• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הקוביה [לא, לא החנות הוירטואוזית... וירטואלית... לא משנה]

Ashardalon

פונדקאי ותיק
זה נראה כמו קוביית מתכת ענקית. זה הכל. פאה אחת של הקוביה לא קיימת, ובמקומה יש רשת מתכת עבה, שהחריצים שלה מתאימים לקליעי קשת גדולים ביותר. בתוך הקוביה המקום חלול ויש תא מרופד, ארונות ומטבח קטן. שכחתי את העובדה שהיא מעופפת.

הקוביה היא המצאה גאונית ביותר של אומנים מגזע הLIZARDFOLK POISONDUSK.
כמה כושפים קרביים מהגזע הזה יחד עם בני מחצית מומחים ניסו להמציא את המגן המושלם למטרות הטלת לחשים. זה מה שיצא. קוביית אדמנטיט בגודל גדול, עם תא מרופד בפנים. ארונות ובהם תאים חוץ-מימדיים, ומטבח קטן עם נביעת מים תמידית ויצירת מזון כמה פעמים ביום. פאה אחת של הקוביה פתוחה לאוויר, והיא מסורגת ברשת עבה וחזקה, שיש בה חריצי ירי גדולים מאוד. הקוביה עצמה מרחפת באוויר, והיא נעה באיטיות ממקום למקום. היא הכלי המושלם בשביל מטילי לחשים עייפים, שלכודים עדיין בזמן קרב. האומנים והכושפים הקרביים הסתכסכו לבסוף, ולא יצרו יותר מדי קוביות שכאלו.

הקוביה היא קובית אדמנטייט ברוחב 4 מטרים, גובה 4 מטרים ואורך 4 מטרים. 4X4X4.
היא חלולה מבפנים, וישנו קיר בעובי 20 ס"מ המפריד בין החוץ לפנים התא.
התא בפנים מרופד, ובתקרה קבוע ארון שטוח שלכאורה נפתח אל התקרה של התא. זהו מרחב חוץ מימדי שיכול להכיל עד 40 ק"ג. שיש קטן ברוחב 40X40 ס"מ, ובעובי 5 ס"מ, יכול להיפתח מצד התא בתור שולחן קטן. כאשר מצווים על השולחן [ :) שולחן רע!], 4 פעמים ביום הוא יכול ליצור ארוחות מזינות שכל אחת מהן נחשבת ל2 מנות קרב רגילות. קנקן שתייה מוארך ביותר שמכיל מיץ טעים, ומה עוד צריך מטיל לחשים?
הגנה.
הקוביה מספקת למטיל הלחשים הגנה של תשע עשיריות, כלומר מחסה 9/10. כמו כן, לקוביה יש התנגדות לחשים 21, כך שהמטיל שיושב בפנים לא ממש צריך להיות מוטרד מקליעי קסם חולפים, ושאר קסמים פחותי דרגה. זאת אומרת שבכל פעם שמוטל לחש על המטיל שיושב בפנים, היריב צריך להצליח לעבור את התנגדות הלחשים, ולאחר מכן לגלגל רגיל. אם למטיל יש התנגדות לחשים משל עצמו, ההתנגדות מתווספת להתנגדות הלחשים של הקוביה. הקוביה מרחפת באוויר בגבהים של 0.5 מ' עד 1.5 מ', ויכולה להתקדם 3 מ' בסיבוב.
הקוביה היא גדולה ולמעשה נסיון הידחקות במעבר שמתאים ליצורים בינוניים ומטה ייכשל לחלוטין.
הקוביה עצמה לא יכולה להינזק בנזק של ממש. כל 20 נק"פ שהיו אמורים להיגרם לחפץ הקסם מועברים כ1ק10 נזק הכנעה למטיל הלחשים שיושב אי שם בפנים.
על כל 100 נקודות נזק שנגרמות כתוצאה מנזק קסום, בהתקפה/לחש אחת/אחד, הקובייה מקבלת 10 נזק מצטבר. כשהנזק מצטבר ליותר מ500, הקוביה פשוט נהרסת. לבחירת שה"מ איך זה קורה, ואם אפשר לתקן את הנעשה.

אז מה בעצם קורה? בני מחצית אומנים מוכרים את כל קוביות הקרב האמיתיות שנשארו.
המחיר גבוה, והמטיל עצמו צריך לשלם מכוח האישיות שלו בשביל לאחוז בכוח רב עוצמה כמו הקוביה הקרבית. הקשר בין הקוביה, הכלי, לבין המטיל, האדון, חייב להיות חזק מאוד ורק באמצעות טקסים ארוכים אפשר להתאים בין השניים.

המטיל משלם 1000 נקודות ניסיון. אסור שאיבוד הנקודות יוריד אותו דרגה.
כמו כן, המטיל משלם גם 200,000 מ"ז.

