• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 [מהדורה 5] פרויקט פרשים, עץ סיכום

אז אחרי שבועיים קצת עמוסים יש לי את הזמן לסכם את הפרויקט, בנושא הזה אני אכלול את הגרסאות הסופיות של הנתיבים במטרה לשמר את הפרויקט בצורה קצת יותר יעילה.
אני אציין שלצערי אני מסכם את הפרוקיט כשחסרים לי נתיבים לכל מקצוע מטיל לחשים (חוץ פאלדין) היה לו כמה קונספטים שניסיתי להרכיב להם, אבל הם לא יצאו טוב או פשוט הרגישו תלושים. בעוד כל נתיב שנכתב התבסס בצורה כזו או אחרת על יחידת פרשים קיימת ממרב תרבויות שונות שיכלו לתת את הקונספט הבסיסי שאני מחפש כדי לייצר ממנו נתיב, מקצועות מאגים פשוט מאבדים חלק מהייוחד שלהם ברגע שהם הופכים להיות "פרש", אשף לא ירגיש כמו מטיל לחשים אם הוא נלחם בעזרת רומך, ואין שום "טכניקה מיוחדת" אצל סורסרר שנולד עם דם של חד קרן.

אני משאיר את הפרויקט כ"קוד פתוח" אם מישהו רוצה לצרף לפרויקט נתיבים חדשים/לחשים חדשים/וכו' מוזמן.

פרויקט פרשים

מטרת הפרויקט היא לייצר נתיב רכוב לכל מקצוע במו"ד 5, על מנת לאפשר לשחקנים אשר אוהבים את רעיוין הלחימה הרכובה שדי נדחקה לשוליים במהדורה 5. הקונספט הוא שכל מקצוע מקבל בנוסף ליכולות הת'מתיות של הנתיב, גם 2 יכולות "בסיס" שנוספות לו, הראשנה היא גרסה מחוזקת של "Born to the saddle" של נתיב הקוולאיר אשר מעניקה לו קצת יותר רלבנטיות לדעתי.
היכולת השנייה היא יכולת של אחת למנוחה ארוכה להשיג גישה ללחש "מציאת רמך", הרעיון פה הוא לוודא שכוחות הנתיבים לא נהרסים רק בגלל שהרמך מת בזמן הקרב/לא ניתן להשיג רמך באותו הרגע.

הנתבים
לוחם
[spoiler title=קוולאיר]
הלוחם לא מקבל נתיב משלו בגלל שאחד כזה כבר קיים- הקווליאר, ממליץ שכן להוסיף לו את היכולת לזמן רמך אחת ליום.[/spoiler]

סייר
[spoiler title=המונגדאי]
"כן, יש לך הרבה חי"ר וזה נחמד והכל, אבל תפנים שעד שהם יגיעו ליעד שלהם הם יהיו כרית סיכות, אני יורה יותר חצים בדקה מאשר הצבא שלך מסוגל לנוע.

יש שני דברים שאתה יודע לעשות, ואתה עושה אותם טוב וביחד, אתה יודע לרכב, ואתה יודע לירות מקשת. אתה בחרת לנצל את ההכשרה שלך כדי למקסם את זה, הקשת היא הנשק האהוב עליך ביותר, ואתה מומחה בלפגוע באויב ולהתחרק ממנו, בעוד שאחרים יכולים להילחם כשהם רכובים, אתה נהנה מלהילחם כשאתה רכוב, המקום שלך הוא על הסוס, ורחוק 60 פיט מהאויב.

"נולד לרכוב" - בדרגה 3 המונגדאי כבר יודע לעשוות את מה שכל פרש צריך לעשות, הוא מאומן בלחימה מסוס ולא מתעכב יותר מידי משאבים כדי לעלות על סוס- אתה זוכה ביתרון לכל בדיקה שנועדה למנוע ממך ליפול מהסוס, אם נפלת מהסוס ונהפילה הייתה של פחות מ10 פיט- אתה נופל על הרגלים כל עוד אתה בהכרה. לעלות/לרדת מהסוס דורש ממך רק 5 פיט של תנועה, במקום חצי מהתנועה שלך.
כמו כן אתה זוכה בהכשרה במיומנות "טיפול בחיות" אם אין לך הכשרה בה. במידה ויש לך - אתה מקבל התמחות.
לבסוף, כל עוד אתה נמצא על סוס/חיית רכיבה - אתה מסוגל לבצע כפועלת בונוס את הפעולות ריצה ונסיגה.

