זו היא סקיצייה ראשונית וכנראה תשתנה בעתיד לפי הצעות לשיפורים ואיזון. רשימת הכוחות של ההתמרה העמוקה והתמרה פנימית עדיין רחוקות מלהיגמר
נגוע התמרה
כאשר אדם נחשף לכוח התמרה חסר רסן ושליטה הוא צריך להיות אסיר תודה ששרד את המאורה, אל אחת כמה וכמה אם הוא לו סובל מהשפעות נראות לעיין.
אך אילו שנחשפו לאנרגיה התוהנית הזו אף פעם אינם בדיוק כמו שהיו בגופם, ולעיטים בשכלם.
נגועי התמרה הם אילו ששרדו את החוויה הטראומטית והאזו לחקור את הפונטנצייל התמון בכוח זה.
בין אם זכו או קוללו בכוח זה עקב שרידת מתקפה קסומה זו כפגם גנטי נדיר או כעכברי המעבדה של אשף מטורף נגועי הלחש אוחזים בכוח לשנות את גופם באופן מעמיק, עוצמתי וקטלני שמשני צורה אחרים היו יכולים רק לחלום עליו...
השאלה היחידה והחשובה מכולם היא למה ישמש כוח זה?
דרישות:
נטייה: תוהו כל שהוא, אדם צריך להיות מטורף או לפחות חסר זהירות בסיסית בשביל לחקור כוחות אילו.
כשרון: מיקוד לחש (תהפוכה).
לחשים: היכולת להטיל לחשי מאגיה מדרג שלוש, היקרות עם לפחות 3 לחשי תהפוכה ועל הלחש התמרה להיות ברשימת הלחשים של מקצוע הדמות (אך אין צורך לדעת את הלחש).
מיוחד: על הדמות לספוג ולשרוד (לא מספיק להציל בהצלחה) שינוי צורה מעוות וחסר שליטה במהלך חייה (לא צריך להיעשות בדיוק כאשר הדמות לוקחת דרגה ראשונה במקצוע זה), לדוגמה חוסר יציבות-גשמית של חיית תוהו או נגע התמרה,או לעבור ניסויים בגוף הדמות (כנראה בידי אשף התמרה מטורף).
קוביות פגיעה: 1ק4
מיומנויות מקצוע:
תרמית (כרז), ריכוז (חסן), מלאכה (תבנ), התחזות (כרז), משלך יד(חכמ) ידע (מאגיה) (תבן), תורת הלחשים (תבנ).
מאפייני מקצוע:
שליטה בנשקים/שריונות: נגוע התמרה אינו זוכה בשליטה בשריונות ונשקים חדשים מעבר לאילו שבהם כבר שולט.
לחשים ליום: נגוע ההתמרה מקבל בכל עליית דרגה במקצוע (מלבד בדגות 1,4,7,10) לחשים נוספים (וידועים במידה ויש צורך) כאילו עלה דרגה במקצוע הטלת הלחשים שאיתו נכנס למקצוע, היכולת הזו אינה מעניקה יתרון נוסף מאותו המקצוע שדמות ממנו הייתה מקבלת (למשל כישרון נוסף).
דרגות נגע: בדרגות 1,4,7,10 נגוע ההתמרה זוכה ב"דרגות נגע" במקצוע איתו נכנס למקצוע זה.
דרגות נגע מתווספות בתור הדרגות הכי גבוהות של המטיל ואף עולות כאשר מתווספות דרגות הטלה רגילות בעתיד.
דרגת נגע מעניקה למטיל את כמות הלחשים הזמין הרגיל לאותה רמה אך הדמות אינה לומדת לחשים חדשים או לחשים ידועים ואינה יכולה להשתמש בלחשים אילו בשביל להטיל לחשים ואינו מקבל שיפור בדרגת ההטלה שלו, אך היא יכולה להשתמש בהם בשביל התמרה עמוקה.
במידה ודרג מסוים זמין רק עקב דרגת נגע תוספי לחשים מאותו דרג יהיה זמינים רק להתמרה עמוקה.
למשל אשף 6/נגוע התמרה 1 (6 דרגות לחשים רגילות ו1 דרגת נגע) זוכה עקב הדרגות הרגילות שלו (6) ללחשים הרגילים לאותה דרגה, לעומת זאת דרגת הנגע (שהיא הדרגה השביעית) מעניקה לו לחש אחדת נוספת מדרג 2 ופותחת לפניו יחידת לחש אחת מדרג 4, הלחשים האילו יכולים לשמש אך ורק בשביל התמרה עמוקה.
כאשר הדמות תקבל דרגה נוספת עקב למשל עליית דרגה רגילה הדרגות הרגילות שלה יהיו 7 מה שמשחרר את לחשים לשימוש רגיל, אך כעט דרגת הנגע היא הדרגה השמינית ולחשים של הדרגה השמינית יושפעו).
