מספרים על מנזרים בארצות רחוקות שמלמדים אומנות לחימה מיוחדת,
בעוד יש מנזרים שילמדו אותך לרסק אבן בידיים חשופות, או לפתוח את עצמך לכוחות אסטרליים מהעולם הבא, הם ילמדו אותך כיצד האדם לבדו הוא כוח, אבל האדם על הסוס הוא המנצח.
הם לומדים להילחם באמצעות פלדה קרה לא בגלל שהם לא מאמינים באומניות לחימה, אלא בגלל שהם שיכללו את שליהן לכלול נשק.
בשבילם הארסנל של הנזיר החכם לא כולל רק את ידיו ורגליו, הוא כולל את החנית שלו, ואת ארבע הפרסות של סוסו.
הם נקראים שואי.
השואי הוא מסרות נזיר מבוססת רכיבה ולחמיה בחנית, אני לגמרי מעדיף לדמיין את זה כנגיטנטאה ולא בתור חנית פשוטה, אבל זה כבר דורש הרבה יותר התאמות ואני חושש גם לתת לנזיר נשק הישג ב"חינם", השואי נלחם רכוב ומשתמש בכל אספקט שנזיר אחר היה משתמש בו, כשהוא מתעל את עצמו דרך הסוס.
שואי
מסורת של פרסות, פלדה וריצה
בדרגה 3, אתה זוכה ביכולות הבאות
רכיבת זן השואי מאומן ברכיבה על סוסים בדיוק כפי שהוא מאומן בכל אומנות לחימה אחרת, הרכיבה בשבילם היא חלק מהמסע לשלמות נפשית וגופנית, אתה זוכה ביתרון לכל בדיקה שנועדה למנוע ממך ליפול מהסוס, אם נפלת מהסוס ונהפילה הייתה של פחות מ10 פיט- אתה נופל על הרגלים כל עוד אתה בהכרה. לעלות/לרדת מהסוס דורש ממך רק 5 פיט של תנועה, במקום חצי מהתנועה שלך.
כמו כן אתה זוכה בהכשרה במיומנות "טיפול בחיות" אם אין לך הכשרה בה. במידה ויש לך - אתה מקבל התמחות.
בנסוף, הסוס זוכה לתוסף המהירות לו אתה זוכה בעת עלייה בדרגות, וכאשר אתה משלם נקודת צ'י על מנת להפעיל את צעד הרוח או הגנה סבלנית - גם הרמך שלך מקבל את ההשפעות הללו.
בודהה יביא אותו לשם השואי יודע שהעולם והוא אחד, וכאשר העולם ידע שהוא זקוק לסוס, הוא ישלח לו אחד, אתה מקבל את היכולת להטיל אחת למנוחה ארוכה את הלחש "מציאת רמך", הרמך שלך תמיד יהיה חייה רגילה ולא יזכה מהיתרונת האחרים של הלחש, הוא לא נעלם כשהוא מת ולא מופיע יש מעין, אלא "מגיע" למקום בו אתה נמצא ומתפקד כרמך לדמות שלך עד שהוא מת/מזומן אחד אחר/משוחרר ממך.
אגרוף ברזל וחינת פלדה - אתה זוכה בהכשרה בחנית, היא נחשבת נשק נזיר עבורך.
מסע של אלף קילומטר מתחיל בהישג קצר - כשהשואי נלחם עם חנית הוא נלחם בחן ובאומנות, הוא מסוגל לנצל אותה ואת החיבור שלו לעולם כדי לבצע פעולות שנשק פשוט לא היה מסוגל לעשות לבדו, כפעולת בונוס אתה יכול לשלם נקות צ'י אחת, החנית שלך מקבלת הישג עד לתחילת התור הבא שלך, והנזק שהיא גורמת נחשב קסום.
שלמות הרוכב והרמך- בדרגה 11 אתה מסוגל לחבר עוד יותר את הקישור שלך לעולם לרמך שלך, אתה מסוגל להעניק לו הבנה בסיסית של חלק מהתורות שלמדת, שמאפשרות לך לשבור את מחסומי הטבע שהעולם הכתיב לך.
כפעולת בונוס אתה יכול לשלם עד 3 נקודות צ'י, הרמך שלך מקבל את כמות הנקודות ששילמת כתוסף להתקפה, לנזק, להצלות ולהגנות למשך דקה.
חנית,פרסה,חנית בדרגה 17 אתה והסוס הופכים ללוחם אחד ומאוחד, אתם מסוגלים להיכנס ברגעים שבו השני נכשל, ולהפוך כל כישלון להצלחה.
בתורך- כאשר אתה מחמיץ התקפה, אתה יכול לשלם נקודת צ'י אחת ולבצע מיידת התקפה אחת של הרמך שלך.
בתורו של הרמך - כאשר זה מחמיץ בהתקפה, אתה יכול לשלם נקדות צ'י אחת ולבצע התקפה מיידת אחת של נשק נזיר/מכה ללא נשק.
