• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 3/3.5 דרקונים ונתונים [דו"נ 17] - קארום, הסערה הנשכחת (3.5)

הסערה היא מקור כוח מפחיד, עצמה לא נשלטת של אוויר הפוגעת בבריאה, הורסת כל אשר בדרכה, כלל לא אכפת לה במי מדובר, מה נטייתו, או מה מטרתו. היא מכה ללא הרף, ללא מחשבה, זה הטבע שלה, וזו המהות שלה.

ומתוך הסערה, לעיתים מגיעים חיים, חיים פראיים וחסרי מעצור, שמקורם הוא במישור האוויר עצמו, אלה הם יסודני הסערה, בריאות של כוח חיים מעורב בזעם הטבע, אשר אין שני לכוחם, ואין שני לאימה שהם מביעים.

ומעליהם, נסיכי היסודות. שליטי היסודנים ואיתני הטבע, כוחות אדירים ששולטים על ארבעת יסודות הבריאה, וחיים להם במישורים מרוחקים, שכן אם אלה יגיעו למישור החומר, תזדעזע הבריאה לבלי היכר, ורק הרס יישאר.

קארום היה נסיך סערה, יסודן סערה אדיר שהיה בכוחו בכדי להפוך אוקיינוס רגוע לסוער ברגעים בודדים, שהברקים שיצר היו חמים כמו השמש, ושהיה מספיק ברעש הרעם שהכיל אותו כדי להרוג צבאות שלמים.

וקארום, כנסיך היה מגנו הבלתי מעורער של מישור יסוד האוויר, מונע מבני בליעל הרעבים לכוח לכבול להם את יסודני האוויר החופשיים, הוא נלחם לבדו בפולשים ממישורי היסודות האחרים, גדולי הדרואידים למדו ללחוש לו תפילות בבקשה להגנה, וכלל רוחות הטבע למדו לכבד אותו.

ואז, הגיע היום האפל, ליץ' עתיק וחזק החליט שהוא רוצה לכבול את קארום לרצונו שלו, ובעזרת כוח קסם עתיק ומרושע, קרע את הנסיך האציל מתוך מישור האוויר, וכלא אותו בתוך מערה עמוקה, רחוק מהשמיים, רחוק מהרוחות. מקום שבו רק מוות וחושך נמצאים.

במשך אלף שנה ניסה הליץ' לשבור את רצונו של קארום, הוא שיסע בו קסמים אדירים שהיו יכולים לגורם לגיבורי העולם להירתע, זימן שטנים משאול התחתיות כדי שיענו את היסודן. אבל זה תמיד עמד בגאווה מול הנזק, מחכה ליום שבו קבילתו תותר, והוא יוכל להשמיד את הליץ' ולשוב לאוויר.

אבל סבלנותו של הליץ' לא הייתה זהה לזה של קארום, הוא החליט שאם היסודן לא ישרת אותו בחייו, הוא ישרת אותו במותו. ושלח בקסם שחור להבה שתשרוף את נשמותו של קארום, תשאיר את גופו ריק וחסר חיים, כלי לשימושו של הליץ'.

לצערו של הליץ', הוא לא שקל נכונה את כוחו של קארום, הלהב הציתה אש אדירה ביסודן, והבערה אימה לשרוף לא רק את נשמתו של היסודן, אלא את האדמה עצמה. הליץ' ניסה להדוף את האש שיצר בכל כוחו, אבל סופו היה להיכלות ממנה. להיעלם מהעולם יחד עם נשמתו של היסודן האציל.

אבל הליץ' לא היה מוכן לעזוב, בכוחותיו האחרונים, הוא שלח את נשמתו לתור גוף חדש, את גופו של קארום עצמו. הליץ' הצליח לתפוס שליטה על היסודן, אבל איבד בדרך את כל יכולתיו, כשהוא הופך ללא יותר מכוח החיים שמחזיק את הגופה המתה.

במותו של הליץ' הקסם נשבר, וקארום המת יצא לחופשי, אבל הנסיך הגאה היה לא יותר ממעטפת ריקה, יציר חסר נשמה של הרס, הוא הפך לאיומה שבסערות, מכה בכל מי שנקלע לדרכו, גם אם היה מדובר ביסודן אוויר אחר.

