• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 3/3.5 [3.5] מקרין

ת'ור

פונדקאי ותיק
משגיח/ה בדימוס
ראשית, כישרון:
שביב נשמה [כללי]
בעזרת מיקוד של כוח הרצון שלך, אתה יכול לפצל את כוח החיים שלך לשני חלקים ולשלוח אחד מהם אל מחוץ לגופך.
דרישות: ריכוז 5 רמות, רצון ברזל.
תועלת: כפעולת סיבוב מלא, אתה יכול ליצור שביב נשמה במשבצת סמוכה. שביב הנשמה הוא בלתי מורגש ולא ניתן להשפיע עליו בכל דרך שהיא. אתה יכול להניע אותו כפעולה חופשית לכל משבצת בטווח 4.5 מ' ממך. אם יש לך קו ראייה והשפעה לשביב הנשמה, אתה יכול להשתמש בקווי הראייה וההשפעה שלו במקום בשלך. כל עוד יש לך שביב נשמה, אתה סובל ממחסר 2- לגלגולי יוזמה וגלגולי מיומנות מבוססי חוכמה. אתה יכול להעלים את שביב הנשמה כפעולה חופשית.
אחת ליום, אם אתה נכשל בהצלת רצון, אתה יכול לנצל את שביב הנשמה כדי לבטל את הכישלון. אתה נחשב כאילו הצלחת בהצלה, אך אתה הופך למזועזע למשך סיבוב אחד, שביב הנשמה נעלם ואתה לא יכול ליצור אותו מחדש עד היום הבא.
זוהי יכולת על-טבעית.

וכעת, המקצוע.

מקרין
הקרנה, או הקרנת נשמה, או שילוח נשמה, או פיצול אישיות, או כל אחד ממגוון השמות האחרים הקיימים, היא דרך יוצאת דופן להשגת התעלות נפשית. שיטה זו אינה מוכרת או נפוצה, והידע עליה מועבר מפה לאוזן בקרב יודעי דבר. הרעיון מתבסס על שיטת יצירת שביב נשמה, והוא די פשוט. כאשר מקרין יוצר שביב נשמה, במקום לחלק את נשמתו לשניים בחוסר מודעות הוא מפריד כמיטב יכולתו בין חלקה הרוחני יותר של נשמתו, זה המקושר לכוחות עליונים ולחשיבה מעמיקה, לבין החלק החומרי של הנשמה, המקושר ליצרים ולדחפים הפשוטים שיש לכל יצור. בניגוד לשבבי נשמה רגילים, חלקה החומרי של הנשמה קשור במיוחד לגוף. כאשר היא מופרדת מהגוף, הנשמה יוצרת לעצמה באופן מיידי גוף מוצק למדי בתור תחליף. גוף זה יכול לחשוב בעצמו ולפעול בעצמו, אך הוא עדיין קשור למקרין, מה שמאפשר להם לפעול בתיאום ובשיתוף פעולה יוצאים מגדר הרגיל. צורתו של הגוף שנוצר אינה קבועה, ומושפעת ממוחו ונשמתו של המקרין. הוא יכול לשלוט בצורת הגוף שנוצר, אך מאחר שחלקה החייתי של הנפש אינו נתון תמיד בשליטה, גם המקרין עלול להיות מופתע מהצורה אותה לובש יציר נפשו.

דרישות
מיומנויות: ידע (דת) 8 רמות או ידע (טבע) 8 רמות או ידע (מאגי) 8 רמות.
כישרונות: שביב נשמה.
לחשים: היכולת להטיל לחשי קודש או מאגיה מדרג 1.

מכאניקה כללית
ק"פ: ק8.
תה"ב: בינוני.
הצלות טובות: רצון.
נקודות מיומנות לדרגה: 2 + מתאם תבונה.
מיומנויות מקצוע: דיבור שפה, ידע (דת)(תבנ), ידע (טבע)(תבנ), ידע (מאגי)(תבנ), מלאכה (תבנ), משלח יד (חכמ), פענוח כתבים (תבנ), ריכוז (חסנ).

מאפייני מקצוע
שליטה בכלי נשק ושריונות: מקרין אינו זוכה בשליטה בכלי נשק ושריון נוספים מעבר לאלו שהוא כבר שולט בהם.

