• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נשקים שריונות... קסומים

God

פונדקאי פעיל
אני צריך קצת עזרה למשהו (נשאיר את זה במשהו בינתיים)
אם אתם יכולים לתת לי כל מיני נשקים שריונות... מגניבים שהכנתם
ורעיונות מקוריים לא סתם חרב דו ידנית +4 או משהו כזה

דוגמא שלי: מטה קוסמים שיש בו 3 תאים ומה שמכניסים בפנים
משתקף בהתקפה לדוגמא: מכניסים בתא אחד דם דרקון אדום קטן
ובשני דם מדוזה אז יש התקפה של אש והתקפת שיתוק ואפשר לבחור
(מטה כזה משופר יעשה את שני הדברים בהתקפה אחת גם אש וגם שיתוק)

עוד רעיונות בבקשה...
 
אני אוהב מספר חפצי כוח שהפכו דמות אחת שלי למשהו מיוחד. זה הכל ממהדורה שניה אבל למקרה שאתה לא מכיר:

force beads: אבנים קטנות שאתה זורק אותם על מטרה והיא עפה איזה מאה מטר אחורה ומקבלת ק6 נזק.

ring of ram: יוצר שדה כוח בצורה של ראש של תיש או חיה מקורננת אחרת שמורידה 3ק6 נזק או משהו דומה ומעיפה אויבים לטיזינבי

והייתה לו חרב רחבה שמעיפה אויבים שלוש פעמים ביום.

בקיצור, קראו לו ליגון אבל אני קראתי לו PROD GOD, והוא יכל להלחם נגד כל מספר אויבים שתרצה. אתה אלה שלא בא לו להלחם בהם ברגע מסוים הוא פשוט דוחף אחורה ומשאיר אותם לקינוח
 
בנוגע לנשקים קסומים וחפצים יש לי פילוסופיה די מורכבת, (היא פותחה בתקופת מוד"מ אך אין שינוי גדול מדי בפילוסופיה)

השריונות הקסומים (חוץ משריון השרשראות האלפי) הינם לרוב נעשים בהזמנה מיוחדת מאחר ומטילי לחשים אינם לובשים שריון הם לא ייצרו עבור עצמם אלא עבור אחר שיזמין מהם במיוחד עבור שרות מסויים או סכום כסף נכבד. שריון לוחות כבד עם העלמות מאל-מתים והגנה ממישור שלילי יהיה נדיר עד כדי בלתי נמצא לעומת טבעת הגנה +5 עם אותם תכונות שאל עף שגם היא תהיה נדירה הסיכויים לקיומה גבוהים יותר כי מטיל הלחשים יכול להיות שיצר אותה עבור עצמו.
כלומר שריונות שמטיל לחשים אינו יכול להשתמש בהם עבור עצמו יהיו יותר נדירים מאשר חפצי הגנה שמטיל הלחשים יכול להשתמש בהם. הסיבה שאולי יהיה קיים שריון לוחות כבד כפי שציינתי למעלה זה כי איזה לוחם שנשבע לחסל את כל האל מתים בעולם הזמין זאת מקוסם כל שהוא או שאיש דת יצר אותו בשביל אותה מטרה משותפת (צריך לזכור שמטיל הלחשים עדיין יעדיף ליצור טבעת כדי שבתום המסימה הוא יוכל לקחת אותה חזרה ולהשתמש בה בעצמו)

נשקים כסומים סובלים מאותם הגבלות כמותיות, בניגוד לדעה הכללית מפקד צבא לא יהיה מעוניין בחרב ארוכה של כדורי אש 100 ביום מכיוון שהיא לא תשרת אותו יותר מדי אלא הוא יעדיף כלים שיעזרו לו בניהול הצבא שליטה במורל החיילים והגנה על חייו. לורד דסבורו מפקד צבא העילית של ממלכת דיאנומברה (אחת הממלכות בעולם שלי) הפעיל את יחידת המכשפים שלו והזמין מהםתמורת תנאי שכר גבוהים יותר, מגורי אבן, ומזון משופר כמו בחדר אוכל קצינים. את החפצים הבאים:

Bracelet of GLORY (צמיד התהילה) : צמיד כסף עדין וחלק לגמרי , כאשר בוחנים אותו בגילוי קסם הוא מראה הילה (כישוף/הקסמה ו חילופין), כאשר מניכים אותו על היד הוא מעניק +1 לכריזמה,ומתקן את כל הפגמים בבגדי העונד ומונע מהעומד להזיע בחום של עד 42 מעלות ומונע מבגדיו להתלחלך אבל תחת לחש זיהוי הוא מגלה כוחות נוספים:

1.דיבור שותף- העונד יוכל לענות בחוכמה ולהצתרף לכל שיחה אפשרית, על כל הנוכחים בשיחה
לעבור גלגול הצלה נגד מטות ובדידים או להאמין שהנל' מבין היטב בנושא המדובר ותורם רבות
לשיחה, העונד עצמו לא יבין על מה הוא דיבר אלא עם כן יש לו ידע בנושא קיים בנושא(במקרה
זה על המשתתפים בשיחה לעבור גלגול הצלה -2) העובדה שהנל' חושבים שהוא יודע על מה
הוא מדבר לוא מחייב שהם יסכימו עם דעותיו, אלו שהצליחו בגלגול הצלה יחשבו שהנל מנסה
להשביץ בידע מאוד מועת בתחום כוח זה מכלה מתען אחד.

2. פקודה - כמו לחש הכוהנים עוצ' 1 (מטען 1)

3.מעלה את הכריזמה ב+1 נוסף למשך שלוש שעות (לא ניתן להפעיל פעמים את כוח זה כדי לקבל +2 ) וכמו כן סכום התוספות לא יעלה את הכרזזמה מעל 21. כוח זה מכלה 2 מטענים.

4. הרצאה- כאשר כוח זה מופעל יכול העונד להרצות לקהל גדול על נושא מסויים כל העומדים
בטווח שמיעה יעברו גלגול הצלה ממטות בדידים ואם יכשלו יביטו לעברו ויקשיבו למה שיש לו
לומר בעיניין רב (הם לא חייבים להסכים עימו) אבל יקשיבו למה שהוא אומר עד שיסיים
(5 מטענים)

5. שלהוב -שימוש בכוח זה מעניק לעונד העומד מו קהל ( טווח שמיעה) השייך לאותה נטייה של העונד לעבור גלגול הצלה נגד מטות בדידים ואם נכשלו העונד יכול לשלהב אותם לפעולה מסויימת
(להעלות את מורל הלוחמים לפני צאתם לקרב. לשלהב המון כנגד שחיטות של אדם מסויים וכו')
אלא שהצליחו בגלגול הצלה יקשיבו בעניין אך לא יתלהבו מדבירו (7 מטענים)

לצמיד יש 60 +3ק12 מטענים מקסימליים והוא מחדש מטען אחד לשבוע.
לא ניטן להאיץ את קצב התחדשות המטענים ,ואם ניצלו את המטען האחרון הצמיד מאבד את כל כוחותיו ואינו ניתן לחידוש.

(ניתן להתאים את החפץ ל 3E מאוד בקלות רק לשנות את גילגולי ההצלה הרלוונתים)

חרב הגנרלים:

החרב היא חרב +1 +2 נגד דמויי אנוש וזה ניתן לגילוי בקלות. מחקר מעמיק מגלה שהיא מעניקה את הכוחות הבאים:
גילו כוונות רעות (ברגע שמישהוא בעל כוונות רעות נכנס לטווח של 25 מטר מבעל החרב הוא ירגיש שאדם כזה נמצא סביבו.
הגנה ממישור שלילי (לפי הלחש)

1. חזיון תעתועים (מתען אחד) : בעזרת לחש זה הוא יכול ליצור מפות של שדה המערכה לפני הקרב בצורה תלת מימדית לפני הקצינים ולתחנן את האסטרתגיה טוב יותר.
2. חזיון תעתועים משופר (2 מתענים) בעזרת כוח זה הוא משתמש כדי להמחיש ללוחמים את תמונות הקרב האמיתי להראות להם מה הולך לקרות ולהעלות להם את המורל ע"י יצירת תמונות של ניצחון.
3. אפלה גדולה/אור גדול (4 מטענים) אפלה/אור ברדיוס 25 מטר, יעיל אוד בשדה הקרב.
4. עור אבן לפי הלחש (4 מטענים) כדי שיוכל במקרים קיצוניים לרכוב לתוך שדה המערכה ולשלהב את לוחמיו.

לחרב יש 60 +3ק12 מטענים מקסימליים והיא מחדשת מטען אחד לשבוע.
לא ניטן להאיץ את קצב התחדשות המטענים ,ואם ניצלו את המטען האחרון החרב מאבדת את כל כוחותיה ואינה ניתנת לחידוש.
 
