אז ככה.
רקע כללי:
הדמויות שלי (חמישה) כרגע הצטוותו עם כמה דב"שים (שלושה, ליתר דיוק) ועכשיו הן הולכות להילחם בארגון הקאפו, עשרה אנשים מאוד חזקים שפועלים ביחד תחת פיקודו של מנהיג כלשהו. אם הפרטים יהיו רלוונטיים אני אספק אותם.
עכשיו, הרעיון הוא שהבנייה של הקאפו נעשה באופן שבו כל אחד מהקאפו (מלבד שלושה מהם) נוצר ספציפית על ידי כדי להילחם באחת הדמויות/הדב"שים, באופן שיציב להן אתגר ממשי (אחד מהקאפו יילחם בשניים באותו זמן). שוב, אם הפרטים יהיו רלוונטיים אני אספק אותם.
כרגע הדמויות מנסות למנוע מהקאפו להפעיל את המזימה המרושעת שלהם (להפוך אחד מהם לאוראקל יודע כל באמצעות גביע האוראקל), ובשביל זה הם יצטרכו לפלוש לבסיס שלהם ולהרוג את המנהיג.
השאלה:
מכירים את השטות הזו בקרבות אנימה כשבכל פעם דמויות נלחמות בדמויות באחד על אחד, מביסות אותן וזהו? ובכל פעם הקרבות מתנהלים בשיטה של אחד על אחד? זה מה שאני רוצה לעשות.
הבעיה שלי היא הצגת הקרבות. אני רוצה שכל הדמויות יראו את הקרבות של האחרים, אחרת זה פחות מעניין. הבעיה היא שהדמויות שלי רואות את העולם מנקודת מבט של משתתפות פעילות, ולא של צופות מן הצד. אז הן ידעו רק מה שמתרחש אצלן.
אז נניח שאני עושה מרדף. הדמויות רודפות אחרי חברי הקאפו, שבורחים, ובכל פעם הקאפו משאירים אחד מהם כדי שיתמודד עם אחת הדמויות. הדמויות משאירות אחת מהן כדי להילחם וממשיכות במרדף. זה בעייתי, כי הדמויות מתפצלות ואין להן מושג מה קורה בהמשך. זה גוזל הרבה מההנאה.
איך אני עושה את זה?
רעיונות שעלו לי עד עכשיו:
כרגע יש לי שלוש שיטות עיקריות. שלושתן בעייתיות.
1. הדמויות נלחמות את הקרבות שלהן באותו חדר גדול. מאוד בעייתי, כי הדמויות עלולות לסבך אותי עם כל מיני ערבובים ביניהן, וקשה לנתב את הקרב כמו שצריך.
2. לדמויות יש כדור בדולח שבאמצעותו הן עוקבות אחרי התקדמותם של האחרים. רעיון אפילו פחות טוב, כי מי לעזאזל מסתכל בכדור בדולח מה האחרים עושים בזמן שהקרב שלו מתרחש? הרעיון הוא שהקרבות יתרחשו במקביל, כדי שהדמויות האחרות לא יבואו לעזור לאחרות.
3. בכל פעם כל הדמויות חוץ מאחד מנוטרלות עד שהאחת הזו תביס את היריב. זה הכי גרוע עד עכשיו, כי זה מאולץ בקטע לא נורמלי, וחלק מהזמן הדמויות לא יעשו כלום ופשוט יצפו בדב"שים נלחמים (כי חלק מהקבוצה הגדולה כולל דב"שים עכשיו).
רעיונות?
רקע כללי:
הדמויות שלי (חמישה) כרגע הצטוותו עם כמה דב"שים (שלושה, ליתר דיוק) ועכשיו הן הולכות להילחם בארגון הקאפו, עשרה אנשים מאוד חזקים שפועלים ביחד תחת פיקודו של מנהיג כלשהו. אם הפרטים יהיו רלוונטיים אני אספק אותם.
עכשיו, הרעיון הוא שהבנייה של הקאפו נעשה באופן שבו כל אחד מהקאפו (מלבד שלושה מהם) נוצר ספציפית על ידי כדי להילחם באחת הדמויות/הדב"שים, באופן שיציב להן אתגר ממשי (אחד מהקאפו יילחם בשניים באותו זמן). שוב, אם הפרטים יהיו רלוונטיים אני אספק אותם.
כרגע הדמויות מנסות למנוע מהקאפו להפעיל את המזימה המרושעת שלהם (להפוך אחד מהם לאוראקל יודע כל באמצעות גביע האוראקל), ובשביל זה הם יצטרכו לפלוש לבסיס שלהם ולהרוג את המנהיג.
השאלה:
מכירים את השטות הזו בקרבות אנימה כשבכל פעם דמויות נלחמות בדמויות באחד על אחד, מביסות אותן וזהו? ובכל פעם הקרבות מתנהלים בשיטה של אחד על אחד? זה מה שאני רוצה לעשות.
הבעיה שלי היא הצגת הקרבות. אני רוצה שכל הדמויות יראו את הקרבות של האחרים, אחרת זה פחות מעניין. הבעיה היא שהדמויות שלי רואות את העולם מנקודת מבט של משתתפות פעילות, ולא של צופות מן הצד. אז הן ידעו רק מה שמתרחש אצלן.
אז נניח שאני עושה מרדף. הדמויות רודפות אחרי חברי הקאפו, שבורחים, ובכל פעם הקאפו משאירים אחד מהם כדי שיתמודד עם אחת הדמויות. הדמויות משאירות אחת מהן כדי להילחם וממשיכות במרדף. זה בעייתי, כי הדמויות מתפצלות ואין להן מושג מה קורה בהמשך. זה גוזל הרבה מההנאה.
איך אני עושה את זה?
רעיונות שעלו לי עד עכשיו:
כרגע יש לי שלוש שיטות עיקריות. שלושתן בעייתיות.
1. הדמויות נלחמות את הקרבות שלהן באותו חדר גדול. מאוד בעייתי, כי הדמויות עלולות לסבך אותי עם כל מיני ערבובים ביניהן, וקשה לנתב את הקרב כמו שצריך.
2. לדמויות יש כדור בדולח שבאמצעותו הן עוקבות אחרי התקדמותם של האחרים. רעיון אפילו פחות טוב, כי מי לעזאזל מסתכל בכדור בדולח מה האחרים עושים בזמן שהקרב שלו מתרחש? הרעיון הוא שהקרבות יתרחשו במקביל, כדי שהדמויות האחרות לא יבואו לעזור לאחרות.
3. בכל פעם כל הדמויות חוץ מאחד מנוטרלות עד שהאחת הזו תביס את היריב. זה הכי גרוע עד עכשיו, כי זה מאולץ בקטע לא נורמלי, וחלק מהזמן הדמויות לא יעשו כלום ופשוט יצפו בדב"שים נלחמים (כי חלק מהקבוצה הגדולה כולל דב"שים עכשיו).
רעיונות?