התמרה עמוקה: היכולת הבסיסית של נגוע ההתמרה היא ההתמרה העמוקה, יכולת זאת משתמשת בכוחות התמרה עמוקה (המתוארים למטה) ודורשת הקרבה של יחידות לחש זמינות כאשר מכינים לחשים בתחילת היום, בהתאם לתיאור של הכוח.
ההצלה מהכוח (במידה ויש) תלויה בכוח עצמו ותיאור נמצא בכוחות.
ניתן להשתמש בדרגים גבוהים יותר ליצירת הכוח מאילו המתוארים, ויתכן והם עשוים לשפר את הכוח (בהתאם לתיאור).
ניתן להחזיק כמות התמרות עמוקות השווה לדרגת נגוע ההתמרה.
חלק מהכוחות מאפשרים לקיחה יותר מפעם אחת, כמות הלקיחות שכל כוח מאפשר נמצאת בתיאורו.
מספר כוחות זהים נספרים בנפרד לצורך כמות ההתמרות העמוקות שהדמות יכולה להחזיק (מלבד כמה יוצאי דופן).
יש הגבלה אל היחידות לחש האפשריות לשימוש, בדרגה 1 ניתן להשתמש רק ביחידות מדרג 1-3, בדרגה 4 מדרגים 4-6 וב7 7-9.
כוחות התמרה העמוקה פעילים עד אשר בוחרים בזמן חידוש לחשים להחזיר את היחידות המשמשות להתמרה העמוקה לשימוש רגיל עבור לחשים או עבור יכולת התמרה עמוקה.
יצירת כוחות ההתמרה העמוקה היא יכולת על טבעית אך הכוחות עצמם הם (עילה אם צויין אחרת) יוצאות דופן או טבעיות.
כלומר נגוע התמרה לא יוכל ליצור או לשנות יכולות התמרה עמוקה בשדה נוגד קסם, אך הוא יוכל עדיין להשתמש ביכולות שכבר נוצרו.
ניתן ליצור יכולות התמרה עמוקה חדשות כמו לחשים חדשים (בכפוף להחלטת השה"ם), הדבר דורש את אותם השקעות בזמן וכסף אך נדרשת מעבדה ולא ספריה עבור זאת.
גוף נגוע: גוף נגוע ההתמרה עובר שינויים אשר מחזקים אותו, בדרגה שתיים זוכה נגוע ההתמרה ב2 נקודות נוספות להשקיע בתכונה פיזית כל שהיא, הוא בוחר באיזה תכונות להשקיע (ניתן לחלק את הנקודות בין מספר תכונות) בדומה להתמרה עמוקה, למעשה היכולת הזאת זהה להתמרה עמוקה (מבחינת בחירה והחלפה) מלבד זאת שהיא לא תופסת מקום בכמות ההתמרות העמוקות שלו ואינה לוקחת דרגי לחש.
יכולת זאת משתפרת ל4 נקודות בדרה 5 ול6 בדרגה 8.
גוף משתנה: יכולת זו זהה לגוף נגוע אך במקום לקבל נקודות הא מאפשרת לקחת אותן להשקיע אותן בתכונה פיזית ביחס של 1ל1.
ניתן להשתמש גם בתכונות מנטליות (מלבד תכונת הטלת הלחשים) בשביל להשקיע בתכונות פזיות (אך לא להפך), תכונות מנטליות פועלות בצורה של 2ל1, ניתן לקחת משתי תכונות מנטליות שונות.
בדרגה 3 ניתן לקחת ולהשקיע 2 נקודות (2 נקודות מנטליות נחשבות ל1 לצורך ספירה זו), בדרגה 7 ניתן להשקיע 4 ובדרגה 9 ניתן להשקיע 6.
גוף מאומן: גופו של נגוע ההתמרה מפתח יכולת להשתמש בנשקיו הטבעיים הנובעים מההתמרה ביעלות משופרת.
בדרה 3 הוא זוכה לתוסף כישרון 2 להתקפות נשקים טבעיים אשר יוצרו על ידי יכולת התמרה עמוקה, התוסף עולה ל+4 בדרגה 6 ול+6 בדרגה 9.
הנגע המוחלט: בדרגה 10 נגוע ההתמרה מגיעה לדבר הקרוב ביותר להבנה ושליטה על הכוח מעבר להגדרה ששינה אותו וזורם בגופו.
הוא יכול לרתום את הכוח באחת משתי דרכים:
1 התמרה פנימית, היכולת מאפשרת לקחת אחת מיכולת ההתמרה הפנימית, היכולות עובדות על בסיס זהה לאילו של ההתמרה העמוקה אך אינו משתמש בדרג לחש ואפשר להחזיק רק אחת מהן.
2 נגע התמרה: הדמות יכולה לשלח ביצורים את הכוח ששינה אותה ולעשות שמות בגופם פעם ביום.
בשביל להשתמש ביכולת זאת יש להצליח בהתקפת מגע קודם, המטרה צליחה להציל קשיחות כנגד 10+דרגת נגוע ההתמרה (10)+ תכונת הטלת הלחשים של נגוע ההתמרה, במידה והיא מצליחה בהצלה הראשונה עליה להציל קשיחות שוב כנגד אותו הדק, בכישלון היא סובלת מהשפעה זהה לזו של חוסר יציבות גשמי של חיית התוהו, בהצלחה אין שום השפעה.
