כרגע אני מריץ הרפתקת יחיד במהדורה 5 לשה"ם הקודם שלי, אחרי שתי כישלונות אני חושב שהצלחתי להבין כיצד לשה"ם... לשחקנים רגילים.
השחקן שלי בפשטות חכם יותר ממני ובעל נסיון רב יותר ולכן אני מתקשה קצת לבנות לו הרפתקה טובה בהתחש בכך שיש לו נטיה להוריד את העסק מהפסים די במהירות...
אל תבינו אותי לא נכון, אני לא נוטר לו על כך (טוב נו אולי קצת, אני בכל זאת שה"ם חדש) ואני מעריך את האתגר שהוא נותן לי.
כרגע אני מנסה למצוא דרך לשחק עם האתגרים של הדמות שלו ולא נגדם, אני יודע שאם אבקש ממנו להחליף דמות ומקצוע הוא יסכים אבל אני לא רוצה לנטוש את ההרפתקה הזו ואת הדמות.
אני מתמודד עם שתי אתגרים כאשר אני מנסה לבנות לו הרפתקה, אחד מכאני אחד סיפורי..
נתחיל עם האתגר המכאני, הוא משחק טבקסי נוכל סקאוט חמוש ברובה קשת וטפרים (אישרתי לו להשתמש בזריזות שלו עבור הטפרים, זה לא ממש משנה בהתחשב שבאותה מידה הוא יכול להשתמש בפגיון).
הודות לשילוב בין יכולות התנועה של המקצוע והגזע שלו (הוא משתמש הרבה ביכולת הטיפוס שלו) אני לעיתים קרובות מגיע למצב שהוא צולף ביריבים שלו אחד אחד ומוריד אותם בקלות, במקרים שאויבים מגיעים עליו יכולת התנוע של המקצוע שלו שמאפשרת לו להשתמש בתגובה שלו בשביל לזוז את מהירותו, בנוסף הכישרון נייד והיכולת של הגזע Feline Agility פשוט מאשרים לו לעזוב את הקרב כאשר הוא רוצה ופשוט לסגת.
בנוסף העובדה שהוא יכול לטפס על רוב המשטחים הופכת מלכודות לפחות מאתגרות עבורו ולרוב אין סיבה טובה שיצורים יבנו מלכודות שנועדו ליצורים בעלי מהירות טיפוס.
הבעיה השני שהיא סיפורית היא שהדמות אדישה, מאוד. הדמות שלו היא פחות או יותר חתול שחושב רק על עצמו בלי שאיפה אמיתית, הדמות פשוט נודדת ממקום למקום וגונבת כאשר נגמר לה הכסף, לא ניתן להשתמ בכסף או חפצי קסם בתור מניע עבורו, הדמות גם לא שומרת טינה והיא תמיד תעדיף את הדרך הקלה ביותר לצאת מבעיה,למשל אם יש בעיירה רוצח הוא פשוט ידלג עליה, זה גם מקשה להצמיד לו בני ברית.
בבעיה הזאתי הצלחתי לטפל באופן חלקי על ידי מכשיר עלילתי. הדמות לאחרונה התחילה להירדף בחלומות שלה על ידי החיה הרוחנית שלה שהיא חיית תעתוק וחצי אורקית לוחמת טוטם היא כרגע היחידה שמצליחה להרגיע את החייה המלווה שלו ובכך למנוע ממנו למות מחוסר שינה. חצי האורקית הזו היא אדם המחזיק בפילוסופיה של "אם אני יכול לעזור אני חייב לעזור" והוא נאלץ לעיתים קרובות ללוה אותה כאשר היא יוצאת לעזור למקומיים עם הבעיות שלהם כדי למנוע ממנה למות.
זה לא הכלי הכי חנני בעולם אבל הוא עושה את העבודה והשחקן מרוצה ממנו, כרגע אני מנסה לגרום לדמות שלו להתחיל לראות את הדמות שלה כיצור אמיתי ולא ככלי לפטור את הבעיות שלו.
