• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 4 מקצוע חד למה' 4- לוחם הנשמה

A

Anonymous

Guest
לוחם נשמה
"לא תנצחוני, כי נשמתי איתי!"

תיאור המקצוע
תפקיד: מנהיג, אתה משתמש בכוחה של נשמתך כדי לחזק את חבריך. אתה נוטה לכיוון הרכז כתפקיד משני.

מקור כוח: צ'י, אתה מתעל את נשמתך ושולט בה.

תכונות מפתח: תבונה, כוח, זריזות וחוסן.

אביזר: כפפת קריסטלים (בהכנה)
שליטה בשריון: בד, עור
שליטה בנשק: קאטאר, כפפת דקרים, קלע
תוסף להגנה: +1 רצון, +1 קשיחות

נק"פ בדרגה ראשונה: 13+ ערך חוסן
נק"פ עם כל עלייה בדרגה: 6
פרצי ריפוי ליום: 7+ מתאם חוסן

הכשרה במיומנויות: מרפא, בדרגה ראדונה בחר 3 מיומנויות נוספות מרשימת מיומנויות המקצוע להלן: איום, אקרובטיקה, אתלטיקה, דיפלומטיה, דת, מאגיה, מרפא, סיבולת, תובנה, תרמית.

אפשרויות הרכבה: לוחם נשמת הלהב, לוחם נשמה טהורה.

מאפייני מקצוע: להט, נשמה קרבית, העברת עוצמה, התלקחות

לוחמי הנשמה רותמים את נשמתם וממירים אותה לאנרגיה מיוחדת בה רק הם יכולים להשתמש.
אחרי אימונים רבים סוף כל סוף גמרת את הכשרתך. ייתכן שאתה אלף המגן על יערו, אלדרין השולט בכוח נשמתו, בן אנוש המנסה לשלוט בעולם, או סתם
הרפתקן.


ללוחמי נשמה יש מגוון צורות וסגנונות אך משתמשים לרוב בשתי הרכבות: לוחם נשמה טהורה ולוחם נשמת הלהב. כל הרכבה מעדיפה משהו אחר- עוצמה, או שליטה בנשמה.
לוחם נשמה טהורה
אתה מעדיף לחזק את חבריך בעזרת כוחה של נשמתך, אתה מרפא את ידידיך ועוזר להם להתאושש מהשפעות מזיקות. לכן כדאי שערך התכונה הגבוה ביותר שלך יהיה תבונה. בעדיפות שנייה בחר בחוסן ובזריזות, בשביל להשתמש בכוחות מההרכבה השנייה, ואחר-כך כוח, מכיוון שיש כמה כוחות המעדיפים עוצמה.
כשרון מומלץ: טוהר הנשמה (כישרון בן אנוש: התמדה אנושית)
כוחות לפי רצון מומלצים: חותם הנשמה, חיזוק רוחני
כוח התקלות מומלץ: כוח הנשמה
כוח יומי מומלץ: נשמת המרפא

לוחם נשמת הלהב
אתה מעדיף לחסל את האויבים, להקשות עליהם ולתת לבני בריתך יתרון עליהם. אתה משתמש בכוחות עוצמתיים אשר גורמים למחסרים לאויבים על כן אתה מסתמך בעיקר על כוח וחוסן. בחר אחר כך בזריזות ולבסוף בתבונה.
כשרון מומלץ: אש אסטרלית (כשרון בן אנוש: זעם קודר)
כוחות לפי רצון מומלצים: להב נשמה, מכה נפשית
כוח התקלות מומלץ: להבת ברקים
כוח יומי מומלץ: שאיבת נשמה

מאפייני מקצוע
להט: כאשר אתה מדמם אתה זוכה לתוסף +1 לגלגולי הנזק

נשמה קרבית: קוביית הנזק של התקפה ללא נזק עולה בסיווג אחד.

העברת עוצמה: לוחמי נשמה יכולים להעביר חלק מכוח נשמתם לחבריהם.

התלקחות: כאשר אתה מנצל משב מרענן, כל בן ברית בטווח משיב נק"פ השווה למתאם החוסן שלך.
 
