ברוכים הבאים לפורום הפונדק
פורום הפונדק הוא קהילה של משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד. נשמח לענות על השאלות שלכם, לקרוא את היצירות שלכם ולשחק איתכם.
אתם מוזמנים להירשם לפורום ולהצטרף לקהילה.

הגזעים של אן

דיונים על מבוכים ודרקונים מכל המהדורות כולל פאת'פיינדר. פרסמו תוכן שיצרתם, שאלות, רעיונות ועוד.
סמל אישי של המשתמש
the Nerubian
The Fatespinner Archmage
הודעות: 12456
יצירת קשר:

הודעה#16 » 08 אוקטובר 2007, 17:10

שסאקה, ערוך:
- חוצן (מקומי, משנה צורה). השסאקות הם צאצאי-כלאיים לישויות החוצניות והזדוניות שחדרו לעולם.
- בניגוד למרבית החוצנים, השסאקה אינו זוכה בשליטה אוטומטית בכלי נשק. הוא כן נהנה מהיכולת הרגילה של ראיית חושך 18 מטרים, בה זוכים יצורים מסוג חוצן.
- מהירות הבסיס של השסאקה היא 9 מטרים.
- נשק טבעי: השסאקה מצוייד בשתי התקפות טפרים, ככלי נשק טבעיים ראשיים. כל טופר גורם 1ק3 נקודות נזק (בתוספת מתאם הכוח של השסאקה). השסאקה יכול לתקוף עם נשק קל או חד-ידי בשילוב עם התקפת טופר אחת. במקרה כזה, הטופר הופך לנשק טבעי משני (מחסר 5- לגלגולי ההתקפה עם הטופר, כמו-גם תוספת נשק השווה למחצית מתאם הכוח של השסאקה).
- שינוי מראה (ע"ט): לרצונו כפעולה חופשית, שסאקה בצורה אנושית מסוגל לשנות את מאפייני החתול החזותיים שלו, וללבוש מאפיינים של סוג חתול אחר (גם חתול שהוא אינו מסוגל ללבוש את צורת החיה שלו). בעוד שפעולת השינוי היא על-טבעית, ההשפעה עצמה נחשבת כיוצאת-דופן, ואינה "מתבטלת" בשדה נוגד קסם: השסאקה פשוט אינו יכול לעטות מאפיינים חדשים במצב שכזה.
היכולת מעניקה לשסאקה תוסף 4+ עבור בדיקות התחזות כאשר הוא מתחזה לשסאקה אחר. השסאקות מזהים זה את זה לפי הריח, טון הדיבור, וההילה הנקרומנסית שעוטפת אותם, ועל כן התוסף אינו יעיל כנגד שסאקות אחרים.
- נגוע-מוות בנפש: כל השסאקות הם בעלי קשר ל"נהר הנשמות". דמות שסאקה מקבלת את הכשרון "נגוע-מוות בנפש" ככשרון נוסף.
- צורת חיה (ע"ט): לרצונו, השסאקה יכול לעטות את צורתו של חתול קראקל. בצורה זו, הוא נעשה יצור קטן, ומקבל מתאמי גודל 2- לכוח ו- 4+ לזריזות. המהירות שלו בצורה זו, וכן נזק התקפות הטפרים שלו, נותרים ללא שינוי. כל ציוד שהשסאקה עוטה נספג לתוך צורת החיה שלו והוא חסר השפעה, אלא אם יש לו התכונה הקסומה "פראי".
בצורה זו, השסאקה אינו יכול לדבר, וכן להפעיל לחשים או חפצים בעלי רכיב קולי או תנועתי. הוא מסוגל לתקשר רק עם שסאקות אחרים, ללא קשר לצורה בה הם מצויים.
- מקצוע מועדף: אמגוש. בנוסף, השסאקה מסוגל להתקדם בדרגות הגזע שלו בלי לפגוע בקצב ההתקדמות שלו במקצועות אחרים- דרגות הגזע שלו הן מקצוע מועדף שני עבורו.
- מתאם דרגה: 0+.



דרגות גזע השסאקה:

ק"פ: ק8
תה"ב: בינוני.
הצלות: קשיחות ורצון חזק, תגובה חלש.
מיומנויות מקצוע: איום, איזון, דיפלומטיה, האזנה, הסתתרות, התחזות, זיהוי, זיהוי מניע, חיפוש, טיפוס, ידע (דת), ידע (המישורים), ידע (מאגי), מלאכה, משלח-יד, קפיצה, ריכוז, שימוש בחפצי קסם, תורת הלחשים, תנועה שקטה, תרמית.
נקודות מיומנות לדרגה: 4+ מתאם תבונה.

