זרתוסטרה
פונדקאי ותיק
אז... ראיתי ביוטיוב סרטון של מישהי שמסבירה על כל-מיני חוקי בית שהיא אוהבת להוסיף למשחק כדי לעשות אותו מעניין יותר.
אחד מהחוקים האלה היה חוק פציעות קטלניות, שאומר שמדרגה שלוש ומעלה אם דמות חוטפת במכה אחת נזק שווה ערך ללפחות מחצית מהחיים שלה + נכשלת בבדיקת הצלת קשיחות בד"ק 15 היא חוטפת פציעה קטלנית לפי חומרת הכישלון שלה.
לדוגמה- שבר עצם בתוצאה של 11-13, שגורם לחיסרון בהתקפות/ להתקדמות בחצי מהמהירות שלך, נזק לאיבר פנימי בתוצאה של 6-10, שגורם לך לאבד הכרה תוך שלוש תורות, איבוד עין והכרה מיידי ב1 טבעי או פרץ אנדרנלין ב14 שנותן לך כל מיני באפים משוגעים אבל אחרי סיבוב או שניים הדמות שלך מותשת ומקבלת חיסרון ענק.
מה דעתכם על חוקים מהסוג הזה? האם אתם חושבים שנקפ צריך להיות רק משהו תאורטי כמו במשחקי מחשב שמפריד בין חיים או מוות או שחסרה ההרגשה של פציעות חמורות וצלקות קרב במשחק- גם מבחינת קראנץ וגם מבחינת פלאף? מה הייתם עושים אחרת?
אחד מהחוקים האלה היה חוק פציעות קטלניות, שאומר שמדרגה שלוש ומעלה אם דמות חוטפת במכה אחת נזק שווה ערך ללפחות מחצית מהחיים שלה + נכשלת בבדיקת הצלת קשיחות בד"ק 15 היא חוטפת פציעה קטלנית לפי חומרת הכישלון שלה.
לדוגמה- שבר עצם בתוצאה של 11-13, שגורם לחיסרון בהתקפות/ להתקדמות בחצי מהמהירות שלך, נזק לאיבר פנימי בתוצאה של 6-10, שגורם לך לאבד הכרה תוך שלוש תורות, איבוד עין והכרה מיידי ב1 טבעי או פרץ אנדרנלין ב14 שנותן לך כל מיני באפים משוגעים אבל אחרי סיבוב או שניים הדמות שלך מותשת ומקבלת חיסרון ענק.
מה דעתכם על חוקים מהסוג הזה? האם אתם חושבים שנקפ צריך להיות רק משהו תאורטי כמו במשחקי מחשב שמפריד בין חיים או מוות או שחסרה ההרגשה של פציעות חמורות וצלקות קרב במשחק- גם מבחינת קראנץ וגם מבחינת פלאף? מה הייתם עושים אחרת?