אני מצטער, אבל הפלאף (התיאור) מזכיר לי יותר מקצוע פרודי מאשר אמיתי. קשה לי לדמיין מה עושים עם מקצוע כזה, ואם אתה רוצה שהתייחסו אליו ברצינות, כדאי שתוסיף רקע הרבה יותר מפורט ומגניב.

כרגע זה בעיקר מעלה לי אסוציאציה של לוחם נשמה מרוקאי עם שיער מחומצן, שמנצח התקלויות בעזרת שירים של שרית חדד :|
 
למיטב הבנתי זה אמור להיות מעין נזיר-מרפא כזה, שתוקף ללא נשק ומשנה את זרימת הצ'י בסביבה. זה דווקא יכול להיות מקצוע מעניין (בכלל, מנהיגים הם המקצועות הכי מעניינים לדעתי), אבל השם לוחם-נשמה לא נשמע משהו.
 
*הוא באמת אמור להיות מין נזיר-מרפא, הוא נלחם ללא נשק בדרך כלל- ביד חשופה. הוא שולט רק ב3 נשקים, 2 נשקים של הידיים ואחד טווח (כי הייתי חייב)

*אין לי שם יותר טוב, אם יש לכם, תאמרו לי ואתן קרדיטים.

*רקע יש לי, אבל קצת יותר מדי אז אני צריך לחשוב מה כן.

*יש לי גם עוד כמה מקצועות בהכנה- רכז יסודני, נינג'ה (ע"פ מקורות הסטוריים אמינים) וסמוראי (ע"פ מקורות הסטוריים אמינים גם כן)

אני כמעט גמרתי לשכתב את הכוחות של דרגה 1 ו-2, כנראה אפרסם מחר.

תודה על חוות הדעת

:) Nextorl :)
 
האמת שזה נראה כמו שילוב לא ברור של סוג של כוהן מיסטי לנזיר. דווקא נראה לי יותר מתאים שצ'י הוא דבר אישי, שמתקבל רק אחרי שעות של מדיטציה והסתכלות פנימה, מאין אנרגיה פנימית, ולכן הרעיון של תיעול צ'י החוצה נראה לי מוזר, אבל יכול להיות שזה רק אני. כדאי שתשתדל להרחיק את זה מהנתיבים של נזיר וכוהן כדי שזה לא יהיה משהו שניתן להשיג באמצעות ריבוי מקצועות של נזיר (בטח יש באיזשהי הרחבה, לא?) עם כוהן ומצביא.
 
הוא בעצם מין נזיר-מרפא, מה שמגניב בו, זה שהוא יודע לתעל את הצ'י שלו לאנרגיה מיוחדת בה הוא יכול לשלוט. ובנוגע להרשמה- אני רשום, רק שכחתי את שם המשתמש, ועד עכשיו אני מאוד עסוק, כך שלא היה לי זמן לחפש אותו.

כתבתי רקע יותר מפורט:

לוחמי הנשמה נלקחים מבתיהם בגיל 10, אם הם יכולים לשלוט בנשמתם (כמו בהארי פוטר- שהם לא שולטים בקסמים שלהם לפעמים, בגיל צעיר) הם נלקחים למחנות מיוחדים (אין לי שם יותר טוב). הם לומדים שם טאי-צ'י, לומדים לשלוט בנשמתם, ולשלוט בכלי נשק מועטים. הלימודים מתחילים ב6 בבוקר, הם קמים וממלאים דלי בשלג, אז הם ממיסים אותו בכוח נשמתם ומתקלחים. ב7 בבוקר הם מתחילים ללמוד טאי-צ'י. נחים קצת כדי שהנשמה תתאושש ולומדים רפואה, זיהוי רעלים והכנת נוגדנים, להביט לתוך הנפש ולהבין מה הבעיה וכיוצא בזה. אחר כך הם לומדים ידע כללי (היסטוריה, דת, וכו')

בחגים הם יכולים לבקר את משפחתם. הגורואים שלהם הם לוחמי נשמה זקנים שנחשבים 'קדושים', שמבלים את שנות הפרישות שלהם בלימוד אחרים. המחנות שלהם מקבלים את צרכיהם מהכפריים בתמורה לעזרה בעת צרה, ובעת מחלה.