"תמצאו לי סוס" - בדרגה 3 אתה מוצא את מצילח לנצל את הקשר הטבעי שבין הסייר לטבע בשביל לוודא שאתה אף פעם לא תלך על האדמה, ותמיד תשב על גב הסוס. אתה מקבל את היכולת להטיל אחת למנוחה ארוכה את הלחש "מציאת רמך", הרמך שלך תמיד יהיה חייה רגילה ולא יזכה מהיתרונת האחרים של הלחש, הוא לא נעלם כשהוא מת ולא מופיע יש מעין, אלא "מגיע" למקום בו אתה נמצא ומתפקד כרמך לדמות שלך עד שהוא מת/מזומן אחד אחר/משוחרר ממך.

"לא יכול לעצור" - בדרגה 7 אתה רגיל להילחם כשאתה בתנועה, עד למצב שאתה בקושי מסוגל להיות באותו מקום ליותר מכמה שניות, התוצאה היא שאויבים שמגיעים עד אליך, מגלים שאתה לא נשאר מספיק זמן שם בשביל להתמודד איתך.
מס' פעמים במנוחה ארוכה השווה למתאם הזריזות שלך, אתה יכול לבחור לוותר על התגובה שלך אחרי שהותקפת מאויב -כדי לנוע את מהירות התנועה של הרמך שלך ולבצע התקפה אחת עם הקשת נגד המטרה שתקפה אותך.

"זה לא הסוס, זה הרוכב" - בדרגה 11 אתה מסוגל להוציא יותר מהסוס שלך, ההכשרה שלך נותנת לסוס יכולת להשאיר מאחור חיות אחרות ולהיות חיית אלפא בכל מקום. חיית רכיבה שאתה רוכב עליה משתמשת בתוסף ההכשרה שלך במקום בשלה. כמו כן היא מקבלת הכשרה לכל ההצלות ומוסיפה את תוסף ההכשרה לנזק.

"רחוק מהעין, יורה אל הלב" - בדרגה 15 אתה לומד כיצד לנצל את המהירות של הסוס שלך בשביל לחזק את ההתקפות שלך, אתה מסוגל לדהור בכיוון אחד במהירות וליורת לכיוון השני מבלי שזה יפריע לך, נהפוכו. אתה טוב יותר בזה.
אם נעת מעל 40 פייט כשאתה רוכב, עד לסוף התור אתה מבצע התקפה קריטית בתוצאה של 18-20.
בנוסף- המהירות של אויב שנפגע מהתקפות טווח שלך יורד ל0 עד לסוף התור שלו אם היא נכשלת בהצלת חוסן בד"ק של 8+תוסף הכשרה+מתאם זריזות.
[/spoiler]

ברברי
[spoiler title=הטארקאן]
הטורקאן

נולד לרכוב- בדרגה 3 הטרקאאן כבר יודע לעשוות את מה שכל פרש צריך לעשות, הוא מאומן בלחימה מסוס ולא מתעכב יותר מידי משאבים כדי לעלות על סוס- אתה זוכה ביתרון לכל בדיקה שנועדה למנוע ממך ליפול מהסוס, אם נפלת מהסוס ונהפילה הייתה של פחות מ10 פיט- אתה נופל על הרגלים כל עוד אתה בהכרה. לעלות/לרדת מהסוס דורש ממך רק 5 פיט של תנועה, במקום חצי מהתנועה שלך.
כמו כן, הרמח שלך יכול להינות מהשפעות הזעם שלך, לרבות החסינות לנזק והיכולת להתשמש בהתקפה-לא זהירה.