יכולות מקצוע לפי דרגה:
1. טפרי רעל, מתת החיה
2. עור של שד, מהלומה אפלה
3. תבונה שטנית, עוצמת שסאקה

מאפייני מקצוע:

שליטה בכל נשק ובשריונות: השסאקה זוכה בשליטה בכל כלי הנשק הפשוטים, וכן בכלי הנשק הבאים: חרב מעוקלת, חרמש, להב-מוט, גרזן-מוט, חרב ארוכה, חרב קצרה, קלשון. הוא שולט בשריונות קלים ובמגינים.
טפרי רעל (ע"ט): כפעולה שוות ערך לתנועה, השסאקה מסוגל להזרים אנרגיה מנהר הנשמות לתוך טפריו, ליצירת השפעת תאובה המזכירה רעל. האנרגיה נשארת אחוזה בטפריו במשך דקה, או עד הרגע שבו הוא מצליח להחדיר אותו למטרה מתאימה (גם אם היצור לא הושפע מהרעל). כאשר הוא פוגע ביצור חי בעזרת התקפת טופר או התקפה ללא נשק, השסאקה מפעיל את הרעל על היצור. ההשפעה דומה לרעל, אולם היא קסומה ומשפיעה ללא קושי גם על יצורים החסינים לרעל או בעלי התנגדות כנגדו. הנזק הראשוני והמשני הוא נקודת חוסן אחת. ההצלה היא קשיחות (ד"ק הוא 10 +מחצית ק"פ השסאקה +מתאם הכריזמה שלו). זוהי השפעת אוב.
שסאקות הם חסינים לרעל של אחרים מבני מינם. הם יכולים להפעיל יכולת זו גם בצורת חיה.
מתת החיה (י"ד): כאשר הוא עובר לצורת חיה, השסאקה זוכה בתוסף גזע לכל בדיקות האיזון, ההסתתרות, הטיפוס, הקפיצה והתנועה השקטה, השווה לדרגת השסאקה שלו +1. בנוסף, הוא רשאי להשתמש במתאם הזריזות שלו, במקום מתאם הכוח, בבדיקות טיפוס וקפיצה, כל עוד הוא בצורת חיה.
עור של שד (י"ד): בדרגתו השנייה, השסאקה לומד כיצד לנצל את יכולת שינוי המראה שלו לצרכי הגנה. הוא זוכה בתוסף שריון טבעי 1+ לדרג"ש. הוא רשאי להעלים את התוסף או להחזירו, כאשר הוא משתמש ביכולת שינוי המראה.
מהלומה אפלה (ע"ט): בדרגתו השנייה, השסאקה לומד לתעל כוח הרסני מנהר הנשמות. הוא זוכה ביכולת הפרץ המשחית (בדומה לאמגוש בדרגה 1), ביכולת התקפת הפתע (בדומה לנוכל בדרגה 1), ביכולת התגרה (בדומה לגשש בדרגה 1), או ביכולת השיסוף האכזרי (ראה בהמשך) לבחירתו. לא ניתן לשנות את הבחירה מרגע שנקבעה. אם השסאקה לוקח דרגות במקצוע שמעניק את היכולת שבחר, הוא משפר את היכולת כאילו יש ברשותו דרגה אחת נוספת במקצוע. שימו לב שתוספת זו היא על-טבעית, ובשדה נוגד קסם, השסאקה מאבד את השיפור שיכולת המהלומה האפלה מעניקה.
שיסוף אכזרי- השסאקה זוכה בתוסף 4+ לבדיקות ווידוא של פגיעה חמורה המבוצעת בכל נשק קפא"פ הגורם נזק חותך (כולל הטפרים שלו). אם הוא הצליח לגרום לפגיעה חמורה בעזרת נשק חותך, הוא מוסיף 1ק6 נקודות נזק.
תבונה שטנית: בדרגתו השלישית, השסאקה משפר את ערך התבונה שלו ב- 2נקודות. בנוסף, הוא זוכה בתוספת 1+ לדרגת המטיל עבור מקצוע אחד מהבאים, לבחירתו: אמגוש, כהן, כושף-צל, או אביר-קודש (במקרה זה, התוסף לדרגת המטיל הוא 2+). לא ניתן לשנות את הבחירה מרגע שנקבעה. היכולת לא מעניקה לשסאקה הטלת לחשים- היא רק משפרת הטלת לחשים שהוא יכול להשיג ממקורות אחרים.
עוצמת שסאקה: בדרגתו השלישית, השסאקה זוכה בכשרון נוסף לבחירתו, מרשימת כשרונות נגע-המוות או צורת החיה.