בדרך כלל צבע "אש הנשמה" של לוחם הנשמה הוא ירקרק שקוף-למחצה, או, אם הוא רשע וכאוטי, סגול-תופת שקוף-למחצה. אם צבע הנשמה הוא אחר, צריך להסביר מה היה כה טראומתי ששינה את צבע ה"אש".
 
יותר פנימייה, אבל דומה למנזרים של ימי הביניים.

דרך אגב- הכנתי תמונה לדוגמה בעזרת "HERO MACHNICE"
http://www.ugo.com/games/superhero-generator-heromachine-2-5

וגם מצאתי באינטרנט תמונה של כפפת קריסטלים.
 

קבצים מצורפים

  • לוחם נשמה.jpg
    לוחם נשמה.jpg
    41.6 KB · צפיות: 703
the Nerubian אמר/ה:
בביקורת בונה, נהוג להצביע מה הבעיות שיש לתקן.

הביקורת הבונה פה בשליטת לוחם הנשמה בנשק:
קלע- בסדר.
כפפת דקרים- זה מספר "תיבת האוצרות", אבל גם בסדר.
אבל קאטאר :!: - לפי ידיעתי, קאטאר הוא נשק מובחר, שצריך כישרון שליטה בנשק.
בתגובות הראשונות אפילו אמרו שהמקצוע קצת "מופרח" ולא הגיוני, שכדאי לשפר רקע וכו'.
מקצוע שיש לו שליטה בנשק מובחר, זה מקצוע עם יתרון: אינך צריך לבזבז כישרון בשביל השליטה בנשק חזק יותר בהרבה מובנים מנשק רגיל כמו חרב ארוכה/קצרה!

אבקש מנקסטורל [יוצר מקצוע "לוחם נשמה"] לקחת את ההערה לתשומת ליבו ולנסות לתקן את המקצוע, הצעה שלי: לאזן אותו למקצועות האשף/לוחם/סייר. מקצועות אלו יוכלו לעזור לאזן את המקצוע.
אגב, זה לא נגדך.
 
תודה אחי, (סאראדומין)
העניין הוא שלוחם נשמה משתמש בדרך כלל בנשקי ידיים, קלע הייתי חיב להוסיף. קאטאר וכפפת דקרים אלו נשקי ה"ידיים" היחידים שיש, לכן בחרתי בהם. אם היו עוד נשקי "ידיים" הייתי בוחר גם בהם, אבל אני לא מכיר עוד כאלה.

אם שמת לב, לוחם הנשמה מתעל את רוב כוחותיו ישירות דרך הידיים ודרך נשקי "ידיים", כיוון שרוב נשקי הקפא"פ הם יחסית ארוכים, ונשקי הטווח בדר"כ בעלי קליעים, קשה יותר להשתמש בהם. שוריקנים, חניתות הטלה, פיגיונות, קלשונים, פטישי הטלה וגרזני יד הם יוצאים מהכלל אך מכיוון שהשימוש בהם שונה מנשקי טווח\קפא"פ אחרים, לוחם נשמה לא שולט בהם מיד. מה שאני הכי אוהב מלוחם נשמה זה התפקידים שלו- הוא גם מנהיג, שמרפא ומעצים את בני בריתו, ורכז, שמחליש את האויבים ומונע מהם להתעצם. מכיוון שהוא משתמש בהרבה התקפות קרוב ואזור לוחם הנשמה שולט בכמות מועטה של כלי נשק, אך בדרגות הראשונות, אין לו הרבה כוחות טווח, לכן הוא צריך לשלוט גם בנשק טווח אחד, אבל מכיוון שלוחם הנשמה לא טוב כלכך עם נשקים שאינם נשקי "ידיים", נתתי לו שליטה בנשק הטווח רחוק הכי בסיסי שיש- קלע.

נ.ב. לא הבנתי למה אתה מתכוון בספוילר, אם תואיל להסביר, זה יהיה מעולה.

נ.ב.2. לצערי, שכחתי את המחברת עם לוחם הנשמה בבית, עכשיו אני בחופשה, לכן לא אוכל לפרסם בינתיים את כוחות המקצוע לדרגה 2 ומעלה. אך מכיוון שגמרתי את כוחות המקצוע לדרגה אחת, מיד אפרסם אותם.

