הטלת קוביה יכולה בסה"כ לשנות בדיקה אחת. אם גורלה של הרפתקה שלמה תלויה בהטלה של קוביה אחת, זה כנראה לא הרפתקה שתוכננה כמו שצריך, או שהמנחה לא מריץ אותה בצורה מיטבית.
עדיף להסתכל על גלגולי קוביות כאלמנט של מזל וריגוש במשחק, ולא כמשהו שקובע האם דמויות מצליחות או נכשלות במשימתן. כלומר, ההשפעה של גלגולי קוביות צריכה להיות מוגבלת ללוקאלי ולרגעי, ולא לסיפור כולו. אם באותו רגע דמות נכשלה בהתנגבות ונתפסה, אז יכול להתפתח מזה קרב או מרדף או משהו מעניין, ובדרך כזו או אחרת ההרפתקה תמשיך בכיוון שאולי לא היה צפוי, אבל בכל מקרה תמשיך.
ובאופן כללי עדיף שלא משנה מה יוצא בקוביה, זה צריך להיות מעניין. גם אם הדמות נכשלת, יכול לצאת מזה משהו מעניין ולוא דווקא הפסד ובעסה והרפתקה שנתקעה.
אתה יכול לקחת דוגמא מכמעט כל סרט או סדרה או ספר שנעשו אי פעם, בהם יש גיבורים שצריכים להצליח באיזושהי משימה. דברים אף פעם לא ילכו לחלוטין כמו שצריך ולפי התוכנית, ולפעמים הם ייכשלו בדרך, אבל בסופו של דבר יצליחו כי הם יתמודדו עם הכשלון וילמדו ממנו. בכל פעם שגיבור של איזה סרט נתפס על ידי הרעים או מובס על ידי הנבל, אתה יכול לדמיין שישב מאחוריו שחקן שגלגל נמוך בקוביה ונכשל במה שהוא ניסה לעשות באותו רגע. האם זה אומר שהסיפור נגמר והסרט הפסיק? כמעט אף פעם לא.