רובין ג'ונסון נולד לפני 50 שנה, ילד בן אנוש יתום, הוא אומץ על ידי הטכנומג הגדול זרזוקט. שהיה ידוע בעובדה שלכל משרתיו היו שתלים טכנומאגיים כאלה ואחרים, אבל לרובין הוא לא יצר שום שתל- הוא ריחם עליו בגלל הכאב שנגרם מהשתל. אבל כשרובין התבגר הוא נגרר למשחקי הימורים, והפסיד הרבה כסף לאביו המאמץ. הקש ששבר את גב הגמל היה בגיל 19, רובין חזר ללא ידו אחרי שהפסיד אותה במשחק הימורים- והתחנן לאביו שיתקין לו שתל. זרזוקט זעם על חוסר האחריות, והחליט ללמד את בנו לקח. בניתוח מאוד מורכב וכואב, החליף את רוב החזה של בנו במכונת הימורים מכאנית ואת ידו בידית מתכת כבדה שמפעילה את המכונה- והפך אותו למכונת הימורים אנושית. רובין, אחרי שגילה מה עשה לו אביו ברח מבית אביו אל מתחם ההימורים שבו הימר. שם גילה שיכול לשדוד את חבריו בעזרת חבטת הברזל שלו, ושדד מהם את כספם- ובדרך כלל גם את בגדיהם אל תוך כיס בין ממדי קטן. כיום "השודד בעל הזרוע האחת", הכינוי שנתנו לו אנשיו. מנהל אימפריית פשע קטנה, בתור אדם שלא כדאי לעשות איתו עסקים (אם אתה תרצה לשמור את המכנסיים שלך)
נתונים
נתונים
השודד בעל הזרוע האחת
ד"א 5 1600 נק"נ
דמוי אדם בינוני ת"נ (כמה צעדים לכיוון ת"ר)
יוזמה 3+ חושים הבחנה 1+
הגנות
דרג"ש 16 מגע 13 נטוע 13 (3+ זרז, 3+ שריון עור מחוזק)
נק"פ 40
קשיחות 2+ תגובה 7+, רתיעה רצון 1+
התקפות
מהירות 9מ'
קפא"פ סייף 6+ (1ק1+6), ידית מתכת 3+ (1ק1+8 וגם מכונת מזל) או סייף 8+ (1ק1+6) או ידית מתכת 5+ (1ק1+8 וגם מכונת מזל)
התקפות מיוחדות: ניצול חוב, התקפת פתע 2ק6+
נתונים
כוח 13 זרז 16 חסנ 12 תבנ 10 חכמ 12 כרז 7
מיומניות: זריזות ידיים 13+, התגנבות 9+, תרמית 5+, הבחנה 12+, זיהוי מניע 6+, הימלטות 7+, ידע (מקומי) 7+
תה"ב 3+ תת"ק 4+ מת"ק 17
אקולוגיה
סביבה עיר
ארגון פשיטה (יחיד + 3-5 אנשי קרבות דרגה 2), כנופיה (יחיד + 8-10 אנשי קרבות דרגה 2-4)
אוצר כפול
יכולות מיוחדות
מכונת מזל: אם השודד בעל הזרוע האחת פוגע במטרה עם ידית המתכת שלו, גלגל 1ק20
1: הדמות נמצאת בחוב ששווה לשווי של אחד החפצים הקסומים שלה (לבחירת המנחה), היא רשאית לוותר עליו מייד בשביל לבטל את החוב
2-4: הדמות נמצאת בחוב של 50 מ"ז, בנוסף היא מכורה להימורים- היא לא מוסיפה את מתאם הזריזות לדרג"ש כנגד ההתקפות של השודד עד לסוף תורה הבא
5-7: הדמות נמצאת בחוב של 100 מ"ז
8-10: הדמות נמצאת בחוב של 50 מ"ז והציוד שלה מוחרם- עד שהחוב של 50 מ"ז לא ישולם, אין לה שום ציוד חוץ מהנשק שהיא מחזיקה, הלבוש/ שריון שלה והארנק שלה.