במידה והדמות נכשלה בהצלה הראשונה היא אינה מצילה שוב ואינה סובלת מההשפעות המתוארות למלעה, במקום זאת עליה לזרוק ק%, בתוצאה של 80% ומטה המטרה הופחת לגוש חסר זיהוי של איברים שונים (ולא בהכרך אילו שהיו לה) ומתה מייד, במידה והיא הוחזרה לחיים היא חוזרת בצורה זו שובו ועקב כך מתה מייד.
בתוצאה של 81-95 המטרה הופחת לגוש של איברים אך בעלי מערכת פנימית התומכת בגוף הדמות, היא עינה יכולה לעשות כל פעולה או להטיל לחשים, יש לזרוק ק% עבור ראיה דיבור והרחה בנפרד בשביל לראות עם הדמות עדיין בעלת איברים שמישים לפעולות אילו, בצותאה מעל 50 האיבר שמיש.
ב96-100 המטרה מגדלת איבר או משנה איבר בהתאם להחלטת השה"ם, שינוי זה אינו יכול להרוג אותה אך יתכן שימנע ממנה יכולת כל שהיא, למשל יתכן שכל יד של המטרה הפך לבוהן זעירה או לגידול עצם חסר שימוש.
במקרה של איבר נגודל הוא יצוץ ממקום אקראי (וכנראה יהווה אי נוחות רצינית) וכנראה יהיה רק תחת שליטה חלקית של המטרה, אם בכלל.
דרוש לחש נס או משאלה בשביל להחזיר יצור לצורתו המקורית (לא משנה איזה תוצאה הוא הוציא), יש ללחש הנס או המשאלה 50% לעבוד, במידה ולא עבד הנסאו המשאלה לחשי בני תמותה אינם יכולים להחזיר את המטרה לצורתה המקורית, יש לגלגל רק פעם אחת.
במקרה ונגע ההתמרה גרם למוות הדמות לחש הנס או המשאלה יוטל בזמו האחייה.
דרגה/תוסף התקפה בסיסי/קשיחות/תגובה/רצון/מיוחד/לחשים ליום או דרגת נגע.
1/ 0/ 2/ 0/ 0/ התמרה עמוקה דרגים 1-3/ דרגת נגע.
2/ 1/ 3/ 0/ 0/ גוף נגוע (2)/ +1 לדרגת מטיל לחשי מאגייה קיים
3/ 1/ 3/ 1/ 1/ גוף משנה (2), גופ מאומן (+2)/ +1 לדרגת מטיל לחשי מאגייה קיים
4/ 2/ 4/ 1/ 1/ התמרה עמוקה דרגים 4-6/ דרגת נגע.
5/ 2/ 4/ 1/ 1/ גוף נגוע (4)/ +1 לדרגת מטיל לחשי מאגייה קיים
6/ 3/ 5/ 2/ 2/ גוף משנה (4), גופ מאומן (+4)/ +1 לדרגת מטיל לחשי מאגייה קיים
7/ 3/ 5/ 2/ 2/ התמרה עמוקה 7-9/ דרגת נגע.
8/ 4/ 6/ 2/ 2/ גוף נגוע (6) / +1 לדרגת מטיל לחשי מאגייה קיים
9/ 4/ 6/ 3/ 3/ גוף משנה (6), גופ מאומן (+6)/ +1 לדרגת מטיל לחשי מאגייה קיים
0/ 5/ 7/ 3/ 3/ נגע התמרה/ דרגת נגע.
כחות התמרה עמוקה:
התמרה פנימית
נגוע התמרה
כאשר אדם נחשף לכוח התמרה חסר רסן ושליטה הוא צריך להיות אסיר תודה ששרד את המאורה, אל אחת כמה וכמה אם הוא לו סובל מהשפעות נראות לעיין.
אך אילו שנחשפו לאנרגיה התוהנית הזו אף פעם אינם בדיוק כמו שהיו בגופם, ולעיטים בשכלם.
נגועי התמרה הם אילו ששרדו את החוויה הטראומטית והאזו לחקור את הפונטנצייל התמון בכוח זה.
בין אם זכו או קוללו בכוח זה עקב שרידת מתקפה קסומה זו כפגם גנטי נדיר או כעכברי המעבדה של אשף מטורף נגועי הלחש אוחזים בכוח לשנות את גופם באופן מעמיק, עוצמתי וקטלני שמשני צורה אחרים היו יכולים רק לחלום עליו...
השאלה היחידה והחשובה מכולם היא למה ישמש כוח זה?
דרישות:
נטייה: תוהו כל שהוא, אדם צריך להיות מטורף או לפחות חסר זהירות בסיסית בשביל לחקור כוחות אילו.
כשרון: מיקוד לחש (תהפוכה).
