במסגרת אתגר הכתיבה העצמי שלי:
https://www.pundak.co.il/forums/threads/40685
הנשק הבא שאני אמור לכתוב עליו הוא רומח. חשבתי כבר כמה זמן על לנסות ליצור יריב שמבוסס בצורה רופפת על האופן שבו לנסלוט מוצג במשחק "פנדרגון". מה כל כך מיוחד באופן שלנסלוט מוצג שם?
לנסלוט של פנדרגון הוא "האביר המושלם" וככזה, הוא מתואר כמי שלא ניתן להביס אותו בקרב-רמחים הוגן (מן הסתם ניתן להביס אותו בדרכים הוגנות פחות..) במונחי השיטה של פנדרגון, זה אומר שרמת המיומנות שלו ברומח היא 39 מתוך 20, ופירוש הדבר שהוא תמיד פוגע בקרב-רומח וכל פגיעה שלו היא פגיעה קריטית.
אז, איך לדעתכם אפשר לשקף את זה במו"ד5 בלי שזה יהיה שבור מידי, סותר את היגיון השיטה או סתם מעצבן? שימו לב שמדובר בבנייה של מפלצת (דב"ש) שהיא גמישה יותר מבנייה של דמות שחקן.
https://www.pundak.co.il/forums/threads/40685
הנשק הבא שאני אמור לכתוב עליו הוא רומח. חשבתי כבר כמה זמן על לנסות ליצור יריב שמבוסס בצורה רופפת על האופן שבו לנסלוט מוצג במשחק "פנדרגון". מה כל כך מיוחד באופן שלנסלוט מוצג שם?
לנסלוט של פנדרגון הוא "האביר המושלם" וככזה, הוא מתואר כמי שלא ניתן להביס אותו בקרב-רמחים הוגן (מן הסתם ניתן להביס אותו בדרכים הוגנות פחות..) במונחי השיטה של פנדרגון, זה אומר שרמת המיומנות שלו ברומח היא 39 מתוך 20, ופירוש הדבר שהוא תמיד פוגע בקרב-רומח וכל פגיעה שלו היא פגיעה קריטית.
אז, איך לדעתכם אפשר לשקף את זה במו"ד5 בלי שזה יהיה שבור מידי, סותר את היגיון השיטה או סתם מעצבן? שימו לב שמדובר בבנייה של מפלצת (דב"ש) שהיא גמישה יותר מבנייה של דמות שחקן.