נ.ב.3. הפכתי את הכוח "חיזוק רוחני" לכוח תכלית- לכן לוחם נשמה טהורה יעדיף ככוחות לפי רצון את הכוחות "חותם הנשמה" ו"מכה נפשית" בעוד שלוחם נשמת להב יעדיף ככוחות לפי רצון את "להב הנשמה" ו"להבות רפאים".
 
כוחות לפי רצון דרג 1

להב הנשמה כשף לוחם נשמה דרג 1

להב נשקך בוער באש נשמתך הירקרקה

לפי רצון + קרבי, אש

פעולה רגילה קפא"פ נשק

מטרה: אויב אחד

התקפה: כוח נגד דרג"ש

פגיעה: 1 [נ] + מתאם תבונה, נזק אש

בדרגה 21 הנזק עולה ל 2 [נ] + מתאם תבונה נזק אש.


מכה נפשית כשף לוחם נשמה דרג 1

המכה אינה פוגעת בשריון, אלא בנפש האויב

לפי רצון * קרבי, תודעה

פעולה רגילה קפא"פ נשק

התקפה: כוח נגד רצון

מטרה: אויב אחד

פגיעה: 1 [נ] נזק תודעה, והמטרה סופגת מחסר-1 לכל גלגולי ההתקפה עד סוף תורך הבא.





חותם הנשמה כשף לוחם נשמה דרג 1

כאשר המכה פוגעת, נשמת אויבך זוהרת


לפי רצון * קרבי, אביזר, תודעה

פעולה רגילה קפא"פ נשק

מטרה: אויב אחד

התקפה: תבונה נגד רצון

פגיעה: 1 [נ] נזק תודעה והמטרה מעניקה יתרון קרבי לך ולבני בריתך

(הצלה לסיום)



להבות רפאים כשף לוחם נשמה דרג 1

אתה מחווה קלות בידך, ולהבות ירקרקות שקופות נדבקות לאויב

לפי רצון * קרבי, אביזר, אש

פעולה רגילה קרוב טווח 5 משבצות

התקפה: כוח נגד תגובה

פגיעה: 1ק8 + מתאם כוח נזק אש, ונזק מתמשך 5 עד סוף תורה הבא של המטרה.


כשפי התקלות לדרגה 1

גניבת נשמה כשף לוחם נשמה דרג 1

להבות שקופות למחצה קופצות מגוף האויב, אל חברך

התקלות * קרבי, אביזר, מוות, ריפוי

פעולה רגילה קרוב טווח 10 משבצות

התקפה: כוח נגד רצון

מטרה: אויב אחד בטווח

פגיעה: 2ק6 נזק מוות

השפעה: בן ברית בטווח 5 משבצות מהמטרה יכול לנצל פרץ ריפוי.



אנרגיה רוחנית כשף לוחם נשמה דרג 1

כאשר המכה פוגעת, נפש אויבך מתעמעמת


התקלות * קרבי, אביזר, מוות

פעולה רגילה קפא"פ נשק

התקפה: תבונה נגד קשיחות

מטרה: אויב אחד

פגיעה: 1[נ] נזק מוות והמטרה מוחלשת (הצלה לסיום)



אש הנפש כשף לוחם נשמה דרג 1

נשקך בוער באש נשמתך, השורפת את האויב


התקלות * קרבי, אביזר, אש

פעולה רגילה קפא"פ נשק

התקפה: חוסן נגד דרג"ש

מטרה: אויב אחד

פגיעה: 2 [נ] + מתאם חוסן נזק אש

החטאה: חצי נזק נזק אש



להבת ברקים כשף לוחם נשמה דרג 1

להבה ירוקה יוצאת מידך המושטת, שורפת ומחשמלת את אויבך עד מותו

התקלות * קרבי, אביזר, אש, ברק

פעולה רגילה קרוב טווח 10 משבצות

התקפה: כוח נגד תגובה

מטרה: אויב בטווח

פגיעה: 2ק8 נזק אש, ונזק ברק מתמשך 5 (הצלה לסיום)

כשפים יומיים לדרגה 1
נשמת המרפא כשף לוחם נשמה דרג 1

אתה בוהק בצבע כחול עמום, ומסביבך חבריך מתרפאים

יומי + ריפוי

פעולה משנית אזור פרץ 1

השפעה: אתה זוכה בהילה 1 עד סוף ההתקלות, כל בן ברית שמתחיל את תורו בהילה מרפא 1ק4 נק"פ. בדרגה 21, כל בן ברית מרפא 2ק4 נק"פ.



