגרסה השניה (למטה) הקרניים בוקעות מה"ס" עצמה.
(אני בימים אלו בחיפוש / משא ומתן עם גרפיקאים/אומנים דיגיטליים כדי לקחת את הסקיצות ולהפוך אותם למשהו יפה בעל מראה ריאליסטי).
סקיצה ראשונה: התמונה של עמוד השער -
לקוחה מ"המדרגות הקפואות" שעולות מאיזור קארן א-ת'אל לרכס קאראנסיל - פסלי הענק של המצביאה "רסיס קרח" והגארת'ארון שהיא הורגת קפואים בקרב נצחי מעל המעבר. בגרסה הסופית, זה אמור להיות בלילה מושלג, עם מעט שלג נצבר על חלקים מהפסלים ועל המעבר עצמו.
סקצינה שניה: הכיתוב "מלסטרה" כפי שאני רוצה שיופיע בעמוד השער, שאמור לייצג גם את הקונפליקט המרכזי של עולם המערכה:
ה"ט" הופכת בחלקה למטה של כוהנת אנ'מירית עם גולה שעשויה כמו יהלום בוהק; ה"ס" בנויה כמו מגן פאר'ליל מסורתי, עם צמחים משתרגים עליו.
בגרסה אחת, לידה עומד כובע-פולחן פאר'ליטי עם קרניים; בגרסה השניה (למטה) הקרניים בוקעות מה"ס" עצמה.