כשרונות:
רק דמויות מגזע השסאקה יכולות לקחת את הכשרונות הבאים.


צורת חיה קטנה [שסאקה]
הדמות מסוגלת להפוך לחתול קטנטן, כמו חתול בית או חתול ביצות.
תועלת: בעת שימוש ביכולת צורת החיה, הדמות יכולה לבחור להפוך לחתול בגודל קטנטן. בצורה זו, מתאמי הגודל לתכונותיה הם 4- כוח ו- 6+ זריזות, המהירות שלה יורדת ל-6 מטרים, ונזק הטפרים שלה יורד בשלב אחד (מ- 1ק3 ל- 1ק2).

צורת חיה בינונית [שסאקה]
הדמות מסוגלת להפוך לחתול בינוני, כמו נמר, פומה או ברדלס.
דרישות: 2 דרגות במקצוע השסאקה.
תועלת: בעת שימוש ביכולת צורת החיה, הדמות יכולה לבחור להפוך לחתול בגודל בינוני. בצורה זו, מתאמי הגודל לתכונותיה הם 2+ כוח ו- 2+ זריזות, המהירות שלה עולה ל-12 מטרים, ונזק הטפרים שלה נותר ללא שינוי. היא מקבלת התקפת נשיכה הגורמת ל- 1ק4 נקודות נזק. זוהי התקפה טבעית משנית.

צורת חיה גדולה [שסאקה]
הדמות מסוגלת להפוך לחתול גדול, כמו אריה, טיגריס או אף נמר שן-חרב.
דרישות: 3 דרגות במקצוע השסאקה ולפחות שתי דרגות נוספות במקצועות אחרים, צורת חיה בינונית.
תועלת: בעת שימוש ביכולת צורת החיה, הדמות יכולה לבחור להפוך לחתול בגודל גדול. בצורה זו, מתאמי הגודל לתכונותיה הם 6+ כוח, המהירות שלה עולה ל-12 מטרים, ונזק הטפרים שלה גדול בשלב אחד (מ- 1ק3 ל- 1ק4). היא מקבלת התקפת נשיכה הגורמת ל- 1ק6 נקודות נזק. זוהי התקפה טבעית משנית.
נערך לאחרונה על ידי the Nerubian ב 10 אוקטובר 2007, 18:34, נערך 2 פעמים בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
Icel
The Frozen Archmage
הודעות: 7550
יצירת קשר:

הודעה#17 » 08 אוקטובר 2007, 17:35

"It's a fu**ing Shasaka Warlock! Run!"

מצויין.

סמל אישי של המשתמש
idansh
הודעות: 4617
יצירת קשר:

הודעה#18 » 08 אוקטובר 2007, 18:55

הרעיון שלי לדרגות השאקסה:
תה"ב: בינוני
הצלות: רצון טובה.
ק"פ: ק8

קוד: בחר הכל

 1          שריון טבעי 1+, קרן זדונית 2/יום, טפרים מורעלים.
 2          פרץ משחית 1ק6, צורה חתולית משופרת
 3          2+ לתכונה, כשרון נוסף.


קרן זדונית- כמו קרן כפור, מוריד נזק אנרגיה שלילית.
טפרים מורעלים- הטפרים מקבלים רעל, ד"ק קשיחות (10 + חצי ק"פ + חוסן). נזק ראשי- 1ק4 +1 נזק חוסן/כוח/זריזות, לבחירת הדמות.
תורה חתולית משופרת- 2+ למיומנויות טיפוס, קפיצה, איזון, הסתתרות ותנועה שקטה.
2+ לתכונה- תהדמות בוחרת תכונה.
כשרון נוסף- כשרון נגע מוות או כשרון גזע.
נערך לאחרונה על ידי idansh ב 09 אוקטובר 2007, 19:05, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
the Nerubian
The Fatespinner Archmage
הודעות: 12456
יצירת קשר:

הודעה#19 » 10 אוקטובר 2007, 18:39

סיימתי, אלא אם יהיה לי חשק להוסיף כשרונות שנותנים עוד יכולות בצורת חיה (מהירות טיפוס, למשל, או חוש ריח) או כשרונות שנותנים יכולות "אפלות".

