• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 דרקונים ונתונים [דו"נ 54] [מו"ד 5] תשע-שתיים

תשע-שתיים הוא לא אדם, לא לוחם או חייל. הוא לא עובד במפעל, איכר או גנב. תשע-שתיים הוא ניסוי. ניסוי ברתימת כוח קסם טהור כמקור אנרגיה בלתי נדלה. אך לצערו של האשף שעבד על זה, הקסם הטהור הוכח כתוהני מדי, בלתי ניתן לשליטה. זה לא מנע מהאשף לנסות ולשלוט בו- וזה לא מנע ממנו למות בפיצוץ שנגרם מהניסיון הזה.

מתוך מאה מחושלי קרב בלתי יציבים, תשע-שתיים הוא היחיד ששרד. אבל הוא יודע טוב מאוד שכמו אחיו, גם הליבה שלו אינה יציבה וביום מן הימים, תתפוצץ- ותהרוס כל דבר ברדיוס של קילומטר.

חמוש באישיות שבוססה על צלמו של האשף היצר אותו, תשע-שתיים החליט לנסות ולעשות את הבלתי אפשרי. למנוע את הפיצוץ, לשלוט בקסם שזורם בכבליו, ולייצב את הליבה שלו.




תשע-שתיים
מחושל קרב מלומד כושף פרא דרגה 3
נק"פ 23
דרג"ש 11
הצלות: חוסן 5+, כריזמה 5+, ראה עמידות יציר כפיים
עמידות: רעל חסינות: מחלה
נק' כישוף: 3
מהירות: 30 פיט

עמידות יציר כפיים: כמחושל קרב, לתשע-שתיים יש יתרון בהצלות נגד הרעלה, עמידות לנזק רעל וחסינות למחלות. הוא לא צריך לאכול, לשתות, לנשום או לישון, וקסם לא יכול להרדים אותו.
מנוחת הזקיף: כאשר תשע-שתיים מבצע מנוחה ארוכה, הוא חייב לבלות שש שעות לפחות במצב בלתי-פעיל, בו הוא שומר על ההכרה שלו אך לא מסוגל לפעול.
הגנה מובנית: כמחושל קרב, לתשע-שתיים תוסף 1+ לדרג"ש (משוקלל בנתונים).
עיצוב ממוקד: לתשע-שתיים הכשרה בכלי פחחות ובמיומנות ההשרדות. מיומנות שהוא רכש בארצות הפרא לאחר שהמגדל בו נוצר הושמד בפיצוץ.
הטלת לחשים: תשע-שתיים הוא מטיל לחשים בדרגה 3, תכונת הטלת הלחשים שלו היא כריזמה (ד"ק הצלה 13, 5+ לפגיעה עם התקפות לחש). לתשע-שתיים יש את הלחשים הבאים מוכנים:
  • לחשונים (לפי רצון): קליע אש, משב אוויר, אור, פתיון ברק
  • דרג 1 (4 יחידות): שאיבת יסודות, קליע תוהו, גל רעם
  • דרג 2 (3 יחידות): רוח מגוננת
הטלה גמישה: תשע-שתיים יכול לנצל יחידות לחש ולהמיר אותן למספר נקודות כישוף השוות לדרג הלחש. בנוסף, הוא יכול לנצל 2 נקודות כישוף על מנת לחדש יחידת לחש מדרג 1, או 3 נקודות כישוף על מנת לחדש יחידת לחש מדרג 2.
על-קסם: כאשר הוא מטיל לחש, תשע-שתיים יכול לנצל נקודות כישוף כדי להתאים את הלחש באמצעות על-קסם.
  • לחש זהיר- כאשר תשע-שתיים מטיל לחש שדורש זריקת הצלה, הוא יכול לנצל נקודת כישוף ולבחור עד 3 יצורים בטווח הלחש. היצורים הללו מצליחים בהצלה נגד הלחש אוטומטית. תשע-שתיים מנסה לגלות כיצד להגן על אנשים מהפיצוץ הבלתי-נמנע שלו, כרגע הוא יכול רק להגן על מספר קטן מלחשים. אידיאלית, הוא רוצה להצליח להגן על כולם כשהוא יתפוצץ בסופו של דבר.
  • לחש מועצם- כאשר תשע-שתיים גורם נזק עם לחש, הוא יכול לנצל נקודת כישוף כדי לגלגל מחדש עד 3 קוביות נזק. הוא יכול להשתמש בעל-קסם הזה גם אם הוא התאים את הלחש עם על-קסם אחר לפני כן. כוח שמגיע היישר מהליבה הבלתי-יציבה שלו, כסוג של "פריקת כוח".
פרצי קסם פראי: כאשר הוא מטיל לחש, תשע-שתיים חייב לגלגל ק20. בתוצאה של 1, הוא חייב לגלגל בטבלת הקסם הפראי כדי לראות את ההשפעה של פרץ הקסם הפראי שנוצר. תופעת לוואי של הקסם הטהור והתוהני שמפעיל אותו.
זרמי התוהו: פעם ביום, תשע-שתיים יכול לשאוב מהכוח התוהני שמפעיל אותו כדי לקבל יתרון בגלגול התקפה, הצלה או תכונה אחד. היכולת הזו מתחדשת אם תשע-שתיים מגלגל בטבלת הקסם הפראי.
תכונות: כוח 8 (1-) זריזות 10 (0+) חוסן 16 (3+) תבונה 12 (1+) חוכמה 13 (1+) כריזמה 16 (3+)
מיומנויות: 5+ מאגיה, 5+ איום, 5+ היסטוריה, 3+ השרדות, 3+ תובנה.
שפות: מדוברת, אלפית, דרקונית, גמדית. האשף שיצר אותו היה אלף, ולכן הוא יודע אלפית. דרקונית היא שפה מאגית, וגמדים הם בעלי מלאכה- כך שהגיוני שהם אלו שיצרו, או לפחות עזרו ליצור, את הגוף של תשע-שתיים, מה שנותן סיבה טובה בשבילו לדעת את השפה שלהם.
ציוד: כלי פחחות, רובה קשת, עשרים קליעים, מטה, ערכת חוקר, זוג פגיונות, 10 מטבעות זהב
 
הדרך שאתה מכניס את הפלאף לנתונים ממש נחמדה.
כל הנתונים מספרי החוקים או שהוספת איזה חוק בית או נתון מקורי משלך?
נ.ב. לרגע התבלבלתי וחשבתי שמדובר בפאת'פיינדר לפני שקלטתי שמדובר במו"ד 5
 
חזרה
Top