לחשים: היכולת להטיל לחשי מאגיה מדרג שלוש, היקרות עם לפחות 3 לחשי תהפוכה ועל הלחש התמרה להיות ברשימת הלחשים של מקצוע הדמות (אך אין צורך לדעת את הלחש).
מיוחד: על הדמות לספוג ולשרוד (לא מספיק להציל בהצלחה) שינוי צורה מעוות וחסר שליטה במהלך חייה (לא צריך להיעשות בדיוק כאשר הדמות לוקחת דרגה ראשונה במקצוע זה), לדוגמה חוסר יציבות-גשמית של חיית תוהו או נגע התמרה,או לעבור ניסויים בגוף הדמות (כנראה בידי אשף התמרה מטורף).
קוביות פגיעה: 1ק4
מיומנויות מקצוע:
תרמית (כרז), ריכוז (חסן), מלאכה (תבנ), התחזות (כרז), משלך יד(חכמ) ידע (מאגיה) (תבן), תורת הלחשים (תבנ).
מאפייני מקצוע:
שליטה בנשקים/שריונות: נגוע התמרה אינו זוכה בשליטה בשריונות ונשקים חדשים מעבר לאילו שבהם כבר שולט.
לחשים ליום: נגוע ההתמרה מקבל בכל עליית דרגה במקצוע (מלבד בדגות 1,4,7,10) לחשים נוספים (וידועים במידה ויש צורך) כאילו עלה דרגה במקצוע הטלת הלחשים שאיתו נכנס למקצוע, היכולת הזו אינה מעניקה יתרון נוסף מאותו המקצוע שדמות ממנו הייתה מקבלת (למשל כישרון נוסף).
דרגות נגע: בדרגות 1,4,7,10 נגוע ההתמרה זוכה ב"דרגות נגע" במקצוע איתו נכנס למקצוע זה.
דרגות נגע מתווספות בתור הדרגות הכי גבוהות של המטיל ואף עולות כאשר מתווספות דרגות הטלה רגילות בעתיד.
דרגת נגע מעניקה למטיל את כמות הלחשים הזמין הרגיל לאותה רמה אך הדמות אינה לומדת לחשים חדשים או לחשים ידועים ואינה יכולה להשתמש בלחשים אילו בשביל להטיל לחשים ואינו מקבל שיפור בדרגת ההטלה שלו, אך היא יכולה להשתמש בהם בשביל התמרה עמוקה.
במידה ודרג מסוים זמין רק עקב דרגת נגע תוספי לחשים מאותו דרג יהיה זמינים רק להתמרה עמוקה.
למשל אשף 6/נגוע התמרה 1 (6 דרגות לחשים רגילות ו1 דרגת נגע) זוכה עקב הדרגות הרגילות שלו (6) ללחשים הרגילים לאותה דרגה, לעומת זאת דרגת הנגע (שהיא הדרגה השביעית) מעניקה לו לחש אחדת נוספת מדרג 2 ופותחת לפניו יחידת לחש אחת מדרג 4, הלחשים האילו יכולים לשמש אך ורק בשביל התמרה עמוקה.
כאשר הדמות תקבל דרגה נוספת עקב למשל עליית דרגה רגילה הדרגות הרגילות שלה יהיו 7 מה שמשחרר את לחשים לשימוש רגיל, אך כעט דרגת הנגע היא הדרגה השמינית ולחשים של הדרגה השמינית יושפעו).
התמרה עמוקה: היכולת הבסיסית של נגוע ההתמרה היא ההתמרה העמוקה, יכולת זאת משתמשת בכוחות התמרה עמוקה (המתוארים למטה) ודורשת הקרבה של יחידות לחש זמינות כאשר מכינים לחשים בתחילת היום, בהתאם לתיאור של הכוח.
ההצלה מהכוח (במידה ויש) תלויה בכוח עצמו ותיאור נמצא בכוחות.
ניתן להשתמש בדרגים גבוהים יותר ליצירת הכוח מאילו המתוארים, ויתכן והם עשוים לשפר את הכוח (בהתאם לתיאור).
ניתן להחזיק כמות התמרות עמוקות השווה לדרגת נגוע ההתמרה.
חלק מהכוחות מאפשרים לקיחה יותר מפעם אחת, כמות הלקיחות שכל כוח מאפשר נמצאת בתיאורו.
מספר כוחות זהים נספרים בנפרד לצורך כמות ההתמרות העמוקות שהדמות יכולה להחזיק (מלבד כמה יוצאי דופן).
יש הגבלה אל היחידות לחש האפשריות לשימוש, בדרגה 1 ניתן להשתמש רק ביחידות מדרג 1-3, בדרגה 4 מדרגים 4-6 וב7 7-9.
כוחות התמרה העמוקה פעילים עד אשר בוחרים בזמן חידוש לחשים להחזיר את היחידות המשמשות להתמרה העמוקה לשימוש רגיל עבור לחשים או עבור יכולת התמרה עמוקה.
יצירת כוחות ההתמרה העמוקה היא יכולת על טבעית אך הכוחות עצמם הם (עילה אם צויין אחרת) יוצאות דופן או טבעיות.