אני.צריך.סוס בדרגה 3 אתה מסוגל למוצא לעצמך חיית רכיבה בכל רגע, בין אם זה סוס מבויית, צבי שעבר באיזור או שור זועם, אתה תהיה מסוגל להגיע אליו ולהשתמש בו, אתה מקבל את היכולת להטיל אחת למנוחה ארוכה את הלחש "מציאת רמך", הרמך שלך תמיד יהיה חייה רגילה ולא יזכה מהיתרונת האחרים של הלחש, הוא לא נעלם כשהוא מת ולא מופיע יש מעין, אלא "מגיע" למקום בו אתה נמצא ומתפקד כרמך לדמות שלך עד שהוא מת/מזומן אחד אחר/משוחרר ממך.

אני יכול לעשות את זה כל היום -בדרגה 6 הטרקאן לומד כיצד לחיות על הסוס, לישון על הסוס ולאכול על הסוס, בעוד אחרים היו מותשים מרכיבה ממשוכת או מלילה ללא שינה, הטורקאן מסוגל להתקדם מעבר למגבלות שלו לודהור קדימה. כל עוד אתה נמצא על חיית רכיבה, אתה יכול להתעלם מדרגת תשישות אחת המשפעיה עליך.

התסערות פרשים בדרגה 10, אתה מסוגל להסתער לתוך פלוגה שלמה של חיילים מבלי להשאיר אף אחד מהם מקופח, אתה מכונת לחימה וחייל הלם מסוכן, ואלה שעומדים בדרך שלך יגלו את חומרת הטעות שלהם. אחת למנוחה קצרה כחלק מהתנועה של הרמח שלך, אתה מסוגל לבצע התקפה נגד כל המטרות הנמצאו בקו ישיר, אתה לא יכול לפנות במהלך ההסתערות או לחזור לאחור, וכל מטרה מעניקה לך התקפה אחת בלבד. [הערת OUT, אני לא סגור אם לתת לך לא לעורר מזדמנת בעודך עושה את זה הוא נחוץ או שבור, כרגע משאיר את זה עם לעורר מזדמנת].

גרזן, פרסה, גרזן בדרגה 14 הטרקאן למד להפוך את כל ארסנל הכלים שלו לנשק, גם את החייה עליה הוא רוכב. הטורקאן יכול כתגובה לגררום לרמח שלו לבצע התקפה נגד מטרה סמוכה, בין אם זה בתורך או במהלך תור של יצור אחר.
[/spoiler]

נוכל
[spoiler title=הקאשיק]
קאשיק

"נולד לרכוב" - בדרגה 3 הקאשיק כבר יודע לעשוות את מה שכל פרש צריך לעשות, הוא מאומן בלחימה מסוס ולא מתעכב יותר מידי משאבים כדי לעלות על סוס- אתה זוכה ביתרון לכל בדיקה שנועדה למנוע ממך ליפול מהסוס, אם נפלת מהסוס ונהפילה הייתה של פחות מ10 פיט- אתה נופל על הרגלים כל עוד אתה בהכרה. לעלות/לרדת מהסוס דורש ממך רק 5 פיט של תנועה, במקום חצי מהתנועה שלך.
כמו כן אתה זוכה בהכשרה במיומנות "טיפול בחיות" אם אין לך הכשרה בה. במידה ויש לך - אתה מקבל התמחות.
לבסוף, כל עוד אתה נמצא על רמך אתה יכול לבצע התקפת פתע גם אם אין לך יתרון נגד היריב בו אתה נלחם.
כמו כן, כפעולת בונוס אתה יכול לרכב על הצד של הסוס, עד לתחילת התור הבא שלך - אתה זוכה לחצי מחסה (+2 לדרג"ש ולהצלות זריזות)

"אני משאיל את זה רגע" -בדרגה 3 אתה מבין שזה לא הרמך, זה הרוכב. ולרוב הרמכים לא באמת משנה מי רוכב עליהם, אתה מסוגל למצוא לעצמך סוס איפה שאתה צריך, הוא כנראה שייך למישהו אחר, אבל לא אכפת לסוס, ובטח שלא לך. אתה מקבל את היכולת להטיל אחת למנוחה ארוכה את הלחש "מציאת רמך", הרמך שלך תמיד יהיה חייה רגילה ולא יזכה מהיתרונת האחרים של הלחש, הוא לא נעלם כשהוא מת ולא מופיע יש מעין, אלא "מגיע" למקום בו אתה נמצא ומתפקד כרמך לדמות שלך עד שהוא מת/מזומן אחד אחר/משוחרר ממך.