וכמובן, נשאר הקטע של "למצוא את אלה שמוכרים". אם לא מצאת, לא קנית. בני המחצית שמוכרים את ה"חומר" אינם נפוצים ברוב העולמות, ומתכנסים לרוב במצודת ההארה שמבכאנוס. החצר הענקית מכילה תמיד אדם אחד שיודע איפה למצוא מוכר קוביות.





איך יצא?
 
הקוביה הזאת זה דבר מאוד חזק. אבל מה עם הניווט? איך שולטים בתנועה שלה?
כמו כן, גובה הריחוף נראה לי קצת נמוך, ועלות הנק"ן בשביל להיקשר לקוביה נראית לי קצת מיותרת.
 
הקוביה הזו מתאימה ליצרנים גנומים לא בני מחצית.
כמות האדמנטים בדבר הזה היא עצומה (~19 מטר מעוקב אני לא יודע את הצפיפות של אדמנטים- זה אומר שלא בא לי לחפש) זה יכול לחמש פלוגה שלמה של חיילי עילית.
רעיון נחמד יותר ליצור מעין טנק בגודל 3X3 (מתאים למשחק)
בתוכו 4-6 מטילי לחשים אחד מהם מנווט.
על הגג נשק מצור קסום ואנשי צוות או סתם קשתים.
בצדדים ומאחור יש מדרכי רגל ומאחזים ללוחמי חי"ר שמקבלים טרמפ וחיפוי פיזי.

הבעיה שלי היא שנראה לי שקשה למטילי לחשים להטיל קסם דרך חרכי ירי. זה כמו לזרוק כדור ביסבול מתוך חדר דרך חלון קטן על מנת לפגוע במטרה נעה. לקשתים אין בעיה כזו מכיוון שהנשק שלהם (החזית של החץ) קטנה מאוד והתנועה שהם עושים על מנת לירות נראת לי פחותה מהתנועות שעושה מטיל לחשים, הייתי אומר חרכי ירי מינימאלים של 3/4 לא 9/10.
 
האמת... נחמד ביותר.
האמת היא שלדעתי יותר מתאים להביא לשחקנים אויב כזה מאשר לתת אחד כזה להם. אבל אויב כזה... בהחלט מאתגר ומגניב.
 
פארסק אמר/ה:
הקוביה הזו מתאימה ליצרנים גנומים לא בני מחצית.
כמות האדמנטים בדבר הזה היא עצומה (~19 מטר מעוקב אני לא יודע את הצפיפות של אדמנטים- זה אומר שלא בא לי לחפש) זה יכול לחמש פלוגה שלמה של חיילי עילית.
רעיון נחמד יותר ליצור מעין טנק בגודל 3X3 (מתאים למשחק)
בתוכו 4-6 מטילי לחשים אחד מהם מנווט.
על הגג נשק מצור קסום ואנשי צוות או סתם קשתים.
בצדדים ומאחור יש מדרכי רגל ומאחזים ללוחמי חי"ר שמקבלים טרמפ וחיפוי פיזי.

הבעיה שלי היא שנראה לי שקשה למטילי לחשים להטיל קסם דרך חרכי ירי. זה כמו לזרוק כדור ביסבול מתוך חדר דרך חלון קטן על מנת לפגוע במטרה נעה. לקשתים אין בעיה כזו מכיוון שהנשק שלהם (החזית של החץ) קטנה מאוד והתנועה שהם עושים על מנת לירות נראת לי פחותה מהתנועות שעושה מטיל לחשים, הייתי אומר חרכי ירי מינימאלים של 3/4 לא 9/10.
למה זה מתאים לננסים? מותר לבן מחצית להיות אשף שיוצר חפצים. מותר לבני מחצית להיות מלומדים, לא צריך תמיד להיות מקובע על הסטיגמה שננסים הם האשפים היחידים (ובני המחצית יודעים רק להתגנב ולזרוק אבנים).

לגבי הקובייה עצמה, זה נחמד מאוד. אבל באמת קשה לי לחשוב על קבוצת שחקנים שנמצאת שם. אבל כמו שבקפיט אמר, נראה מגניב להלחם בנבל כלשהו כאשר הוא מרחף בתוך טנק.
 
מהירות מעוף - 3 מ'!
חרכי ירי 9/10 בגלל שמכל הצדדים מלבד הרשת יש מחסה עבה מאוד.

Ziggy StarDust אמר/ה:
לגבי הקובייה עצמה, זה נחמד מאוד. אבל באמת קשה לי לחשוב על קבוצת שחקנים שנמצאת שם.
או, לא... שני יצורים קטנים או אחד בינוני יכולים לשהות שם בנוחות. קצת קשה לחבורה שלמה להיות בפנים.