כלומר נגוע התמרה לא יוכל ליצור או לשנות יכולות התמרה עמוקה בשדה נוגד קסם, אך הוא יוכל עדיין להשתמש ביכולות שכבר נוצרו.
ניתן ליצור יכולות התמרה עמוקה חדשות כמו לחשים חדשים (בכפוף להחלטת השה"ם), הדבר דורש את אותם השקעות בזמן וכסף אך נדרשת מעבדה ולא ספריה עבור זאת.
גוף נגוע: גוף נגוע ההתמרה עובר שינויים אשר מחזקים אותו, בדרגה שתיים זוכה נגוע ההתמרה ב2 נקודות נוספות להשקיע בתכונה פיזית כל שהיא, הוא בוחר באיזה תכונות להשקיע (ניתן לחלק את הנקודות בין מספר תכונות) בדומה להתמרה עמוקה, למעשה היכולת הזאת זהה להתמרה עמוקה (מבחינת בחירה והחלפה) מלבד זאת שהיא לא תופסת מקום בכמות ההתמרות העמוקות שלו ואינה לוקחת דרגי לחש.
יכולת זאת משתפרת ל4 נקודות בדרה 5 ול6 בדרגה 8.
גוף משתנה: יכולת זו זהה לגוף נגוע אך במקום לקבל נקודות הא מאפשרת לקחת אותן להשקיע אותן בתכונה פיזית ביחס של 1ל1.
ניתן להשתמש גם בתכונות מנטליות (מלבד תכונת הטלת הלחשים) בשביל להשקיע בתכונות פזיות (אך לא להפך), תכונות מנטליות פועלות בצורה של 2ל1, ניתן לקחת משתי תכונות מנטליות שונות.
בדרגה 3 ניתן לקחת ולהשקיע 2 נקודות (2 נקודות מנטליות נחשבות ל1 לצורך ספירה זו), בדרגה 7 ניתן להשקיע 4 ובדרגה 9 ניתן להשקיע 6.
גוף מאומן: גופו של נגוע ההתמרה מפתח יכולת להשתמש בנשקיו הטבעיים הנובעים מההתמרה ביעלות משופרת.
בדרה 3 הוא זוכה לתוסף כישרון 2 להתקפות נשקים טבעיים אשר יוצרו על ידי יכולת התמרה עמוקה, התוסף עולה ל+4 בדרגה 6 ול+6 בדרגה 9.
הנגע המוחלט: בדרגה 10 נגוע ההתמרה מגיעה לדבר הקרוב ביותר להבנה ושליטה על הכוח מעבר להגדרה ששינה אותו וזורם בגופו.
הוא יכול לרתום את הכוח באחת משתי דרכים:
1 התמרה פנימית, היכולת מאפשרת לקחת אחת מיכולת ההתמרה הפנימית, היכולות עובדות על בסיס זהה לאילו של ההתמרה העמוקה אך אינו משתמש בדרג לחש ואפשר להחזיק רק אחת מהן.
2 נגע התמרה: הדמות יכולה לשלח ביצורים את הכוח ששינה אותה ולעשות שמות בגופם פעם ביום.
בשביל להשתמש ביכולת זאת יש להצליח בהתקפת מגע קודם, המטרה צליחה להציל קשיחות כנגד 10+דרגת נגוע ההתמרה (10)+ תכונת הטלת הלחשים של נגוע ההתמרה, במידה והיא מצליחה בהצלה הראשונה עליה להציל קשיחות שוב כנגד אותו הדק, בכישלון היא סובלת מהשפעה זהה לזו של חוסר יציבות גשמי של חיית התוהו, בהצלחה אין שום השפעה.
במידה והדמות נכשלה בהצלה הראשונה היא אינה מצילה שוב ואינה סובלת מההשפעות המתוארות למלעה, במקום זאת עליה לזרוק ק%, בתוצאה של 80% ומטה המטרה הופחת לגוש חסר זיהוי של איברים שונים (ולא בהכרך אילו שהיו לה) ומתה מייד, במידה והיא הוחזרה לחיים היא חוזרת בצורה זו שובו ועקב כך מתה מייד.
בתוצאה של 81-95 המטרה הופחת לגוש של איברים אך בעלי מערכת פנימית התומכת בגוף הדמות, היא עינה יכולה לעשות כל פעולה או להטיל לחשים, יש לזרוק ק% עבור ראיה דיבור והרחה בנפרד בשביל לראות עם הדמות עדיין בעלת איברים שמישים לפעולות אילו, בצותאה מעל 50 האיבר שמיש.
ב96-100 המטרה מגדלת איבר או משנה איבר בהתאם להחלטת השה"ם, שינוי זה אינו יכול להרוג אותה אך יתכן שימנע ממנה יכולת כל שהיא, למשל יתכן שכל יד של המטרה הפך לבוהן זעירה או לגידול עצם חסר שימוש.
במקרה של איבר נגודל הוא יצוץ ממקום אקראי (וכנראה יהווה אי נוחות רצינית) וכנראה יהיה רק תחת שליטה חלקית של המטרה, אם בכלל.