הבא בתור- האולאן, נראה לי. הם מהווים את האתגר הגדול ביותר (כלומר, הקאלי הם בעצם אנשי-לטא שמקבלים בדרגות הגזע כוחות מבוססי מזג אויר גשום).

סמל אישי של המשתמש
דון גובלאונה
The Goblin Mobster
הודעות: 5253

הודעה#20 » 10 אוקטובר 2007, 21:59

אולאן (Ulan)-:flame:
חוצן (מקומי,אש):

בני כלאיים של הקדמונים ואפריטים, חלק תוצרים טבעיים וחלקן תוצרים של גל ההרס. האולאן השטלתו על אזורי הליבה של מה שהיה פעם התרבות הקדמונית וכיום הוא בעיקר מכתש זכוכית לוהט, האולאן גבוהים ומוצקים. צבע עורם נוטה בין כתמתם בהיר, לברונזה לשחור-בזלת. צבע השיער הנפוץ ביותר הוא אדם אש, אם כי גוונים של אדום-בלונד או שחור פחם קיימים גם.
לעיינים מגוון צבעים על הקשת אדום-סגול-כחול-ירוק-צהוב.

לאולאן התכונות הבאות:
גודל- בינוני
מהירות תנועה- 9מ' לסיבוב
מתאמי תכונות- +2 חוסן, -2 חוכמה, -2 כריזמה (כדי להחליש אותם טיפה, וגם מינוס לכריזמה מתאים לחמומי מוח, חסרי סבלנות וטקט)
ידיד החיות לכול הולאן יש את היכולת- "אמפתיה לחיות" והם מקבלים תוסף גזע +4 לבדיקות של יכולת זו.
אש פנימית (ע"ט)- אולאנים הם חמים, טמ"פ הגוף הממוצעת שלהם היא 60-70 מעלות, (כפול מבן אנוש, כך שהם מושפעים מהשפעות של חום רק כאשר הם כפולות [אולאן שיהיה במקום עם טמפ' 100 ירגיש כמו בן אדם שנמצא בקמום עם טמפ' 50] לכן הם חסינים לרובן.), בנוסף הם מסוגלים לתעל חלק מליבת האש היסודנית שנשתמרה בהם מאבותיהם- כפעולת סיבוב מלא, מסוגל האולאן להבעיר כול חלק בגופו, הימשכות הבעירה דורשת ריכוז. האש לא מסוגל לגרו נזק של ממש אך מסוגלת ליצור פיח (אפשר לכתוב/לצייר) על משטחים לא דליקים, או לחרוך חומרים דליקים, האש מסוגלת לחמם מזון, בגדים, ואת גוף ההולאן, כך שהוא חסין לפגעי מזג אוויר קר כול עוד הוא בוער. בנוסף, האולאן מסוגל להבעיר חומרים דליקים מאד (כגון עץ יבש קש או שמן) כמו אבן צור.בזמן שהאולאן בוער הוא נראה כמישהו המושפע מהלחש- "אש פיות"
כמו כן האולאן יכול להיכנס למצב של "אש פרא"

אש פרא(ע"ט) פעם ביום האולאן משחרר את מחסומיו וחומתיו הפנימיות ויכול לשחרר את האש היסודנית שנמצאת בקרבו, יכולת האש הפנימית של האולאן נעשית וקטלנית הרבה יותר, למעשה האולאן יכול לגרום לעצמו לבעור (ראה חוקי בעירה במלש"מ), מבלי שיגרם לו כול נזק ממשי (חשוב לזכור שציוד עלול להיתלקח וכול דבר הבא איתו במגע, בנוסף כדי להפסיק מצב של אש פרא על האולאן להצליח בהצלת רצון בד"ק 16 פחות 1 על כול סיבוב שהיה במצב זה, בכול מקרה המצב יפסיק לאחר 5 סיבובים + 1 לכול נק' במתאם החוסן של האולאן לכול היותר, בזמן שהוא במצב זה הוא נמצא במצב הדומה מעט לזעם ברברי, הוא תוקף כאילו הוא נמצא בהתקפה זעם והוא מקבל מחסר -2 לדרג"ש ותוסף +2 לכוח. הוא נעשה עייף לתור אחד לאחר מכן.

