כן כן הכוהן כנראה יחזיר אותך מסף מוות עם כוח אלוהי ועוד יקרא לאל שלו לדאוג לך לביטוח שיניים על הדרך.
אבל תאמין לי שכשאתה חסר הכרה בתוך פה של דרקון, אתה תעדיף אותי שם.
החובש הקרבי
החובש הקרבי הוא לוחם שעובד קצת אחרת, הוא עדיין לובש שיריון טוב ונלחם עם כלי נשק בשדה הקרב, אבל המומחיות האמיתית שלו היא להיות שם כשהמצב רע, הוא גוש בשר שיודע לספוג הרבה נזק, ועל הדרך לוודא שהאחרים חוזרים להילחם, הוא מסוגל להפיח מחדש רוח לחימה בבני הברית שלו, להחזיר אותם להילחם כשהמצב גרוע, והטובים ביותר מסוגלים גם להחזיר אנשים מהצד השני.
וכל זה בלי טיפת קסם.
עזרה ראשנה - בדרגה 3 אתה מקבל הכשרה במיונמות מרפא, במידה וכבר יש לך הכשרה במיומנות אתה מקבל התמחות בה, כמו כן בזמן מנוחה קצרה בני ברית סביבך המנצלים ק"פ כדי להתרפא יכולים לרפא נק"פ נוסף השווה לתוסף ההכשרה שלך.
עד החתונה זה יעבור בנוסף, בדרגה 3 החובש הקרבי מתחיל בעסק האמיתי שלו, לוודא שהמצב"ה לא תהפוך למצבה, כפעולת בונוס בתורו יכול החובש לנצל את משב הרוח המרענן שלו בשביל לרפא בן ברית סמוך באותו ערך נק"פ, החובש גם מקבל שימוש נוסף במשב רוח מרענן בכל מנוחה קצרה.
חובש! - בדרגה 7 החובש הקרבי לומד כבר איך לאלתר בזמן קרב, הוא מסוגל לטפל לגרום לבני ברית לחדש כוחות בפרק זמן קצר יותר מאשר היו צרייכם באופן רגיל, כפעולה רגילה יכול החובש לטפל בבן ברית - בן הברית מרפא נק"פ כאילו ניצל ק"פ אחת +הדרגה של הלוחם. בנוסף החובש מקבל שימוש נוסף למאגר -משב הרוח המרענן שלו.
אני יכול גם וגם בדרגה 10 החובש כבר מסוגל לחבוש מישהו ביד אחת בעודו מכה בחרב ביד השנייה ובדרך כלל גם לא להתבלבל בינהם. הוא מסוגל להמיר את אחת ההתקפות שיש לו בסיבוב ביכולת "חובש!" מדרגה 7, הוא יכול להמיר 2 התקפות על מנת שהיכולת גם תרפא את "המצב" (מורעל, עיוור וכו') או דרגת תשישות מבן הברית הסמוך.
אתה לא נופל לי כאן בדרגה 15 החובש הקרבי כבר מוכן להציל בני ברית ממלתעות התמותה, כשבן ברית של החובש יורד מתחת ל0 נק"פ, החובש יכול לוותר על התגובה שלו על מנת לנוע את המהירות שלו לבן הברית ולהשתמש ב"עד החתונה זה יעבור" או "חובש!" לבחירתו. בזמן התנועה הזו החובש לא מעורר התקפה מזדמנת.
ניתן להשתמש ביכולת זו אחת למנוחה ארוכה.
להתרחק! בדרגה 18 החובש הוא מומחה, הוא מסוגל להציל את החיים שלך גם אם החיים שלך כבר בצד השני, ולא רק זה, הוא ידאג שתחזור כשאתה מלא מרץ ועוצמה.
כפועלה רגילה החובש יכול להחזיר בן ברית לחיים כל עוד הגופה שלו שלמה, בן הברית חוזר עם מלוא הנק"פ ומקבל עוד חצי מהנק"פ שלו בתור נק"פ זמני.