מה אני אגיד לך DM? חפצים מגניבים. רק רציתי לומר משהוא לגבי הפילוסופיה שלך: גמדים לעיתם נוטים להנות מיצירת חפצים (כמו למשל הגמדים של טולקין) ואלפים נהנים מעצם הקסם. יכול להיות שהם יצרו חפצים קסומים להנאתם הפרטית. חוץ מיזה, אולי החפץ הזה היה אמור להימצא? :twisted: נניח שהקבוצה מוצאת שיריון +6 ועם מחסר של -2 למחסר השיריון (החפץ אמור להיות עוצמתי)? הקבוצה תריב על החפץ ובהמשך הם יראו שהחפץ גורם להם למריבות. הם יחליטו על מישהוא שילבש את השיריון, ואזת בהדרגה הם יגלו שהשיריון מישתלט עליו..... או אולי הקוסם איבד את הטבעת כמו בשר הטבעות?
 
diosos אמר/ה:
מה אני אגיד לך DM? חפצים מגניבים. רק רציתי לומר משהוא לגבי הפילוסופיה שלך: גמדים לעיתם נוטים להנות מיצירת חפצים (כמו למשל הגמדים של טולקין) ואלפים נהנים מעצם הקסם. יכול להיות שהם יצרו חפצים קסומים להנאתם הפרטית. חוץ מיזה, אולי החפץ הזה היה אמור להימצא? :twisted: נניח שהקבוצה מוצאת שיריון +6 ועם מחסר של -2 למחסר השיריון (החפץ אמור להיות עוצמתי)? הקבוצה תריב על החפץ ובהמשך הם יראו שהחפץ גורם להם למריבות. הם יחליטו על מישהוא שילבש את השיריון, ואזת בהדרגה הם יגלו שהשיריון מישתלט עליו..... או אולי הקוסם איבד את הטבעת כמו בשר הטבעות?

אם תסתקלו טוב במדריך לשה"מ תראו שיצירת חפץ קסום + 6/ -2 למחסר שריון +לחש מריבה +שיעבוד הלובש לשליטת היוצר תגלו שיצירת חפץ כזה צריכה לקחת לפחות 6-8 חודשים (לא כולל הזמן שיקח להסיג את המרכיבי לחש הבעיתיים) ובנוסף עלות הרכיבי לחש תגיע לכמה עשרות אלפי פ"ז (וקרוב לוודאי שתעבור את המאה) מחיר הנק"ן יהיה אדיר (איך שלא תראה את זה 1/5 ממאה אלף זה עשרים אלף נק"ן )שהמכשף מאבד וכל זה בשביל לגרום לכמה אנשים לריב ולהשתלת על אחד מהם,כאשר מכשף שכזה יכול פשות להטיל את הלחשים הללו בצורה ישירה וללא בזבוז של 1/2 שנה 100,000 פ"ז ו 20,000 נק"ן. לחפץ הזה אין שום סיבה להתקיים אלא עם כן המכשף החניס את נפשו שלו בתוח החפץ (יענו בקבוק קסם) רגע לפני שמת ואז יוכל ללבוש גוף חדש אבל חפצים תבוניים שכאלה כידוע נצאים כמעט בכל מקום :) (הערה צינית)

יצירת חפץ קסום לוקחת הרבה זמן, הרבה כסף וגובה מחיר ממטיל הלחשים (בנק"ן) אז מטיל הלחשים לא ייצור חפצי קסם רק למען ההנאה או כי מישהוא ביקש יפה, גם לכהן וגם לקוסם חשוב הכסף שלהם, זמנו של המכשף יקר כי הוא רוצא ללמוד את לחשיו, לחקור לחשים חדשים ולהגיע לעוצמות גבוהות, זמנו של הכוהן חשוב כי הוא רוצה ללמוד את ספרי הקודש, לבצע פעולות שיעלו את חינו בעייני האל, ולהגיע לרמות גבוהות יותר של הבנת האלוהות(כלומר עוצמות גבוהות) וכמובן אף אחד מהם לא רץ בשמחה לשלם את המחיר הנפשי שדורש החנת החפץ (הערך בנק"ן) ולכן מכיבן שזה צורך הרבה זמן , משאבים כספיים ומחיר נפשי כבד חפצי קסם בעולם יהיו נדירים וכאשר יוצרים חפץ קסום עליכם לחשוב האם יש צידוק לקיומו, לאיזה מטרה או עבור מי הוא נוצר, והאים המטרה או האיש והאים הצידוק שווה את הזמן, הכסף והמחיר הנפשי שיש לשלם עבורו ואז לחשוב האם הוא יהיה בידיים של דמות בדרגה שתיים.

