בעולם המערכה שלי, סרמיאת, האלדרינים (או האלפים הגבוהים בכל מהדורה אחרת של מו"ד) הם השבט האלפי היחיד שנותר נאמן לאלים, והאלים מעריכים נאמנות.
בעוד שאלפי היער הפכו לאינדיאנים שסוגדים לרוחות הטבע, והסיראנים- אלפי הים והנהרות- הקדישו את עצמם לאלה אחת ויחידה, האלדרינים נותרו איתנים באמונתם. הם הפכו לכוהנים הגדולים ביותר של האלים, לאלופיהם ואביריהם. הם אלה ששולטים ביבשת הקדושה קרדניה, ובכל המקדשים שבה.
לסיראנים כבר רשמתי נתונים למהדורה החמישית של מו"ד: https://www.pundak.co.il/library/dnd/666-sirans-race-5th
נתיב המופת הבא בעצם מחליף בעולם חסר הפיות שלי את נתיב המופת Shire Knight מהסל"ש 2, אבל בעולמות אחרים אני מניח שהמנחה ידרוש מקצוע ממקור כוח קדושה בשביל נתיב המופת הזה.
דם המלאך
"עיניך יישרפו באורם הקורן של האלים, וכך תצטרך לחיות- עיוור לכל היופי ממנו התעלמת בחייך."
דרישות: אלדרין, דרגה 11 (אופציונאלי- מקור כוח קדוש).
לפני זמן רב, מלחמה געשה בין האלים. היא קרעה את הרקיע לחלקים חלקים, וארצות שלמות טומאו בדמם. אז, שבטי האלפים התפצלו. שבט אחד הקדיש את עצמו לרוחות הטבע, שבט אחר עקב אחר האלה לין אל המצולות, אך שבט האלדרינים נותרו איתנים באמונתם באלים אשר יצרו אותם, ואמונתם תוגמלה ברסיס מהרקיע.
אתה דם המלאך, אלדרין שלמד להשתמש ולשלוט ברסיס הקדוש שנמצא בתוכו. רסיס הקודש שבך גדל בכל יום שעבר, ניזון מאמונתך החזקה, מכוחך הנפשי ומהאידיאלים הנעלים שלך. כעת, הרסיס ניזון מגופך- מחזק ומחליף את גופך בן התמותה, הופך אותו לאחד שראוי למלאך.
מאפייני נתיב דם המלאך
כנפי המלאך (דרגה 11): כאשר אתה מנצל נקודת פעולה בשביל לבצע התקפה, אתה רשאי להשתגר את מהירותך כפעולה חופשית לפני או אחרי ההתקפה.
ערפילים שמימיים (דרגה 11): כל פעם שאתה משתגר, ערפילים שמיימיים מקיפים אותך ואתה זוכה בהסתרה חלקית עד תחילת תורך הבא.
חסד מלאכי (דרגה 16): כאשר אתה משתמש בכוח הגזע צעד פיה, בצע זריקת הצלה כנגד כל השפעה שהצלה לסיום יכולה לסיים.
כוחות דם המלאך
להבי הרקיע |התקפת דם המלאך 11
הערפילים סביבך מתערבלים ויוצרים זוג חרבות, זוהרות באור מארמון השמש עצמו.
התקלות * קדושה, קורן
פעולה רגילה | טווח 10
מטרה: יצור אחד או שניים
התקפה: תבונה, חוכמה או כריזמה +6 נגד דרג"ש.
דרגה 21: תבונה, חוכמה או כריזמה +8 נגד דרג"ש.
פגיעה: 1ק10+ מתאם תבונה נזק קורן והמטרה הלומה (הצלה לסיום).
מיוחד: כאשר אתה מקבל את הכוח הזה, בחר תבונה, חוכמה או כריזמה. זו התכונה שתשתמש בה מעכשיו והלאה לגלגול ההתקפה. אתה לא יכול לשנות את הבחירה שלך לאחר הבחירה הראשונית.