דרגה 1
לחשים ליום: בדרגתו הראשונה, ובכל דרגת מקרין אי זוגית לאחר מכן, המקרין מקבל לחשים חדשים ליום ונחשב כאילו עלה דרגה במקצוע הטלת לחשים שהיה ברשותו לפני שהוא לקח דרגות כמקרין. עם זאת, הוא אינו מקבל כל תועלת אחרת שדמות הייתה מקבלת אם הייתה עולה דרגה במקצוע האמור מעבר לשיפור בדרגת המטיל ולחשים נוספים ליום. אם למקרין היו כמה מקצועות הטלת לחשים לפני שהפך למקרין, עליו לבחור באיזה מהם הוא מקבל את התועלת של לחשים נוספים ליום.
יציר (ע"ט): כאשר המקרין יוצר שביב נשמה, הוא יכול לבחור אם ליצור שביב נשמה רגיל או יציר. יציר, בניגוד לשביב נשמה, הוא מוצק ונראה לעין. הוא באותו גודל כמו המקרין ויש לו התקפה ללא נשק בהתאם לגודלו, אך יש לו הישג כשל יצור ארוך. היציר פועל בתורו של המקרין, כמו יצור רגיל. המקרין אינו יכול להניע את היציר, ובמקום ליציר מהירות תנועה קרקעית השווה לזו של המקרין והוא יכול להתרחק מהמקרין עד 18 מ'. ערכי התכונות של היציר שווים כולם ל-10, והוא משתמש בתוספי ההתקפה וההצלות הבסיסיים של המקרין. יש לו [10 + מתאם חוסן] נק"פ עבור כל דרגת מקצוע. אם היציר נהרג, המקרין אינו יכול ליצור יציר חדש במשך שעה (אך הוא יכול ליצור שביב נשמה רגיל).
מעבר לנאמר לעיל, יציר מתפקד כשביב נשמה. ניתן להעלימו כפעולה חופשית ולנצלו כדי לבטל כישלון בהצלת רצון.
מעלות: בדרגתו הראשונה המקרין בוחר שתי מעלות מהרשימה הבאה ליציר שלו, ואחת נוספת בכל דרגת מקצוע זוגית (2, 4, וכו'). לא ניתן לבחור מעלה פעמיים אלא אם נכתב אחרת. לפחות אחת המעלות שנבחרת בדרגה ראשונה חייבת להיות אחת מהבאות: מגן, רמך או תוקף.
מגן: המקרין זוכה בתוסף הדיפה 2+ לדרג"ש כאשר הוא סמוך ליציר. היציר מקבל תוסף 4+ לחוסן.
רמך: המקרין יכול לרכוב על הרמך. הרמך בוחר אם הוא מקבל מהירות קרקעית הגדולה ב-9 מ' ממהירותו הקרקעית של המקרין, או מהירות שחייה או טיפוס הגדולה ב-3 מ' ממהירותו הקרקעית של המקרין, או מהירות התחפרות או מעוף (תמרון ממוצע) הקטנה ב-3 מ' ממהירותו הקרקעית של המקרין. היציר מקבל תוסף 4+ לזריזות.
תוקף: היציר מקבל שתי התקפות טבעיות הגורמות 1ק6 נזק או התקפה יחידה הגורמת 2ק6 נזק. אם היציר אינו בינוני, הנזק מותאם לגודלו. היציר מקבל תוסף 4+ לכוח.
אופן תנועה נוסף: היציר זוכה באופן תנועה נוסף. הוא יכול לבחור במהירות שחייה או טיפוס הקטנה ממהירותו הקרקעית של המקרין ב-3 מ', או במהירות התחפרות או מעוף (תמרון ממוצע) הקטנה ממהירותו הקרקעית של המקרין ב-9 מ'. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים, בכל פעם מתקבלת מהירות נוספת.
זריז: היציר זוכה בתוסף קבוע 8+ לזריזות. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
חזק: היציר זוכה בתוסף קבוע 8+ לכוח. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
חסון: היציר זוכה בתוסף קבוע 8+ לחוסן. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
כישרון: היציר מקבל כישרון מרשימת הכישרונות הרגילים או מהכישרונות למפלצות. הוא חייב לעמוד בדרישות של כישרון כדי לקחת אותו. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
נשק טבעי: היציר זוכה בשני נשקים טבעיים הגורמים 1ק6 נזק או באחד הגורם 2ק6 נזק (או נזק אחר, בהתאם לגודל). לחילופין, הוא יכול לבחור בנשק טבעי שכבר יש לו. נשק זה גורם נזק כאילו היציר גדול בסיווג גודל אחד. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
שינוי גודל: היציר משנה את גודלו בסיווג גודל אחד, גדול יותר או קטן יותר. הוא זוכה בכל השינויים המתאימים (בתוספי התקפה, דרג"ש, היאבקות, הסתתרות וכו') מלבד בשינויים לתכונות ולדרג"ש טבעי. אם הוא גדל, הוא זוכה בתוסף 2+ לכוח ומחסר 2- לזריזות. אם הוא קטן, הוא זוכה בתוסף 2+ לזריזות ומחסר 2- לכוח. אם ליציר יש נשקים טבעיים, יש להגדיל או להקטין את הנזק שהם גורמים, בהתאמה. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים.
שיפור מהירות: מהירותו של אחד מאופני התנועה של היציר מוכפלת. ניתן לבחור במעלה זו מספר פעמים, ובכל פעם ניתן לשפר מהירות חדשה או מהירות ששופרה, ובמקרה זה המהירות מוכפלת שוב (אך הכפלה שנייה נותנת מהירות הגדולה פי 3 מהמהירות המקורית, לא פי 4).

