ברוכים הבאים לפורום הפונדק
פורום הפונדק הוא קהילה של משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד. נשמח לענות על השאלות שלכם, לקרוא את היצירות שלכם ולשחק איתכם.
אתם מוזמנים להירשם לפורום ולהצטרף לקהילה.

[דו"נ 58] מושו [PF]

פורום המוקדש לדיונים על מבוכים ודרקונים מכל המהדורות כולל פאת'פיינדר. כאן תוכלו לפגוש את המומחים, לשאול שאלות, לפרסם תוכן שיצרתם, להתייעץ לגבי הנחייה, דמויות ועוד.
סמל אישי של משתמש
liorgonen3
הודעות: 9197
הצטרף: 07 ינואר 2013, 23:12
תשובות: 28

[דו"נ 58] מושו [PF]

שליחה על ידי liorgonen3 » 07 מרץ 2020, 18:22

טוב אז אם זה דיסני אני מניח שאי אפשר שלא להביא את אחת הדמוית הנפלאות ביותר שקיבלנו (ולא, אין לי בועת נוסטליגה). מושו.

דרקון המזל הקטן שלנו ישלח בדרך כלל על ידי האבות הקדמונים של אחת הדמויות להנחות אותה, או זה לפחות מה שהוא יטען, כנראה שיותר סביר שהוא פשוט מנסה להרוויח לעצמו שם ולהיות דרקון אמיתי, ולכן הוא תפס את המקום של השומר שלבטח היה אמור לעזור לדמות ולהדריך אותה.

מושו לא בדיוק יצור אימתני ויכולות הלחימה שלו די חסרות תועלת, מלבד נשק הנשיפה הקטן שלו, מושו לרוב ינסה לברוח מקרב, בין אם זה דרך דיפלומטיה, תרמית או איום קל. (ואם יש הזדמנות לרכב על דוב פנדה כשהוא מתחזה, למישהו אחר, אז קל וחומר). ולכן זו הגשה מעט פרודית/יצור שנועד בעיקר לעצבן ולהיות דב"ש מאשר איום מסוכן שהקבוצה צריכה להילחם בו.

כך או כך, להלן הנתונים שלו
מושו
ספוילר
הצג
mushu CR 4
XP 1200
*A Diminutive Dragon (Good, Angel)
Init +4; Senses Low-Light Vision, Detect Thoughts, Darkvision 60ft; Perception +2
------------------------------
DEFENSE
------------------------------
AC 18, touch 18, flat-footed 14 (+4 size, +4 Dex)
hp 27 (6d12-12)
Fort +3, Ref +9, Will +7; +4 vs. poison
Immunities Petrification, Acid, Cold, Polymorph Resist Electricity 10, Fire 10
------------------------------
OFFENSE
------------------------------
Speed 10 ft., climb 10 ft.
Melee bite +7 (1d2-3)
Space 2-1/2 ft.; Reach 2-1/2 ft.
Special Attacks Breath Weapon (10ft. cone, 4d6 fire damage, Reflex DC 11 for half, usable every 1d4 rounds)
------------------------------
STATISTICS
------------------------------
Str 4, Dex 18, Con 6, Int 12, Wis 14, Cha 20
Base Atk +6; CMB -1; CMD 13
Feats Acrobatic, Deceitful, Persuasive
Skills Acrobatics +12, Bluff +16, Diplomacy +16, Disguise +13, Escape Artist +10, Intimidate +16, Perform +11
Languages Common, Truespeech
SQ Dragon Traits
------------------------------
SPECIAL ABILITIES
------------------------------
Breath Weapon (Su)
mushu can exhale a 10ft. cone of fire as a breath weapon. This attack causes 4d6 damage and allows a DC 11 reflex save for Half damage. A mushu can use its breath weapon once every 1d6 rounds.

Protective Aura (Su)
mushu has a holy aura that protects against attacks or effects made by evil creatures. This ability provides a +4 deflection bonus to AC, and a +4 resistance bonus to saving throws to anyone within 20 feet. Otherwise, it functions as a 'Magic Circle Against Evil' effect and a 'Lesser Globe of Invulnerability' (each with a caster level of 6, and a radius of 20 feet). These benefits are not included in a mushu 's statistics block.