"רכיבה אקרובטית" בדרגה 9 אתה לומד כיצד לא להישאר על אותה נקודה על הרמך שלך יותר מרגע בודד, הדבר הזה דורש ממך יכולת גבוהות של אימון חיות וגם יכולות אקרובטיות גבוהות, אתה זוכה ביתרון לכל בדיקות הטיפול בחיות שנעודו לשמור אותך על הסוס ולא ליפול, כמו כן אתה יכול לבחור שהתקפה אשר מכוונת אליך תעובר לרמך, או התקפה שמכוונת לרמך תועבר אליך. אתה עושה זאת אחרי שההתקפה פוגעת, אבל לפני שהנזק גולגל.

"זה רק סוס" - בדרגה 13 אתה מואמן בלרכב על הסוס שלך בצורות שאף רוכב אחר לא יכול להעתיק, אתה מסוגל לגרום לסוס שלך לבצע פעולות שהוא לא היה מצליח לעשות לבדו, ומסוגל להסתתר מאחוריו כמעט לגמרי. כשאר הסוס מבצע בדיקת מיומנות ואתה רוכב עליו, אתה יכול לבחור לגלגל טיפול בחיות במקום המיומונת ששהסוס היה מגלגל.
בנוסף, אתה יכול להסתתר כמעט לחלוטין מאחורי הסוס, ולקבל מחסה של 3/4 עד לתחילת התור הבא שלך- הפעולה הזו דורשת ממך הרבה יותר מאמץ וקשה לחדש אותה, ואתה מסוגל לעשות אותה רק אחת למנוחה קצרה.

"לרכב אל האופק" - בדרגה 17 אתה מסוגל לדחוף את הסוס שלך לקצה, הוא יכול לספוג בשבילך מטח חצים, כדור אש, מכת חרב ונגיסה מדרקון ועדיין לרכב. כל עוד אתה רוכב על הסוס, הוא אינו מאבד את ההכרה כשהוא יורד מתחת ל0 נק"פ, והוא מקבל יתרון לבדיקת ההצלה נגד מוות שהוא צריך לעשות.
[/spoiler]

פאלדין

[spoiler title=ההוסר המכונף]
ההוסארים הפולניים היו יחדית פרשים שלקחה חלק בקרב על וינה, הסתערות הפרשים הכי גדולה בהיסטורה האנושית, ומגיע להם לקבל את האהבה של מקצוע שממוקד רכיבה, לצורך כך הם נבחרו לקבל את השם של הפאלדין בפרויקט פרשים.
ההואסר המכונף הוא פרש כבד, הוא לובש שיריון כבד ומסתער על האויב בהתסערת של פלדה ופרסות, הוא ממוקד במכות חזקות שנועודו לסיים את האויב בהתסערות מהירה, תוך כדי שהוא מתחזק את בני בריתו, מעודד אותם להסתער גם בעצמם. עד שלבסוף, הוא מצילח להסתער לבדו על צבאות.

שבועת ההוסאר המכונף

מרוץ נגד הזמן - אנשים תלויים בך, אתה פה בשדה הקרב הזה כדי לסיים את הקרב הזה כמה שיותר מהר, מלחמה היא עסק נורא, סיים אותו לפני שיהיה מאוחר מידי לאלה התלויים בך.

נקמת עין-תחת-עין - אם הגעת לקרב באיחור, וודא שהמחיר שאנשים שילמו לא היה לשווא, אתה פה בשביל להציל, אבל גם בשביל לתקן- עין תחת עין, על כל בן ברית שנפל, הפל חייל אויב.

גרום לאויב לכרוע ברך - ניצחון לא חייב להגיע במוות אויבך, אויב מנטורל הוא אויב מת, לשבועי מלחמה יש ערך. זכור זאת. יש ניצחון גם בכניעה של אויבך.