דרוש לחש נס או משאלה בשביל להחזיר יצור לצורתו המקורית (לא משנה איזה תוצאה הוא הוציא), יש ללחש הנס או המשאלה 50% לעבוד, במידה ולא עבד הנסאו המשאלה לחשי בני תמותה אינם יכולים להחזיר את המטרה לצורתה המקורית, יש לגלגל רק פעם אחת.
במקרה ונגע ההתמרה גרם למוות הדמות לחש הנס או המשאלה יוטל בזמו האחייה.
דרגה/תוסף התקפה בסיסי/קשיחות/תגובה/רצון/מיוחד/לחשים ליום או דרגת נגע.
1/ 0/ 2/ 0/ 0/ התמרה עמוקה דרגים 1-3/ דרגת נגע.
2/ 1/ 3/ 0/ 0/ גוף נגוע (2)/ +1 לדרגת מטיל לחשי מאגייה קיים
3/ 1/ 3/ 1/ 1/ גוף משנה (2), גופ מאומן (+2)/ +1 לדרגת מטיל לחשי מאגייה קיים
4/ 2/ 4/ 1/ 1/ התמרה עמוקה דרגים 4-6/ דרגת נגע.
5/ 2/ 4/ 1/ 1/ גוף נגוע (4)/ +1 לדרגת מטיל לחשי מאגייה קיים
6/ 3/ 5/ 2/ 2/ גוף משנה (4), גופ מאומן (+4)/ +1 לדרגת מטיל לחשי מאגייה קיים
7/ 3/ 5/ 2/ 2/ התמרה עמוקה 7-9/ דרגת נגע.
8/ 4/ 6/ 2/ 2/ גוף נגוע (6) / +1 לדרגת מטיל לחשי מאגייה קיים
9/ 4/ 6/ 3/ 3/ גוף משנה (6), גופ מאומן (+6)/ +1 לדרגת מטיל לחשי מאגייה קיים
0/ 5/ 7/ 3/ 3/ נגע התמרה/ דרגת נגע.
כחות התמרה עמוקה:
מחוש דקר:
הכוח הזה מגדל גוף המטיל מחוש דק וגמיש עם קצה חד דמוי מחט או דקר, המחוש הוא נשק טבעי קל ד הגורם לנזק דוקר של 1ק4+חצי מתוסף הכוח של הדמות, הדמות יכולה לבחור להשתמש במתאם הזירזות בשביל גילגולי ההתקפה של המחוש, בנוסף המחוש מתאים לשימוש בשביל מתקפות רעל או השפעות דומות.
דרג: מחוש הדקר דורש יחידת לחש מדרג 1.
כמות: ניתן ליצור בדרגה 1 עד שלושה מחושים, בדרגה 4 עד 6. כל מחוש מעבר לשני דורש יחידת לחש גבוהה יותר להקרבה, כך שהמחוש השלישי ידרוש הקרבה של יחידת לחש מהדרג השני.
מיוחד: מחושים בעבר לראשון אינם תופסים מקום נוסף בכמות "התמרות הגוף" שנמטיל רשי להחזיק בהם בו זמנית.
בלוטת חומצה 1
כוח הזה מאפשר ליצור ליצור על גופו (בדרך כלל גבו) בלוטת המייצרת ומאכסנת חומצה, המטיל יכול לירוק דרך פיו חרוט חומצה בעורך 6 מטר עבור כל 2 דרגי לחש ששימשו ליצירת היכולת (אך מינימום 6 מטר), החומצה גורמת 1ק6 נזק חומצה עבור כל דרג ששימש ליצירתה, ניתן להציל תגובה לחצי.
ההצלה ליכולת זאת היא 10+דרג הלחש שנוצל בשביל יכולת זאת+תוסף החוסן שלך.
בלי קשר לדרג היכולת מתחדשת אחרי 2ק4 סיבובים.
למשל בלוטת חומצה 1 מדרג 5 תגרום ל5ק6 נזק ותהיה חרוט בעורך 12 מטר בעל הצלה של 15+ מתאם החוסן.
דרג: כל דרג.
כמות: עד ל2.
בלוטת חומצה 2
כוח הזה מאפשר ליצור ליצור על גופו (בדרך כלל גבו) בלוטת המייצרת ומאכסנת חומצה, המטיל יכול לירוק דרך פיו קוו חומצה
בעורך 12 מטר+1.5 מטר עבור כל דרגת מקצוע, החומצה גורמת ל1ק8 נזק עבור כל רמת מקצוע של הדמות, ניתן להציל תגובה לחצי.
היכולת מתחדשת כעבור 3ק4 סיבובים.
הד"ק הוא 10+מחצית מקוביות הפגיעה של הדמות+תוסף החוסן.
דרג: 5
כמות: 2, אך השניה חייבת להיות מדרג 7.