ניתן להשתמש ביכולת הזו אחת למנוחה ארוכה.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
בכללי עוד ניסיון שלי להפוך מקצוע שאמור לעשות X ולגרום לו לעשות Y, הקונספט פה הולך סביב הרעיון שעד כמה שריפוי בקסם הוא הרבה יותר יעיל ופשוט, לפעמים צריך לעבוד עם מה שיש, התוצאה זה לוחם שמצד אחד עדיין די חזק (עם כל היכולות הרגילות של לוחם) ומקבל תוספת של תמיכה בקבוצה ביכולת ריפוי שאני חושב שהם לא רעות בכלל.
מניח שמעבר לקבוצה שפשוט אף אחד לא רוצה לשחק בה מטיל לחשים מרפא, הוא גם מתאים להרבה מצבים בהם לא אמור להיות מטיל לחשים מרפא, תמיד היה מוזר לי שבעולם פנטזיה תמיד יש איזה כוהן/דוראיד/מאגר שיקויי ריפוי בכל צבא גם אם זה לא הגינוי, החובש פה בשביל כל אלה שאין להם קסם זמין, או בשביל עולמות בהם קסם הוא מצרך הרבה יותר נדיר.
כדי לגרום לריפוי להרגיש הרבה יותר אמיתי, הוספתי את זה שהיכולת העיקרית שלו לרפא דורשת קצת משאבים מהדמות שמתרפאת, נתקלתי בהרבה אנשים שבכלל לא זכרו שדמות יכולה לנצל ק"פ כדי לרפא את עצמה בין מנוחות קצרות, אז לצורך העניין חשבתי שאם זה מאגר שגם ככה בקושי יש בו שימוש, אז לפחות ננצל אותו בשביל לחזק אותו טיפה
אני טיפה לא בטוח ברמת האיזון של היכולת האחרונה, מצד אחד זה החייאה די חזקה וחינמית, מצד שני אני מניח שהסיכוי להשתמש בה באופן תדיר הוא די נמוך, וקצת מרגיש לי כמו היכולת האחרונה של המתנקש- שהיא עקרונית ממש חזקה, אבל כמעט בלתי אפשרי להשתמש בה סתם ככה.
אבל תאמין לי שכשאתה חסר הכרה בתוך פה של דרקון, אתה תעדיף אותי שם.
החובש הקרבי
החובש הקרבי הוא לוחם שעובד קצת אחרת, הוא עדיין לובש שיריון טוב ונלחם עם כלי נשק בשדה הקרב, אבל המומחיות האמיתית שלו היא להיות שם כשהמצב רע, הוא גוש בשר שיודע לספוג הרבה נזק, ועל הדרך לוודא שהאחרים חוזרים להילחם, הוא מסוגל להפיח מחדש רוח לחימה בבני הברית שלו, להחזיר אותם להילחם כשהמצב גרוע, והטובים ביותר מסוגלים גם להחזיר אנשים מהצד השני.
וכל זה בלי טיפת קסם.
עזרה ראשנה - בדרגה 3 אתה מקבל הכשרה במיונמות מרפא, במידה וכבר יש לך הכשרה במיומנות אתה מקבל התמחות בה, כמו כן בזמן מנוחה קצרה בני ברית סביבך המנצלים ק"פ כדי להתרפא יכולים לרפא נק"פ נוסף השווה לתוסף ההכשרה שלך.
עד החתונה זה יעבור בנוסף, בדרגה 3 החובש הקרבי מתחיל בעסק האמיתי שלו, לוודא שהמצב"ה לא תהפוך למצבה, כפעולת בונוס בתורו יכול החובש לנצל את משב הרוח המרענן שלו בשביל לרפא בן ברית סמוך באותו ערך נק"פ, החובש גם מקבל שימוש נוסף במשב רוח מרענן בכל מנוחה קצרה.
חובש! - בדרגה 7 החובש הקרבי לומד כבר איך לאלתר בזמן קרב, הוא מסוגל לטפל לגרום לבני ברית לחדש כוחות בפרק זמן קצר יותר מאשר היו צרייכם באופן רגיל, כפעולה רגילה יכול החובש לטפל בבן ברית - בן הברית מרפא נק"פ כאילו ניצל ק"פ אחת +הדרגה של הלוחם. בנוסף החובש מקבל שימוש נוסף למאגר -משב הרוח המרענן שלו.