אחדות - הסתערות פרשים חזקה כמו הפרש החלש ביותר בה, דאג לבני בריתך בשדה הקרב, כשאתה מסתער קדימה, אל תשכח להביט לצדדים, אחיך לנשק מסתערים איתך. היה איתם שם.


לחשי שבועה
דרגה 3 - divine favoer, Shield of Faith
דרגה5 - Find Steed,Branding Smite
דרגה 9 Crusader's Mantle,Water Walk
דרגה 13 Aura of Life,Staggering Smite
דרגה 17- Banishing Smite,Destructive Wave

תיעול קדוש
כשאתה נושא את השבועה הזו, אתה מקבל את יכולת תיעול הקודש הבאות:

קדושת הרוכב השבועה הקדושה שלך מאפשרת לך לדאוג שתמיד תהיה מוכן לצאת לקרב, אתה לא תיתן לנצורים לרעוב דקה נוספת, השמיים ישלכו לך סוס, ויהי מה.
כפעולה רגילה אתה יכול לנצל את תיעול הקודש כדי לדמות את החלש Find Steed, עד למנוחה הקצרה הבאה, אתה זוכה ביתרון לכל בדיקה שנועדה למנוע ממך ליפול מהסוס, אם נפלת מהסוס ונהפילה הייתה של פחות מ10 פיט- אתה נופל על הרגלים כל עוד אתה בהכרה. לעלות/לרדת מהסוס דורש ממך רק 5 פיט של תנועה, במקום חצי מהתנועה שלך.
כמו כן אתה זוכה בהכשרה במיומנות "טיפול בחיות" אם אין לך הכשרה בה. במידה ויש לך - אתה מקבל התמחות.
משך הלחש הוא מיידי במקום 10 דק' (הרמך מופיע לצידך כשהוא מצוייד.)

הסתערות מההרים-כדי להכניע אויב, אתה צריך להיות מסוגל להכות ולהכות חזק, כשאתה מסתער קדימה, אתה צובר עוצמה בנשק שלך, מכה בו באותה צורה שהיית מכה בשטן המהלך אל האדמה, מי שמסכן את בני בריתף הוא גרוע לא פחות.
כפעולת רגילה בצע התקפה נגד מטרה אחת, לצורך ההתקפה המטרה שלך נחשבת כאילו הייתה שד או אלמת לצרכי הכאה (smite), ההכאה נחשב כאילו נוצל לחש בדרג 2 אליה, אם כי אתה יכול לבחור לנצל יחידת לחש אחרת ולהקריב אותה בהתאם.

הילת מסירות פרשים החל מדרגה 7 אתה מפיץ הילה שמאפשרת לבני ברית להסתער קדימה, אתה פה בשביל למשוך את האש שלהם. כל בן ברית בטווח 10 פיט ממך יכול לנוע מבלי לעורר התקפה מזדמנת מאויב שהוא יוצא מהאיזור המאיים שלו.
בדרגה 18 ההילה גדלה ל30 פיט.

רמכו של ההוסאר - החל מדרגה 15, בכל פעם שאתה מזמן רמח (בין דרך הלחש או בין דרך תיעול הקודש) היצור שמופיע יהיה מהרשימה הפתחלה ללחש find greater steed

וההוסרים המכונפים הגיעו!
בדרגה 20, כפעולה ולמשך דקה, אתה יכול לקרוא לנשמותיהם של ההוסארים האחרים לשדה הקרב. אתה אומנם מסתער לבדך, אבל נשמותיהם נמצאות ביחד איתך, והם חלק לא נפרד ממך.
כאשר אתה תקוף מטרה ומנצל יחדית לחש בשביל לבצע הכאה, אתה יכול לבחור לגרום לנזק לכל מטרות האויב הקרובת אליך, גלגל התקפה אחת נגד אויב אחד והשתמש בה נגד דירוג השיריון של כל האוביים האחרים ברדיוס 10 פיט ממך, כל אויב שפגעת בו סופג את נזק ההכאה שנגרם לאויב הראשון.
(אני מבהיר את היכולת למקרה שהניסוח לא הכי ברור, אתה תוקף מטרה אחת, היא סופגת את הנזק הרגיל של ההתקפה מהנשק ומכל אספקט אחר שהיה אמור להיות, וכל אויב אחר ברדיוס 10 פיט סופג את נזק ההכאה שהייתה להתקפה הזו)
[/spoiler]