שינוי פיזי
יכולת זאת מאפשרת לך באת יצירתה לקחת 2 נקודות מכל יכולת פיזית (עד 6) ולחלק אותן בין היכולות הפיזיות שלך, אתה יכול באמצעות יכולת זאת להעלות את אחת התכונות הפיזיות שלך ב4 (על חשבון השתיים האחרות שיסבלו ממחסר 2 כל אחת) או שאתה יכול לחלק את זה בכל דרך אחרת, לא ניתן לגרוע מתכונה פיזית יותר מ2 נקודות).
דרג: 3
כמות: 1.
שריון טבעי
יכולת זאת משפרת את השריון הטבעי של הדמות בכמות השווה לדרג הלחש כפול 2.
דרג: כל דרג.
כמות: 1
רעל מהירות 1
לחש זה מצמיד לסוג נשק טבעי אחד את היכולת להרעיל בהתקפה מוצלחת, בהתקפה מוצלחת על המטרה להציל קשיחות או לחטוף 1ק2 נזק לזריזות, אין השפעה משנית.
הד"ק שווה לדרג הלחש +10 +תוסף החוסן של הדמות.
הנשק הטבעי חייב להיות מתאים להעברת הרעל, לדוגמה עוקץ או ניבים.
דרג: 3
כמות: לא מוגבל, כל פעם על סוג נשק טבעי אחר.
ספיגה חשמלית
היכולת נותנת לך לספוג ולאחסן כמות נזק חשמלי השווה לדרגת המקצוע שלך כפול 2, באת שאתה סופג נזק חשמל הנזק עובר ישירות למאגר שלך, נזק חשמל מעבר למאגר שלך גורם לנזק כרגיל, כך שבעל דרגת מקצוע 5 הסופג 11 נזק חשמלי יעביר 10 נקודת למאגר שלו ויספוג רק נקודת נזק אחת.
ניתן לרוקן את המאגר (ובכל לפנות מקום לחשמל נוסף) על ידי פריקת המטען החשמלי, ניתן לפרוק אותו בהתקפת מגע מוצלחת או במתקפה רגילה מוצלחת המשתמשת בנשק טבעי.
ניתן לפרוק ולפגוע באופן אוטומטי ביצור שנמצא איתך בהיאבקות.
הפריקה היא פעולה חופשית שניתן לעשות רק בתורך.
דרג: 4
כמות: 1
מטען חשמלי.
היכולת נותנת לך לטעון בתוך גופך מטען חשמלי לעורך זמן ולשחרר אותו.
בכל יום אתה טוען כמות נזק חשמלי השווה לדרג הלחש שהשתמשת בו בשביל היכולת הזו, אתה מסוגל לטעון כמות נזק חשמלי השווה לדרג הלחש כפול פעם וחצי דרגת המקצוע שלך.
דרג: כל דרג.
כמות: 1.
הכוח הזה מגדל גוף המטיל מחוש דק וגמיש עם קצה חד דמוי מחט או דקר, המחוש הוא נשק טבעי קל ד הגורם לנזק דוקר של 1ק4+חצי מתוסף הכוח של הדמות, הדמות יכולה לבחור להשתמש במתאם הזירזות בשביל גילגולי ההתקפה של המחוש, בנוסף המחוש מתאים לשימוש בשביל מתקפות רעל או השפעות דומות.
דרג: מחוש הדקר דורש יחידת לחש מדרג 1.
כמות: ניתן ליצור בדרגה 1 עד שלושה מחושים, בדרגה 4 עד 6. כל מחוש מעבר לשני דורש יחידת לחש גבוהה יותר להקרבה, כך שהמחוש השלישי ידרוש הקרבה של יחידת לחש מהדרג השני.
מיוחד: מחושים בעבר לראשון אינם תופסים מקום נוסף בכמות "התמרות הגוף" שנמטיל רשי להחזיק בהם בו זמנית.
בלוטת חומצה 1
כוח הזה מאפשר ליצור ליצור על גופו (בדרך כלל גבו) בלוטת המייצרת ומאכסנת חומצה, המטיל יכול לירוק דרך פיו חרוט חומצה בעורך 6 מטר עבור כל 2 דרגי לחש ששימשו ליצירת היכולת (אך מינימום 6 מטר), החומצה גורמת 1ק6 נזק חומצה עבור כל דרג ששימש ליצירתה, ניתן להציל תגובה לחצי.
ההצלה ליכולת זאת היא 10+דרג הלחש שנוצל בשביל יכולת זאת+תוסף החוסן שלך.
בלי קשר לדרג היכולת מתחדשת אחרי 2ק4 סיבובים.
למשל בלוטת חומצה 1 מדרג 5 תגרום ל5ק6 נזק ותהיה חרוט בעורך 12 מטר בעל הצלה של 15+ מתאם החוסן.
דרג: כל דרג.
כמות: עד ל2.
בלוטת חומצה 2
כוח הזה מאפשר ליצור ליצור על גופו (בדרך כלל גבו) בלוטת המייצרת ומאכסנת חומצה, המטיל יכול לירוק דרך פיו קוו חומצה
בעורך 12 מטר+1.5 מטר עבור כל דרגת מקצוע, החומצה גורמת ל1ק8 נזק עבור כל רמת מקצוע של הדמות, ניתן להציל תגובה לחצי.
