• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 דרקונים ונתונים [דו"נ 59; מו"ד5] מסמראי

מסמראי, אומן המגנטיות הטבעית

המסמראים הם מלומדים ומיסטיקנים הדוגלים במשנתו של מסמר (Mesmer), קוסם משונה שחי לפני מאתיים שנה וחקר את תחום המגנטיות הטבעית.

לשיטתו של מסמר, היצורים החיים מלאים ב"נוזל מגנטי" בלתי נראה ומסתורי, שבאמצעות ריכוז ניתן לשלוט בו כשם שהמגנטים שולטים במתכות. מסמר פיתח את תורתו כדרך לרפא מחלות ופגיעות, אבל לא כל יורשיו המשיכו בכיוונים מיטיבים אלו. מחקר המגנטיות הטבעית התפתח בדרכים שמסמר האומלל לא חזה כלל ובוודאי היה מתהפך בקברו אילו ידע שכמה ממשיכיו ונושאי שמו מנצלים את הכוחות המגנטיים שלמדו לטובת מניפולציות שפלות, סחיטה ואף התנקשויות.

באמצעות שליטתם במגנטיות הטבעית, המסמראים יכולים לבצע מספר פעולות מופלאות ביותר - מלבד כוחות הריפוי שפיתח מסמר, הם גם מסוגלים לגרום לעצמם לרחף באוויר, להשרות חרגון (טראנס) על יצורים חיים או המרושע מכל- לגרום לתאי גופם של אויביהם להרוס את עצמם. המגנטיות הטבעית קשורה גם למגנטיות רגילה, ואלו שנלחמו נגד מתנקשים מסמראים למדו מהר מאוד שכלי נשק ושריון גוף מפלדה הופכים לרועץ לבעליהם.

מסמראי
דמוי אדם בינוני, נטייה כלשהי שאינה תוהו ובדרך כלל אינה טובה
דרג"ש: 11 (זריזות)
נק"פ: 65 (10ק8 + 20)
מהירות: 30 רגל

תכונות: כוח 10 (0+), זריזות 12 (1+), כושר 14 (2+), תבונה 16 (3+), חוכמה 12 (1+), כריזמה 17 (3+)
גלגולי הצלה: חוכמה 4+, תבונה 6+
מיומנויות: הונאה 6+, שכנוע 6+, תורת הנסתר 6+
חושים: הבחנה פסיבית 11
שפות: מדוברת, עוד שלוש שפות נוספות
אתגר: 6 (2300 נק"נ)

מגנטיות מרפאת: כפעולה ובאמצעות מגע, המסמראי יכול לתמרן את הנוזל המגנטי הבלתי נראה בגופו של יצורים חיים ולרפא כך נזק של עד 25 נקודות פגיעה במצטבר, הקצאה המתחדשת במנוחה ארוכה. לחיליפין, המסמראי יכול להוציא 5 נקודות מהמאגר לריפוי של מחלה אחת או ניטרול רעל אחד.

ריחוף: המסמראי יכול באמצעות ריכוז לרחף כרצונו עד לגובה של 6 מ' (20 רגל). הריחוף הוא בתנועה מעלה או מטה בלבד, אבל אם המסמראי מסוגל לגעת בתקרה או בקיר הוא יכול לדחוף או למשוך את עצמו כדי לנוע במישור האופקי.

מתכת מושכת, מתכת נדחית: לגלגולי פגיעה באמצעות כלי נשק הכוללים חלקי ברזל או פלדה יש חיסרון כנגד המסמראי בעוד שלו יש יתרון בהתקפות באמצעות כלי נשק כאלו או נגד יריבים הלובשים שריון הכולל ברזל או פלדה.

תיעול מתכת: ליריבים הלובשים שריון המכיל ברזל או פלדה יש חיסרון בגלגולי ההצלה שלהם נגד כוחות המסמראי.


פעולות:
חרב מעוקלת: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 4 (1ק6 + 1) חותך
אקדח קשת: התקפת טווח 30/120 רגל (9/36 מ'), 4+ לפגיעה, נזק 4 (1ק6 + 1) דוקר
השראת חרגון: על יריב שהוא יצור חי שנמצא במרחק של עד 60 רגל (18 מ') מהמסמראי, להצליח בגלגול הצלה חוכמה בד"ק 14 או להפוך למשותק למשך דקה. בסוף כל תור שלו, המושפע מחרגון יכול לחזור על גלגול ההצלה כדי להשתחרר מההשפעה. כוח זה משפיע גם על יצירי כפיים מברזל או פלדה אך בצורה שונה - למשך דקה הם סובלים מהשפעה הזהה לזו של הלחש האטה.
הרס עצמי (מתחדש 5-6): על יריב שהוא יצור חי שנמצא במרחק של עד 60 רגל (18 מ') מהמסמראי, להצליח בגלגול הצלה כושר בד"ק 14 או לספוג נזק של 75 (10ק6 + 40) תאובה, או חצי מהנזק בגלגול הצלה מוצלח. נגד יצירי כפיים מברזל או פלדה, כוח זה משפיע בצורה שונה מעט וגורם לאותו נזק אך של כוח-קסם.
 
חזרה
Top