הנזיר
[spoiler title=שואי]
השואי הוא מסרות נזיר מבוססת רכיבה ולחמיה בחנית, אני לגמרי מעדיף לדמיין את זה כנגיטנטאה ולא בתור חנית פשוטה, אבל זה כבר דורש הרבה יותר התאמות ואני חושש גם לתת לנזיר נשק הישג ב"חינם", השואי נלחם רכוב ומשתמש בכל אספקט שנזיר אחר היה משתמש בו, כשהוא מתעל את עצמו דרך הסוס.

שואי

מסורת של פרסות, פלדה וריצה
בדרגה 3, אתה זוכה ביכולות הבאות

רכיבת זן השואי מאומן ברכיבה על סוסים בדיוק כפי שהוא מאומן בכל אומנות לחימה אחרת, הרכיבה בשבילם היא חלק מהמסע לשלמות נפשית וגופנית, אתה זוכה ביתרון לכל בדיקה שנועדה למנוע ממך ליפול מהסוס, אם נפלת מהסוס ונהפילה הייתה של פחות מ10 פיט- אתה נופל על הרגלים כל עוד אתה בהכרה. לעלות/לרדת מהסוס דורש ממך רק 5 פיט של תנועה, במקום חצי מהתנועה שלך.
כמו כן אתה זוכה בהכשרה במיומנות "טיפול בחיות" אם אין לך הכשרה בה. במידה ויש לך - אתה מקבל התמחות.
בנסוף, הסוס זוכה לתוסף המהירות לו אתה זוכה בעת עלייה בדרגות, וכאשר אתה משלם נקודת צ'י על מנת להפעיל את צעד הרוח או הגנה סבלנית - גם הרמך שלך מקבל את ההשפעות הללו.

בודהה יביא אותו לשם השואי יודע שהעולם והוא אחד, וכאשר העולם ידע שהוא זקוק לסוס, הוא ישלח לו אחד, אתה מקבל את היכולת להטיל אחת למנוחה ארוכה את הלחש "מציאת רמך", הרמך שלך תמיד יהיה חייה רגילה ולא יזכה מהיתרונת האחרים של הלחש, הוא לא נעלם כשהוא מת ולא מופיע יש מעין, אלא "מגיע" למקום בו אתה נמצא ומתפקד כרמך לדמות שלך עד שהוא מת/מזומן אחד אחר/משוחרר ממך.

אגרוף ברזל וחינת פלדה - אתה זוכה בהכשרה בחנית, היא נחשבת נשק נזיר עבורך.

מסע של אלף קילומטר מתחיל בהישג קצר - כשהשואי נלחם עם חנית הוא נלחם בחן ובאומנות, הוא מסוגל לנצל אותה ואת החיבור שלו לעולם כדי לבצע פעולות שנשק פשוט לא היה מסוגל לעשות לבדו, כפעולת בונוס אתה יכול לשלם נקות צ'י אחת, החנית שלך מקבלת הישג עד לתחילת התור הבא שלך, והנזק שהיא גורמת נחשב קסום.

שלמות הרוכב והרמך- בדרגה 11 אתה מסוגל לחבר עוד יותר את הקישור שלך לעולם לרמך שלך, אתה מסוגל להעניק לו הבנה בסיסית של חלק מהתורות שלמדת, שמאפשרות לך לשבור את מחסומי הטבע שהעולם הכתיב לך.
כפעולת בונוס אתה יכול לשלם עד 3 נקודות צ'י, הרמך שלך מקבל את כמות הנקודות ששילמת כתוסף להתקפה, לנזק, להצלות ולהגנות למשך דקה.

