עד כמה שידוע לי אין אופציה של חסרונות ב5 אז ניסיתי לבנות אחד בעצמי, אני בספק עם זה יהיה מאוזן.
תודעה שבורה
השפיות שלך אבדה לך בשלב זה או אחר והשאירה אחריה שברים של תודעה, אך שברים אילו הופכים אותך למשהו אחר.
תכונות: הורד שתי נקודות מחוכמה שלך והוסף אותם לתכונה מנטלית אחרת.
הצלות: אתה סובל מחיסרון עבור כל הצלה מבוססת חוכמה, כאשר מטילים אליך לחש הקספה או כפיה ונכשלת בהצלחה יש סיכוי של 50% שבמקום שהלחש יעבוד המייל במקום זה יכנס להלם למשך מספר סיבובים השווה לתכונה המנטלית שלה הוספת נקודות מהיכולת הקודמת.
בנוסף כאשר אתה מציל נגד השפעות אשליה הד"ק עולה ב1
מיומנויות ובדיקות: אתה סובל מחיסרון עבור כל המיומנויות והבדיקות מבוססות חוכמה אך מקבל יתרון בבדיקות המבוססות על התכונה המנטלית שבחרת.
נזק: כאשר אתה נפגע וחוטף נזק תודעה זרוק קובית אחוז.
בתוצאה 1-25 אתה חוטף נזק כפול, בתוצאה של 26-50 אתה חוטף נזק כרגיל. בתוצאה של 51-75 אינך חוטף נזק. בתוצאה של 76-100 התוקף במקום זאת סופג את הנזק.
קריאת מחשבות: כאשר יצור מנסה לקרוא את המחשבות שלך עליו להצליח בהצלת חוכמה השווה ל12+ תוסף התכונה המנטלית שבחרת או לחטוף 1ק6 נזק עבור כל שתי דרגות שלך (לפחות 1ק6) ולסיים את קריאת המחשבות, אם הוא נכשל בהפרש של 5 הוא גם נעשה המום למשך מספר תורות השווה לתוספת התכונה המנטלית שלך.
ההצלה הזו נעשתה לפני שאתה מציל כנגד ההשפעה שלו (במידה וצריך הצלה).
תודעה שבורה
השפיות שלך אבדה לך בשלב זה או אחר והשאירה אחריה שברים של תודעה, אך שברים אילו הופכים אותך למשהו אחר.
תכונות: הורד שתי נקודות מחוכמה שלך והוסף אותם לתכונה מנטלית אחרת.
הצלות: אתה סובל מחיסרון עבור כל הצלה מבוססת חוכמה, כאשר מטילים אליך לחש הקספה או כפיה ונכשלת בהצלחה יש סיכוי של 50% שבמקום שהלחש יעבוד המייל במקום זה יכנס להלם למשך מספר סיבובים השווה לתכונה המנטלית שלה הוספת נקודות מהיכולת הקודמת.
בנוסף כאשר אתה מציל נגד השפעות אשליה הד"ק עולה ב1
מיומנויות ובדיקות: אתה סובל מחיסרון עבור כל המיומנויות והבדיקות מבוססות חוכמה אך מקבל יתרון בבדיקות המבוססות על התכונה המנטלית שבחרת.
נזק: כאשר אתה נפגע וחוטף נזק תודעה זרוק קובית אחוז.
בתוצאה 1-25 אתה חוטף נזק כפול, בתוצאה של 26-50 אתה חוטף נזק כרגיל. בתוצאה של 51-75 אינך חוטף נזק. בתוצאה של 76-100 התוקף במקום זאת סופג את הנזק.
קריאת מחשבות: כאשר יצור מנסה לקרוא את המחשבות שלך עליו להצליח בהצלת חוכמה השווה ל12+ תוסף התכונה המנטלית שבחרת או לחטוף 1ק6 נזק עבור כל שתי דרגות שלך (לפחות 1ק6) ולסיים את קריאת המחשבות, אם הוא נכשל בהפרש של 5 הוא גם נעשה המום למשך מספר תורות השווה לתוספת התכונה המנטלית שלך.
ההצלה הזו נעשתה לפני שאתה מציל כנגד ההשפעה שלו (במידה וצריך הצלה).