ערפל שמיימי |תכלית דם המלאך 12
אתה מתרכז, וגורם לערפל השמיימי לאפוף את סביבתך, דורש מהכופרים לנוע בזהירות, מחליש את נחישותם.
התקלות * קדושה, קורן, אזור
פעולה רגילה | אזור פרץ 2 בטווח 10 משבצות.
מטרה: יצור אחד או שניים
השפעה: הפרץ יוצר אזור של ערפל ערטילאי שנותר עד סוף תורך הבא. אויבים מחשיבים את האזור כתוואי שטח קשה וסובלים מרגישות 10 קורן כל עוד הם נמצאים בתוך האזור.
תמיכה משנית: האזור נותר עד סוף תורך הבא.
התגשמות מלאכית |התקפת דם המלאך 20
אתה מופיע מאחורי הכופר, זוהר בחסד האל. הבעה של בעתה עולה על פרצופו כשהוא מבין שהמלאך הגיע כדי להעניש אותו על כפירתו.
יומי * קדושה, קורן
פעולה רגילה | טווח 10
מטרה: יצור אחד
השפעה: אתה משתגר למשבצת פנויה שסמוכה למטרה, ומבצע את ההתקפה הבאה:
התקפה: תבונה, חוכמה או כריזמה +6 נגד דרג"ש.
פגיעה: 4ק10+ מתאם תבונה נזק קורן.
פספוס: חצי נזק.
השפעה: אתה נכנס לעמידת התגשמות מלאכית. כל עוד אתה בעמידה הזו, אתה רשאי להשתגר חצי ממהירותך כפעולת תנועה, ואתה זוכה לתוסף לנזק להתקפות הלפי-רצון שלך ששווה למתאם התבונה שלך.
מיוחד: כאשר אתה מקבל את הכוח הזה, בחר תבונה, חוכמה או כריזמה. זו התכונה שתשתמש בה מעכשיו והלאה לגלגול ההתקפה. אתה לא יכול לשנות את הבחירה שלך לאחר הבחירה הראשונית.
בעוד שאלפי היער הפכו לאינדיאנים שסוגדים לרוחות הטבע, והסיראנים- אלפי הים והנהרות- הקדישו את עצמם לאלה אחת ויחידה, האלדרינים נותרו איתנים באמונתם. הם הפכו לכוהנים הגדולים ביותר של האלים, לאלופיהם ואביריהם. הם אלה ששולטים ביבשת הקדושה קרדניה, ובכל המקדשים שבה.
לסיראנים כבר רשמתי נתונים למהדורה החמישית של מו"ד: https://www.pundak.co.il/library/dnd/666-sirans-race-5th
נתיב המופת הבא בעצם מחליף בעולם חסר הפיות שלי את נתיב המופת Shire Knight מהסל"ש 2, אבל בעולמות אחרים אני מניח שהמנחה ידרוש מקצוע ממקור כוח קדושה בשביל נתיב המופת הזה.
דם המלאך
"עיניך יישרפו באורם הקורן של האלים, וכך תצטרך לחיות- עיוור לכל היופי ממנו התעלמת בחייך."
דרישות: אלדרין, דרגה 11 (אופציונאלי- מקור כוח קדוש).
לפני זמן רב, מלחמה געשה בין האלים. היא קרעה את הרקיע לחלקים חלקים, וארצות שלמות טומאו בדמם. אז, שבטי האלפים התפצלו. שבט אחד הקדיש את עצמו לרוחות הטבע, שבט אחר עקב אחר האלה לין אל המצולות, אך שבט האלדרינים נותרו איתנים באמונתם באלים אשר יצרו אותם, ואמונתם תוגמלה ברסיס מהרקיע.
