חוק חלופי: הסתערות מזיקה
על פי חוק זה, הסתערות גורמת גם לנזק נוסף בהתאם לתוסף שהיא מביאה להתקפה. הדבר בא כדי להגביר מעט את השימוש בהסתערות ולהעצים את המציאות במשחק. היא לוחם שמסתער עם החרב ינעץ אותה עמוק יותר, ולא רק מדוייק יותר.
חוק חלופי: הסתערות מבוססת מהירות
נניח כי הנזיר, שמהירותו היא 27 מ', מסתער קדימה במלוא המהירות. די הגיוני שהסתערות זו תהיה יותר חזקה מהרגיל. על פי חוק זה, התוסף להתקפה מהסתערות נקבע על פי מהירות הדמות המסתערת. כל 4.5 מ' של מהירות דמות נותנים תוסף של 1+ להתקפה מהסתערות, ומחסר של 1- לדרג"ש לאחר מכן. כלומר, שיצור עם מהירות מעוף של 18 מ' המסתער בתעופה יקבל 4+ להתקפה, ולאחר מכן יקבל 4- לדרג"ש.
שימו לב שהחוק מחליש את ההסתערות בשביל דמויות קטנות או דמויות הלובשות שריון כבד, ומחזק אותה עבור דמויות מהירות מהרגיל כגון הנזיר או הברברי. הוא מגביר את השימוש הקרבי בלחשים המגבירים מהירות, כגון נסיגה מזורזת, או בכשרונות המעלים את המהירות.
אני משתמש בשתי החוקים האלה במערכה שלי, ורציתי לחלוק אותם. בניגוד לכמה חוקים שהוספתי בשביל הכיף, החוקים האלה נשמעים לי מאוד הגיוניים.
על פי חוק זה, הסתערות גורמת גם לנזק נוסף בהתאם לתוסף שהיא מביאה להתקפה. הדבר בא כדי להגביר מעט את השימוש בהסתערות ולהעצים את המציאות במשחק. היא לוחם שמסתער עם החרב ינעץ אותה עמוק יותר, ולא רק מדוייק יותר.
חוק חלופי: הסתערות מבוססת מהירות
נניח כי הנזיר, שמהירותו היא 27 מ', מסתער קדימה במלוא המהירות. די הגיוני שהסתערות זו תהיה יותר חזקה מהרגיל. על פי חוק זה, התוסף להתקפה מהסתערות נקבע על פי מהירות הדמות המסתערת. כל 4.5 מ' של מהירות דמות נותנים תוסף של 1+ להתקפה מהסתערות, ומחסר של 1- לדרג"ש לאחר מכן. כלומר, שיצור עם מהירות מעוף של 18 מ' המסתער בתעופה יקבל 4+ להתקפה, ולאחר מכן יקבל 4- לדרג"ש.
שימו לב שהחוק מחליש את ההסתערות בשביל דמויות קטנות או דמויות הלובשות שריון כבד, ומחזק אותה עבור דמויות מהירות מהרגיל כגון הנזיר או הברברי. הוא מגביר את השימוש הקרבי בלחשים המגבירים מהירות, כגון נסיגה מזורזת, או בכשרונות המעלים את המהירות.
אני משתמש בשתי החוקים האלה במערכה שלי, ורציתי לחלוק אותם. בניגוד לכמה חוקים שהוספתי בשביל הכיף, החוקים האלה נשמעים לי מאוד הגיוניים.