היכולת מתחדשת כעבור 3ק4 סיבובים.
הד"ק הוא 10+מחצית מקוביות הפגיעה של הדמות+תוסף החוסן.
דרג: 5
כמות: 2, אך השניה חייבת להיות מדרג 7.
שינוי פיזי
יכולת זאת מאפשרת לך באת יצירתה לקחת 2 נקודות מכל יכולת פיזית (עד 6) ולחלק אותן בין היכולות הפיזיות שלך, אתה יכול באמצעות יכולת זאת להעלות את אחת התכונות הפיזיות שלך ב4 (על חשבון השתיים האחרות שיסבלו ממחסר 2 כל אחת) או שאתה יכול לחלק את זה בכל דרך אחרת, לא ניתן לגרוע מתכונה פיזית יותר מ2 נקודות).
דרג: 3
כמות: 1.
שריון טבעי
יכולת זאת משפרת את השריון הטבעי של הדמות בכמות השווה לדרג הלחש כפול 2.
דרג: כל דרג.
כמות: 1
רעל מהירות 1
לחש זה מצמיד לסוג נשק טבעי אחד את היכולת להרעיל בהתקפה מוצלחת, בהתקפה מוצלחת על המטרה להציל קשיחות או לחטוף 1ק2 נזק לזריזות, אין השפעה משנית.
הד"ק שווה לדרג הלחש +10 +תוסף החוסן של הדמות.
הנשק הטבעי חייב להיות מתאים להעברת הרעל, לדוגמה עוקץ או ניבים.
דרג: 3
כמות: לא מוגבל, כל פעם על סוג נשק טבעי אחר.
ספיגה חשמלית
היכולת נותנת לך לספוג ולאחסן כמות נזק חשמלי השווה לדרגת המקצוע שלך כפול 2, באת שאתה סופג נזק חשמל הנזק עובר ישירות למאגר שלך, נזק חשמל מעבר למאגר שלך גורם לנזק כרגיל, כך שבעל דרגת מקצוע 5 הסופג 11 נזק חשמלי יעביר 10 נקודת למאגר שלו ויספוג רק נקודת נזק אחת.
ניתן לרוקן את המאגר (ובכל לפנות מקום לחשמל נוסף) על ידי פריקת המטען החשמלי, ניתן לפרוק אותו בהתקפת מגע מוצלחת או במתקפה רגילה מוצלחת המשתמשת בנשק טבעי.
ניתן לפרוק ולפגוע באופן אוטומטי ביצור שנמצא איתך בהיאבקות.
הפריקה היא פעולה חופשית שניתן לעשות רק בתורך.
דרג: 4
כמות: 1
מטען חשמלי.
היכולת נותנת לך לטעון בתוך גופך מטען חשמלי לעורך זמן ולשחרר אותו.
בכל יום אתה טוען כמות נזק חשמלי השווה לדרג הלחש שהשתמשת בו בשביל היכולת הזו, אתה מסוגל לטעון כמות נזק חשמלי השווה לדרג הלחש כפול פעם וחצי דרגת המקצוע שלך.
דרג: כל דרג.
כמות: 1.
התמרה פנימית
איבר עצמאי.
בחר אחד מהאיברים שהתמרה עמוקה נתנה לך, איבר זה זוכה ביכולת לפעול בעצמו באופן חלקי, האיבר יכול לפעול כמו כל יצור במהלך תורך תחת שליטתך, סביר להניח שתבחר להוצי את הפעולות שלו על התקפה מלאה אך יתכן שתבחר להוציאו גם כתנוע והתקפה או כתנועה מלאה (ריצה).
האיבר זקוק ליכולת תימרון מצד עצמו כך שקרניים ניבים וטפרים כנראה לא יוכלו להנות מהיכולת הזו במידה והם לא כללו גידול איבר תנוע (כמו יד במקרה של טופר) או שינה את הגוף באופן מדגש (למשל הפך את הרגלים שלך לזנב נחש), בשביל שאיבר יוכל לנוע או לתקוף הוא חייב להיות בעל מבנה המתאים לכך.
בחר אחד מהאיברים שהתמרה עמוקה נתנה לך, איבר זה זוכה ביכולת לפעול בעצמו באופן חלקי, האיבר יכול לפעול כמו כל יצור במהלך תורך תחת שליטתך, סביר להניח שתבחר להוצי את הפעולות שלו על התקפה מלאה אך יתכן שתבחר להוציאו גם כתנוע והתקפה או כתנועה מלאה (ריצה).
האיבר זקוק ליכולת תימרון מצד עצמו כך שקרניים ניבים וטפרים כנראה לא יוכלו להנות מהיכולת הזו במידה והם לא כללו גידול איבר תנוע (כמו יד במקרה של טופר) או שינה את הגוף באופן מדגש (למשל הפך את הרגלים שלך לזנב נחש), בשביל שאיבר יוכל לנוע או לתקוף הוא חייב להיות בעל מבנה המתאים לכך.