דרגה 3
חפיפה (י"ד): מדרגתו השלישית יכול המקרין לעבור דרך גופו המוצק של היציר שלו כאילו לא היה שם. המקרין והיציר יכולים לעבור ולעצור זה בשטחו של זה ללא הגבלה. אם המקרין חולק עם היציר את כל המשבצות שלו הוא זוכה במחסה, אך תוסף הדרג"ש המתקבל מהמחסה מועיל גם נגד התקפות קפא"פ.

דרגה 5
תיאום (י"ד): מדרגתו החמישית המקרין והיציר יכולים לשתף את תודעותיהם כדי ליצור תיאום מושלם. אם כל המשבצות של היציר או המקרין תפוסות על ידי השני לא ניתן לאגף אותם כלל, על כל המשתמע מכך (לדוגמא, נוכל אינו יכול לפגוע בהם בהתקפת פתע בעזרת איגוף, אך כן באמצעות הפתעה). אם המקרין והיציר מאגפים יחד יצור כלשהו, התוסף להתקפה שהם מקבלים מהאיגוף גדול ב-2+.

דרגה 7
תמיכה ביציר (י"ד): מדרגתו השביעית, המקרין יכול להתמקד ביציר שלו כדי לחזק אותו על חשבון יכולותיו השכליות של המקרין עצמו. כפעולה חופשית, המקרין יכול לתת ליציר שלו תוסף מסוים לכוח, לזריזות או לחוסן. המקרין מקבל מחסר זהה בגודלו לכל אחת מהתכונות השכליות שלו. התוסף לא יכול לעלות על דרגת המקצוע של המקרין, ולא יכול להיות גדול כך שהמחסר יביא את החוכמה או הכריזמה של המקרין מתחת ל-1 או את התבונה שלו מתחת ל-3.

דרגה 9
תודעה עליונה (י"ד): בדרגתו השביעית תודעתו המפוצלת של המקרין מאפשרת לו להתעלם ללא קושי מהשפעות לא רצויות. הוא זוכה בחסינות להשפעות פחד והשפעות המשפיעות על התודעה כל זמן שיש לו יציר.