עננה (ע"ט)-3 פעמים בעיום מסוגל האולאן להפוך לעננה בעזרת פעולת סיבוב מלא של ריכוז מוחלט, לאחר הסיבוב האולאן מתפוג לאט לאט עד שנהפך לעננה אפורה- שחורה וחצי שקופה אולאן במצב זה מוגדר כנחיל יצורים פעוטים, למרות שהוא תופס שטח של 1.5 מטרים, ולא 3 מטרים. הוא נעשה כמעט חסר משקל, אבל אינו יכול לעוף ממש. הוא מסוגל להיכנס כך למעברים צרים וחריצים בקירות. האולאן אינו גורם נזק נחיל או הסחת דעת, אבל הוא יכול לחנוק יצורים (יצור בשטחו חייב בהצלת קשיחות בד"ק 10 +דרגת/ק"פ האולאן (הגבוה מבין השניים) +מתאם החוסן שלו, או להתחיל להשתעל- בפועל מדובר על מצב של הלם למשך סיבוב).
2. האולאן מוגדר כ"כמעט לא גשמי". הוא נהנה מסיכוי התעלמות של 50% מכל התקפה שמקורה מוחשי, 25% אם מדובר באנרגיה או התקפה קסומה, או 0% אם מדובר בהשפעת כוח, מגע רפאים, או התקפה שמקורה אינו מוחשי. הוא מסוגל לעבור דרך חפצים מוחשיים, אולם חייב תמיד שלפחות חלק ממנו יהיה מחוץ לחפץ (אז הוא יכול לעבור דרך קירות שרוחבם אינו עולה על 2 מטרים). לא ניתן לשמוע אותו, אולם הוא נראה לחלוטין ובעל ריח. הוא אינו יכול לתקוף יצורים גשמיים (מלבד בהתקפות עם השפעה של מגע רפאים), אבל יכול להיכנס לשטחו של יצור על מנת לחנוק אותו (באותו האופן שמתואר לעיל)
כמו כן, כול מי שנמצא בשטח האולאן נהנה מהסתרה חלקית (כמו הלחש ענן ערפל)

מקצוע מועדף
לא יודע חשבתי אל אחד מהבאים- אומן לחימה, דרוויש(דרואיד מדברי)

מתאם דרגה 1+[/b]

דרגות גזע האולאן-
ק"פ: ק10
תה"ב: חזק
הצלות: קשיחות חזק, רצון ותגובה חלש.
מיומנויות מקצוע: איום, האזנה, זיהוי, זיהוי מניע, חיפוש, טיפוס, ידע (דת), ידע (המישורים), מלאכה, משלח-יד, איזון, קפיצה, הישרדות.
נקודות מיומנות לדרגה: 2+ מתאם תבונה.

יכולות מקצוע לפי דרגה:
1. הרמוניה, שליטה באש
2. הגוף כובל
3. הישתחררות

מאפיניי מקצוע
שליטה בנשק ושיריון-[/b]
אין לי את רשימת כלי הנשק לידי, כשאני אגיע הביתה (עוד 5 ימים) אני אראה מה מתאים לו....

הרמוניה
בשלב הראשון של ההארה של האולאן, הוא לומד לחיות בהרמוניה עם כול הסובב אותו, הוא מקבל תוסף +8 לכול בדיקות האמפתיה לחיות שלו (הנצבר עם תוסף הגזע), וכן ראשי לקחת 10 בבדיקת אמפתיה אלה בכול עת.

שליטה בפרא(ע"ט) :flame:
מרגע זה האולאן שוחלט באש הפנימית שלו, כאשר הוא מבעיר את עצמו למצב של אש פרא, האש לא תפגע בציודו או בכול דבר בו הוא לא רוצה שתפגע, והוא לא נכנס למצב של זעם, כמו כן הוא ראשי להיכנס למצב זה כרצונו, כול עוד הוא לא תשוש. (הוא עדיין מקבל את התוסף לכוח)