11-13: הדמות נמצאת בחוב של 50 מ"ז והציוד שלה מוחרם- עד שהחוב של 50 מ"ז לא ישולם, היא מזועזת (2- לגלגולי התקפה, הצלות לבדיקות מיומנות)
14-16: הדמות מבטלת את כל החובות שלה אבל היא מכורה ל1ק4 תורות (מכורה- לא מוסיפה את מתאם הזריזות לדרג"ש כנגד ההתקפות של השודד)
15-19: הדמות מקבלת 150 מ"ז, היא יכולה מייד למחוק איתם חובות או לשמור אותם
20: הדמות מבטלת את כל החובות שלה, מקבלת 100 מ"ז ויכולה לתקוף מייד את השודד
ניצול חוב
אם השודד בעל הזרוע האחת פגע בדמות מסוימת, והכניס אותה לחוב. השודד יכול לבטל חלק מהחוב בתמורה לתוצאה אחרת. אם השודד מת בזמן שלדמות מסוימת יש חוב, הוא מתאפס. חוב ניתן לשלם בעזרת פעולת סיבוב מלא, הדמות משלמת כמות מ"ז לבחירתה- ונמחק מהחוב שלה את אותה כמות זהב
תוצאות במקום חוב
"אתה חייב לי טובה"
מוריד מהחוב 30 מ"ז, כפעולה חופשית השודד יכול להטיל את הלחש פקודה על בעל החוב, הוא יכול לבטל חוב של 50 מ"ז בשביל שללחש לא תהיה הצלה לביטול
"להמר על המכנסיים"
מוריד מהחוב X זהב, כפעולת תנועה השודד מוריד כמות לבחירתו של זהב מהחוב =X, ומוריד חפצים מהשמות באותו השווי
"על החיים ועל המוות"
מוריד מהחוב X זהב, כפעולה רגילה השודד מוריד כמות לבחירתו של זהב מהחוב=X, אם בעל החוב נמצא בטווח 18מ' הוא סופג נזק ששווה חצי מX או רבע מX אם המטרה הצליחה בהצלת קשיחות בד"ק 15
"אתה לא תברח לי"
מוריד מהחוב 50 זהב, כפעולת תנועה השודד מטיל את הלחש החזקת אדם על בעל החוב. הוא מוריד עוד 10 זהב על כל סיבוב שבו הלחש ממשיך
"תפסו את הגנב"
מוריד מהחוב 200 זהב, כפעולה רגילה כל בעלי הברית של השודד נעים את מהירותם הבסיסית לעבר בעל החוב, לא מעוררים התקפות מזדמנות ואם הם מגיעים אל בעל החוב, תוקפים אותו עם התקפת קפא"פ בסיסית.
ד"א 5 1600 נק"נ
דמוי אדם בינוני ת"נ (כמה צעדים לכיוון ת"ר)
יוזמה 3+ חושים הבחנה 1+
הגנות
דרג"ש 16 מגע 13 נטוע 13 (3+ זרז, 3+ שריון עור מחוזק)
נק"פ 40
קשיחות 2+ תגובה 7+, רתיעה רצון 1+
התקפות
מהירות 9מ'
קפא"פ סייף 6+ (1ק1+6), ידית מתכת 3+ (1ק1+8 וגם מכונת מזל) או סייף 8+ (1ק1+6) או ידית מתכת 5+ (1ק1+8 וגם מכונת מזל)
התקפות מיוחדות: ניצול חוב, התקפת פתע 2ק6+
נתונים
כוח 13 זרז 16 חסנ 12 תבנ 10 חכמ 12 כרז 7
מיומניות: זריזות ידיים 13+, התגנבות 9+, תרמית 5+, הבחנה 12+, זיהוי מניע 6+, הימלטות 7+, ידע (מקומי) 7+
תה"ב 3+ תת"ק 4+ מת"ק 17
אקולוגיה
סביבה עיר
ארגון פשיטה (יחיד + 3-5 אנשי קרבות דרגה 2), כנופיה (יחיד + 8-10 אנשי קרבות דרגה 2-4)
אוצר כפול
יכולות מיוחדות
מכונת מזל: אם השודד בעל הזרוע האחת פוגע במטרה עם ידית המתכת שלו, גלגל 1ק20
1: הדמות נמצאת בחוב ששווה לשווי של אחד החפצים הקסומים שלה (לבחירת המנחה), היא רשאית לוותר עליו מייד בשביל לבטל את החוב
2-4: הדמות נמצאת בחוב של 50 מ"ז, בנוסף היא מכורה להימורים- היא לא מוסיפה את מתאם הזריזות לדרג"ש כנגד ההתקפות של השודד עד לסוף תורה הבא
5-7: הדמות נמצאת בחוב של 100 מ"ז
8-10: הדמות נמצאת בחוב של 50 מ"ז והציוד שלה מוחרם- עד שהחוב של 50 מ"ז לא ישולם, אין לה שום ציוד חוץ מהנשק שהיא מחזיקה, הלבוש/ שריון שלה והארנק שלה.
