• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 3/3.5 דרקונים ונתונים [דו"נ 9] זחל מוח [3.5]

זחל מוח
חיית פרא קסומה פעוטה
ק"פ: 1ק10 - 3 (2 נק"פ)
מהירות תנועה: 3 מ' (2 משבצות)
יוזמה: 2+
דרג"ש: 20 (8+ גודל, 2+ זריזות), מגע 20, נטוע במקומו 18
תוסף התקפה בסיסי: 1+
התקפה: היצמדות 3+ מגע בקפא"פ (השתלטות)
התקפה מלאה: היצמדות 3+ מגע בקפא"פ (השתלטות)
תפוסה/הישג: 0.3 מ'/0 מ'
התקפות מיוחדות: השתלטות
תכונות מיוחדות: ראיית חושך 18 מ', ראייה באור מועט.
תכונות: כוח 3, זריזות 15, חוסן 5, תבונה 15, חוכמה 20, כריזמה 25
הצלות: קשיחות 1-, תגובה 4+, רצון 5+
כישרונות: לוחמה מסוגננת
מיומנויות: הסתתרות 14+, קפיצה 8+, זיהוי 9+, זיהוי מניע 9+
איזורים: ביצות חמות
נטייה: לרוב נייטרלי.
דירוג אתגר: 5

לפניכם עומד זחל קטן וירוק, שעלוקות קטנות על בטנו הצהובה. הזחל מניף שני משושים שקצותיהם זוהרים בסגול.

זחל המוח הוא חיה משונה, אשר שואבת את כוחה מהתחברות למוחותיהם של יצורים אחרים. הזחל דמוי העלוקה ומחבר לעורפם של יצורים ומשתלט על מחשבותיהם, וכעבור כמה זמן זולל את מוחם.
הזחלים הם יצורים טריטורייאליים מאוד. כיוון שמזונם הוא מוחות ונוזלי מוח, הם כמעט תמיד מחוברים ליצור כלשהו, וישתמשו ביצור כדי להגן על הטריטורייה שלהם וכדי ללכוד יצורים נוספים שישמשו כמוחות.

קרב
הזחל כמעט תמיד מתחיל את הקרב מחובר ליצור כלשהו. אם הוא לא, הוא מנסה להתגנב אל עבר חבורה ולהשתלט על הלוחם החזק ביותר שלה. הוא מכריח את היצורים להילחם עד המוות לפני שהוא עובר לאחד חדש, ויתנתק מהמוח רק אם חייו בסכנה.
השתלטות: אם הוא מצליח בהתקפת מגע מקפא"פ, יכול זחל המוח להתחבר למוחו של יצור אחר. היצור מושפע כאילו משפיע עליו הלחש שלטון במפלצת. הוא אינו זוכה להצלת רצון ראשונית. במידה והזחל מכריח אותו לעשות משהו שהוא מתנגד לו עקרונית, הוא זכאי להצלת רצון (ד"ק 17) כדי להתנגד להשפעה במשך סיבוב אחד. במהלך הסיבוב הזה, אסור לו לבצע פעולות שיובילו ישירות להורדת הזחל מראשו. ד"ק להצלה מבוסס כריזמה.
ניתוק הזחל הוא פעולה קשה למדי, ודורשת בדיקת כוח כנגד ד"ק 20. ניתן גם להרוג את הזחל כדי לנתק אותו, אבל יש 50% שכל מכה המכוונת לעברו תפגע בטעות ביצור המשתמש.
בכל יום שבו הזחל צמוד לראשו של המשתמש, ערכי התבונה והחוסן שלו יורדים בנקודה אחת. התבונה לא יכולה לרדת אל מתחת ל-1, אך החוסן כן. כאשר החוסן מגיע ל-0, היצור מת.
 
nav566 אמר/ה:
[post]678555[/post] בכל יום שבו הזחל צמוד לראשו של המשתמש, ערכי התבונה והחוכמה שלו יורדים בנקודה אחת. התבונה לא יכולה לרדת אל מתחת ל-1, אך החוסן כן. כאשר החוסן מגיע ל-0, היצור מת

לא כתוב שום דבר על חוסן, אז אני מנחש שגם החוסן יורד ב1 ליום.
 
קונספט מגניב :)
א) למה יש לו חוכמה 20 וכריזמה 25? נשמע גבוה בטירוף לשניהם, לחיה שאולי תבונית אבל לפי התיאור לא באמת אינטלגנטית במיוחד ובטח לא כריזמה. אפשר פשוט לקבוע ד"ק קשה להצלה מבלי לפמפם את הכריזמה. לא זוכר את כללי יצירת המפלצות אבל זה די צורם.
ב) נשמע כמו חיה מגניבה שגם קוסמים/נבלים ינסו להשתמש בה למטרות שלהם.
ג) במידה שהדמות לא עושה משהו שהיא מתנגדת אליו עקרונית, זה נשמע כמו שליטה אינסופית. לדוגמא אם קוסם משתלט על בעל פונדק רק כדי לדלות מידע, הוא לעולם לא יקבל זריקת הצלה, עד שהוא מת. הייתי בכל זאת נותן ליצור זריקת הצלה אחת ל-24 שעות, אחרי שהוא מאבד נקודה בתכונה.
 
חזרה
Top