אתם מכירים את זה שיש רעיון מגניב אבל עם ביצועים לא טובים במיוחד?
אני מקווה לשנות את זה בעץ הזה.
אם מישהו מוצא רעיון מגניב אבל עם ביצוע לא טוב הוא ינסה לשפר את זה, ואז יציג את הרעיון המקורי והמשופר זה לצד זה, וביחד נבדוק אם זה מאוזן.
ניתן להביא כל דבר, הכל בכישרון ועד למקצוע שלם.
יש לכתוב את הסיבות לשיפור ואת הגרסה.
אני אתחיל אם משהו פשוט יחסית: "בזלת קשיחה" מ"שדרגו את הנשק שלכם" https://www.pundak.co.il/library/dnd/306-upgrade-your-weapon-dnd35
[3.5]
בזלת קשיחה [ח"ג[
נשק שראשו עשוי בזלת שביר יותר מפלדה, אך הוא חד להדהים.
בסיס: כל כלי נשק מלבד נשק ירי.
תועלת: תוסף +1 נזק חותך בכל פגיעה. בכל פגיעה, יש סיכוי של %5 שהנשק יישבר.
150 מ"ז
סיבה: ברצינות? +1 לנזק והנשק עלול להישבר? קשה לי לראות מישהו לוקח את זה.
גרסה מחודשת:
בזלת קשיחה [ח"ג[
נשק שראשו עשוי בזלת שביר יותר מפלדה, אך הוא חד להדהים.
בסיס: כל כלי נשק חותך.
תועלת: תוסף +1 איום בפגיעה חמורה (מצטבר, לא מוכפל [להב חד,פגיעה חמורה משופרת]) כך שהאיום של חרב ארוכה הוא 18 או 16 (עם יש אחת מההשפעות המוזכרות [להב חד,פגיעה חמורה משופרת]).
עקב שינוי זה החוזק של הנשק מופחת ב3 (ראה לצורך העניין פגיע בנשק, ספר החוקים לשחקן ע' 133) כך שלחרב ארוכה החוזק יהיה 7 במקום 10.
500 מ"ז
גרסה מחודשת (אפשרות שנייה):
אותו דבר אבל האיום כן מוכפל (כך שהאיום של חרב ארוכה ביחד עם פגיעה חמורה משופרת יעמוד על 15).
בנוסף הנשק חוטף נזק כפול במתקפת ניפוץ מוצלחת נגדו.
אני מקווה לשנות את זה בעץ הזה.
אם מישהו מוצא רעיון מגניב אבל עם ביצוע לא טוב הוא ינסה לשפר את זה, ואז יציג את הרעיון המקורי והמשופר זה לצד זה, וביחד נבדוק אם זה מאוזן.
ניתן להביא כל דבר, הכל בכישרון ועד למקצוע שלם.
יש לכתוב את הסיבות לשיפור ואת הגרסה.
אני אתחיל אם משהו פשוט יחסית: "בזלת קשיחה" מ"שדרגו את הנשק שלכם" https://www.pundak.co.il/library/dnd/306-upgrade-your-weapon-dnd35
[3.5]
בזלת קשיחה [ח"ג[
נשק שראשו עשוי בזלת שביר יותר מפלדה, אך הוא חד להדהים.
בסיס: כל כלי נשק מלבד נשק ירי.
תועלת: תוסף +1 נזק חותך בכל פגיעה. בכל פגיעה, יש סיכוי של %5 שהנשק יישבר.
150 מ"ז
סיבה: ברצינות? +1 לנזק והנשק עלול להישבר? קשה לי לראות מישהו לוקח את זה.
גרסה מחודשת:
בזלת קשיחה [ח"ג[
נשק שראשו עשוי בזלת שביר יותר מפלדה, אך הוא חד להדהים.
בסיס: כל כלי נשק חותך.
תועלת: תוסף +1 איום בפגיעה חמורה (מצטבר, לא מוכפל [להב חד,פגיעה חמורה משופרת]) כך שהאיום של חרב ארוכה הוא 18 או 16 (עם יש אחת מההשפעות המוזכרות [להב חד,פגיעה חמורה משופרת]).
עקב שינוי זה החוזק של הנשק מופחת ב3 (ראה לצורך העניין פגיע בנשק, ספר החוקים לשחקן ע' 133) כך שלחרב ארוכה החוזק יהיה 7 במקום 10.
500 מ"ז
גרסה מחודשת (אפשרות שנייה):
אותו דבר אבל האיום כן מוכפל (כך שהאיום של חרב ארוכה ביחד עם פגיעה חמורה משופרת יעמוד על 15).
בנוסף הנשק חוטף נזק כפול במתקפת ניפוץ מוצלחת נגדו.