שלום,
אחרי כישלון להבין את החוקים של כל שיטה שהיא לא DND, הקבוצה שלי ואני החלטנו לחזור לDND. הפעם עם משחק דמות. (כששיחקנו קודם זה היה לפני כמה וכמה שנים ולא הבנו יותר מדי איך משחקים משחקי תפקידים).
(ד"א, החלטנו שאפשר לעשות דברים מנצ'קיניים כל עוד זה לא גורם לפחות הנאה לשחקנים האחרים. לדוג' reroll תמידי יכול להיות מבאס).
בכל מקרה, חשבתי על קונספט מעניין לדמות:
מישהו שיש לו מזל ממש טוב. ממש. במזל אני מתכוון לזה שרוב הזמן לא פוגעים בו.
העניין הוא, שבגלל שיש לו מזל כל כך טוב, הוא לא ממש התאמן בדברים אחרים. אם לא פוגעים בו, הוא לא צריך שריון. וכו וכו.
כמובן שהוא כן התאמן בנשק כלשהו, אחרת לא יהיה כיף לשחק. חשבתי על חרב קלה וקצרה שמתפצלת לשניים, בסגנון החרב(ות) של זוקו מאווטאר: כשף האוויר האחרון.
הגעתי להסכמה עם השה"ם שאפשר להשתמש ביכולות של התחמקות וכדומה ולהגיד שהוא לא ניסה אפילו להתחמק, בגדר ההיגיון כמובן.
אי אפשר להוסיף לו שריון לוחות מלא או יכולת של עור קשיח ולהגיד את זה לדוגמה.
סתם בשביל הכיף החלטתי גם שלא יהיה לו טקט, למשחק דמות.
יש לי כמה שאלות:
0. נשמע מגניב? מעניין? מה דעתכם?
1. אשמח אם תוכלו להגיד לי על חפצים, יכולות, feets, מקצועות, גזעים וכו' שמוסיפים לחוכמה / התחמקות וכו'.
2. מבחינת היגיון, ללמוד להילחם עם 2 להבים קצרים וקלים אמור להיות מסובך? אני מעולם לא הבנתי יותר מדי היגיון ימי ביניימי.
אם כן אפשר להגיד שבמקום להשקיע בללמוד הכל, הוא משקיע רק בזה, כי הוא לא צריך עוד.
3. אנחנו מתחילים בדרגה 1, אז כנראה לא יהיה בהתחלה כל כך הרבה דברים אפשריים למזל בדרגה כזו. אם כן, איך אפשר להשתמש בהיגיון סיפורי פה? הרי כל הקטע שהוא לא ניסה להתמיד בשאר הדברים. אם לא היה לו טונות מזל מלכתחילה, הוא היה משקיע יותר בדברים אחרים, או לא הולך להיות הרפתקן...
4. האם זה רעיון טוב בכלל? אולי זה סתם מנצ'קיני וימצה את הקונספט? אולי המנחה לא יצליח למצוא אתגרים בשבילנו? ומה עם השחקנים האחרים? הם בטח ישתעממו.
5. זאת שאלה כללית. איך לבנות לו עוד אישיות? חסר טקט זאת תכונה נפלאה למשחק דמות (שצריך גם איתה לא להגזים יותר מדי) אבל חוץ מזה..?
בכל מקרה, תודה מראש.
אחרי כישלון להבין את החוקים של כל שיטה שהיא לא DND, הקבוצה שלי ואני החלטנו לחזור לDND. הפעם עם משחק דמות. (כששיחקנו קודם זה היה לפני כמה וכמה שנים ולא הבנו יותר מדי איך משחקים משחקי תפקידים).
(ד"א, החלטנו שאפשר לעשות דברים מנצ'קיניים כל עוד זה לא גורם לפחות הנאה לשחקנים האחרים. לדוג' reroll תמידי יכול להיות מבאס).
בכל מקרה, חשבתי על קונספט מעניין לדמות:
מישהו שיש לו מזל ממש טוב. ממש. במזל אני מתכוון לזה שרוב הזמן לא פוגעים בו.
העניין הוא, שבגלל שיש לו מזל כל כך טוב, הוא לא ממש התאמן בדברים אחרים. אם לא פוגעים בו, הוא לא צריך שריון. וכו וכו.
כמובן שהוא כן התאמן בנשק כלשהו, אחרת לא יהיה כיף לשחק. חשבתי על חרב קלה וקצרה שמתפצלת לשניים, בסגנון החרב(ות) של זוקו מאווטאר: כשף האוויר האחרון.
הגעתי להסכמה עם השה"ם שאפשר להשתמש ביכולות של התחמקות וכדומה ולהגיד שהוא לא ניסה אפילו להתחמק, בגדר ההיגיון כמובן.
אי אפשר להוסיף לו שריון לוחות מלא או יכולת של עור קשיח ולהגיד את זה לדוגמה.
סתם בשביל הכיף החלטתי גם שלא יהיה לו טקט, למשחק דמות.
יש לי כמה שאלות:
0. נשמע מגניב? מעניין? מה דעתכם?
1. אשמח אם תוכלו להגיד לי על חפצים, יכולות, feets, מקצועות, גזעים וכו' שמוסיפים לחוכמה / התחמקות וכו'.
2. מבחינת היגיון, ללמוד להילחם עם 2 להבים קצרים וקלים אמור להיות מסובך? אני מעולם לא הבנתי יותר מדי היגיון ימי ביניימי.
אם כן אפשר להגיד שבמקום להשקיע בללמוד הכל, הוא משקיע רק בזה, כי הוא לא צריך עוד.
3. אנחנו מתחילים בדרגה 1, אז כנראה לא יהיה בהתחלה כל כך הרבה דברים אפשריים למזל בדרגה כזו. אם כן, איך אפשר להשתמש בהיגיון סיפורי פה? הרי כל הקטע שהוא לא ניסה להתמיד בשאר הדברים. אם לא היה לו טונות מזל מלכתחילה, הוא היה משקיע יותר בדברים אחרים, או לא הולך להיות הרפתקן...
4. האם זה רעיון טוב בכלל? אולי זה סתם מנצ'קיני וימצה את הקונספט? אולי המנחה לא יצליח למצוא אתגרים בשבילנו? ומה עם השחקנים האחרים? הם בטח ישתעממו.
5. זאת שאלה כללית. איך לבנות לו עוד אישיות? חסר טקט זאת תכונה נפלאה למשחק דמות (שצריך גם איתה לא להגזים יותר מדי) אבל חוץ מזה..?
בכל מקרה, תודה מראש.