דרגה 10
פירוד (י"ד): בדרגתו העשירית יכול המקרין להפריד לחלוטין בין תודעתו שלו, הרוחנית, לבין תודעתו של היציר, הבהמית יותר. כך כל אחת מהן משתחררת מהמגבלות של השנייה ועולה בכוחה. עם זאת, אם המקרין לא ייזהר הוא עלול לאבד את מוחו שלו.
היכולה שמישה אחת ליום, כפעולה מהירה. כאשר הוא מפעיל את היכולת, המקרין מקבל תוסף לחוכמה, לתבונה או לכריזמה שלו והיציר מקבל תוסף לכוח, לזריזות או לחוסן שלו. המקרין בוחר את גודל התוסף שהם מקבלים, אך התוסף לא יכול לעבור את דרגת הדמות שלו. המקרין יכול לסיים את השפעת היכולת כפעולה רגילה. המקרין אינו יכול להעלים או לנצל את היציר שלו כל עוד היכולת פועלת.
המקרין יכול ליהנות מיכולת זו למשך 2ק4 סיבובים (על השה"מ לגלגל בסתר) ללא השפעה שלילית. אם הוא לא מסיים את השפעת היכולת עד אז, גם המקרין וגם היציר הופכים למבולבלים. בכל תור, המקרין יכול לבצע הצלת רצון בד"ק [15 + מחצית התוסף] כדי לפעול כרגיל, אך הוא אינו מוסיף את מתאם החוכמה שלו לזריקת ההצלה. אם המקרין מסיים את השפעת היכולת לאחר שהוא הפך למבולבל, היציר נעלם והוא אינו יכול ליצור אותו מחדש עד היום הבא. הוא עדיין יכול ליצור שביב נשמה רגיל.

הערת ריבוי מקצועות: אביר קודש שלוקח דרגות כמקרין יכול להמשיך לקחת דרגות כאביר קודש כרגיל.
הארות, הערות, הצעות, שיפורים, כבשים מכל הגדלים וגם סתם תגובות "יו, מגניב!" יתקבלו בברכה.

הפעם, כמו שבוודאי שמתם לב, לא הוספתי ציטוט. החלטתי להציב לכם אתגר (וגם לא הצלחתי למצוא אחד שמצא חן בעיניי). אתם מוזמנים להציע ציטוטים משלכם, ומי שיציע את הציטוט שהכי ימצא חן בעיניי יזכה בכמות מסוימת של נק"נ פורום שתיקבע על ידי, ע"פ איכות הציטוט (ולפחות 200).
הוא גם יזכה בתהילת עולם והנצחה לנצח נצחים ועדי עד, שזה גם נחמד.
 
"יו, מגניב?"
"יו, מגניב?!"
"יו, מגניב!"
אהבתי, אבל מה אם אני רוצה לרכוב על דרקון ענק, ואני משחק בן אדם? לא עדיף להוסיף שיפור של גודל?
 
:clap: בראבו :clap:
אבל ממה שאני ראיתי במקצוע אני רואה רק רמך מגניב, ולא מקצוע.
אני חושב שאולי כדאי שגם תוסיף כוחות נוספים למקצוע ולא רק לרמך. הרי בסך הכול זה עדיין מקצוע.
 
וול, המקצועות שאתה בונה הם א'א' מבחינת מבנה, יעילות בוואקום ובכלל. יש להם טאץ', ממש כמו באייפון. השאלה האמיתית היא, האם רוכב נשמה מחזיק יותר משתי דקות נגד ברברי בדרגה זהה לשלו, עם אותו ד"א ודד"פ ובכלל.

חוץ מזה, למה רמך הנשמה אינו בלתי נראה? נשמה היא בדרך כלל שקופה... ציפיתי שאף אחד לא יוכל לראות אותו, או שהוא יהיה אתרלי למחצה...
 
שיפורי רמך:
בוער\קפוא:כל יצור שתוקף את הרמך בנשק טבעי\חבטה\מכה ללא נשק סופג 1ק6 נזק אש\קור על כל דרגת רוכב נשמה(לא יותר מ4ק6)
מטנטי:זקוק לקראנצ אבל העיקרון הוא שיוכולים להיות לרמך שני ראשים שש רגליים וכו
 
המקצוע הזה הוא ללא ספק שבירה ברצף המקצועות המגניבים שלך. המקצוע הג'האני היה בעייתי מכאנית והכתיבה שלו הייתה קצת לא ברורה, אבל הפלאפ שלו היה מגניב.
הפעם, יש לך מקצוע יוקרה עם פלאפ לוקה בחסר, יכולות לוקות בחסר והוא אפילו די מייאש.

