לאחר הסשן שבו שתי דמויות במשחק שאני מריץ מתו בקרב מול הדרקון, הדמויות ביצעו החייאה לשתיהן.
בעקבות הערה של פלדריק כאן: https://www.pundak.co.il/forums/threads/60 זה גרם לי לחשוב מחדש על נושא ההחייאה במבוכים ודרקונים, ספציפית במצב שבו אני נמצא - קרי, בשלבי הסיום של המערכה.
בניגוד לרוב הזמן, שבו אני לא אוהב החייאות כי לדעתי מוות של דמויות זה חלק מהסיפור, כאן זה מרגיש לי שאם דמות מתה, והשחקן יוצר דמות אחרת שמשתתפת במשחק 2.5 סשנים ואז הורגת ביחד עם החבורה את ה BBEG (או מנצחת את המערכה בדרך אחרת), פשוט מוזר.
למעשה, מרגיש שעדיף שברבע האחרון של המערכה, אם כבר דמויות מתות, עדיף TPK מאשר להרוג דמות אחת ואז שהשחקן ייצור דמות חדשה, שלמעשה מנותקת מהעלילה ורק מגיעה לחלק האחרון של המסע.
יצא לכם להתמודד עם מצבים דומים - מצב שבו דמות מתה סשן או שניים לפני הסשן האחרון של הקמפיין? יש דרך טובה אחרת להתמודד חוץ מפשוט לאפשר החייאה וזהו?
בעקבות הערה של פלדריק כאן: https://www.pundak.co.il/forums/threads/60 זה גרם לי לחשוב מחדש על נושא ההחייאה במבוכים ודרקונים, ספציפית במצב שבו אני נמצא - קרי, בשלבי הסיום של המערכה.
בניגוד לרוב הזמן, שבו אני לא אוהב החייאות כי לדעתי מוות של דמויות זה חלק מהסיפור, כאן זה מרגיש לי שאם דמות מתה, והשחקן יוצר דמות אחרת שמשתתפת במשחק 2.5 סשנים ואז הורגת ביחד עם החבורה את ה BBEG (או מנצחת את המערכה בדרך אחרת), פשוט מוזר.
למעשה, מרגיש שעדיף שברבע האחרון של המערכה, אם כבר דמויות מתות, עדיף TPK מאשר להרוג דמות אחת ואז שהשחקן ייצור דמות חדשה, שלמעשה מנותקת מהעלילה ורק מגיעה לחלק האחרון של המסע.
יצא לכם להתמודד עם מצבים דומים - מצב שבו דמות מתה סשן או שניים לפני הסשן האחרון של הקמפיין? יש דרך טובה אחרת להתמודד חוץ מפשוט לאפשר החייאה וזהו?