כבר הרבה זמן שאני חושב איך לתת לתכונות הקסומות האלה להתבטא מתחת למים ונראה לי שמצאתי דרך טובה לעשות את זה.
בוער-נשק בוער מתחת לפני המים יתפקד כנשק 1ק4 במקום 1ק6. בנוסף בהתאם לגודל החלק הבוער שלו הוא יגרום לענון עדים שיעניק הסתרה כנגד אוחז הנשק אך גם לאויבי המשתמש.
חשוב לשים לב שגודל הנשק אינו זה שמשנה עילה החלק שעולה באש.
חרב אדירה וחנית קצרה לא יעניקו את אותה הסתרה.
חוזק בהסתרה נתון להחלטת השה"ם בהתאם לנשק.
נשק התפרצות אש יעשה ק8 פעמים ההכפלה במקום ק10 ויגרום לענן בדומה למעטה ערפל למשך מספר סיבובים השווה לתוסף ההקסמת הכללי שלו
קפוא-נשק קפוא מתחת למים גורם נזק רגיל אך גורר מחסר -1 לתוקף עקב הפרעת התנועה שהקרח גורם. יתכן לפי החלטת השה"ם שיהיה צורך להפעיל בדיקת כוח בשביל להזיז אותו במידה והוא אינו זז במשך מספר סיבובים עקב הצטברות הקרח.
יריב שנפגע על ידי הנשק צריך להציל או לסבול ממחסור -1 להתקפה שלו במשך סיבוב אחד (עד סוף תורו הבא של בעל הנשק) בנוסף אם הוא נפגע מספר פעמים ההשפעה גוברת בצורה הבאה: פגיע שנייה מחסר -1 לדרג"ש פגיע שלישית מחסר -1 להצלחת תגובה פגיעה רביעי מחסר -1 לזריזות.
יש לחשב את המחסרים עד שעובר סיבוב שלם שהאויב לא נפגע מהנשק ולא הצליח להציל.
התפרצות קור: נזק כרגיל אך ההתפרצות גורמת למיצוק של כמות גדולה של קרח במידי. הדמות צריכה להציל כנגד תגובה ד"ק 10+התוסף הקסם הכללי או להיות לכודה. דק לשבירה ודק לאומנות הבריחה הוא 15+התוסף הקסום הכללי.
נשק בורק-גורם נזק כרגיל. בנוסף בתחילת תורו של המשתמש הוא חייב להציל קשיחות כנגד הד"ק (10 +התוסף הקסום הכללי) או להיות מסוגל לפעול בפעולה חלקית בלבד באותו סיבוב. אויבים שנפגעו חייבים להציל או לסבול מאותה השפעה.
התפרצות חשמל- נזק כרגיל ובנוסף על האויב להציל או להיות מוכה למשך סיבוב אחד.
בוער-נשק בוער מתחת לפני המים יתפקד כנשק 1ק4 במקום 1ק6. בנוסף בהתאם לגודל החלק הבוער שלו הוא יגרום לענון עדים שיעניק הסתרה כנגד אוחז הנשק אך גם לאויבי המשתמש.
חשוב לשים לב שגודל הנשק אינו זה שמשנה עילה החלק שעולה באש.
חרב אדירה וחנית קצרה לא יעניקו את אותה הסתרה.
חוזק בהסתרה נתון להחלטת השה"ם בהתאם לנשק.
נשק התפרצות אש יעשה ק8 פעמים ההכפלה במקום ק10 ויגרום לענן בדומה למעטה ערפל למשך מספר סיבובים השווה לתוסף ההקסמת הכללי שלו
קפוא-נשק קפוא מתחת למים גורם נזק רגיל אך גורר מחסר -1 לתוקף עקב הפרעת התנועה שהקרח גורם. יתכן לפי החלטת השה"ם שיהיה צורך להפעיל בדיקת כוח בשביל להזיז אותו במידה והוא אינו זז במשך מספר סיבובים עקב הצטברות הקרח.
יריב שנפגע על ידי הנשק צריך להציל או לסבול ממחסור -1 להתקפה שלו במשך סיבוב אחד (עד סוף תורו הבא של בעל הנשק) בנוסף אם הוא נפגע מספר פעמים ההשפעה גוברת בצורה הבאה: פגיע שנייה מחסר -1 לדרג"ש פגיע שלישית מחסר -1 להצלחת תגובה פגיעה רביעי מחסר -1 לזריזות.
יש לחשב את המחסרים עד שעובר סיבוב שלם שהאויב לא נפגע מהנשק ולא הצליח להציל.
התפרצות קור: נזק כרגיל אך ההתפרצות גורמת למיצוק של כמות גדולה של קרח במידי. הדמות צריכה להציל כנגד תגובה ד"ק 10+התוסף הקסם הכללי או להיות לכודה. דק לשבירה ודק לאומנות הבריחה הוא 15+התוסף הקסום הכללי.
נשק בורק-גורם נזק כרגיל. בנוסף בתחילת תורו של המשתמש הוא חייב להציל קשיחות כנגד הד"ק (10 +התוסף הקסום הכללי) או להיות מסוגל לפעול בפעולה חלקית בלבד באותו סיבוב. אויבים שנפגעו חייבים להציל או לסבול מאותה השפעה.
התפרצות חשמל- נזק כרגיל ובנוסף על האויב להציל או להיות מוכה למשך סיבוב אחד.