• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מורדי הגיהנום, אכזבה מהחלק הרביעי

בשעה טובה, אנחנו בעיצומה של ההרפתקה הרביעית (והאחרונה עבורנו בנתיב, הרפתקאות 5-6 הם כיוון קצת שונה) של מורדי הגיהנום.
זו ההרפתקה שבה הדמויות למעשה נאבקות על השחרור של קינטרגו, מול הכוחות של צ'ליאקס, וזה המקום בו ציפיתי שההרפתקה תביא לידי ביטוי את כל ההישגים של הדמויות מההרפתקאות הקודמות.

ואכזבה - אחרי שלושה חלקים ראשונים שהיו סבבה לגמרי, החלק הרביעי אמנם טוב בפני עצמו, אבל הוא פשוט לא קושר מספיק טוב את הקצוות. ברור לי שבהרפתקה מוכנה קשה לקשר ביחד דברים שקרו קודם לכן, אבל אין אפילו ניסיון. פשוט נדמה שפאיזו לקחו את הפתרון הקל ומתייחסים למה שקורה בהרפתקה כ Standalone כשהקשר לדברים קודמים מגיע דרך מדד של עוצמת השליטה של ברזילאי בעיר - קרי תת-מכאניקה.
אולי האכזבה שלי גם מגיעה בגלל שאנחנו לא משתמשים במכאניקה הייעודית של "ניהול העיר" שקיימת בנתיב ההרפתקאות, אלא פשוט מריץ בלי זה, אבל עדיין. זה פשוט סוג של סדרת היתקלויות, כל אחת ברובע אחר, שכל היתקלות/מיקום די סגורה על עצמה ולרוב כוללת קרב אחד או יותר.

אז אני כרגע מאלתר, אבל קצת מבאס שדווקא ההילייט של נתיב ההרפתקאות, בעיניי פאיזו הופך לסדרת קרבות. אני עוד שוקל איך לעשות את המקדש של אשמדאי. כרגע הכיוון שלי הוא להתחיל לזמן ממנו שטנים שתוקפים את העיר מה שישים לחץ על הדמויות לתקוף ולהבין מה לכל הרוחות קורה שם בפנים.
 
אין לי לצערי נסיון עם נתיבים, אבל לענ"ד, בהרפתקה בסדר גודל כזה, השחקנים עשו כל כך הרבה והם כל כל עוצמתיים שטביעות הרגליים שלהם ייצרו לבד את ההרפתקה.
אבל באופן כללי עוד יותר, כדי לפרק מה שעלול להיות סתם סדרת קרבןת למשהו מורכב יותר, זה לפצל את האויב לתת פלגים, עם אינטרסים סותרים.
אבל אני לא יודע כלום על הנתיב הזה למען האמת.
 
אז בגדול זה מה שאני מנסה לעשות, כלומר לתת להם את האפשרות להשתלט על חלקים בעיר באמצעות דיפלומטיה ו/או פתרונות פחות קרביים. זו בדיוק האכזבה שלי שכותבי ההרפתקה פשוט התעלמו מהאופציות הללו.
ממה שאני כרגע אבל הם נוטים יותר לצד הקרבי. אז אולי הם צדקו בפאיזו...
 
חזרה
Top