בעוד יש מנזרים שילמדו אותך לרסק אבן בידיים חשופות, או לפתוח את עצמך לכוחות אסטרליים מהעולם הבא, הם ילמדו אותך כיצד האדם לבדו הוא כוח, אבל האדם על הסוס הוא המנצח.
הם לומדים להילחם באמצעות פלדה קרה לא בגלל שהם לא מאמינים באומניות לחימה, אלא בגלל שהם שיכללו את שליהן לכלול נשק.
בשבילם הארסנל של הנזיר החכם לא כולל רק את ידיו ורגליו, הוא כולל את החנית שלו, ואת ארבע הפרסות של סוסו.
הם נקראים שואי.
השואי הוא מסרות נזיר מבוססת רכיבה ולחמיה בחנית, אני לגמרי מעדיף לדמיין את זה כנגיטנטאה ולא בתור חנית פשוטה, אבל זה כבר דורש הרבה יותר התאמות ואני חושש גם לתת לנזיר נשק הישג ב"חינם", השואי נלחם רכוב ומשתמש בכל אספקט שנזיר אחר היה משתמש בו, כשהוא מתעל את עצמו דרך הסוס.
שואי
מסורת של פרסות, פלדה וריצה
בדרגה 3, אתה זוכה ביכולות הבאות
רכיבת זן השואי מאומן ברכיבה על סוסים בדיוק כפי שהוא מאומן בכל אומנות לחימה אחרת, הרכיבה בשבילם היא חלק מהמסע לשלמות נפשית וגופנית, אתה זוכה ביתרון לכל בדיקה שנועדה למנוע ממך ליפול מהסוס, אם נפלת מהסוס ונהפילה הייתה של פחות מ10 פיט- אתה נופל על הרגלים כל עוד אתה בהכרה. לעלות/לרדת מהסוס דורש ממך רק 5 פיט של תנועה, במקום חצי מהתנועה שלך.
כמו כן אתה זוכה בהכשרה במיומנות "טיפול בחיות" אם אין לך הכשרה בה. במידה ויש לך - אתה מקבל התמחות.
בנסוף, הסוס זוכה לתוסף המהירות לו אתה זוכה בעת עלייה בדרגות, וכאשר אתה משלם נקודת צ'י על מנת להפעיל את צעד הרוח או הגנה סבלנית - גם הרמך שלך מקבל את ההשפעות הללו.
בודהה יביא אותו לשם השואי יודע שהעולם והוא אחד, וכאשר העולם ידע שהוא זקוק לסוס, הוא ישלח לו אחד, אתה מקבל את היכולת להטיל אחת למנוחה ארוכה את הלחש "מציאת רמך", הרמך שלך תמיד יהיה חייה רגילה ולא יזכה מהיתרונת האחרים של הלחש, הוא לא נעלם כשהוא מת ולא מופיע יש מעין, אלא "מגיע" למקום בו אתה נמצא ומתפקד כרמך לדמות שלך עד שהוא מת/מזומן אחד אחר/משוחרר ממך.
אגרוף ברזל וחינת פלדה - אתה זוכה בהכשרה בחנית, היא נחשבת נשק נזיר עבורך.
מסע של אלף קילומטר מתחיל בהישג קצר - כשהשואי נלחם עם חנית הוא נלחם בחן ובאומנות, הוא מסוגל לנצל אותה ואת החיבור שלו לעולם כדי לבצע פעולות שנשק פשוט לא היה מסוגל לעשות לבדו, כפעולת בונוס אתה יכול לשלם נקות צ'י אחת, החנית שלך מקבלת הישג עד לתחילת התור הבא שלך, והנזק שהיא גורמת נחשב קסום.
שלמות הרוכב והרמך- בדרגה 11 אתה מסוגל לחבר עוד יותר את הקישור שלך לעולם לרמך שלך, אתה מסוגל להעניק לו הבנה בסיסית של חלק מהתורות שלמדת, שמאפשרות לך לשבור את מחסומי הטבע שהעולם הכתיב לך.
כפעולת בונוס אתה יכול לשלם עד 3 נקודות צ'י, הרמך שלך מקבל את כמות הנקודות ששילמת כתוסף להתקפה, לנזק, להצלות ולהגנות למשך דקה.
חנית,פרסה,חנית בדרגה 17 אתה והסוס הופכים ללוחם אחד ומאוחד, אתם מסוגלים להיכנס ברגעים שבו השני נכשל, ולהפוך כל כישלון להצלחה.
בתורך- כאשר אתה מחמיץ התקפה, אתה יכול לשלם נקודת צ'י אחת ולבצע מיידת התקפה אחת של הרמך שלך.
בתורו של הרמך - כאשר זה מחמיץ בהתקפה, אתה יכול לשלם נקדות צ'י אחת ולבצע התקפה מיידת אחת של נשק נזיר/מכה ללא נשק.