11-13: הדמות נמצאת בחוב של 50 מ"ז והציוד שלה מוחרם- עד שהחוב של 50 מ"ז לא ישולם, היא מזועזת (2- לגלגולי התקפה, הצלות לבדיקות מיומנות)
14-16: הדמות מבטלת את כל החובות שלה אבל היא מכורה ל1ק4 תורות (מכורה- לא מוסיפה את מתאם הזריזות לדרג"ש כנגד ההתקפות של השודד)
15-19: הדמות מקבלת 150 מ"ז, היא יכולה מייד למחוק איתם חובות או לשמור אותם
20: הדמות מבטלת את כל החובות שלה, מקבלת 100 מ"ז ויכולה לתקוף מייד את השודד
ניצול חוב
אם השודד בעל הזרוע האחת פגע בדמות מסוימת, והכניס אותה לחוב. השודד יכול לבטל חלק מהחוב בתמורה לתוצאה אחרת. אם השודד מת בזמן שלדמות מסוימת יש חוב, הוא מתאפס. חוב ניתן לשלם בעזרת פעולת סיבוב מלא, הדמות משלמת כמות מ"ז לבחירתה- ונמחק מהחוב שלה את אותה כמות זהב
תוצאות במקום חוב
"אתה חייב לי טובה"
מוריד מהחוב 30 מ"ז, כפעולה חופשית השודד יכול להטיל את הלחש פקודה על בעל החוב, הוא יכול לבטל חוב של 50 מ"ז בשביל שללחש לא תהיה הצלה לביטול
"להמר על המכנסיים"
מוריד מהחוב X זהב, כפעולת תנועה השודד מוריד כמות לבחירתו של זהב מהחוב =X, ומוריד חפצים מהשמות באותו השווי
"על החיים ועל המוות"
מוריד מהחוב X זהב, כפעולה רגילה השודד מוריד כמות לבחירתו של זהב מהחוב=X, אם בעל החוב נמצא בטווח 18מ' הוא סופג נזק ששווה חצי מX או רבע מX אם המטרה הצליחה בהצלת קשיחות בד"ק 15
"אתה לא תברח לי"
מוריד מהחוב 50 זהב, כפעולת תנועה השודד מטיל את הלחש החזקת אדם על בעל החוב. הוא מוריד עוד 10 זהב על כל סיבוב שבו הלחש ממשיך
"תפסו את הגנב"
מוריד מהחוב 200 זהב, כפעולה רגילה כל בעלי הברית של השודד נעים את מהירותם הבסיסית לעבר בעל החוב, לא מעוררים התקפות מזדמנות ואם הם מגיעים אל בעל החוב, תוקפים אותו עם התקפת קפא"פ בסיסית.
על הזהב שנעלם
הזהב שנלקח על ידי השודד לא חוזר סתם ככה. כל הזהב והציוד הבזוז נמצא בכיס מימדי קטן. המפתח, גליל נחושת מעוטר ברונות, נמצא על גופו של השודד. המפתח יפתח דלת אל המימד, שמאובטח בקסם, אל מתים ויצירי כפיים. לשחקנים לא יהיה מאוד קשה להחזיר את הציוד שלהם, ואולי לפלח עוד משהו בדרך, אבל ככול שהחפצים יקרים וישנים יותר, האבטחה טובה יותר ומסוכנת יותר, הרבה מעבר לרמה של השחקנים