אני יכול גם וגם בדרגה 10 החובש כבר מסוגל לחבוש מישהו ביד אחת בעודו מכה בחרב ביד השנייה ובדרך כלל גם לא להתבלבל בינהם. הוא מסוגל להמיר את אחת ההתקפות שיש לו בסיבוב ביכולת "חובש!" מדרגה 7, הוא יכול להמיר 2 התקפות על מנת שהיכולת גם תרפא את "המצב" (מורעל, עיוור וכו') או דרגת תשישות מבן הברית הסמוך.
אתה לא נופל לי כאן בדרגה 15 החובש הקרבי כבר מוכן להציל בני ברית ממלתעות התמותה, כשבן ברית של החובש יורד מתחת ל0 נק"פ, החובש יכול לוותר על התגובה שלו על מנת לנוע את המהירות שלו לבן הברית ולהשתמש ב"עד החתונה זה יעבור" או "חובש!" לבחירתו. בזמן התנועה הזו החובש לא מעורר התקפה מזדמנת.
ניתן להשתמש ביכולת זו אחת למנוחה ארוכה.
להתרחק! בדרגה 18 החובש הוא מומחה, הוא מסוגל להציל את החיים שלך גם אם החיים שלך כבר בצד השני, ולא רק זה, הוא ידאג שתחזור כשאתה מלא מרץ ועוצמה.
כפועלה רגילה החובש יכול להחזיר בן ברית לחיים כל עוד הגופה שלו שלמה, בן הברית חוזר עם מלוא הנק"פ ומקבל עוד חצי מהנק"פ שלו בתור נק"פ זמני.
ניתן להשתמש ביכולת הזו אחת למנוחה ארוכה.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
בכללי עוד ניסיון שלי להפוך מקצוע שאמור לעשות X ולגרום לו לעשות Y, הקונספט פה הולך סביב הרעיון שעד כמה שריפוי בקסם הוא הרבה יותר יעיל ופשוט, לפעמים צריך לעבוד עם מה שיש, התוצאה זה לוחם שמצד אחד עדיין די חזק (עם כל היכולות הרגילות של לוחם) ומקבל תוספת של תמיכה בקבוצה ביכולת ריפוי שאני חושב שהם לא רעות בכלל.
מניח שמעבר לקבוצה שפשוט אף אחד לא רוצה לשחק בה מטיל לחשים מרפא, הוא גם מתאים להרבה מצבים בהם לא אמור להיות מטיל לחשים מרפא, תמיד היה מוזר לי שבעולם פנטזיה תמיד יש איזה כוהן/דוראיד/מאגר שיקויי ריפוי בכל צבא גם אם זה לא הגינוי, החובש פה בשביל כל אלה שאין להם קסם זמין, או בשביל עולמות בהם קסם הוא מצרך הרבה יותר נדיר.
כדי לגרום לריפוי להרגיש הרבה יותר אמיתי, הוספתי את זה שהיכולת העיקרית שלו לרפא דורשת קצת משאבים מהדמות שמתרפאת, נתקלתי בהרבה אנשים שבכלל לא זכרו שדמות יכולה לנצל ק"פ כדי לרפא את עצמה בין מנוחות קצרות, אז לצורך העניין חשבתי שאם זה מאגר שגם ככה בקושי יש בו שימוש, אז לפחות ננצל אותו בשביל לחזק אותו טיפה
אני טיפה לא בטוח ברמת האיזון של היכולת האחרונה, מצד אחד זה החייאה די חזקה וחינמית, מצד שני אני מניח שהסיכוי להשתמש בה באופן תדיר הוא די נמוך, וקצת מרגיש לי כמו היכולת האחרונה של המתנקש- שהיא עקרונית ממש חזקה, אבל כמעט בלתי אפשרי להשתמש בה סתם ככה.