יוצר הטבעת בשר הטבעות עד כמה שזכור לי היה מורדור אל האפלה, וגם הוא מזג חלק מנפשו לתוכה, שאר הטבעות שהוא נתן לא ניתנו לאכרים אלא למלכים והם ניתנו ישירות לא נזרקו איפה שהוא בדרך כדי שהם אולי ואולי לא ימצאו אותם.
ושוב הוא היה אל האפלה לא מכשף בדרגה 15 וגם לא מכשף בדרגה אפית. וגם שם מציין גנדלף לפרודו "יש מעט מאוד חפצי קסם בעולם, ואסור לקחת אף אחד מהם בקלות ראש "
 
the dark lord Sauron
in the land of Mordor

למי ששכח...

חוץ מזה יש ב 3e קסם נחמד מאוד, שקוראים לו Permanancy וזה אומר שניתן להטיל קסם על איש\חפץ והוא ישאר שם לעולם (או עד שקוסם ממש חזק יבטל אותו), אז העלות של חפצי קסם יורדת בהרבה בגלל זה.

וזה שב middle earth אין הרבה חפצי קסם זה לא אומר שבעולם שלך זה גם ככה.
 
הרעיון ששריונות הם נדירים הוא לא מדוייק.
תסתכל למשל על מית' דראנור, העיר האלפית/אנושית העתיקה (וההרוסה בהווה) שבממלכות הנשכחות. זאת היתה עיר עשירה באשפים וכוהנים, רבים מהם מתמחים וממוקדים בתחומים מסויימים. מכשפים צבאיים היו עובדים יד ביד עם נפחים על המטרה הבודדת של יצירת חפצים קסומים עבור הצבא המגן על העיר - זאת היתה העבודה שלהם, והיא מומנה ממיסים.
מית' דראנור היא גם לא מקרה יחיד או מיוחד, ויש מקרים דומים. כך שמי שרוצה יותר קסם במערכה שלו, מוזמן להשתמש ברעיונות האלו. מי שרוצה פחות, שילך עם המחשבה של DM. זה כבר עניין של שה"מ.
 
א: רעיונות נחמדים כולם תודה ותמשיכו להזרים...
ב: לא ביקשתי פילוסופיה ביקשתי חפצי קסם אז יאלה תנו לי חפצי קסם
ג: לא חשבתם שאולי דרקונים או יצורים חזקים אחרים גם יכולים ליצור חפצי קסם
מסיבות שונות
ד: לפי DM בעולם (כשאני אומר עולם אני מתכוון לכל עולם) אין בקושי חפצי קסם
אז השחקנים סתם ישחקו אם חרב רגילה מה קורה שהם בדרגות גבוהות צריך דברים
חזקים וחפצים קסומים לא נראה לי שלוחם בדרגה 20 יכול להסתובב אם חרב 1ק8 עלובה
ומגן +\- 1 (לפי מהדורות ובו לא נכנס לזה עכשיו) שהוא נלחם בדרקון עצום נו באמת...

נ.ב: שוב אני אומר כמו בתר'ד אחר: זה משחק לא אמיתי ומשוגע והוא אמור להיות כיפי
לא פילוסופי וסיבתי פשוט שחקו ותהנו לא חייב להיות הסבר לכל דבר!!!
 
ננסק אמר/ה:
הרעיון ששריונות הם נדירים הוא לא מדוייק.
תסתכל למשל על מית' דראנור, העיר האלפית/אנושית העתיקה (וההרוסה בהווה) שבממלכות הנשכחות. זאת היתה עיר עשירה באשפים וכוהנים, רבים מהם מתמחים וממוקדים בתחומים מסויימים. מכשפים צבאיים היו עובדים יד ביד עם נפחים על המטרה הבודדת של יצירת חפצים קסומים עבור הצבא המגן על העיר - זאת היתה העבודה שלהם, והיא מומנה ממיסים.
מית' דראנור היא גם לא מקרה יחיד או מיוחד, ויש מקרים דומים. כך שמי שרוצה יותר קסם במערכה שלו, מוזמן להשתמש ברעיונות האלו. מי שרוצה פחות, שילך עם המחשבה של DM. זה כבר עניין של שה"מ.