בלית ברירה, כרתו הדרואדים ברית עם יוסדני האוויר, ובקרב גדול, הצליחו להביא לגירשו של היצור המת, אבל מאחר ולא היה לו עוד מקום במישור יסוד האוויר, הוא נידון להישלח לחלל שבין העולמות, ריק אינסופי, שבו הוא יישאר לנצח.

אלא אם כן מישהו ינסה להחזיר אותו, מכל סיבה שהיא, יכול להיות שמדובר במי שמנסה להחריב את העולם בשם אל, יכול להיות שמדובר במי שמנסה להחזיר את הליץ', או אולי זה קארום עצמו, שמצא דרך חזרה על העולם, וכעת מכלה את זעמו האין סופי בכל היצורים שעליהם נשבע להגן בעבר.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

קארום הוא יצור אפי, הוא בד"א 27 וככזה לא בדיוק מתאים בתור "אויב רגיל" גם לקבוצה של דמוית בדרגה 20. חשוב לקחת את זה בחשבון.
מדובר ביסודן סערה שהולבשו עליו התבנית "מושלם" (מהספר לדמוית האפיות) ונקרו-יסודן (מליבריס מורתיס). ככזה, הוא התגלמות הסערה והמוות בו בזמן, הוא נראה כענן שחור המלא בברקים לבנים, כאשר אלה מאפשרים להבחין בשלדים הכלואים בתוך הסערה בכל הבזק של אור, הוא יצור של הרס ורעב אין סופי- וככזה חסר מטרה מוגדרת בעולם.

נתונים (באנגלית, מתנצל למי שזה מפריע לו, אבל עבדתי עם כמה ספרים במקביל והיה קשה לתרגם הכל)

Karom, the forgotten
Paragon Garter necro-storm Elemental,
Huge undead (Air and Extraplanar and augmented)
Alignment: Usually neutral
Initiative: +12; Senses: darkvision 60 ft., Listen +24, and Spot +24
Languages: Auran
________________________________________
AC: 56 (-2 size, +16 natural,+12 insight +12 luck +8 dex) , touch 40, flat-footed 48
Hit Dice: 21d12+252 (504 hp); DR: 10/-
Fort +20, Ref +35, Will +26
________________________________________
Speed: 150 ft., fly 300 ft. (perfect)
Space: 15 ft./15 ft.
Base Attack +22; Grapple +41
Attack: Slam +56 melee
Full Attack: 2 slams +56 melee (31 base, 25 luck)
Damage: Slam 3d6+47 plus 2d6 electricity (27 base, 20 luck)
Special Attacks/Actions: Shock, thunder and lightning, sla greater dispel magic, haste, and see invisibility (3/day)
________________________________________

Abilities: Str 47, Dex 26, Con - , Int 16, Wis 26, Cha 26
Special Qualities: Air mastery, electrical and sonic healing, elemental traits Fast Healing 20 , fira and colde resistance -10, sr 46
Feats: Alertness; Blind-fight; Cleave; Great Cleave; Improved Initiative; Improved Natural Attack (slam); Lightning Reflexes; Power Attack ,great Fortitude
Skills: Listen +32 and Spot +32
CR 27
Air Mastery (Ex): Airborne creatures take a -1 penalty on attack and damage rolls against a storm elemental.
Create Spawn (Su): An elemental slain by a necromental’s energy drain attack rises as a necromental 1d4 days after death.
Energy Drain (Su): Living creatures hit by a necromental’s natural weapon attack gain one negative level. A necromental can use its energy drain ability once per round, regardless of the number of natural weapon attacks the necromental possesses. The save DC to remove the negative level 24 hours later is 10 +1/2 the necromental’s HD. When a necromental bestows a negative level on a victim, it gains 5 temporary hit points (10 on a critical hit). These temporary hit points last for up to 1 hour – save 44

Shock (Su): Once per round as a free action, a storm elemental can deliver an electrical shock to a single opponent within 10 feet. This attack deals nonlethal electricity damage to living opponents (Fortitude half). The save DC is Constitution-based. Dc 35, damge 12d4
Thunder and Lightning (Su): Once per minute as a full-round action, a storm elemental can emit a blast of thunder coupled with a bolt of lightning.
The thunder deals sonic damage (see chart) to all creatures within 60 feet of the storm elemental. A Fortitude save halves this damage.
The lightning is a 120-foot-long line that deals electricity damage (see table). A Reflex save halves this damage.
Dc - 33 , 12d6 sonic, 24d6 Electricity.
 
חזרה
Top