נפתחה הגשת המשחקים לדרקוניקון 2020
עוד שלושה חודשים לדרקוניקון, ומערכת הרישום להגשת משחקים לכנס נפתחה! הריצו את משחקי התפקידים האהובים עליכם, ארגנו אירועי משחקי לוח, תגישו משחק תפקידים חי וכל משחק אחר. https://www.dragoncon.co.il/dm-login.aspx

[מהדורה 5] לוחם אביר מאגי

יש לך שאלה על מבוכים ודרקונים או על פאת'פיינדר? בפורום זה תמצא את מיטב המומחים שיענו לך עליה. הפורום גם כולל מאות שאלות ששחקנים אחרים שאלו לפניכם, אתם מוזמנים לחפש בו ולראות אם השאלה שלכם כבר נענתה בעבר.
הפורום מיועד לכל המהדורות - מבוכים ודרקונים מהדורה 5, 4 או 3.5, פאת'פיינדר 1 או 2 וכמובן גם מהדורות ישנות יותר.
כללי הפורום
פורום זה מיועד לשאלות ממוקדות על המכאניקה של מבוכים ודרקונים וגם פאת'פיינדר. יש לציין בנושא של ההודעה את המהדורה הרלוונטית, בהתאם לתגיות הזמינות.
אם השאלה כבר זכתה לתשובה מספקת, הנושא יסומן ב V ירוק, והתשובה תופיע בהודעה הראשונה בנושא.
אם מדובר בשאלה כללית או הערה, יש לפרסם את הנושא בפורום מבוכים ודרקונים או משחקי תפקידים כללי. נושאים שאינם מתאימים, יועברו לפורומים אלו.
dark one
הודעות: 27
הצטרף: 09 נובמבר 2016, 09:48

[מהדורה 5] לוחם אביר מאגי

שליחה על ידי dark one » 02 מאי 2020, 20:19

שאלה האם לוחם שבוחר התמחות בקסם חייב את הכישרון שמעניק יכולת לעשות קסם כאשר הידיים תפוסות . הרי אפשר לקחת כישרון רק ברמה 4 . זאת אומרת שרמה שלוש אי אפשר להישתמש בנשק של שתי ידיים ולהשתמש בתת מקצוע זה.
על ידי אביעד » 02 מאי 2020, 21:15
בעיקרון הוא לא חייב אותו - אין חוק שמחייב אותו לקחת את הכישרון war caster, והוא תמיד יכול להשתמש בנשק חד ידני, או לחילופין להטיל לחשים ללא רכיב תנועה. למרות שאיני יודע כמה לחשים כאלה יש, ישנם כמה לחשים שימושיים שאינם דורשים שימוש בידיים כגון blur או blindness (ישנם גם לחשים שניתן להטיל לפני הקרב - כשעוד יש לך יד פנויה)
אם הוא משתמש בשני נשקים או בנשק ובמגן הוא חייב לקחת את הכישרון הנ"ל אם ברצונו להטיל לחשים עם רכיב תנועה.
לשאלתך ניתן להטיל לחשים כאשר אתה אוחז בנשק דו ידני: נשק דו ידני דורש שתי ידיים כדי להשתמש בו. אתה יכול לאחוז אותו ביד אחת או בכל דרך שתבחר, אבל בשביל לבצע את פעולת ההתקפה דרושות שתי ידיים. לכן כדי להטיל לחש עם נשק דו ידני אתה מסיר יד אחת מהנשק, מטיל את הלחש, ואז אוחז בו בחזרה עם אותה היד.
עבור להודעה המלאה
סמל אישי של משתמש
אביעד
הודעות: 3042
הצטרף: 02 מרץ 2014, 11:21
תשובות: 46

[מהדורה 5] לוחם אביר מאגי

שליחה על ידי אביעד » 02 מאי 2020, 21:15

בעיקרון הוא לא חייב אותו - אין חוק שמחייב אותו לקחת את הכישרון war caster, והוא תמיד יכול להשתמש בנשק חד ידני, או לחילופין להטיל לחשים ללא רכיב תנועה. למרות שאיני יודע כמה לחשים כאלה יש, ישנם כמה לחשים שימושיים שאינם דורשים שימוש בידיים כגון blur או blindness (ישנם גם לחשים שניתן להטיל לפני הקרב - כשעוד יש לך יד פנויה)
אם הוא משתמש בשני נשקים או בנשק ובמגן הוא חייב לקחת את הכישרון הנ"ל אם ברצונו להטיל לחשים עם רכיב תנועה.
לשאלתך ניתן להטיל לחשים כאשר אתה אוחז בנשק דו ידני: נשק דו ידני דורש שתי ידיים כדי להשתמש בו. אתה יכול לאחוז אותו ביד אחת או בכל דרך שתבחר, אבל בשביל לבצע את פעולת ההתקפה דרושות שתי ידיים. לכן כדי להטיל לחש עם נשק דו ידני אתה מסיר יד אחת מהנשק, מטיל את הלחש, ואז אוחז בו בחזרה עם אותה היד.

תגובה מהירה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.
   
שלח תגובה
  • נושאים דומים
    תגובות
    צפיות
    הודעה אחרונה