כפי שציינתי שריון שרשראות אלפי נחשב דבר יחסית נפוץ, ולא אמרתי שדמויות בדרגה 16 צריכות להסתובב עם חרב רגילה אבל קם צריך לזכור שפאלדים בדרגה 3 לא צריך להחזיק נוקמת קדושה, לוחם בדרגה 2 לא צריך להחזיק חרב +5 קוטלת דרקונים ומכשף בדרגה 4 לא צריך טבעת של שליטה ביסודנים, כמו כן זה מוסיף הרבה עניין למערכה אם הדמויות צריכות לעבוד קשה בשביל להסיג חפצים חזקים, ומדי פעם גם לחבות את החוויה של יצירת חפץ קסם, לפי הטענה שלכם בדרגה 16 הם כבר (כמו כל הרפתקן) יצרו כל כך הרבה חפצים בשביל לפתוח חנות, תנו להם לייצר בעצמם או לצאת מסימות קשות בשביל להסיג אותם כדי שיעריכו אותם יותר כי עולם שיש בו יותר מדי חפצי קסם מעודד מנצ'קיניות נוראית, אך כאשר הם מתאמצים בשביל בדיד כדורי האש הם יחשבו פעמים לפני שהם מבזבזים מטען.

חוץ מזה:
חוץ מזה יש ב 3e קסם נחמד מאוד, שקוראים לו Permanancy וזה אומר שניתן להטיל קסם על איש\חפץ והוא ישאר שם לעולם (או עד שקוסם ממש חזק יבטל אותו), אז העלות של חפצי קסם יורדת בהרבה בגלל זה.
אם אני לא טועה (הספרים לא לידי) אבל הלחש הזה עולה למכשף נקודת כושר 1.
 
GOD תתקשר אלי לא זוכר מה קיבלתי מיום הולדת יש לי בוכטה של דברים מעניינים שיקח לי שנה לכתוב את כולם ועוד במהדורה שניה(שאני וGOD לשם שינוי משחקים).
 
DM , מורדור היא הארץ של סאורון, שהוא לא אל, אבל הייתה קרוב. אם אני לא טועה הוא היה מאיאר (או איך שלא קוראים למשרתי האלים- עדיין לא קראתי את כל הסימליריון) ככה שאתה צודק, אבל למה להיות כל כך מכאניים? כשפוצצתי את המיספרים האלה רק היתכוונתי להגיד שיריון שיראה לשחקנים נורא טוב. תלוי בעולם המערכה. יכולים להיות כל מיני סיבות. חוץ מיזה, אני לא קולט למה צריך לשלם נק"ן על בניית חפץ / שיקוי קסום? לפי דעתי הקוסם צריך אפילו להרוויח נק"ן על זה.
 
נגיד אתה רוצה הרפתקאה אפית (20 +)
לקחתי את זה ממשחק אחר ושיניתי לחוקי מו"ד:
Slayer of Kings, Uzhul
חרב ארוכה שבתוכה יש שד כלוא
השד גורם לחרב להכפיל את התקפות המשתמש
החרב מתעלמת משריון, מגן, וBracers/Gauntlets כשמגלגים THAC0.
אם מגלגלים 1 בק20 אז ההתקפה מופנית נגד המשתמש.
שימושי רק על ידי Chaotic evil ורק מי שהוכיח את עצמו (מעל רמה 20).
ועד דבר: מוהאהאהאהא :twisted:
 
לגבי הקסם Permanancy כל עוד הוא מוטל על מישהו/משהו אחר בעזרת קסם Dispel אפשר לבטל את האפקט הקסום ובנוסף אין שום אפשרות לחזק את כוח ההתקפה של החפץ או לתת בונוס כלשהו למחזיק בעזרת הקסמים שניתן להטיל על חפצים(כל אותם קסמים נעדו להגנה).
וחץ מזה בשביל להטיל את הקסם הכי בסיסי ש-Permanancy מאפשר להטיל על חפץ אתה צריך להיות ברמה תשעית.
 
טוב אז התבלבלתי עם "ניצחיות של מוד"מ לא משנה.

כאשר מכשף יוצר חפץ קסום הוא מוזג חלק מתוח עצמו לתוך החפץ, חלק מהכול שלו עצמו כדי שיקיים את הלחש וכן המכיר בנק"ן
 
אוווווווווווווווווווף!!!!
פתחתי את הפורום הזה כדי לקבל חפצי קסם לא כדי לשמוע איך ולמה עושים אותם
בבקשה בלי פילוסופיות ושאלות רק תנו לי חפצי קסם

הערה למנהלים: אתם ממש מוזמנים למחוק עץ זה אם בערך תוך 6-7 הודעות האנשים
לו יעזרו לי פשוט אין טעם בו...
 
יש לי רעיון: חרב דו ידנית+5!!!
לא סתם.
מכירים את נייטקרולר מאקסמן?
אז אותו דבר רק בגלימה (מומלץ הקטע עם העשן), אם אתם לא מכירים אז תגידו (זה הגרמני הכחול למי שלא טוב בשמות).
זה נראה לי די קטלני אם משתמשים בזה נכון, אני הייתי שם את זה ב major wonderous.
 
חזרה
Top