• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמות לליגת ההרפתקנים

אני מבין שיצרת אותה עם D&D beyond? אם כן זה אומר שלא צריך לעבור על החישובים והיא חוקית לליגה וזה מצוין ;)

בקשר לדמות עצמה, למה בחרת את הלחש נסיגה מזורזת? הוא שימושי רק במקרים קיצוניים, ומהירות הבסיס של הדמות סבירה כמו שהיא. Hex לדעתי עדיף.
השילוב של tiefling עם warlock הוא אחלה.
תכונות - למה העדפת כח על זריזות?

מה שחסר לי - לא תיארת שום דבר על הדמות... תתפרע!
 
פלופי, יש נשקים שמשתמשים בזריזות אבל בכל מקרה כ Warlock תשעים אחוז מהזמן אתה תשתמש או בלחשים או באלרדיץ' בלאסט. זריזות זה גם טוב לנשקי טווח, גם לנשקי עם Finesse אבל בעיקר זה טוב לדרג"ש ולהצלת זריזות שהיא הרבה יותר שימושית מאשר הצלת כוח.
לנטיות אין ממש משמעות משחקית. כמו שאמרתי, תוסיף רקע / סיפור לדמות :)

עוף החול, ברית זה בדרגה שלישית, השבעות זה בדרגה שנייה
 
plopi111 אמר/ה:
אם אני משנה לכאוס נטרלי זה גם טוב? ואיך מוסיפים ציוד מעבר לכללי?
לא יודע עד כמה זה קשור אבל לאחרונה ראיתי כמה סרטונים על נטיות. בסופו של דבר הבחור בסרטון אומר שהנטייה באה כדי לתאר את האופי והרקע של הדמות שלה אחרי שכבר בחרת אותם. כלומר קודם אתה בוחר את הרקע והאופי ורק אז מתאים נטייה. אם כמו שאולדמן אומר אין לך רקע בנתיים אז אולי עדיף קודם לחשוב עליו.
 
מותר לי לעשות בסיפור רקע שהדמות היא בעצם סוג של אל או ישות קוסמית לכוד בצורת טיפלינג והוא מנסה להשיג בחזרה את היכולות שלו? אני לא מתכוון להוסיף יכולות מעבר למה שמותר כאילו סתם סיפור רקע מגניב זה רק חלק ממנו
 
מותר לך הכל, זה הסיפור רקע של הדמות. ההגבלות של ליגת ההרפתקנים זה על המכאניקה - כל עוד סיפור הרקע לא מפריע למשחק. כלומר לא מצב שאתה רואה שד באמצע ההרפתקה ואתה מודיע למנחה שהוא בעצם נתין שלך וצריך לעשות כל מה שאתה אומר לו :)
קח בחשבון שבמשחקי ליגה / כנס כל משחק הוא עם מנחה שונה ובמשחקי ליגה בפרט זה משחק שלא הם יצרו אלא הם מריצים מודל מוכן. אז אתה לא יכול לתאם רקע עם מנחה.
 
מה שכן, כדאי לנסות לקשור את הדמות לאחת הסיעות במשחק, שגם מופיעות במדריך לשחקן וגם מופיעות בקצרה בכתבה הזו פירוט על הסיעות: https://www.pundak.co.il/library/dnd/704-adventurers-league
המשחקים מתרחשים בעולם של ממלכות נשכחות.
 
plopi111 אמר/ה:
אוקיי תודה אני אנסה לשפר
עקרונית העדפתי כוח כי warlock הוא משתמש גם בנשקים קלים אז לרובה קשת זה טוב אם אין מספיק מאגיה

רובה קשת לא מושפע מכוח אלא מזריזות - זה כלי יריה.
כמו כן, במו"ד5 הם די מכוונים מטילי לחשים להשתמש באופן כמעט בלעדי בקסמים שלהם. הלחשים מעוצמה 0 ניתנים לשימוש ללא מגבלה, ובדרך כלל עושים יותר נזק מאשר כלי הנשק הזמינים לקוסמים וכד'. בניגוד למהדורות ישנות יותר לא אוסרים עליך להשתמש בכל מיני כלי נשק אם אתה מטיל לחשים, אלא פשוט מפתים אותך להעדיף את הקסמים.
 
כי בקמפיין ביתי, עם מנחה "אישי" ושחקנים שזה קבוצה מגובשת, יש הרבה יותר חופש למנחה לשחק עם האיזון. בעוד הליגה זה מבנה קשיח שמיועד לכנסים / מפגשים בחנויות וכך הלאה, ושם אי אפשר לעשות את ההתאמות והאיזונים שניתן לבצע בבית. לכן הם יותר "קשוחים"
 
40 זה גיל שמרגיש לי די מבוגר בשביל דמות בדרגה ראשונה שבעצם רק מתחילה את הקריירה שלה בעולם הגדול. לצורך העניין, ישראלי ממוצע בגיל 40 כיום הספיק לראות (אם לא להשתתף) לפחות שלוש וחצי מלחמות, לסיים בית ספר ואולי תואר ראשון או הכשרה מקצועית ויש מצב שיש לו משפחה ועבודה כלשהי.
 
חזרה
Top