אתה דם המלאך, אלדרין שלמד להשתמש ולשלוט ברסיס הקדוש שנמצא בתוכו. רסיס הקודש שבך גדל בכל יום שעבר, ניזון מאמונתך החזקה, מכוחך הנפשי ומהאידיאלים הנעלים שלך. כעת, הרסיס ניזון מגופך- מחזק ומחליף את גופך בן התמותה, הופך אותו לאחד שראוי למלאך.
מאפייני נתיב דם המלאך
כנפי המלאך (דרגה 11): כאשר אתה מנצל נקודת פעולה בשביל לבצע התקפה, אתה רשאי להשתגר את מהירותך כפעולה חופשית לפני או אחרי ההתקפה.
ערפילים שמימיים (דרגה 11): כל פעם שאתה משתגר, ערפילים שמיימיים מקיפים אותך ואתה זוכה בהסתרה חלקית עד תחילת תורך הבא.
חסד מלאכי (דרגה 16): כאשר אתה משתמש בכוח הגזע צעד פיה, בצע זריקת הצלה כנגד כל השפעה שהצלה לסיום יכולה לסיים.
כוחות דם המלאך
להבי הרקיע |התקפת דם המלאך 11
הערפילים סביבך מתערבלים ויוצרים זוג חרבות, זוהרות באור מארמון השמש עצמו.
התקלות * קדושה, קורן
פעולה רגילה | טווח 10
מטרה: יצור אחד או שניים
התקפה: תבונה, חוכמה או כריזמה +6 נגד דרג"ש.
דרגה 21: תבונה, חוכמה או כריזמה +8 נגד דרג"ש.
פגיעה: 1ק10+ מתאם תבונה נזק קורן והמטרה הלומה (הצלה לסיום).
מיוחד: כאשר אתה מקבל את הכוח הזה, בחר תבונה, חוכמה או כריזמה. זו התכונה שתשתמש בה מעכשיו והלאה לגלגול ההתקפה. אתה לא יכול לשנות את הבחירה שלך לאחר הבחירה הראשונית.
ערפל שמיימי |תכלית דם המלאך 12
אתה מתרכז, וגורם לערפל השמיימי לאפוף את סביבתך, דורש מהכופרים לנוע בזהירות, מחליש את נחישותם.
התקלות * קדושה, קורן, אזור
פעולה רגילה | אזור פרץ 2 בטווח 10 משבצות.
מטרה: יצור אחד או שניים
השפעה: הפרץ יוצר אזור של ערפל ערטילאי שנותר עד סוף תורך הבא. אויבים מחשיבים את האזור כתוואי שטח קשה וסובלים מרגישות 10 קורן כל עוד הם נמצאים בתוך האזור.
תמיכה משנית: האזור נותר עד סוף תורך הבא.
התגשמות מלאכית |התקפת דם המלאך 20
אתה מופיע מאחורי הכופר, זוהר בחסד האל. הבעה של בעתה עולה על פרצופו כשהוא מבין שהמלאך הגיע כדי להעניש אותו על כפירתו.
יומי * קדושה, קורן
פעולה רגילה | טווח 10
מטרה: יצור אחד
השפעה: אתה משתגר למשבצת פנויה שסמוכה למטרה, ומבצע את ההתקפה הבאה:
התקפה: תבונה, חוכמה או כריזמה +6 נגד דרג"ש.
פגיעה: 4ק10+ מתאם תבונה נזק קורן.
פספוס: חצי נזק.
השפעה: אתה נכנס לעמידת התגשמות מלאכית. כל עוד אתה בעמידה הזו, אתה רשאי להשתגר חצי ממהירותך כפעולת תנועה, ואתה זוכה לתוסף לנזק להתקפות הלפי-רצון שלך ששווה למתאם התבונה שלך.
מיוחד: כאשר אתה מקבל את הכוח הזה, בחר תבונה, חוכמה או כריזמה. זו התכונה שתשתמש בה מעכשיו והלאה לגלגול ההתקפה. אתה לא יכול לשנות את הבחירה שלך לאחר הבחירה הראשונית.