לא שיחקתי בהרפתקה, אבל קראתי אותה.
החלקים של טירת אמבר - דווקא אותם פחות אהבתי. זה סוג של רצף היתקלויות, רק שבניגוד לסתם זחילה במבוך, כאן יש לזה מין תחושה של הזייה וחלום מוזר. חלק גדול מההיתקלויות הן בעצם רפרנסים לכל מיני יצירות אומנות (הגבירה והחדקרן), מיתולוגיות (אגודת הציד הפראית, בלוטי המלך מידס), משלי חיות (התיש והטרול מתחת לגשר) וסיפורים של אדגר אלן פו (החדרים הצבעוניים, האח הרגיש לרעש שקבר את אחותו בחיים).
החלק של אברוייג'ן - זה כבר קמפיין שלם שיכול לעבוד בפני עצמו. החיבור בין טירת אמבר לאברוייג'ן הוא קצת מודבק ונראה לי שאברוייג'ן יכולה לעמוד בפני עצמה בלעדי הטירה. לא קראתי את הסיפורים של קלרק אשטון סמית' עליהם היא מבוססת, אבל הוא היה חלק ממעגל הכותבים של לאבקראפט ותרם למיתוס הקת'ולוהי.
בנוגע לקשר לאמבר של זילאזני - לא באמת קיים, אבל יש השראה ברורה: משפחת אצולה עם יכולות על טבעיות וחיים ארוכים מאוד, בן משפחה שהטיל קללה קטלנית, אופי מוזר לא תמיד צפוי של בני המשפחה - זה לא באמת בני אמבר של זילאזני, אבל די ברור שמי שכתב את ההרפתקה חשב עליהם כשהוא קרא לטירה טירת אמבר.