קשת השיגעון העליון
אלקרוקונוס השד היה שד טירוף. הוא איים על העולם בתקופת חייו, אבל כשצבאות שלמים צרו על מאורתו הוא הבין שעליו לנקוט במעשה נואש כדי שחותמו ההרסני ישאר על העולם. בפרץ השראה אחרון, הוא כישף את קשתות כל חיילי צבא האויב, והשקיע בכך את כל כוחו - ובגלל ששד הינו אנרגיה טהורה, זה השמיד את גופו לגמרי.
יש כמה מאות קשתות כאלה שמסתובבות בעולם. כל קשת שעומד לירות בקשת כזו, מותקף בשיגעון מסתורי - אבל אם הוא יצליח לעמוד מול כוחו של אלקרוקונוס, הוא יוכל להטיל שיגעון זה על אויביו.
כאשר אדם נוגע בפעם הראשונה בקשת כזו, עליו להצליח בבדיקת רצון 20 או שיקרה לו אחת מארבע אפשרויות:
(1ק4, או מה שמתאים למנחה)
1 - מתעלף במידית. אחרי ההתעוררות כדי לירות בקשת הוא יצטרך לנסות שוב את הזריקה.
2 - בקרב הבא שלו, הוא יראה רק מחצית מהאויבים. לא רק שהוא לא יוכל להתקיף חצי מיריביו, לחצי מהאויבים תהיה מתקפת פתע עליו בכל התקפה שלהם. בסוף ההשפעה כדי לירות בקשת הוא יצטרך לנסות שוב את הזריקה.
3 - בקרב הבא שלו, הוא יראה כפול אויבים. מה שאומר שהוא צריך לזרוק לרצון (ד"ק 15) כדי לא לנוס בבהלה מכמות היריבים, ואחר כך חצי מהתקפותיו יהיו פספוס. בסוף ההשפעה כדי לירות בקשת הוא יצטרך לנסות שוב את הזריקה.
4 - בקרב הבא שלו, הוא יראה חיצים מסתוריים שפוגעים בכל בעלי הברית שלו. הוא יצטרך לזרוק רצון (ד"ק 15) כדי לא לנוס מבהלה, ואחר כך הוא לא יוכל להסתמך על ידידיו - הכוהן של הקבוצה לא ירפא אותו, ואם הלוחם יהרוג מישהו, הוא לא יראה אותם נופלים. בסוף ההשפעה כדי לירות בקשת הוא יצטרך לנסות שוב את הזריקה.
לעומת זאת, ברגע שהוא מצליח בזריקת הרצון, הוא משתלט על הקשת והוא יכול להשתמש בה כרצונו. כעת, כל חץ של הקשת יגרום לנפגע אחת מארבע השפעות (1ק4 או מה שמתאים למנחה, בקריטית בחירה של השחקן):
1 - היריב רואה עשרות חיצים נורים לכיוונו כל הזמן. כל תור שלו הוא ינסה להציל רצון (ד"ק 15) ובכישלון הוא יאבד את תורו, בגלל נסיונות התחמקות מהחיצים. בהצלחה ההשפעה נגמרת.
2 - היריב רואה שד מסתורי מופיע ליד בעל הקשת ומתקיף אותו. עד תום ההשפעה (בהצלת רצון ד"ק 16) הוא ילחם בשד בלבד, ולא יוכל לעזור לקרב האמיתי. בנוסף, אם שד האשלייה הורג אותו הוא מתעלף מפחד. שד האשלייה לא עוצמתי במיוחד (10 נק"פ והתקפות של 1ק4, או סטטים טחרים לבחירת המנחה) אבל נגד חיילים פשוטים הוא חזק.
3 - היריב רואה את הקרקע מולו נפערת ונשברת, כך שעליו ללכת בזהירות כדי לא ליפול לבורות. מהירות ההליכה שלו נהיית חצי מהרגילה, הוא לא יכול לרוץ או ללכת מהר, והליכה נחשבת לו תור שלם. ההשפעה נגמרת בהצלת רצון ד"ק 17
4 - היריב מתחיל לראות הפוך, וכ=לפני כל פעולה הוא צריך להציל רפלקסים בד"ק 15 או שהוא נופל. ההשפעה נגמרת בהצלת רצון ד"ק 15.
-------
ולח'אן - תודה, ולא סתם עשיתי את זה לציידי לילה... רציתי לראות את תגובת השחקנים שלי.
עריכה: וואו זה יצא ארוך...