הגוף כובל(ע"ט)
שלב נוסף במשעול ההארה של הואלאן- הגוף כובל אותך, עליך ללמוד להישתחרר ממנו, כאשר האולאן משתמש ביכולת "עננה" הוא מסוגל להפוך לעננת עשן וגזים חמים הדבר פועל בדיוק כמו לחש- "צורה ערפילית" אך בכול פעם שנאמר כי העננה תפוזר ההולאן חייב לחזור לצורתו המקורית, בנוסף נזק קור של יותר מפעמיים הק"פ של ההולאן יחזיר אותו למצבו המקורי. (העננה עדיין מזכירה אותו מעט בדמותה, אך הוא יכול לדחוס עצמו או לפרוש עצמו, כך שההעננה תהיה בגדול הרגיל שלו, או בסיווג גודל אחד לכול כיוון

הישתחררות
הצעד הסופי הגעה להארה- הואלאן הישתחרר מכבליו- גוף וצורה הם בחירה עבורו, הוא יכול להשתמש ביכולת עננה, באופן בלתי מוגבל, כמו כן הוא ראשי לשנות את צורתו כיצד שירצה ולפרשו את העננה על שטח רחב יותר או צר יותר, הוא יכול לשנות את סיווג הגודל של העננה, בטווח של שני סיווגי גודל מגודלו שלו (כלומר, אולאן בינוני יוכל להפוך לעננה קטנטנה, קטנה, בינונית, גדולה או ענקית) על כול סיווג גודל שמעלים את העננה הד"ק כנגד השיעול יורד ב2 ועל כול סיווג גודל שמקטינים אותה הוא עולה ב2, לשנות את גודל העננה לוקח סיבוב אחד לכול סיווג של שינוי (כלומר אם אולאן בינוני רוצה להפוך לענן ענק זה ידרוש שלושה סיבובים- ראשון להפוך לענן בינוני, שני להפוך לענן גדול, ושלישי להפוך לענן ענק) אולאן מסוגל גם ליצור בקעים מסדרונות ואיי חסרי עשן בתוך הענן ולא מוגבל לשום צורה.
הטמ"פ של האוויר בתוך העשן היא טמ"פ הגוף של האולאן. על כול המשתמע מכך (להזכירכם- 60-70 מעלות בממצוע)
נערך לאחרונה על ידי דון גובלאונה ב 19 נובמבר 2007, 08:58, נערך 9 פעמים בסך הכל.
מאסטרו! תקריץ איזה מארש.

סמל אישי של המשתמש
idansh
הודעות: 4617
יצירת קשר:

הודעה#21 » 10 אוקטובר 2007, 22:06

אני מציע להחליש כדי שלא יהיה לו מתאם דרגה, או לנסות להוריד ל1+ (עדיף בלי). אחרי הכל, בעולם שיש בו רק 3 גזעים, כדי שכולם יהיו בלי מתאם דרגה כדי שיהיה עוד אפשרי ליצור חבורה (תחשבו חבורה של דרגה 1, רק שני גזעים!).
את יכולת של אש פנימית ואדון החיות כדאי להשאיר לכשרונות/דרגות גזע. להוסיף (לפי עצתו של אייסל) מתאמי תכונה מתאימים ורק לכתוב הפלאפ שטמפרטורת הגוף שונה, אבל מכנית אין הבדלים.

סמל אישי של המשתמש
Icel
The Frozen Archmage
הודעות: 7550
יצירת קשר:

הודעה#22 » 10 אוקטובר 2007, 22:44

קודם כל, למה עם ה'? למה? אני כתבתי בכל מקום אולאן, למה לשנות?
עכשיו,
א. האש פנימית חזקה מידי ולא מתאימה לפלאף. בכוונה רשמתי שיצירת הלהבות לא יכולות לשמש להתקפה.
ב. הייתי מוריד את הקסמת חיות ל 1/יום ובהחלט מוריד את השם הדי מיותר "אדון חיות".
ג. למה מקצוע מועדף דרואיד? איך זה מתקשר לפלאף שלהם? אני חשבתי על אחד משניים- או נזיר בשביל הדת האולנים "נתיב ההארה" או מקצוע בעל מאפייני גילוי וחקירה, כיאה לסקרנות של האולאן. הגשש מהמדריך השלם להרפתקן יכול להיות טוב, לחלופין נוכל או סייר.
ד. חשבתי לתת להם +2 חוסן - 2 חוכמה, יש להם גוף מוצק אבל הם בעלי פיוז קצר.
ה. בהחלט להוריד את מתאם הדרגה ל+0 ובמקום לתת דרגות גזע עם יכולות משופרות.
ו. להוריד את הצורה הערפילית ל3/יום (נראה לי, או 1/יום אפילו).
ז. חשבתי לתת להם הישרדות באזורים מדבריים בדומה לכמה גזעים בספר sandstorm.