ראשית, הפלאפ מציג אנשים שלמדו להקרין חיית רכיבה שעשויה מכוח החיים שלהם. דרישות המקצוע? רמות ברכיבה וטיפול בחיות. אתה לא מריח את הניחוח העל-טבעי של המקצוע? מה עם היכולת להטיל רמך רפאים או לפחות רמות בידע מאגי? מלבד זאת, אם אני יכול לתעל את כוח החיים שלי ליצירת חיה מגניבה, למה רק לחיית רכיבה?

מכאניקה כללית: המקצוע מציג דמות שכל כולה לחימה רכובה. אין התקדמות בדרגת מטיל או אפילו במאפייני מקצוע קודמים. אני חושב שמגיע למקצוע הזה לפחות תה"ב מלא.

רמך: yonat-a.n.s נגע בנקודה בולטת מאוד. הרמך גונב לחלוטין את המקצוע. הייתי מצפה שהדמות לפחות תקבל כשרונות נוספים שמשפרים את יכולת הרכיבה הקרבית שלה. במקום, הרמך ממשיך להשתפר לאט-לאט.
שים לב שלרמך יש 0 נק"פ בדרגה הראשונה של המקצוע, כי מתאם החוסן שלו הוא 0+. כלומר, הוא חסר תועלת לגמרי בקרב. גם לאחר מכן הנק"פ שלו מעורר רחמים וברגע שהגעת לדרגה המקסימלית (שבכלל לא ברור אם היא 5, 7, 10 או מה), אין אפשרות להמשיך לשפר את הרמ"ך ולכן הוא מאבד את היתרון שלו בתוך מספר דרגות. הכוח "עמיד" נראה כמו כוח שחייבים לקחת. יש גם כמה שיפורים שהם משמעותית טובים מאחרים.
לרמך אין ערך תבונה והוא למעשה שלוחה של הדמות. אין כאן את הקטע המגניב של רוכב ורמך אשר פועלים כאחד או שיש ביניהם ידידות מופלאה. זה כמו עוד איבר של הדמות.


עבור דוגמה מוצלחת למקצוע שמבוסס רמך, אני מציע שתחפש את אביר הפאנטום של אברון (Knight Phantom) זה מסדר של לוחמים-מכשפים עם התמחות בלחש רמך הרפאים, בו הם משתמשים בכדי לנוע ממקום למקום במהירות ובכדי להלחם ברכיבה.
 
הצעה ליכולת מקצוע:
העברת נזק:החל מדרגה 5 יכול רוכב הנשמה להעביר כמות נק"פ השווה לדרגתו כרוכב נשמה כפול 5 לרמך הנשמה שלו
 
הצעה לשיפור רמך:
מגודל: בכל פעם שלוקחים שיפור רמך זה הרמך עולה בסיווג גודל אחד.ניתן לבחור בשיפור זה מספר פעמים.כל פעם הרמך עולה בסיווג גודל אחד.
 
יש לך טעות שם חביבי. I AM UNRIDABLE
:)

ולחלק הרציני - האמת שאני חייב לציין שזה המקצוע הראשון מזה זמן רב שיצא תחת ידיך שאני אשכרה מריח בו את הפוטנציאל. אני נוהג לרפרף, או לפחות להבחין, ברוב הדברים שמתפרסמים פה בפורום, אבל אני נוטה להגיב רק בעצים שאני רואה בהם חומרים שאפשר ממש לעשות מהם משהו מגניב.
אז בנוסף להערות של נרוביאן (שבלי אפילו להתעמק בהן אני בטוח שהן יוצאות מן הכלל), אוסיף שזה נשמע לי כמו מקצוע יוקרה בן 5 דרגות שמתאים לאבירי קודש ולוחמים עם אורינטציה קסומה שמתמחים בלחימה רכובה. לעשות מזה מקצוע עם 10 דרגות זה התמחות-יתר-יתר. כמו כן, 5 דרגות נותנות לנו גם אפשרות לשלב את המקצוע הזה עם מקצועות יוקרה אחרים שמתמקדים בלחימה רכובה.
אני מציע להרים את הדרישות של המקצוע לדרגות יותר גבוהות (8+ כזה), ולהוסיף דרישה ליכולות קסומות כלשהן - לווא דווקא רמח רפאים. נשמע לי מגניב גם כוהן שמסתער בעודו רכוב על איזה חיה שמיימית או משהו.
 