שאיבת נשמה כשף לוחם נשמה דרג 1

אתה תוקף את האויב, ושואב את נשמתו

יומי + קרבי, אביזר, מוות

פעולה רגילה קפא"פ נשק

התקפה: כוח נגד דרג"ש

מטרה: אויב אחד

פגיעה: 1 [נ] נזק ובצע התקפה משנית

התקפה משנית: כוח נגד רצון

פגיעה: 1 [נ] נזק מוות ואתה זוכה בנק"פ זמני השווה לחצי נזק המוות.



עוצמתה של הנפש כשף לוחם נשמה דרג 1

נפשך גואה בך, ומעניקה חיים לחבריך


יומי + ריפוי

פעולה רגילה אזור פרץ 10

מטרה: כל בן ברית בפרץ

השפעה: המטרה יכולה לרפא 1ק10 נק"פ או לגלגל זריקת הצלה עם תוסף מתאם התבונה שלך.



נשמתו של לוחם כשף לוחם נשמה דרג 1

נשמתך זוהרת באדום, שורפת כל אויב המעז להתקרב אליך

יומי + קרבי, אש

פעולה רגילה אזור פרץ 1

השפעה: עד סוף ההתקלות אתה זוכה בהילה 1 , כל אויב שמתחיל את תורו בהילה סופג 1ק4 נזק אש.

בדרגה 21, הנזק עולה ל2ק4 נזק אש
 
אני לא יודע למה השתמשתי בספוילר, אבל אני חושב שזה שימושי להוסיף מדי-פעם.

אגב, למה שלא תמציא נשק ללוחם הנשמה?
זוכר את המקצוע שהמצאתי, ה"האדואן"? [לוחם חנית על סוס, סוסו הוא הנשק העיקרי]
הסוס שלו הוא הנשק, הוא האביזר! תעשה ללוחם הנשמה אביזר אחר או משהו יותר טוב: אביזר נוסף! למקצועות המאגיים [אשף, מכשף] יש מספר אביזרים לבחירה, אולי תעשה את אותו דבר?
אם אתה רוצה, אני יכול להכין לך משהו טוב: כל מה שאני צריך זה שם סוג נשק.

על החתום, סאראדומין.
 
איזה מקצוע? זה שוויתרת? כן, אני זוכר. אבל אם ארצה לעשות נשק חדש (ואולי אעשה) אעשה בעצמי, אני בטוח שלך יש הרבה עבודה.

דרך אגב, אולי תפרסם את נצר הפיות בינתיים?

האמת, אולי אכין אביזר חדש- "נזר מיקוד", עכשיו כשאני חושב על זה, זה יותר חפץ קסום. אולי תתן לי רעיון לדוגמה? או תכין לבד? אם אוהב אולי אשתמש ואתן לך קרדיט :eek:rcsmile:

אבל באמת יש לי הרבה עבודה, אז אני מסכים שתהיה סגן שלי (רק לפרוטוקול, אבל אתייחס אליך כשותף) ותקבל 20% מכל רווח. :dragon:

רק תזכור שלוחמי נשמה משתמשים בנשקי "ידיים", ולכוהנים, אבירי הקודש ועוד כמה מקצועות יש רק אביזר אחד.
 
1) לא ויתרתי על ה"האדואן", אני ממשיך לשפר אותו, לשדרג אותו ולאזן אותו.

2) אני אכין מס' נשקים אפשריים, אולי הם יהיו מעט "מופרחים", אבל זה הקטע בפנטזיה, דימיון בלתי-מוגבל, לא?

3) יש לי רעיון יותר טוב: "סגן" לא נשמע לי טוב. להתייחס כאל שותף גם לא נשמע לי. אז אני מציע ממש להיות שותף.

3.5) אני לא טוב בעסקים, אז אני לא כל-כך יודע מה זה 20% מהקרדיט. במקום זה, עדיף להציע:
"תקבל את הקרדיט בהתאם."

מחכה לתשובה, סאראדומין.
 
חזרה
Top