סמל אישי של המשתמש
דון גובלאונה
The Goblin Mobster
הודעות: 5253

הודעה#23 » 11 אוקטובר 2007, 11:53

1) הקטע עם החיות ההארה והכול זה מה שבילבל אותי בנוגע לדרואיד, חשבתי שנתיב ההארה הזה הוא משהו כמו היתחברות לאיזו מתודעה של חיים בטסע (וזה דיי מתאים לדרואיד לא?),
2) חשבתי על זה, והיכולת של העשן חייבת להיות זמינה בהרבה אחרת החקיקה הזו נגד גניבה לא הייתה עד כדי כך חמורה, אם זה משהו שהם עושים פעם ביום זה לא בדיוק ימנע מהם לבנות בתים...
3)השם אדון החיות זה סתם שם זמני כי לא חשבתי על שום דבר אחר...
4) אתם חושבים שלכול הגזעים האלה צריך להיות דרגות גזע? זה נחמד אבל זה יהיה קצת נדוש אם לכול הגזעים יהיה את זה לא?
5)ליצירת להבות- סבבה, אתה צודק, אני אתקן...
6) אני עורך אתץ ההודע עכשיו.
מאסטרו! תקריץ איזה מארש.

סמל אישי של המשתמש
idansh
הודעות: 4617
יצירת קשר:

הודעה#24 » 11 אוקטובר 2007, 14:44

דווקא האסטור עלה על רעיון נחמד- אולי לכל הגזעים באן יהיה מתאם דרגה 1+ או 2+, אולי לא יהיו מערכות לדרגה 1 אבל זה ייצג הרבה יותר טוב את כוחותיהם הטבעיות של הגזעים

סמל אישי של המשתמש
Icel
The Frozen Archmage
הודעות: 7550
יצירת קשר:

הודעה#25 » 11 אוקטובר 2007, 20:07

אז אולי עשן 3/יום.
אני מעדיף ליצור גזעי בסיס עם דרגות גזע מאשר מתאמי דרגה.

sten101
הודעות: 573
יצירת קשר:

הודעה#26 » 11 אוקטובר 2007, 20:09

גזעי בסיס צריכים שיהיו בלי מתאמי דרגה, משמע, להחליש,או אם אתה חושב שאתה רוצה, אתה יכול להוריד את מתאם הדרגה בלי להחליש.

אם ממש צריך, אז מתאם דרגה +1 לגזע.
All that is gold does not glitter, Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither, Deep roots are not reached by the frost.
From the ashes a fire shall be woken, A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken, The crownless again shall be king.

סמל אישי של המשתמש
דון גובלאונה
The Goblin Mobster
הודעות: 5253

הודעה#27 » 12 אוקטובר 2007, 07:49

אני אכתוב את מקצוע הגזע היום או מחר.
מאסטרו! תקריץ איזה מארש.

סמל אישי של המשתמש
the Nerubian
The Fatespinner Archmage
הודעות: 12456
יצירת קשר:

Re: הגזעים של אן

הודעה#28 » 12 אוקטובר 2007, 10:20

Icel כתב:האולאן (Ulan): בני כלאיים של הקדמונים ואפריטים, חלק תוצרים טבעיים וחלקן תוצרים של גל ההרס. האולאן השטלתו על אזורי הליבה של מה שהיה פעם התרבות הקדמונית וכיום הוא בעיקר מכתש זכוכית לוהט.
לאולאן התכונות הבאות:
- יכולים להקסים חיות.
- יכולים ליצור להבות (אך לא ברמת נשק התקפי).
- יכולים להפוך לעשן. היכולת הזאת השפיעה רבות על התרבות האולאנית בכך שאין להם תחושה של פרטיות כלל "בתים" במובן הרגיל לא קיימים בערים שלהם. בגלל זה גניבה הפכה לאחד הפשעים הרציניים ביותר, כמעט כמו רצח.
האולאן גבוהים ומוצקים. צבע עורם נוטה בין כתמתם בהיר, לברונזה לשחור-בזלת. צבע השיער הנפוץ ביותר הוא אדם אש, אם כי גוונים של אדום-בלונד או שחור פחם קיימים גם. לעיינים מגוון צבעים על הקשת אדום-סגול-כחול-ירוק-צהוב.
בגלל שהם התפתחו במרכז הליבה של התרבות הקדמונית האולאנים הם גזע מאד סקרן וחקרן. הם שולחים משלחות סיור וגילויי לכל קצוות תבל. עם זאת, הם נוטים להיות בעלי פיוז קצר ביותר ומהירים לכעוס.
לאולן דת מוניטאיזטית שסובבת סביב רעיון יותר מאשר אל המציעה את "נתיב ההארה" שמוביל להתעלות. המרכזי הדתי החשוב ביותר הוא חראן (Khran). ההתגלמות של הצועד בנתיב ההארה כן מהווה סימבולציה של אל.