אחלה מקצוע!
אני שונא את זה שאם יש לך אפילו סוס אתה כל הזמן צריך לטפל בו וזה הופך מקצועות יקרה מגניבים וכשרונות למעצבנים נורא.
כדאי לשנות את הדרישות ל:
מיומנויות: טיפול בחיות 5 רמות, רכיבה 8 רמות.
כישרונות: רכיבה קרבית, זיקה לחיות,ועוד כשרון רכיבה אחד.
הטלת לחשי מאגיה\קדושה מדרג אחד.
 
ת'ור אמר/ה:
דרגה 10
פירוד (י"ד): בדרגתו העשירית יכול המקרין להפריד לחלוטין בין תודעתו שלו, הרוחנית, לבין תודעתו של היציר, הבהמית יותר. כך כל אחת מהן משתחררת מהמגבלות של השנייה ועולה בכוחה. עם זאת, אם המקרין לא ייזהר הוא עלול לאבד את מוחו שלו.
היכולה שמישה אחת ליום, כפעולה מהירה. כאשר הוא מפעיל את היכולת, המקרין מקבל תוסף לחוכמה, לתבונה או לכריזמה שלו והיציר מקבל תוסף לכוח, לזריזות או לחוסן שלו. התוסף שווה בגודלו לדרגת הדמות של המקרין. המקרין יכול לסיים את השפעת היכולת כפעולת סיבוב מלא. המקרין אינו יכול להעלים או לנצל את היציר שלו כל עוד היכולת פועלת.
המקרין יכול ליהנות מיכולת זו למשך 2ק4 סיבובים (על השה"מ לגלגל בסתר) ללא השפעה שלילית. אם הוא לא מסיים את השפעת היכולת עד אז, גם המקרין וגם היציר הופכים למבולבלים. בכל תור, המקרין יכול לבצע הצלת רצון בד"ק [10 + מחצית דרגת הדמות שלו] כדי לפעול כרגיל, אך הוא אינו מוסיף את מתאם החוכמה שלו לזריקת ההצלה. אם המקרין מסיים את השפעת היכולת לאחר שהוא הפך למבולבל, היציר נעלם והוא אינו יכול ליצור אותו מחדש עד היום הבא. הוא עדיין יכול ליצור שביב נשמה רגיל.
אתה בטוח שהתכוונת לדרגת דמות (כל המקצועות ביחד)? זה די הרבה.
 
כן, התכוונתי לדרגת הדמות. התוסף אמור להיות גדול למדי, אבל לא רציתי לתת מספר קבוע כדי שהתוסף יוכל להשתפר. דרגת דמות הייתה פתרון מתאים.

אבל כשאני מסתכל על היכולת, אני חושב שאפשר ללטש אותה עוד. ערכתי אותה, ועכשיו גודל התוסף ניתן לבחירה וההצלה למניעת בלבול תלויה בו.
 
כנראה שלא. קודם כל, המקצוע כשלעצמו לא נותן את האפשרות הזאת. שנית, היציר נוצר ממימוש החלק החומרי בנפש, אז ע"פ הגדרה רק חלק מהנפש נמצא בו בכל רגע נתון.

אבל הכל תלוי בשה"מ. אם הוא חושב שזה הגיוני\מגניב מספיק כדי לעבוד, יופי.

*אוה, וניטפוק: רמך, לא רומח. רומח הוא נשק.
 
ת'ור אמר/ה:
כן, התכוונתי לדרגת הדמות. התוסף אמור להיות גדול למדי, אבל לא רציתי לתת מספר קבוע כדי שהתוסף יוכל להשתפר. דרגת דמות הייתה פתרון מתאים.

אבל כשאני מסתכל על היכולת, אני חושב שאפשר ללטש אותה עוד. ערכתי אותה, ועכשיו גודל התוסף ניתן לבחירה וההצלה למניעת בלבול תלויה בו.
ובכל זאת תוסף השווה או אפילו מתקרב לדרגת הדמות הוא תוסף די מוגזם לדעתי.
 
חזרה
Top