קופיל
פונדקאי ותיק
בגלל ההרפתקה החדשה של מגדם.
כפי שאנחנו יודעים, אי אפשר לעקוב אחרי יצור שעבר במים, ואאל"ט יש צורך בכישרון אפי בשביל זה. אבל מה לגבי יצורים תת-מימיים?איך זה שסאהוגין סייר (הידוע חלקית גם בשמו-הדמות שלי) לא יכול לעקוב אחרי הקראקן שחטף מישהו? ככה שאפשר להגיע למסקנה שיצורים מימיים ותת-מימיים יכולים לעקוב אחרי יצורים כאלה. אבל הים זה לא מקום דו-ממדי, שיש 9 משבצות ללכת אליהם בצעד 1.5 מ'-זה תלת מימדי, ואפשר וצריך לנוע גם מעלה ומטה (בחישוב שלי, 29 משבצות), ואתה יכול לתקוף רק מישהו באותו גובה שלך ללא מחסרים ותוספים, ואם אורקה תוקף דיונון ענק מלמעלה, הוא יזכה בתוספים... אז איך עוקבים מתחת למים יצורים מימיים?
ועוד משהו-במשחק אני משחק סייר סאהוגין מוטנט, ולא נראה לי שהיכולת צעד החורש עוזר כ"כ-כי דברים מכשילים יש רק בקרקעית, ובים הפתוח אין דבר מסבך. צריך יכולת חלופית.
כפי שאנחנו יודעים, אי אפשר לעקוב אחרי יצור שעבר במים, ואאל"ט יש צורך בכישרון אפי בשביל זה. אבל מה לגבי יצורים תת-מימיים?איך זה שסאהוגין סייר (הידוע חלקית גם בשמו-הדמות שלי) לא יכול לעקוב אחרי הקראקן שחטף מישהו? ככה שאפשר להגיע למסקנה שיצורים מימיים ותת-מימיים יכולים לעקוב אחרי יצורים כאלה. אבל הים זה לא מקום דו-ממדי, שיש 9 משבצות ללכת אליהם בצעד 1.5 מ'-זה תלת מימדי, ואפשר וצריך לנוע גם מעלה ומטה (בחישוב שלי, 29 משבצות), ואתה יכול לתקוף רק מישהו באותו גובה שלך ללא מחסרים ותוספים, ואם אורקה תוקף דיונון ענק מלמעלה, הוא יזכה בתוספים... אז איך עוקבים מתחת למים יצורים מימיים?
ועוד משהו-במשחק אני משחק סייר סאהוגין מוטנט, ולא נראה לי שהיכולת צעד החורש עוזר כ"כ-כי דברים מכשילים יש רק בקרקעית, ובים הפתוח אין דבר מסבך. צריך יכולת חלופית.