- אפשר אולי את הקסמת החיות להפוך לתוספים לבדיקות רכיבה וטיפול בחיות, כמו-גם לבדיקות כגון אמפתיה. דרגות הגזע או כשרון גגע יעניקו את היכולת להטיל הקסמת חיות כיכולת דמויית לחש.
זה גם מאפשר להעיף את יכולת ידיד החיות.

- מה עם חסינות להשפעות עייפות ונזק הכנעה הנגרמים מסביבה חמה? אין צורך של ממש בהתנגדות לנזק אש- את זה יסדרו המקצועות המועדפים של האולאן, ואולי כשרונות גזע.

- אפשר לסדר כך שיכולת העננה היא לפי רצון (אם כי דרושים מספר סיבובי ריכוז על מנת להפעילה). היכולת הופכת את גוף האולאן וחפציו לענן של פיח ועשן, אשר שומר עדיין על צורה כללית שמזכירה אולאן. יש שתי דרכים לגבי הפעולה המכנית של היכולת, אז צריך לבחור ביניהן:
1. אולאן במצב זה מוגדר כנחיל יצורים פעוטים, למרות שהוא תופס שטח של 1.5 מטרים, ולא 3 מטרים. הוא נעשה כמעט חסר משקל, אבל אינו יכול לעוף ממש. הוא מסוגל להיכנס כך למעברים צרים וחריצים בקירות. האולאן אינו גורם נזק נחיל או הסחת דעת, אבל הוא יכול לחנוק יצורים (יצור בשטחו חייב בהצלת קשיחות, או להתחיל להשתעל- בפועל מדובר על מצב של הלם למשך סיבוב).
2. האולאן מוגדר כ"כמעט לא גשמי". הוא נהנה מסיכוי התעלמות של 50% מכל התקפה שמקורה מוחשי, 25% אם מדובר באנרגיה או התקפה קסומה, או 0% אם מדובר בהשפעת כוח, מגע רפאים, או התקפה שמקורה אינו מוחשי. הוא מסוגל לעבור דרך חפצים מוחשיים, אולם חייב תמיד שלפחות חלק ממנו יהיה מחוץ לחפץ (אז הוא יכול לעבור דרך קירות שרוחבם אינו עולה על 2 מטרים). לא ניתן לשמוע אותו, אולם הוא נראה לחלוטין ובעל ריח. הוא אינו יכול לתקוף יצורים גשמיים (מלבד בהתקפות עם השפעה של מגע רפאים), אבל יכול להיכנס לשטחו של יצור על מנת לחנוק אותו (באותו האופן שמתואר לעיל).

סמל אישי של המשתמש
דון גובלאונה
The Goblin Mobster
הודעות: 5253

הודעה#29 » 13 אוקטובר 2007, 11:15

הורדתי את הקסמת החיות פעם ביום, והוספתי יכול של אש פרא, תגיד לי אם זה מתאים לך אייסל, אני אישת מאד אוהב את זה...
מאסטרו! תקריץ איזה מארש.

סמל אישי של המשתמש
the Nerubian
The Fatespinner Archmage
הודעות: 12456
יצירת קשר:

הודעה#30 » 13 אוקטובר 2007, 14:44

ארמ, למשעה התכוונתי שתחליף את יכולת העננה באחת משתי האפשרויות... לא בשתיהן בו-זמנית... :?

יכולת אש הפרא לא ממש מתאימה ליצור שאייסל שקל שנזיר יהיה המקצוע המועדף עליו.

יכולת ההרמוניה נראית לי מוגזמת.

תגובה מהירה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.
   
  • נושאים דומים
    תגובות
    צפיות
    הודעה אחרונה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 6 אורחים