אני יוצר דרואיד שמשתמש ברעלים ורוקח אותם. עברתי בשבילו על מיומנות המלאכה (אלכימיה זהה למלכה מבחינת חוקים) וראיתי שהמערכת מאוד מסובכת ולא ממש הגיונית. השה"ם קובע ד"ק ואז אתה מגלגל, אם אתה עובר את הד"ק אתה מכפיל את התוצאה בד"ק ומקבל את המספר הזה במטבעות כסף, אתה ממשיך כך עד שאתה מקבל את המחיר המלאה של החפץ, ההתקדמות היא שבועית.
זה ממש מסורבל לא הגיוני ומעצבן.
זה אומר שבשביל להכין חרב אדירה (50 מ"ז, דק 15) דמות עם 10 רמות בנפחות נשק תעשה בשבוע בממוצע 30 מ"ז כך שהיא תצטרך בערך שבועיים בשביל זה. זה לא ממש הגיוני, לפי המחקר שלי חרב באיכות ממוצעת מנפח ממוצע (ברמה חמש לכל היותר יהיה 8 נקודות, 12 אם הוא לקח מיקוד מיומנות) אמורה לקחת בין 3 ימים לשבוע, חרב ברמת מאסטר (מעשה אומן) עלולה לכחת חודש-חודשים.
תכשיטים יקרים אמורים לקחת לפי הגיון המשחק כשלושה חודשים מינימום, זה רחוק מאוד מהמציאות.
מה עוד שבשביל דברים של כימיה שאין ספק שלרוב לא לוקחים יותר משבוע עלולים לקחת כמה חודשים טובים.
הערה* בגלל שאני משחק בעברית ספר החוקים הוא של 3 ולא של 3.5. אשמח לדעת איך זה עובד ב3.5.
זה ממש מסורבל לא הגיוני ומעצבן.
זה אומר שבשביל להכין חרב אדירה (50 מ"ז, דק 15) דמות עם 10 רמות בנפחות נשק תעשה בשבוע בממוצע 30 מ"ז כך שהיא תצטרך בערך שבועיים בשביל זה. זה לא ממש הגיוני, לפי המחקר שלי חרב באיכות ממוצעת מנפח ממוצע (ברמה חמש לכל היותר יהיה 8 נקודות, 12 אם הוא לקח מיקוד מיומנות) אמורה לקחת בין 3 ימים לשבוע, חרב ברמת מאסטר (מעשה אומן) עלולה לכחת חודש-חודשים.
תכשיטים יקרים אמורים לקחת לפי הגיון המשחק כשלושה חודשים מינימום, זה רחוק מאוד מהמציאות.
מה עוד שבשביל דברים של כימיה שאין ספק שלרוב לא לוקחים יותר משבוע עלולים לקחת כמה חודשים טובים.
הערה* בגלל שאני משחק בעברית ספר החוקים הוא של 3 ולא של 3.5. אשמח לדעת איך זה עובד ב3.5.