Dragon Traits
A dragon is a reptile-like creature, usually winged, with magical or unusual abilities.
-Darkvision 60 feet and low-light vision.
-Immunity to magic sleep effects and paralysis effects.
-Dragons breathe, eat, and sleep.

Truespeech (Su)
mushu can communicate with any creature that has a language, as through using a 'Tongues' spell (of caster level 6) constantly.

Detect Thoughts (Su)
mushu can 'Detect Thoughts' as the spell of the same name (as an 18th level caster). A mushu can suppress or resume this ability as a free action. When a mushu uses this ability, it always functions as if it had spent 3 rounds concentrating and thus gains the maximum amount of information possible. The will save DC to resist this effect is 18. The save DC is charisma-based.
I don't want to be at the mercy of my emotions. I want to use them, to enjoy them,and to dominate them
Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray
סמל אישי של משתמש
The oldman
The Rainbow Archmage
הודעות: 18893
הצטרף: 09 נובמבר 2002, 19:21
תשובות: 14
מיקום: Somewhere over the rainbow
יצירת קשר:

[דו"נ 58] מושו [PF]

שליחה על ידי The oldman » 08 מרץ 2020, 21:34

מהנתונים שלו לא מקבלים את ה vibe של דיסני, בניגוד לפלאף ולקונספט שהם מגניבים.
חסרה לי יכולת או שתיים שהופכות אותו למשעשע או מעצבן. למשל יכולות של אשליה, או אולי התמרה של חפצים / תוואי שטח.
בעלים, הפונדק הוצאה לאור
מנחה: פאת'פיינדר (מורדי הגיהנום - מערכה של פאת'פיינדר)
משחק: מבוכים ודרקונים 5 (גלגול גורלי), משחקי לוח בכל הזדמנות :)
סמל אישי של משתמש
liorgonen3
הודעות: 9197
הצטרף: 07 ינואר 2013, 23:12
תשובות: 28

[דו"נ 58] מושו [PF]

שליחה על ידי liorgonen3 » 08 מרץ 2020, 21:41

האמת שניסתי להיצמד לדיסני ביצירה.
נשק נשיפה ראינו שיש לו כשמולאן משתמשת בו להדליק זיקוק, הוא חלש. אבל הוא קיים.
מבחינת כשרונות, תשים לב שכל הכשרונות שלו נועדו לבדיוקת מימוניות חברתיות, הן נועדו לדאוג לך שהוא יודע לשקר טוב, לתמרן טוב ואפילו "לשחק" טוב, תוסיף לזה יכולת התחזות חזקה (הוא הצליח להתחזות למפקד צבאי כשהוא רוכב על דוב פנדה ומזיז את השיריון שהוא חובש בעצמאות צרצר, אני די בטוח שזה דרש 20 טבעי) , ועל הדרך יש לו גם רמות באקרובטיקה ואומונת הבריחה כדי להצליח להתמודד עם זה שהוא יותר מפעם אחת נמחץ על ידי משהו כבד.

למעשה חוץ מהיותו קסום כלשעצמו, מושו לא הפגין שום יכולת קסם, אבל כדי כן לתת לו עניין החלטתי לתת לו את זה שהוא "קמע" מזל ומספק הגנה לסובבים אותו נגד הרוע, ובגלל זה מולאן הצליחה לשרוד בקרבות די אבודים מראש. ועל הדרך גם נתתי לו קריאת מחשבות כי הוא כל הזמן טען שהוא מסוגל לעשות את זה (טכנית הוא כנראה שיקר, אבל זה הופך אותו למעניין יותר)

בקיצור המטרה הייתה באמת להביא את מושו כמו שהיית מצפה שיהיה לו נתונים אם אתה עכשיו מחלק לו מהסרט, לתת לו יכולות קסם אמיתיות מרגיש לי לא נכון, ושוב- זה קצת הגשה פרודית והוא לא אמור להיות "יריב" בקרב לקבוצה, הוא סתם NPC שנמצא שם, והוא הרבה יותר אתגר מיומנות מאשר אתגר. אם הוא בכלל אמור להיות אתגר.
I don't want to be at the mercy of my emotions. I want to use them, to enjoy them,and to dominate them
Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray

תגובה מהירה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.
   
שלח תגובה