Ziggy StarDust אמר/ה:
למה זה מתאים לננסים? מותר לבן מחצית להיות אשף שיוצר חפצים. מותר לבני מחצית להיות מלומדים, לא צריך תמיד להיות מקובע על הסטיגמה שננסים הם האשפים היחידים (ובני המחצית יודעים רק להתגנב ולזרוק אבנים).
נכון מאוד. אני דווקא רואה בשיתוף פעולה שכזה דבר מגניב מאוד כשלעצמו. מי חושב על איש לטאה סיירי למראה שעובד עם בני מחצית שמנים?

hamster-hunter אמר/ה:
לפי דעתי יצא ממש מגניב תמיד רציתי להיות בתוך קוביה מעופפת ומגניבה :cool:
תודה רבה! :)

bakapit אמר/ה:
האמת... נחמד ביותר.
האמת היא שלדעתי יותר מתאים להביא לשחקןנים אויב כזה מאשר לתת אחד כזה להם. אבל אויב כזה... בהחלט מאתגר ומגניב.
אפשר לתת לשחקן אחד דבר כזה. אני לא רואה איך חבורה שלמה נכנסת בפנים.
אויב עם כזה? זה הכי טוב.
מה לא מספיק בשני רב-מגים בתור צבא קטן של פיצוצים?
אני רואה שניים כאלה עם שרביטי כדור אש, בפנים, אוכלים, נחים, אחלה.

פנג הדרואיד אמר/ה:
נחמד.
רק להזכירך-במידות של אורך ורוחב(תפוסה במבט ציפור) משתמשים ביחידות שטח של 1.5 מ', ולכן ארבע מטר לא אפרי. אולי 4.5.
אוי. אני מעוות מעט את חוקי המו"ד. מה נעשה? אתה יודע. בואו נשרוף למוות את הכופר המטומטם הזה!
:|

אז הקוביה תופסת גודל 4. ז"א קצת יותר מ3
תשנה את התפיסה שלך במעט, טוב?

פארסק אמר/ה:
הבעיה שלי היא שנראה לי שקשה למטילי לחשים להטיל קסם דרך חרכי ירי. זה כמו לזרוק כדור ביסבול מתוך חדר דרך חלון קטן על מנת לפגוע במטרה נעה. לקשתים אין בעיה כזו מכיוון שהנשק שלהם (החזית של החץ) קטנה מאוד והתנועה שהם עושים על מנת לירות נראת לי פחותה מהתנועות שעושה מטיל לחשים, הייתי אומר חרכי ירי מינימאלים של 3/4 לא 9/10.
למה לא? החרכים הרי גדולים מספיק, כך כתבתי. מחסה 9/10 לא אומר שהרשת צפופה, אלא שהכל נותן מחסה אדיר בסה"כ.
 
אין פה שום דבר על התפיסה שלי.
משתמשים במשבצות של 1.5 מ', ולהכניס יצור שתופס 2 ושני שליש משבצות לכל כיוון יהיה מאוד מסובך מבחינה קרבית. אתה יכול להגיד שהיא באורך ורוחב של 4 מ', אבל שהתפוסה היא 4.5 מ'.
 
תפוסה 1.5/1.5
יכול להפוך את המטיל לג'ל גילוח ולהידחק.

נו, באמת. תפוסה 4.5, זה נכון. אבל הגודל... זה מה שחשוב.

זה לא יכול להיכנס במבוכים צרים, זה הכל.
אני מדבר איתך על שדה קרב ענקי.
 
Ashardalon נראה שאתה יודע מה אתה רוצה.
אז כל מה שאתה רוצה להראות זה את הרעיון שלך.
אז יופי רעיון מעניין.

כשאני אומר גנומים אני מתכוון לגנומים מרומח הדרקון.
כמה מכות אש על הקופסה יהפכו אותה לתנור שיבשל את מי שבתוכה.

מי הזמין אשף צלוי?
 
גאלאן אמר/ה:
רעיון נורא נחמד אבל אני לא רואה מישהו שיצליח להיכנס לדבר הזה (חוץ מהזבובים המעצבנים שכולם מנסים להרוג :bones:)
אני מניח שאתה משתמש חדש, אז חשוב שתדע - אסור להגיב בעצים שעברו שבועיים או יותר מאז ההודעה האחרונה בהם בלי סיבה ממש, ממש טובה. עוד מעט יבוא מנהל וינעל את העץ הזה כנראה, אז רק שתדע, אסור לעשות את זה.

עריכה:
סליחה, עברו רק 13 יום. היה מותר לך להגיב בעץ הזה. עדיין טוב שתדע, אם לא ידעת קודם, שאסור להגיב בעצים שעברו שבועיים מאז ההודעה האחרונה בהם.
 
חזרה
Top