זחל מוח
חיית פרא קסומה פעוטה
ק"פ: 1ק10 - 3 (2 נק"פ)
מהירות תנועה: 3 מ' (2 משבצות)
יוזמה: 2+
דרג"ש: 20 (8+ גודל, 2+ זריזות), מגע 20, נטוע במקומו 18
תוסף התקפה בסיסי: 1+
התקפה: היצמדות 3+ מגע בקפא"פ (השתלטות)
התקפה מלאה: היצמדות 3+ מגע בקפא"פ (השתלטות)
תפוסה/הישג: 0.3 מ'/0 מ'
התקפות מיוחדות: השתלטות
תכונות מיוחדות: ראיית חושך 18 מ', ראייה באור מועט.
תכונות: כוח 3, זריזות 15, חוסן 5, תבונה 15, חוכמה 20, כריזמה 25
הצלות: קשיחות 1-, תגובה 4+, רצון 5+
כישרונות: לוחמה מסוגננת
מיומנויות: הסתתרות 14+, קפיצה 8+, זיהוי 9+, זיהוי מניע 9+
איזורים: ביצות חמות
נטייה: לרוב נייטרלי.
דירוג אתגר: 5
לפניכם עומד זחל קטן וירוק, שעלוקות קטנות על בטנו הצהובה. הזחל מניף שני משושים שקצותיהם זוהרים בסגול.
זחל המוח הוא חיה משונה, אשר שואבת את כוחה מהתחברות למוחותיהם של יצורים אחרים. הזחל דמוי העלוקה ומחבר לעורפם של יצורים ומשתלט על מחשבותיהם, וכעבור כמה זמן זולל את מוחם.
הזחלים הם יצורים טריטורייאליים מאוד. כיוון שמזונם הוא מוחות ונוזלי מוח, הם כמעט תמיד מחוברים ליצור כלשהו, וישתמשו ביצור כדי להגן על הטריטורייה שלהם וכדי ללכוד יצורים נוספים שישמשו כמוחות.
קרב
הזחל כמעט תמיד מתחיל את הקרב מחובר ליצור כלשהו. אם הוא לא, הוא מנסה להתגנב אל עבר חבורה ולהשתלט על הלוחם החזק ביותר שלה. הוא מכריח את היצורים להילחם עד המוות לפני שהוא עובר לאחד חדש, ויתנתק מהמוח רק אם חייו בסכנה.
השתלטות: אם הוא מצליח בהתקפת מגע מקפא"פ, יכול זחל המוח להתחבר למוחו של יצור אחר. היצור מושפע כאילו משפיע עליו הלחש שלטון במפלצת. הוא אינו זוכה להצלת רצון ראשונית. במידה והזחל מכריח אותו לעשות משהו שהוא מתנגד לו עקרונית, הוא זכאי להצלת רצון (ד"ק 17) כדי להתנגד להשפעה במשך סיבוב אחד. במהלך הסיבוב הזה, אסור לו לבצע פעולות שיובילו ישירות להורדת הזחל מראשו. ד"ק להצלה מבוסס כריזמה.
ניתוק הזחל הוא פעולה קשה למדי, ודורשת בדיקת כוח כנגד ד"ק 20. ניתן גם להרוג את הזחל כדי לנתק אותו, אבל יש 50% שכל מכה המכוונת לעברו תפגע בטעות ביצור המשתמש.
בכל יום שבו הזחל צמוד לראשו של המשתמש, ערכי התבונה והחוסן שלו יורדים בנקודה אחת. התבונה לא יכולה לרדת אל מתחת ל-1, אך החוסן כן. כאשר החוסן מגיע ל-0, היצור מת.
חיית פרא קסומה פעוטה
ק"פ: 1ק10 - 3 (2 נק"פ)
מהירות תנועה: 3 מ' (2 משבצות)
יוזמה: 2+
דרג"ש: 20 (8+ גודל, 2+ זריזות), מגע 20, נטוע במקומו 18
תוסף התקפה בסיסי: 1+
התקפה: היצמדות 3+ מגע בקפא"פ (השתלטות)
התקפה מלאה: היצמדות 3+ מגע בקפא"פ (השתלטות)
תפוסה/הישג: 0.3 מ'/0 מ'
התקפות מיוחדות: השתלטות
תכונות מיוחדות: ראיית חושך 18 מ', ראייה באור מועט.
תכונות: כוח 3, זריזות 15, חוסן 5, תבונה 15, חוכמה 20, כריזמה 25
הצלות: קשיחות 1-, תגובה 4+, רצון 5+
כישרונות: לוחמה מסוגננת
מיומנויות: הסתתרות 14+, קפיצה 8+, זיהוי 9+, זיהוי מניע 9+
איזורים: ביצות חמות
נטייה: לרוב נייטרלי.
דירוג אתגר: 5
לפניכם עומד זחל קטן וירוק, שעלוקות קטנות על בטנו הצהובה. הזחל מניף שני משושים שקצותיהם זוהרים בסגול.
זחל המוח הוא חיה משונה, אשר שואבת את כוחה מהתחברות למוחותיהם של יצורים אחרים. הזחל דמוי העלוקה ומחבר לעורפם של יצורים ומשתלט על מחשבותיהם, וכעבור כמה זמן זולל את מוחם.
הזחלים הם יצורים טריטורייאליים מאוד. כיוון שמזונם הוא מוחות ונוזלי מוח, הם כמעט תמיד מחוברים ליצור כלשהו, וישתמשו ביצור כדי להגן על הטריטורייה שלהם וכדי ללכוד יצורים נוספים שישמשו כמוחות.
קרב
הזחל כמעט תמיד מתחיל את הקרב מחובר ליצור כלשהו. אם הוא לא, הוא מנסה להתגנב אל עבר חבורה ולהשתלט על הלוחם החזק ביותר שלה. הוא מכריח את היצורים להילחם עד המוות לפני שהוא עובר לאחד חדש, ויתנתק מהמוח רק אם חייו בסכנה.
השתלטות: אם הוא מצליח בהתקפת מגע מקפא"פ, יכול זחל המוח להתחבר למוחו של יצור אחר. היצור מושפע כאילו משפיע עליו הלחש שלטון במפלצת. הוא אינו זוכה להצלת רצון ראשונית. במידה והזחל מכריח אותו לעשות משהו שהוא מתנגד לו עקרונית, הוא זכאי להצלת רצון (ד"ק 17) כדי להתנגד להשפעה במשך סיבוב אחד. במהלך הסיבוב הזה, אסור לו לבצע פעולות שיובילו ישירות להורדת הזחל מראשו. ד"ק להצלה מבוסס כריזמה.
ניתוק הזחל הוא פעולה קשה למדי, ודורשת בדיקת כוח כנגד ד"ק 20. ניתן גם להרוג את הזחל כדי לנתק אותו, אבל יש 50% שכל מכה המכוונת לעברו תפגע בטעות ביצור המשתמש.
בכל יום שבו הזחל צמוד לראשו של המשתמש, ערכי התבונה והחוסן שלו יורדים בנקודה אחת. התבונה לא יכולה לרדת אל מתחת ל-1, אך החוסן כן. כאשר החוסן מגיע ל-0, היצור מת.