הייתי שמח לעצה משהמים מנוסים יותר איך להצמודד עם הבעיות האילו, ביחוד המכאניות.
השחקן שלי בפשטות חכם יותר ממני ובעל נסיון רב יותר ולכן אני מתקשה קצת לבנות לו הרפתקה טובה בהתחש בכך שיש לו נטיה להוריד את העסק מהפסים די במהירות...
אל תבינו אותי לא נכון, אני לא נוטר לו על כך (טוב נו אולי קצת, אני בכל זאת שה"ם חדש) ואני מעריך את האתגר שהוא נותן לי.
כרגע אני מנסה למצוא דרך לשחק עם האתגרים של הדמות שלו ולא נגדם, אני יודע שאם אבקש ממנו להחליף דמות ומקצוע הוא יסכים אבל אני לא רוצה לנטוש את ההרפתקה הזו ואת הדמות.
אני מתמודד עם שתי אתגרים כאשר אני מנסה לבנות לו הרפתקה, אחד מכאני אחד סיפורי..
נתחיל עם האתגר המכאני, הוא משחק טבקסי נוכל סקאוט חמוש ברובה קשת וטפרים (אישרתי לו להשתמש בזריזות שלו עבור הטפרים, זה לא ממש משנה בהתחשב שבאותה מידה הוא יכול להשתמש בפגיון).
הודות לשילוב בין יכולות התנועה של המקצוע והגזע שלו (הוא משתמש הרבה ביכולת הטיפוס שלו) אני לעיתים קרובות מגיע למצב שהוא צולף ביריבים שלו אחד אחד ומוריד אותם בקלות, במקרים שאויבים מגיעים עליו יכולת התנוע של המקצוע שלו שמאפשרת לו להשתמש בתגובה שלו בשביל לזוז את מהירותו, בנוסף הכישרון נייד והיכולת של הגזע Feline Agility פשוט מאשרים לו לעזוב את הקרב כאשר הוא רוצה ופשוט לסגת.
בנוסף העובדה שהוא יכול לטפס על רוב המשטחים הופכת מלכודות לפחות מאתגרות עבורו ולרוב אין סיבה טובה שיצורים יבנו מלכודות שנועדו ליצורים בעלי מהירות טיפוס.
הבעיה השני שהיא סיפורית היא שהדמות אדישה, מאוד. הדמות שלו היא פחות או יותר חתול שחושב רק על עצמו בלי שאיפה אמיתית, הדמות פשוט נודדת ממקום למקום וגונבת כאשר נגמר לה הכסף, לא ניתן להשתמ בכסף או חפצי קסם בתור מניע עבורו, הדמות גם לא שומרת טינה והיא תמיד תעדיף את הדרך הקלה ביותר לצאת מבעיה,למשל אם יש בעיירה רוצח הוא פשוט ידלג עליה, זה גם מקשה להצמיד לו בני ברית.
בבעיה הזאתי הצלחתי לטפל באופן חלקי על ידי מכשיר עלילתי. הדמות לאחרונה התחילה להירדף בחלומות שלה על ידי החיה הרוחנית שלה שהיא חיית תעתוק וחצי אורקית לוחמת טוטם היא כרגע היחידה שמצליחה להרגיע את החייה המלווה שלו ובכך למנוע ממנו למות מחוסר שינה. חצי האורקית הזו היא אדם המחזיק בפילוסופיה של "אם אני יכול לעזור אני חייב לעזור" והוא נאלץ לעיתים קרובות ללוה אותה כאשר היא יוצאת לעזור למקומיים עם הבעיות שלהם כדי למנוע ממנה למות.
זה לא הכלי הכי חנני בעולם אבל הוא עושה את העבודה והשחקן מרוצה ממנו, כרגע אני מנסה לגרום לדמות שלו להתחיל לראות את הדמות שלה כיצור אמיתי ולא ככלי לפטור את הבעיות שלו.
הייתי שמח לעצה משהמים מנוסים יותר איך להצמודד עם הבעיות האילו, ביחוד המכאניות.