חנית,פרסה,חנית בדרגה 17 אתה והסוס הופכים ללוחם אחד ומאוחד, אתם מסוגלים להיכנס ברגעים שבו השני נכשל, ולהפוך כל כישלון להצלחה.
בתורך- כאשר אתה מחמיץ התקפה, אתה יכול לשלם נקודת צ'י אחת ולבצע מיידת התקפה אחת של הרמך שלך.
בתורו של הרמך - כאשר זה מחמיץ בהתקפה, אתה יכול לשלם נקדות צ'י אחת ולבצע התקפה מיידת אחת של נשק נזיר/מכה ללא נשק.
[/spoiler]



לבסוף, הודות ל [mention]YDS[/mention] ישנם גם מס' השבעות לוורלוק מבוססות פרשים.
[spoiler title=האוכף הקדמוני]
בדרגה 3, כאשר הוורלוק מקבל את יכולת מתנת הברית שלו, הוא רשאי לבחור את המטרה הבאה.
מתנת האוכף הקדמוני
הוורלוק מקבל מהפטרון שלו את היכולת לזמן רמך שישא אותו למחוז חפצו, הוורלוק יכול לזמן במהלך מנוחה ארוכה או קצרה רמך קמאי, כאילו הטיל את לחש "מציאת רמך". בנוסף לכך, הרמך יכול להיות מאחד מסוגי היצור הבאים, תלוי בפטרון של הוורלוק: פייתי, שמימי, שטני, אלמת, או תועבה.
אם הרמך מושמד, הוורלוק רשאי לזמן רמך חדש לאחר שהוא נח מנוחה ארוכה.

השבעות

דהרה נחושה
דרישות קדם: מתנת האוכף הקדמוני
הרמך הקמאי מתעלם מההשפעות של תוואי שטח קשה. בנוסף לכך, כפעולת תגובה, הוורלוק יכול לשחרר את הרמך הקמאי שלו מהמצב סבוך או אחוז. הוורלוק יכול להשתמש בפעולת תגובה זו פעם במנוחה קצרה.

דהרת הרוח
דרישות קדם: מתנת האוכף הקדמוני, דרגה 9
הרמך הקמאי רשאי לנוע כאילו הוא באופן קבוע תחת השפעת הלחשים "הליכת מים" ו"טיפוס העכביש"

דהרה ללא גבולות
דרישות קדם: מתנת האוכף הקדמוני, דרגה 15
כאשר הרמך הקמאי נע, הוא והרוכב שלו רשאים לנוע ולפעול כאילו היו תחת השפעת הלחש אתריות - השפעה זו נגמרת כאשר הרמך מסיים את תנועתו.

הסתערותו של מביא הצער
דרישות קדם: מתנת האוכף הקדמוני, דרגה 5
כאשר הוורלוק נע לפחות 3 משבצות בקו ישר על הרמך הקמאי במהלך תורו, הוא מקבל יתרון בהתקפות קפא"פ עד סוף לסוף התור.

הסתערותו של מביא החורבן
דרישות קדם: מתנת האוכף הקדמוני, הסתערותו של מביא הצער, דרגה 12
כאשר הוורלוק משתמש בהסתערותו של מביא הצער, הוא רשאי להוסיף להתקפה כל אפקט שבדרך כלל היה פועל על הפרץ הקמאי שלו (עקב השבעות, כשרונות, וכו')
[/spoiler]



תוכניות לעתיד
איפשהו היו לי כמה קונספטים שאולי יקבלו עור וגידים מתישהו, בן היתר היה רעיון לאטריפסר שרוכב על סוס מכאני אותו הוא יכול לשדרג כשהוא עולה בדרגות, דרואידים שהרמך שלהם מקבל יכולות שינוי צורה, ברית וורלוק לפרש אפקליפסה/גוסט-ריידר ואשף ששומר את הלחשים שלו בתוך סוס פאנטום שהוא ייצר מקסם גולמי. כל אלה אולי יראו אור מתישהו וזה כבר יעשה במסגרת העץ הזה כנראה, ולא בעצים נפררדים.

אני שוב מציין שאני יותר מאשמח אם יהיה מי שירצה להוסיף לפרויקט בעצמו, אני אשמח להוסיף עוד נתיבים לרשימה.
 
חזרה
Top